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Bewertungen von Motel 6 Framingham, MA - Boston West

2 out of 5
Motel 6 Framingham, MA - Boston West
1668 Worcester Rd, Framingham, MA

Bewertungen

7,0

Gut

276 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
297 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
195 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
107 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
127 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Utz

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Michael Oliver Peter

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei der Ankunft mussten wir erst mal warten bis jemand an die Rezeption kam. Ich weiß am Sonntag spielten die Patriots aber für so ein Zimmer 141 Dollar zu kassieren ist einfach nur frech. Es gab nur 3 Handtücher kein Shampoo oder irgendwas zum Duschen. Es gab keinen Kühlschrank und die Betten waren auch schon durchgelegen. Am besten war aber der Boden. Bei jedem Schritt dachte man, man bleibt am Boden kleben.Da bringt es auch nichts wenn man sich sagt "es ist nur für eine Nacht" auch dieser Gedanke macht es nicht besser. Nicht buchen sondern sucht euch ein anderes Motel oder Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 8. Nov. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Petra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nachdem man uns zuerst ein Zimmer ohne Kühlschrank geben wollte, haben wir das gebuchte Zimmer mit Kühlschrank und Mikrowelle erhalten. Das Persoal war sehr freundlich. Das Zimmer war neu renoviert und sehr groß. Uns hat unser Aufenthalt sehr gut gefallen. Parkmöglichkeiten gibt es direkt vor dem Haus. Das Motel bietet sich gut für Besuche von Boston an. An der Metrostation Riverside gibt es einen großen Park & Ride Parkplatz, von hier aus kann man sehr gut mit der metro in die Stadt fahren.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 31. Aug. 2022
Liebe Petra,Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben! Komm bald wieder. Bis dahin lassen wir das Licht an. Für Sie.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Ursula

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Wir sind hier nicht im Hiltons sondern für 70 US die Nacht unterwegs. Inkl. Parkplatz und WiFi...große Zimmer, sauber, gutes Bett. Dafür absolut OK. Preis/Leistung gut. OK, es könnte schon Mal renoviert werden....
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Richard, Bayern

Gut: Sauberkeit
günstige Möglichkeit um in der nähe von Boston zu übernachten
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay slept like a princess comfortable beds
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Edelvan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Tudo de bom Ótimo
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Chanoi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Floor was dirty and roaches all over with rat traps under the bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

justin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The floors were sticky to the point shoes and socks were sticking to the floor. The shower was leaky causing rust spots in the shower and there was “curly hair” on the bathroom floor. The toilet seat had chunks missing and the wall near the bathroom was damages and falling apart.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Louis-Philippe

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The windows would not lock, people chilling in corridors all the time made the place feel unsafe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Bruce

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
I hate writing negative reviews as it affects owner and employees. The room was updated well but the bathroom couldn't disguise the old concrete walls. You could hear every sound above and outside the room. We checked out after seeing a young cockroach head up into the suspended bathroom ceiling. Awaiting refund 1 week later.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Bruce,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Ashley

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ashley,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Nicholas,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Benjamin

Gut: Sauberkeit
Highway noise a problem. Room is clean with wifi, tv and refrigerator but no other amenities except soap.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Benjamin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Von

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Great staff on all shifts.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie#Team6

4/10 – Schlecht

Lindsay

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I go to Motel 6 for the basics at a decent price: a clean room, an acceptably comfortable bed, and no surprises and they usually deliver - this place failed to deliver. I arrived just before midnight, and when I went to my room, I found the bathroom sink had not been cleaned properly - yech! I was very tired, so got ready for bed immediately only to find that my bed had a fitted sheet on it but no flat sheet above it, only a blanket. So, I slept under a scratchy blanket all night (I was too tired to ask for another room). The usually reliable Motel 6 seriously disappointed this time.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Lindsay, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Kelly

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The person who had checked me into the hotel was amazing as before i had to switch rooms on the next day i stayed again due to their being bugs in my room ive never seend bugs here in this hotel until now for the first time but it wasnt just 1or2 there were like 6 that i killed in a hour and a half but they were good about switching rooms for me
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Kelly, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

?

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Robyn, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Edwin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Edwin, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

ALESSANDRO, Ciinton

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ramon

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kristine

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will never stay in a motel 6 again . I felt unsafe . It was dirty inside and out . Was given a room walked in and it hadn't been cleaned . The next riim they gave us had a stick residue all over the floor . The shower had a keak that was repaired with a plastic bag. We were so so uncomfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

June

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
They have roaches
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

manuel

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Manuel, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Eric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Diane,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Reyna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I like
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Reyna,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Ezechiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Ezechiel,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Mokom

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Property needs improvement
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Mokom, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Rosêy

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Ausstattung
Very good stay TY
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Robert, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Robyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Robyn,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Peter

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived and checked in with no problem. We spent maybe 10 minutes in the room before deciding we must leave. There were ants, fruit flies, and other dead bugs in the room and bathroom. The bathroom was filthy with pubic hairs in the tub and dirt on the floor. The room itself was just as dirty. Sheets had large yellow stains on them. The fridge had a used jar off coconut oil. The entire hotel smelled of pot. There is more, but this is the gist of it. The young woman who was working the desk was very pleasant and helpful when we told her we needed to leave. They refunded our money.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Peter,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control and poor cleanliness very seriously. On our behalf, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a nice place to spend a couple of days. Definitely not luxurious and it's a little bit loud cause for some reason there's always people chatting in the hallways.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Jose, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mylla

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bathroom duty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Dimitar, BREWSTER

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Dirty and old
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Roger

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NOT A FAN OF THE COCKROACHES!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Roger, Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Chris

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress springs could be felt while laying on the bed. Very noisy. Room doors open like it's a dormitory
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Chris,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Gretchen, Mineola

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This facility is a roach motel literally. I checked into room and there were desd roaches all over thr floor. Im not talking one or two. I checked out immediately. Front desk said no problem but they wete not phased by this which tells me its a common thing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

4/10 – Schlecht

Robert

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The blanket on the bed had a hole in it in Room 402. Other guests were noisy, banging things late into the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 – Okay

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just a place to sleep! Very noisy location!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Ever

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Cristina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
👎bad hotel
Where to begin, i reserved a deluxe room with fridge & microwave, got a regular room. Hallway going to our room smelt like cat pee and very dirty. Had to wait for a new room with fridge & microwave available before we could get a new room. New room wasnt the greatest and microwave didnt work at all. Should have spend a little more for a better hotel. Definitely not worth $110 for a night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi Cristina,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Amanda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beyond gross place loaded with roaches. We left and did not stay. Roaches on the bed the walls the bathroom gross!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi Amanda,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6