Lounge

Bewertungen von Grand Hotel Baglioni

4 out of 5
Grand Hotel Baglioni
Piazza Unita Italiana 6, Florence, FI

Bewertungen

9,0

Wunderbar

630 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
261 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Gisela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 4. Apr. 2024
Thank you Gisela. We hope to welcome you again in Florence. Grand Hotel Baglioni

8/10 – Gut

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Jan. 2024
Thank you Markus for your feedback. We look forward to welcome you again at Grand Hotel Baglioni.

8/10 – Gut

Dietmar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die zentrale Lage und die Aussicht vom Frühstücksbüffet!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von front office am 6. Aug. 2023
Dear Dietmarthank you so much for the nice review, hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Lucia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel, centrale. Atmosfera bellissima . Stile fiorentino. Tutti gentilissimi dalla reception alle cameriere , Concierge , ragazze delle pulizie,veramente tutti.colazione abbondante , ottima la qualità e la cosa più stupenda , fai colazione e di fronte vedi la cupola e il campanile di Giotto. Meraviglioso. Anche in sala colazione c era un atmosfera rilassante con musica di sottofondo. Avevamo una stanza al 4 piano la 468 spaziosa luminosa con vista su Firenze e patio. Grazie a tutto lo staff di hotel Baglioni
Antwort von front office am 3. Dez. 2022
Gentile Lucia,posso soltanto ringraziarla per aver dedicato un po’ del suo tempo a lasciare un commento così positivo su di noi.Spero di rivederla qua presto ed invio i nostri più cordiali saluti.

8/10 – Gut

Jasmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel und gute Lage!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von front office am 18. Sept. 2022
Danke!!!

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentrale Lage. Opulente Räumlichkeiten passend zu Florenz. Hervorragendes Frühstück im Panoramarestaurant. Schöne Dachterrasse mit top Ausblick - ideal um einen Cappuccino zu genießen oder abends einen Cocktail.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von front office am 19. Aug. 2022
Danke!!!

10/10 – Hervorragend

Markus

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von front office am 6. Juli 2022
Thank you for the positive feedback

6/10 – Okay

Stefan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
die Bedienung auf der Terrasse war sehr schlecht und arrogant (Nicolas)
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von front office am 13. Juni 2022
Dear Stefan, thank you for yuor review, I am so sorry to hear your feddabck about the bar staff, it will be my duty to check what happened with the restaurant manager, kind regards

8/10 – Gut

Kathleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel, freundliches Personal, tolle Lage. Preis eher hoch
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von front office am 13. Juni 2022
Thank you Kathleen, Making our guests live a beautiful experience is always a huge delight for us!!!

2/10 – Ungenügend

Sulejman

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr frech. Die Zimmer sind sehr alt, man hat im Zimmer drin eine Türe welche zum nächsten Zimmer verbindet. Diese war zwar geschlossen aber man hörte jedes Wort der Personen im Zimmer nebenan. Wir haben uns richtig unwohl gefühlt. Haben das Hotel sogar einen Tag vorher verlassen. Ausserdem ist das Hotel viel zu teuer und wird dem Preis überhaupt nicht gerecht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von front office am 13. Juni 2022
Dear Sulejman I would like to give you my most sincere apologies if in this occasion we did not meet you taste, and I am so sorry if one of our guest left the Hotel not satisfy. I am sending my best regards

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage beim Bahnhof und historischem Zentrum. Personal sehr freundlich, schnelles einchecken. Zimmer gross und sauber. Leider etwas hellhörig. Frühstück im Panoramarestaurant mit schöner Aussicht und guter Auswahl.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von front office am 4. Apr. 2022
Dear Andreas I am happy to know that you had a good time at the Grand Hotel Baglioni.

10/10 – Hervorragend

Marcella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großartiger Service, tolles Ambiente und top zentrale Lage. Aufgrund des besonderen Ambientes vloggen viele Influencer hier über ihren Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von front office am 1. Sept. 2021
Dear Marcella, I can only thank you for the time you dedicated to write such beautiful review on us I hope I will have the chance to meet you again and I send my warmest regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage mit der besten Dachterrasse von Florenz!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von front office am 1. Sept. 2021
Danke!!!!

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
direkt am platz
direkt am Platz alles schön fussläufig erreichbar
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von front office am 29. Okt. 2020
Dear Florian, I wish to thank you for the excellent feedback on us, written after your recent stay at the Grand Hotel Baglioni I hope I will see you again and I send you my best regards

10/10 – Hervorragend

Kaweh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gerne wieder , top Service!
Schönes rustikales Hotel Alt angehaucht aber trotzdem sehr nett gemacht Gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von front office am 29. Okt. 2020
Dear Kaweh, I can only thank you for the time you dedicated to write such beautiful review on us I hope I will have the chance to meet you again and I send my warmest regards.

8/10 – Gut

Alex, München, Bayern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben ein Upgrade bekommen. Die Lage ist sehr zentral, die Aussicht von der Dachterrasse phänomenal. Wenn man mit dem Auto anreist, sollte man allerdings zuvor an der Rezeption anrufen. Man muss nämlich durch einen gesperrten Bereich fahren und sollte sich dies im Vorfeld erklären lassen; Autofahren in Florenz ist schon schwierig genug.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von front office am 5. Sept. 2020
Dear Alex, I am happy to know that you had a good time at the Grand Hotel Baglioni. Thank you for the time you spent to write and send such a wonderful review. See you soon Regards

8/10 – Gut

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von front office am 20. Aug. 2020
Thank you very much Rui

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von front office am 4. Aug. 2020
Thank you Alexander

10/10 – Hervorragend

gabriela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely pleasant
Great location. Amazing roof restaurant!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von front office am 9. Aug. 2019
Thank you Gabriela!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von front office am 17. Juli 2019
thank you for the positive feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer im ersten Stock sollten renoviert werden. Es gibt eine Wasserleitung im Zimmer. Wenn jemand das Wasser in den oberen Etagen nutzt, fühlt es sich wie Regen an. Ausgezeichneter Service, ausgezeichnetes Frühstück im fünften Stock mit einem spektakulären Blick auf die Stadt Florenz.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Front Desk am 28. Feb. 2019
Dear Guest, We are delighted to learn that you enjoyed your recent stay at the Grand Hotel Baglioni and we would like to thank you for taking the time to share your experience. Regards

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Front Desk am 18. Aug. 2018
Dear Bernardette thank you for the positive score!!! Kind regards.

8/10 – Gut

Shannon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very close to train station. A grand hotel but it needs to be remodeled. Lobby very dreary. Not enough light in rooms. Service was excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Reza

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AC was not working, front desk needed to turn it on, it worked only for two hours. Very hot room. The only mirror was in the bathroom, no windows at all, only a door to out side garden, that we could not leave open at night. Two very small beds. No box of tissues. We asked for some several times but none was available. 2 star hotel, definitely not 4!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
A traditional Italian hotel. Lots of dark wood. Staff very friendly. Breakfast view of the Duomo is stunning. Fair buffet breakfast. Roof top terrace bar. Not quite enough staff. Brilliant shower, always loads of hot water. WiFi is virtually non existent. They know this and nothing is done. Weirdly our European adapter that we’ve used all over Europe wouldn’t fit, we bought another one. Great location. You are near everywhere. We arrived by train from Pisa and it’s an easy underground walk to the hotel. I’d probably stay there again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jeff

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel with great character! Staff super friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Mai 2024
Dear Mr. Jeff, Thank you for the wonderful words! It makes all our staff members proud and to know that you really valued our property and our staff, thank you!Looking forward to welcoming you again, we extend our best regardsGrand Hotel Baglioni

6/10 – Okay

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Bedding was too firm. Furniture saved out of date and room needed a refresh
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Mai 2024
Dear Mr. William, Thank you for your precious time spent to review your stay. We regret to learn that you found our beds too hard, and above all we regret not having received this information during your stay. We would have gladly offered our toppers to guarantee you a better night's sleep and rest.At Grand Hotel Baglioni, our guests' experiences are important, and when a guest tells us about disservice or suggestions, we are deeply grateful. Without your support we would not be able to increase and continuously improve our services to our beloved guests.Hoping to welcome you back soon, we extend our warmest regardsGrand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
5 min walk from the train station. Beautiful roof top restaurant with a view of Florence.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Mai 2024
Dear Mrs. Brenda, we would like to thank you for your precious time spent to give us your nice review. We are glad to know you appreciated our property and we really hope to host you soon again. Best Regards Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Kristin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Mai 2024
Dear Mrs. Kristin,We really would like to thank you for choosing the Grand Hotel Baglioni for your stay in Florence.It makes all our staff members proud to read that you enjoyed the stay with us, thank you. Hoping to welcome you soon again, we extend our warmest regards Grand Hotel Baglioni

8/10 – Gut

Leonard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Room was ok, as expected but very disappointed with the attitude of the staff at the bar, almost refused a drink in the afternoon as the barman was busy serving locals. not what i expect when paying over £400 a night to stay there. Was not just us as we witnessed others being treated the same.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. Mai 2024
Dear Mr. Leonard, First of all we would like to thank you for choosing our property for you stay in Florence and overall thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the disappointment you experienced with the service at our bar. Our team strives to provide exceptional service to all of our guests, and we are deeply sorry to know that this was not reflected during your stay. We will be addressing this issue with our staff to ensure that it does not happen again. At Grand Hotel Baglioni, our Guests' experiences are important, and when a Guest tells us about disservice or suggestions, we are deeply grateful. Without your support we would not be able to increase and continuously improve our services to our beloved guests. Our warmest regards,Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Rossana

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jacob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel. Perfectly located. Wonderful staff. Restaurant and terrace area is fabulous. Top quality
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 4. Mai 2024
Dear Jacob, thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our location, staff, and facilities met your expectations. Your kind words mean a lot to our team and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay. Warmest regards, Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Manabu

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Steven

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 1. Mai 2024
Thank you Steven. We hope to welcome you again at Grand Hotel Baglioni

8/10 – Gut

Lyubomir

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
On the hotel details said it was sound proof, not true u can hear everything next door, the bed is extremely hard . Also we were very disappointed that on the picture it showed it has a sauna which is also not true . The staff at check in were very unfriendly ( please consider that ) it makes huge impact on the stay . Other than that it’s beautiful and very convenient, close to all shops . Historical hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 1. Mai 2024
Dear Lyubomir, thank you for the time you dedicated to review your stay with us, we are glad you found our location beautiful and very convenient. Anyway we can perceive that some aspects didn't meet your legitimate expectations and we apologize for that. Regarding sound proof we confirm that the Hotel follows all the standards and we apologize if by the time of your stay you could hear noises: we will work to improve this aspect. Having a not very friendly check-in is the aspect we regret the most, making feel our Guests very welcomed is our top priority and we are sorry if this was not your case.Regarding the sauna we can see that your reservation was for a smart room and not for the wellness, only rooms belonging to the wellness category has the sauna. We hope we will have the chance to welcome you again, Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Dave

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location within walking distance of the main train station, incredible shopping and historic monuments.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Apr. 2024
Dear Dave, Thank you for sharing your experience! We're glad you enjoyed our excellent location close to the main train station, shopping, and historic monuments. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Right next to the train station, Hotel Baglioni was convenient however the older hotel surprised us with our own balcony and patio. This is an older hotel with beautifully decorated rooms and furniture to match. The rooftop was beautiful with morning breakfast that had a variety of options even for the picky eaters. Then the meal I had for dinner from the restaurant was one of the best I had in Florence. This is a true gem.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Apr. 2024
Dear Christina, Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay with us and appreciated our convenient location, charming decor, and delicious dining options. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back to Hotel Baglioni soon!

10/10 – Hervorragend

Teofilo, Ciudad de Mexico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice quality/price
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 2. Apr. 2024
Dear Teofilo, thank you for your feedback. We look forward to welcome you again. Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Donriquo, phoenix

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
If you’re looking for a property that has a lot of history, then this is your place. However, the staff was not helpful at all. We stayed in March and needed to use the air conditioning however, it did not work. We asked three different people at the front desk and they said that they fixed it which they did not. Our room faced the street so you could not open the window and let fresh air in to cool the room down because it was so incredibly noisy. When I try to explain the situation upon check out to the final front desk clerk, he argued with me. Go for the location. Very close to the Duomo and lots of restaurants. Don’t expect great service from the front desk staff. Any of them
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Apr. 2024
Dear Donriquo, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience you faced with the air conditioning and for any shortcomings in our service. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to ensure they don't happen again. We're glad you appreciated the historical aspect and the convenient location of our property. We hope to have another chance to exceed your expectations in the future.Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Sonja, Edina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, service was excellent. It’s an old building, so be prepared for stairs in the hallways between sections and small elevators. Close to museums, cathedral, dining and shopping.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 4. Apr. 2024
Dear Sonja, thank you for having chosen the Grand Hotel Baglioni for your stay in Florence. We are delighted you enjoyed the stay with us especially for the history you can breathe in all the building. We look forward to welcome you again,Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I chose the hotel due to the proximity to the train and loved the look of the hotel. My family and I had a wonderful stay and I look forward to booking a stay again in the future.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. März 2024
Dear Erin, thank you so much for your wonderful comment. We are delighted to read you had an amazing stay and we will be very happy to welcome you and your family again. Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Shelinder

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was in an ideal location.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. März 2024
Dear Shelinder, thank you for your review. We are glad you found our location ideal for your stay in Florence. We look foroward to welcome you again, Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Savannah

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was in a great location. Close to the train station and lots of dining and shopping in the area. Staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 13. März 2024
Dear Jennifer, thank you for having chosen the Grand Hotel Baglioni for your stay in Florence. We are truly glad you had an amazing stay and look forward to welcoming you back. Grand Hotel Baglioni

8/10 – Gut

Stephan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 4. Apr. 2024
Thank you Stephan. We hope to welcome you again in Florence. Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

HAKSEOK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
피렌체 여핸
환상적인 조식뷰, 청결한 숙소, 직원들의 서비스까지 너무 행복한 여행이었습미다
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Feb. 2024
Dear HAKSEOK, I am happy to know that you had a good time at the Grand Hotel Baglioni.Thank you for the time you spent to write and send such a wonderful review.We hope to see you soon again, Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Hyonjin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가족여행만족한숙소입니다
피렌체5번째방문이었는데 이제서야 이호텔을알게된게 아쉬울정도에요 100년넘은 호텔이라 방안은 좀어두운느낌이지만 높은천장과 깨끗한마루바닥 이탈리아호텔중 제일따뜻한곳이었요 커플 가족 모두다추천드리고픈곳입니다
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Feb. 2024
Dear Hyonjin, thank you for your amazing review. We are delighted to read you appreciated our history and charme. It is true we are a Hotel for more tnan 120 years and it's always rewarding knowing our Guests appreciate our history. We look forward to welcome you again, Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

HYUNJIN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Feb. 2024
Dear Hyunjin,thank you for your wonderful review. We look forward to welcome you again in Florence. Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 27. Feb. 2024
Dear Michelle, thank you so much for your review and excellent score. We look forward to welcome you again at Grand Hotel Baglioni, Firenze.

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel di ottimo livello con un ristorante al 5° piano eccellente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 31. Jan. 2024
Grazie mille Marco per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Speriamo di riceverla presto nuovamente. Grand Hotel Baglioni

10/10 – Hervorragend

Jamie Sun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Grand Hotel Baglioni am 31. Jan. 2024
Thank you Jamie! We hope to welcome you again at Grand Hotel Baglioni