Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Pearle Beach Resort & Spa

4 out of 5
Pearle Beach Resort & Spa
Wolmar, Flic-en-Flac

Bewertungen

7,2

Gut

33 von insgesamt 126 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
38 von insgesamt 126 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 126 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 126 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 126 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut für weitere Ausflüge.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Hans

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Hotel, für ein paar Tage gerade richtig mit Strand und vielen Annehmlichkeiten
Antwort von Pearle Beach am 6. Feb. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne saubere Unterkunft, sehr hilfsbereites Personal.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von The Management am 22. Nov. 2021
Dear Andreas, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa. Thank you so much for these sweet words. We are delighted that you loved our little paradise and our helpful staffs. It was such a pleasure having you among us. Have a wonderful day ahead! Kind Regards, The Management

6/10 – Okay

Micki, Nürnberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei Ankunft wurde uns gesagt, dass unsere Zimmer nicht zur Verfügung steht. Hätte keine Elektrik u Wasser. Wir sollen 2 Nächte wanders hin...offensichtlich überbucht..tags darauf kam ein Anruf, Zimmer fertig. Hotel und Strand sind schön. Frühstück, bis auf die vielen Vögel ok, abends Buffet hat uns nicht geschmeckt, daher nur 1x ausprobiert. Was gar nicht geht, ist die italienische Animation. Dermaßen laut, dass es nicht auszuhalten ist. Karaoke bis Mitternacht, an Schlaf ist da nicht zu denken. Die Betten im Hotel waren super u Angestellte alle sehr nett.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Reservation am 5. Okt. 2019
Dear Guest, We thank you for your comment & apology for any breaches that could have happened. Be ensure that we will take note of the feedback & will take action accordingly. Wishing you a very good day ahead,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Hotel in Wolmar
Mit dem Mietwagen erreicht man das Hotel vom Flughafen in Mahébourg kommend in rund 45 Minuten. In Wolmar bzw. Fliq-en-Flaq gibt es viele Hotels und schöne Strände an der Lagune. Für Inselerkundungen mit dem Mietwagen muss man allerdings erst eine knappe Viertelstunde zu den Hauptverkehrsstraßen Richtung Norden (z.B. Port Louis und Traumstrände an der Nordwestküste) sowie in den Süden/Osten (z.B. Le Morne Brabant, Black River Gorges N.P.) fahren; aber auch die Fahrt durch die Dörfer und die Landschaft sind Teil der Erkundungen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Pearle Beach Team am 10. Sept. 2019
Dear Christophe, Thank you for sharing your Mauritian experience. We are happy that you could discover and explore our wonderful island ! It was a pleasure to welcome you ! Our warm greetings from Mauritius.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer unzureichend isoliert
Das leicht in die Jahre gekommene Hotel ist an sich ist ganz schön. Unser "schallisoliertes" Zimmer war jedoch zwischen Parkplatz und Strasse und sehr hellhörig (Verkehr, Anlieferung um 6.30 morgens...). Nach der ersten lärmigen Nacht haben wir reklamiert. Es wurde uns jedoch bloss ein Zimmer nebenan und ganz zur Strasse und einer Baustelle angeboten. Wir kommen sicher nicht zurück.

8/10 – Gut

PaLu, Tirol

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Feine kleine Anlage am Strand
Das Hotel liegt unmittelbar am Strand und ist auf Grund seiner Größe ideal für Leute die es nicht unbedingt "riesig" haben müssen. Wir waren im Jänner 2014 und hatten durchwegs gutes Wetter. Mit einem kurzen Regenschauer sollte man aber immer wieder rechnen - kein Problem bei 30 Grad - darum ist die Insel auch so schön grün. Das Essen war sehr gut - Themenabende - Frühstück mit Eierstation und sonst alles vorhanden was man für ein gutes Frühstück braucht. Der Stand sauber - für angeschwemmte Korallenbruchstücke kann das Hotel ja nichts. Keine aufdringlichen Strandverkäufer, Taxistandplatz beim Hoteleingang - Empfehlenswert mit dem Taxi die Insel erkunden - absolut erschwinglich (E 60,00 pro Tag) - Taxifahrer DEV hat uns auch sämtliche Ausflüge organisiert - Katamaranfahrt usw. Personal sehr freundlich und hilfbereit bzw. sofort zur Stelle wenn was brauchte.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ein 3* Hoel ist es sehr gut und kann bestens empfohlen werden. Der Strand ist schön und gepflegt. Das Dorf Flic en Flax nah so dass auch mal ein Shopping Tag möglich ist.

6/10 – Okay

Eugen5

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
+ : Sehr gut sind die Freundlichkeit des Personals und das abwechslungsreiche Abendbüffet mit dem Hauswein. Die Zimmer sind gut ausgestattet und recht gross. Gut wenn Sie Aktivitäten und mögen es gerne laut haben. Der lokale Verkehr ist hingegen gering. - : Es hat zu wenig Liegen und v.a. viel zu wenig Sonnenschirme, dazu nur wenig Platz ums Pool, so dass bei Animationen die nichtteilnehmenden Gäste nass werden. Das Resort ist recht klein und so ist man auch ungewollt bei der Abendunterhaltung voll dabei. Nicht empfehlenswert wenn Sie es gerne ganz ruhig haben.

8/10 – Gut

sylvie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons dû attendre presque une heure pour avoir notre chambre Nous avons demandé une chambre avec deux lits ce qui a été fait dès le lendemain sans que nous ayons à changer de chambre ils ont changé carrément les matelas Personnel très aimable et à la moindre écoute de nos besoins
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Gunnar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

shonoya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pros: I loved the location on beach, the staff at the front desk were very friendly and my room was spacious and clean. Cons: the food was not impressive at all especially for the price. The property is a bit outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Olivier

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beau séjour
Très beau séjour dans cet hôtel en chambre supérieur vue sur mer. La championne est magnifique et la propreté est au rdv. Le personnage est également très attentif aux besoin des clients.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Pearle Beach am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

6/10 – Okay

LEANDRO

Mit dem Partner gereist
Nella media , buono l’accesso al mare , ristorante scarso
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

8/10 – Gut

Nadia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto pulita personale molto cordiale bella spiaggia attrezzata e ristorante direttamente sulla spiaggia
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

2/10 – Ungenügend

nuran

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I booked a standard room I now know they call basic for 5 nights and paid £130 a night When I arrived they said they my room Was in the block on the road side because my room was standard/ basic. The entrance of the block smelt of drainage Like a sewer / toilet . The traffic started At 6am until 6pm I could hear the road traffic constantly. I complained and wanted a refund so I could book another hotel after travelling 11 hours from Uk and paying £130 I was expecting a lovely room and beach like in the pictures. Please note The beach has been photo shopped to look like it’s a white long beach but it’s very short and is slanted like on a hill and it’s uncomfortable to lay down. It has corals and stones . The whole of flic en flic beach has corals stones and seaweed unless you have a 5 star hotel then the beach is better looked after. This hotel is out dated with old brown wood And Very over priced . Not worth the money . Do not waste your holiday or Honeymoon going there . The staff are not helpful at all .A drainage toilet smell would come on at night into the room i called the night staff and they agreed it smelt bad and moved me to another room. In the morning I saw the manager Dave and explained to him About the road noise and bad smell. The night staff who smelt the room was to scared of him and lied that it didn’t smell. I booked 5 nights but only stayed for 3 and left so I lost my Money . Please read others reviews on here . Don’t be fooled by the pictures.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services. Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort Best regards, Pearle Beach Team

8/10 – Gut

FRANcois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

8/10 – Gut

MOSHE

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

6/10 – Okay

Oscar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Buona struttura fronte mare con bella spiaggia privata. Camere un po datate , la nostra ( 317 ) rumorosa per via della strade, ottima la vista . Colazione nella norma . Sedie nella sala pranzo discutibili se non nella forma e colori quantomeno nel rivestimento in similpelle ( consumato) che mal si addice alla temperatura e conseguente abigliamento , pantaloncini e copricostumi che lasciano le cosce scoperte con conseguente effetto sudaccio. Personale molto gentile, cordiale e disponibile. Da segnalare che nella struttura sono in corso lavori di ristrutturaziine .
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 4. Sept. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

4/10 – Schlecht

eliran

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No value for money
Smell very bad, looks very old
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Pearle Beach Resort & Spa am 25. Apr. 2023
Dear guest, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa.Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services.Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort.Best regards,Pearle Beach Resort & Spa

8/10 – Gut

Khaled

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not bad hotel
The hotel is more than normal. It is not worthy of its exaggerated price. the location is good .special thank for MR Benni he was very friendly with us
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 12. Apr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

8/10 – Gut

Claudio Hernan

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Pearle Beach Team am 12. Apr. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

8/10 – Gut

Turkeyah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay. All staff are very friendly and professional. We did not have any issues. We rented a car from the hotel which was very convenient with a reasonable price. The best part of our stay was the chef Mr. Alain Huet. It was a true honor meeting him as he was exceptional in all things he did. He was very caring, meticulous, and respectful. We have only met very few people in our life with similar qualities. Mr. Pradeep and Mr. Kam were very welcoming and helpful at several occasions. We would like to thank all staff for their professional assistance. Things to improve: Daily water bottles. Free room dining service. Giving two access cards for each room. Having coffee available all the time (coffee machine and black coffee).
Antwort von Pearle Beach am 6. Feb. 2023
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back to our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even moreThank you again for your kind words and see you hopefully real soon!Best regards,Pearle Beach Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pearl Beach
Mycket trevligt och välkomnande personal. Skönt med egen strand. Lugnt och skönt. God mat. Trevligt med lite underhållning på kvällen
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Pearl Beach Resort & Spa am 12. Dez. 2022
Dear guest,Greetings from Pearle Beach Team.We are so glad to see that you had a good time under our care. We strive each day to provide the most amazing experience to our guests and are always happy and satisfied to read that our service was up to their expectations. Your review brings warmth to the hearts of all of our team members!We hope to see you soon back at our hotel and rest assured that we will receive you with the same enthusiasm, conviviality, excellence... And even more.Thank you again for your kind words and see you real soon!Best regards,Pearle Beach Team

6/10 – Okay

Frenando

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Dominique

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Nous avons adoré l'accueil formidable et le personnel aux petits soins, ce que nous avons le moins aimé était le standing de l'hôtel qui est vieillissant même si bien entretenu et le soin apporté au nettoyage journalier des chambres. Et petit point à revoir sont les repas qui sont souvent semblable et pas tant varié et le restaurant à la carte qui est inexistant et qui ne donne vraiment pas envie.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von L'équipe du Pearle Beach Resort & Spa am 21. Sept. 2022
Bonjour Dominique, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre commentaire. Soyez sûr que nous en prenons bonne note et que nous ferons de notre mieux pour améliorer l'expérience de nos clients et la qualité de nos services ! Une très belle journée à vous !

6/10 – Okay

thomas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

J W T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great!
Great place to stay! The beach is beautiful and a long stretch is accessible from the hotel. We really enjoyed our time.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Pearle Beach Resort & Spa Team am 16. Juni 2022
Dear Guest, Warm greetings from Mauritius. Thank you for perfect rating and for taking the time to share this lovely review. We are delighted that you loved our location and beautiful beach. It was such a pleasure rendering your stay as pleasant as possible. Wishing you a beautiful day ahead! Best Regards, The Management Team

10/10 – Hervorragend

SUBRAHMANYA PRAMOD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super helpful staff
Amazing stay and amazing service :)
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2022
Antwort von The Management Team am 16. Juni 2022
Dear Subrahmanya, Thank you for taking the time to share your wonderful experience. We are glad that you loved the hospitality of our dedicated staffs. We are sure that our entire team enjoyed catering for your needs as much as you enjoyed your stay. Hope to welcome you again! Wishing you a nice day ahead! Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Bibbi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rædselsfuldt
Det værste vi har oplevet. Ganske forfærdelig mad og helt misforstået lys/musik ved poolen om aftenen. Vi tjekkede ud 4 dage før( selvom det var betalt) og tog tilbage til Solana Beach på østkysten. De kan noget om service og få gæsterne til at føle sig tilpas.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2022
Antwort von Pearle Beach Resort & Spa Team am 28. Apr. 2022
Dear Bibbi, Warm greetings from Pearle Beach Resort & Spa Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations while you were in house. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services. Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort Best regards,

8/10 – Gut

Kati

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel room was spacious and nice. Food was rather bland and fish almost always overcooked, but friendly staff compensated for that.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von The Management Team am 7. März 2022
Good Morning Kati, Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share your review. We are glad that you loved our room and dedicated staffs. We apologize for the inconvenience you have encountered. It is always very valuable for us to understand our guest's experience, so that we can continue to review our service standards. Rest assured that we took good note of your remarks and we will do the needful to enhance our guest's experience. Wishing you a nice day ahead! Best Regards, Pearle Beach Resort and Spa

8/10 – Gut

Van Zyl

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Brilliant location Dinner Buffet bland Lovely rooms Friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von The Management Team am 14. Feb. 2022
Dear Guest, Thank you for having chosen our resort and for taking the time to share this lovely review with us. We are glad that you loved our location and our rooms. We are sure that our entire team enjoyed catering for your needs as much as you enjoyed your stay and your meals. Hope to welcome you again! Warm Regards, Pearle Beach Resort & Spa

4/10 – Schlecht

Magdalena

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Amar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The check in clearly says noon on Orbitz but they insisted it was at 2 pm and had me wait out the two hours before giving me a room. If you’re ok with traveling 12 hours to Mauritius to have to wait two extra hours for a room, this may be the hotel for you. The open buffet food was nothing to write home about either.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von The Management Team am 13. Jan. 2022
Dear Amar, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience you have encountered. Thank you for bringing this into our attention. Rest assured that we will do the needful so as this does not occur again and we will do our best to enhance our guest's experience. Wishing you a Happy New Year 2022 ! Best Regards, The Management

4/10 – Schlecht

Robert

Geschäftlich gereist
Don’t go here for holiday, not for business either. Unless you have kids who want to invade the swimming pool or if it’s ok for you that they run out of food in the middle of the serving. The beach is super narrow and has a steep slop down to the sea. If you try to enjoy the sun beds on the beach, you are gliding out of it because of the slope. But it’s not so far from the bus station, so you can go somewhere else.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von The Management Team am 10. Jan. 2022
Dear Roberto, Thank you for having chosen Pearle Beach Hotel and for taking the time to share your unfortunate experience. It is always very valuable for us to understand our guest's experience, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt we failed to meet your expectations. We have shared your comments with the management team who are very eager to analyse and work on the shortfalls in order to restore your trust in our services. Thank you again for taking the time to write your review and we sincerely look forward to another opportunity of welcoming you back in our resort. Best Regards, The Management Team

10/10 – Hervorragend

Manan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the best resorts!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von The Management Team am 10. Jan. 2022
Dear Manan, Thank you for sharing this sweet review. We are glad that you loved our Hotel and had an amazing stay in our little paradise. It was such a pleasure welcoming you among us. Hope to see you again ! Wishing you a Happy New Year ! Warm Regards, The Management

8/10 – Gut

Mitesh

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Good but can do better
Good location of property. Needs improved maintenance and staff should be trained in customer excellence program.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von The Management am 6. Dez. 2021
Hello Mitesh, Many thanks for your feedback and for choosing our resort. We are pleased that you loved our location. We do hope that you had a lovely stay. We apologize for the inconvenience you have encountered. We have taken good note of your remarks in order to enhance our guest's experience. Wishing you an amazing day ahead ! Best Regards, The Management

4/10 – Schlecht

Julie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ikke tilfreds
Anmeldelse Hotellet lever på ingen måde op til dets stjerner. Prisen for opholdet er ALT for høj i forhold til, hvad hotellet tilbyder og set i forhold til at man på andre hoteller rundt omkring kan betale samme pris og få deciderede luksusophold. Opholdet var under al vores forventning. Hotellet er et standard hotel, som tilbyder de basale faciliteter, men der er så mange små kritikpunkter, hvilket resulterede i at vores ophold på alle måder var utilfredsstillende. Kritikpunkterne er bl.a.: - Værst af alt er den måde hotellet bliver præsenteret på billeder på hotelsiderne. Billederne er IKKE forenelige med, hvordan der rent faktisk ser ud. Hele hotellet fremstår slidt og trænger til renovering. Særligt skuffet var vi over stranden. Stranden i sig selv er ok at bade ved, men ligner på INGEN måde de billeder hotellet har. Stranden er fyldt med sten og hælder desuden. Liggestolene er dårlige og i stykker. - Dårligt badeværelse. Nærmest intet tryk i bruseren samt dårlig lugt fra kloak - Dårlig service. Fx er der ingen medarbejder, hvor man henter håndklæder, men blot et skilt hele dagen, hvor der står “er tilbage om 30 min”. - Poolen ekstremt uhygiejnisk og beskidt. Samt lugt af kloak og urin. - Sengen på værelset hældede ekstremt til den ene side, som om benene var knækket i den ene side el lignende - Dårlig wifi overalt på hotellet inkl værelset - Ringe kvalitet af mad, særligt i restauranten på stranden
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von The Management am 22. Nov. 2021
Good morning Julie, Thank you for taking the time to share your review with us. We present our sincere apologise for the inconvenience you have encountered. We have taken good note of your comments. Rest assured that we are taking the all the necessary steps to boost our guests' experience and to enhance our service. Wishing you a lovely day ahead! Warm Regards, The Management

8/10 – Gut

frederic

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tres moyen
Hotel assez vieux , buffet horrible et tres peu varié
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2021
Antwort von The Management am 22. Nov. 2021
Cher Frederic, Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes navrés pour l'inconvénient que vous avez rencontré. Soyez sûr que nous en prenons bonne note et que nous ferons de notre mieux pour améliorer l'expérience de nos clients et la variété de nos cuisines Nous vous souhaitons une très belle journée!

10/10 – Hervorragend

alessi, forest

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super hôtel tout le personnel 10/10
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2021
Antwort von The Management am 16. Nov. 2021
Bonjour Alessi, Merci beaucoup pour votre charmant commentaire. Cela nous touche beaucoup. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un magnifique séjour parmi nous et que notre petit paradis vous ait énormément plu. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous! Nous vous souhaitons une très belle journée!

10/10 – Hervorragend

EFRAIM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I liked that the hotel beside the beach
I liked that the hotel beside the beach. Good service. tasty breakfast. The area is not sufficiently lit during the hours of darkness
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Reservation Team am 7. Nov. 2021
Dear Guest, We thank you for taking time to share your constructive feedback. Be ensure that your comment will be taken into consideration. Thanking You

8/10 – Gut

Mikhail

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Reservation Team am 29. Feb. 2020
Dear Guest, We thank you for taking time sharing your feedback with us. Wishing you a marvelous year ahead

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Reservation Team am 29. Feb. 2020
Dear Guest, We thank you for sharing your feedback with and hope that you have enjoyed your stay with us. Moreover,we tend to ensure that we shall provide an upgrade in our services for better satisfaction.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idyllisk pärla på stranden
En riktig liten pärla på stranden! Fin pool och trädgård med solnedgången över havet! Vi upplevde att vi vunnit högsta vinsten då allt var så trevligt, enkelt och gott! Vi uppgraderade oss på plats till all inklusive. Vi var väldigt nöjda!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Management Team am 16. Dez. 2019
Good morning, Thank you for sharing your such a heartwarming review! We are happy that you have been loving our location! We are delighted that our hotel exceeded your expectations and that you had a great time. Our team will be glad to hear these wonderful comments. Have a good day!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel vétuste, matériel de plage inexistant ou cassé, hôtel très bruyant, à éviter pour enfant en bas âge
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Sophie, Geneve

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accueil désagréable, Gestion de l’hôtel incompétente Nourriture infecte et très peu de choix Belle plage mais devant l’hôtel c’est rempli de rocher Hôtel en manque de confort
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Reservation am 5. Okt. 2019
Bonjour, Nous vous remercions pour votre visite & pour vos commentaires. Nous faisons face actuellement à un souci climatique naturel qui explique la présence des rochers sur notre plage... Mais ces derniers apparaissent & disparaissent en fonction de la marée haute & basse. Nous avons pris bonne note sur les commentaires faites et nous travaillerons dessus. Bonne Journée à vous

4/10 – Schlecht

Charles, USA

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Excellent staff. Special Juanita and Baby. The property needs a complete renovation. Location on beach is great, but coastal road is directly in front and noisy. Breakfast is just average. Lots of selection but none tasty.
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2019
Antwort von Pearle Beach Team am 26. Sept. 2019
Dear Charles, Thank you for taking the time to share your review. Our team will be pleased to know that they are doing a great job ! We are taking your remarks with attention and we will do our best to enhance our guest experience ! Have a beautiful day !