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Bewertungen von Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler

2 out of 5
Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler
2010 E Butler Ave, Flagstaff, AZ

Bewertungen

7,0

Gut

331 von insgesamt 1082 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
292 von insgesamt 1082 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
179 von insgesamt 1082 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
123 von insgesamt 1082 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
157 von insgesamt 1082 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Volker

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Die Innenausstattung der Hotelzimmer ist in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Andrea Maria

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Unterkunft wäre nicht schlecht gewesen für diesen Preis, der Boden war aber sehr schmutzig. Es lagen VIELE Haare am Boden als wir das Zimmer bezogen.
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hallo Andrea,Hier bei Motel 6 versuchen wir immer, es besser zu machen. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Ihren letzten Aufenthalt nicht genossen haben und möchten uns dafür entschuldigen, dass Ihre Erfahrung nicht so gut war, wie sie hätte sein können. Wir würden uns über die Chance freuen, es wieder gut zu machen und hoffen, Sie bald wiederzusehen.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Detlef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff. Very well located.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Dez. 2022
Dear Detlef,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.

6/10 – Okay

Holger

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Eigentlich ein Motel das ganz in Ordnung ist, jedoch war an Schlaf wegen der Lautstärke der AC nicht zu denken.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hallo Holger,Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Erfahrung ist uns wichtig und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns auf Ihre Bedenken aufmerksam machen. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrungen mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Yvette

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Got a room with a microwave and a fridge. The pool was open from 9-9. Staff was friendly. Room was a little dirty/dusty, but it's a motel. Great location. About 45 minutes away from sedona. Lots of parking and food options nearby.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

miguel

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convient loc. I paid premium prices. After I checked in, I walked into an absolutely filthy room. Bare beds without bedding, nothing. Hadn't been cleaned at all. Not welcoming especially after paying the over inflated holiday weekend price. No fridge or microwave. No shampoo, conditioner or lotion, not even kleenex. Old and run down. I feel ripped off.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Lynn

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
There was dog poop everywhere on the outskirts of the building in the dog walking area. There was cigarette butts all next to the pool there were kids screaming in the pool. There was some shady, looking characters all around that motel. I will not stay there again not for that kind of money, and not at all
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gerardina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Felt safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alize

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Doug

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I suppose this is to be expected seems how it is a motel 6 but a few things were people living in their vehicles and not being able to sleep well due to someones car running that can hardly keep an idle. Dirty needles were found out back by the fence as well as seen a pile of human feces near the garbage bins, also had to listen to one man try and sell some things he either found in a dumpster or possibly stolen. Room was really clean and the cleaner they had used was so powerful thats all i could smell and the floor was extremely sticky. Looking back we should have spent 20 dollars more a night and went to the comfort inn down the street
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Silvia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Gary

It was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Phillip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Warm room and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

katia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Brooki

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful. Found room for me on ground level as stairs and sometimes a challenge. When my card didn't work, he watched out door to ensure it worked on the second attempt. Room was adequately clean. I will stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Brooki,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Tom,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Sharee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good clean place to stay the night
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Sharee,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jorge

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
imagine being told theres no AC, then get handed a heater to make up for it
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Jorge,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

German

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi German,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

richard

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient, very close to the freeway
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Patrick,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Cheryl, Prescott Valley

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not a pleasant experience. Room was small and dark, heat didn't work, refrigerator didn't work, poorly insulated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Cheryl,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Kisa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
dirty sheets and hair on towel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kibble

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tonnita

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They have cleanest room. The property needs to be wash, the sidewalk, etc
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

6/10 – Okay

James

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Poor maintenance. In the morning we got there. Someone had painted the island and the curb right next to the parking with oil base paint. They didn’t check the forecast. It rained that evening when we checked in I stepped out of the truck right onto it got the paint all over my shoes in my truck.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Isaac

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If I could rate zero stars I would, this has been the worst motel I’ve experienced. We were booked to stay for 4 nights, but on the first night there were stains on the bed sheets, the toilets did not flush, the shower did not drain, the dead bolt for the door did not work, and we could hear people yelling and crying from other rooms at multiple times throughout the night. When we went to talk to the front desk about getting a refund for the remainder of the stay we were told to get in touch with Expedia. Expedia told us to work it out with the motel staff, the same lady that told us to get in touch with Expedia then changed her story and said that Expedia is supposed to contact the motel and that the motel will just ignore or deny Expedia’s request. Needless to say I didn’t get refunded. Awful service, sleeping in your car would be better than here.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Isaac,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Carrell

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice for a motel 6.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Carrell,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurants nearby, close to route 66
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Thomas, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Kathy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Noisy Loud mattress lumpy and furniture pealing and floors very scratched I paid for insurance and have no refund or way to get ahold of them and I booked thru Expedia They should have let me know by now where my refund for Motel 6 is
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Kathy, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay at the Motel 6 was okay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi April, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Forbes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Adriann

Gut: Personal & Service
The room floor was dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Adriann, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like that Motel 6 doesn't charge for things I don't need. But cutting shampoo is ridiculous.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Jay, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

TONY

Room was clean, employee room next door was very noisy, room 102 on the other side was even louder. Guest in room 102 were loud and arguing, constantly slamming doors until around midnight. Not sure what employees were doing., but I could hear children. I will never stay in another motel 6
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Diane

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Good place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Diane,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check-in & helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jingyuan, Calgary

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Jingyuan,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not like the old motel 6. Very clean and pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Sebastian,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Tonnita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Tonnita,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Leron

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property needs a major revamp and the whole time I was there I felt unsafe. With people strolling through at 2am! Banging on doors and what not!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Leron, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Kyle

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Kyle,Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Devin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Devin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Sharon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The beds were good enough
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Sharon, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Walter, Espanola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We would considering staying again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Kim, glendale

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ground was dirty. Not the cleanest sheets. Weed smell the entire time outside. Staff was not present, had to look for staff member. Good pricing. Not terrible for the price, but could have been better.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Kim, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Karen, Los Angeles

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service good. The young woman at the desk was super nice. Room was fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Karen,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Benjamin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Benjamin,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Gut

christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Christopher,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6