Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Palais Medina Riad Resort

5 out of 5
Palais Medina Riad Resort
Boulevard Allal El Fassi, Fes

Bewertungen

8,0

Sehr gut

98 von insgesamt 246 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
92 von insgesamt 246 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 246 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 246 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 246 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hazem

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich habe 2 mal reklamiert für WC aber keine reagiert
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 7. März 2022
Dear Mr, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & SPA FES. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Personal war unhöflich und nicht hilfsbereit!!
Personal unhöflich besonders beim frühstücken, Rezeption ungeschult und kein Englisch sprachigen Personal, Kein Internet im Zimmer , sehr enttäuschend für 5* Hotel, Allgemeine Atmosphäre sehr kalt !!!!

10/10 – Hervorragend

immerzuhaus, deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Hotel in bester Lage
Der Aufenthalt war sehr angenehm, da die Zimmer alle einen tollen Ausblick hatten und die Zimmer und das Bad sehr groß waren. Es gab keine Verzögerungen beim einchecken oder bei der Suche meiner Reservierung, freundliches Personal. Super Poolanlage alles sauber und ein toller Spa-Bereich. Wir sind mit dem Auto angereist, daher war es die Sicherheit sehr wichtig und diese ist dort bei einem riesigen Privatparkplatz mit Wächter gegeben.

8/10 – Gut

Bruno

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
we extended our stay due to itinerary changes, overall experience with that process was great. however, despite upgraded room, some essentials features were not up to par: many non functioning outlets and weird light switch placement. pool ceramic and hallway carpets require make over. only one out four restaurants opened during Ramadan and No Alcohol policy should have been communicated earlier.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Palais Medina & SPA TEAM am 16. Apr. 2024
Dear Mr Bruno ; Thank you for sharing your feedback on your extended stay at Palais Medina Fes. We are pleased to hear that your overall experience with the extension process was great.However, we apologize for the issues you encountered despite being upgraded to a room. Your comments regarding the non-functioning outlets, light switch placement, pool ceramic, and hallway carpets have been noted. We will address these concerns internally to improve our facilities and ensure a more comfortable stay for our guests.We also apologize for any inconvenience caused by the limited restaurant options during Ramadan and the communication regarding the No Alcohol policy. We will work on improving our communication to provide guests with clearer information in the future.We appreciate your feedback and hope to welcome you back for an improved experience at Palais Medina Fes.Best regards,

6/10 – Okay

Abdelkabir

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sandrine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tres bon séjour
Tres bon hôtel avec un personnel très accueillant et serviable , hôtel à proximité du centre commercial BORJ FEZ et de plusieurs restaurants comme McDonald’s, pizza hut , Burger King A 2km de la Medina
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Palais Medina & SPA TEAM am 8. Feb. 2024
Dear Mrs Sandrine ;Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us at Palais Medina in Fes. We're thrilled to hear that you had a great experience and that you found our staff to be welcoming and helpful. It's wonderful to know that our hotel's proximity to the Borj Fez shopping center and various restaurants added to your convenience during your stay. We're glad you enjoyed the location! Should your travels bring you back to Fes, we'd be honored to host you again

8/10 – Gut

Ulrich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vacances fin année
L hôtel est très bien et le personnel vraiment au service des clients En revanche, les douches/baignoires sont vétustes
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Palais Medina & SPA TEAM am 13. Jan. 2024
Cher(e) client(e),Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour à l'Hôtel Palais Medina Fes. Nous sommes ravis d'apprendre que l'hôtel vous a globalement satisfait et que notre personnel a su répondre à vos attentes en matière de service client.Nous tenons à présenter nos excuses pour tout inconvénient lié à la vétusté des douches/baignoires et à la télévision dans votre chambre. Vos commentaires sont précieux, et nous prenons note de vos suggestions pour améliorer nos installations.Nous espérons avoir le privilège de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Palais Medina Fes lors de votre prochaine visite. Si vous avez d'autres commentaires ou des préoccupations spécifiques, n'hésitez pas à nous contacter directement.Nous vous remercions de votre confiance et de votre compréhension.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Montaz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bonne literie Bon hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Palais Medina & SPA TEAM am 8. Jan. 2024
Cher Mr Montaz ;C'est fantastique de savoir que vous avez apprécié la qualité de notre literie lors de votre séjour à l'hôtel ! Nous croyons fermement que le confort de nos clients est une priorité absolue, et nous sommes ravis que vous ayez passé un bon moment grâce à cela.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience tout aussi agréable, voire meilleure, lors de votre prochain séjour !

8/10 – Gut

rachid

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Cary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unique and charming room that was also very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von amoujahid am 18. Sept. 2023
Dear Cary , Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Palais Medina Fez Team

6/10 – Okay

Rosalie

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It was supposed to be five star but it seems that they are about to sell or have been sold to another company as not much happening in this hotel. The room is old and dated there are coffee cups there but no kettle nor tea bags. The sitting area in the room has lots of brown stains. Bathroom was nice. Pool is great its huge and nice design. What we did not like is the service. We went 30 mins before they close (they closed so early 6pm in Summer time) and wanted to order food but they no longer serve and told us to order in the restaurant. Went there only to be told that they dont serve dinner until another hour. So I thought we will just order room service but they dont want to bring the food at the pool side. Only allowed to eat in the room. Suffice to say we did not enjoy the stay in this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von amoujahid am 23. Okt. 2023
Dear Rosalie, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & Spa, However ; We apologize for any inconvenience you expeerienced during your stay with us and sorry that some of our services were not up to your expectations. We take your feedback seriously , and we will work to adress the issues, we are comitted to providing our guests with the best possible experience. We appreciate your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future ! Best regards, Palais Medina & Spa Team

6/10 – Okay

Rkia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
A fuire
Tout c était bien passé jusqu’à que j ai appeler room service pour demander des cafés au début ils ont dit après 10 minutes ils m ont appelle et disent qu ils ont pas de machine pour les boissons chaudes sachant que mon mari en remontant de la piscine et en passant à côté du bar il a senti l odeur du thé à la menthe, je veux savoir un hôtel 5* ils ont pas de machine pour les boissons chaudes.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von amoujahid am 29. Aug. 2023
Chère Mme Rkia , Tout d'abord merci d'avoir pris de votre temps pour nous poster votre avis suite à votre séjour parmi nous. Nous avons pris en considération vos remarques pertinentes qui nous serons utiles pour améliorer notre qualité de service. Nous espérons vous recevoir bientôt pour une toute nouvelle expérience.Cordialement,Palais Medina Fes Team

8/10 – Gut

Maria Cornelia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel vriendelijke medewerkers. Het zwembad is heerlijk, je krijgt een badhanddoek aangereikt. Het ontbijt is goed, ook fijn dat het tot 10.30 uur is. het enige wat ik miste is vers fruit; Maar dat kochten we later gewoon zelf .
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von amoujahid am 31. Juli 2023
Dear Maria Corlelia, Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Palais Medina Fez Team

2/10 – Ungenügend

Hassan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Previously stayed here before but declined since in standard. Check in took over an hour due to inability to process a CC from another country. Rooms required daily asks for items such as towels. Shower leaked whenever used causing dangerous conditions. Sink basin fell hitting foot one morning. 5star maybe once, but not anymore!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von amoujahid am 10. Juli 2023
Dear Hassan, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & Spa, and happy to hear that you loved our location. However ; We apologize for any inconvenience you expeerienced during your stay with us and sorry that some of our services were not up to your expectations. We take your feedback seriously , and we will work to adress the issues, we are comitted to providing our guests with the best possible experience. We appreciate your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future !Best regards, Palais Medina & Spa Team

2/10 – Ungenügend

Mahesh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms needed to be renovation property is noce but not maintained
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 13. Mai 2023
Dear Mahesh,We are very disappointed to read your comments, as we pride ourselves on ensuring our guests have a great experience and it appears we were not able to meet your expectations. We hope to have the chance to welcome you again soon to offer you a stay that will exceed your expectations. Kind regards, --

4/10 – Schlecht

LAURA, Newcastle

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff were amazing and super accommodating and helpful. Service was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 13. Mai 2023
Dear Guest,We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. Please know that the entire hotel team has been very touched by the kindness of your writings.We really hope we can welcome you again for another wonderful stay. Kind regards, --

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonito
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 29. März 2023
Dear Carlos,It is with great pleasure that we receive your comment and we would like to sincerely thank you. We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. We hope to have the chance to welcome you again for another moment even better than the previous one. Best regards ; --

8/10 – Gut

Nhuong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel outside of Fez Medina
Good to stay with free car parking. Cheap taxi to Fez medina. Good breakfast, clean room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 25. März 2023
Dear Nhuong, It is with great pleasure that we receive your comment and we would like to sincerely thank you. We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. We hope to have the chance to welcome you again for another moment even better than the previous one. Best regards ; -- Palais Medina & Spa

8/10 – Gut

rachid

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 21. März 2023
Dear Rachid,It is with great pleasure that we receive your comment and we would like to sincerely thank you. We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. We hope to have the chance to welcome you again for another moment even better than the previous one. Best regards ;

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 15. März 2023
Dear Guest, It is with great pleasure that we receive your feedback and we would like to sincerely thank you. We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. We hope to have the chance to welcome you again for another moment even better than the previous one. Best regards ; --

10/10 – Hervorragend

Severine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon hôtel
Un très bon hôtel bien placé dans la nouvelle ville.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 1. März 2023
Chère Severine,C'est avec grand plaisir que nous recevons votre commentaire et nous tenions sincèrement à vous en remercier. En effet, nous attachons une réelle importance quant aux retours de nos clients car votre satisfaction est la plus belle des récompenses pour nous. De plus, nous essayons de faire notre maximum afin que votre séjour soit le plus réussi possible. Soyez assurés que nous ne manquerons pas de montrer votre retour à l'ensemble de nos collaborateurs. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir une nouvelle fois pour un autre moment encore meilleur que le précédent. Bien chaleureusement ; --

8/10 – Gut

Franck

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Palais Medina & Spa am 4. März 2023
Dear Guest, It is with great pleasure that we receive your feedback and we would like to sincerely thank you. We attach great importance to the smooth running of our customers' stay because your satisfaction is the best reward for us. We hope to have the chance to welcome you again for another moment even better than the previous one. Best regards ; --

8/10 – Gut

mohammed

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Le séjour en soit s’est bien passé. Le problème est au niveau de la réception. L’agent voulais me faire payer la chambre sur place alors que j’avais tout réglé en ligne. Ils étaient sur d’eux et moi de mon côté le retrait n’apparaît pas sur mon compte. C’est que le lendemain qu’il est apparu. Malgré ça ils ont insisté. J’ai du demander un responsable qui régler le problème et ce n’est pas la première fois que ça m’arrive dans cet établissement. Ça gâche un peu l’arrivée et j’avais pas le retrait sur mon relevé ils auront jamais lâché l’affaire.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 3. Jan. 2023
Cher Mr Mohamed, Tout d’abord, nous vous remercions d’avoir pris une partie de votre précieux temps afin de nous écrire votre retour concernant votre séjour au Palais Medina & Spa Fès. Nous vous remercions d'avoir partagé vos remarques avec nous, un suivi sera fait au niveau des différents services concernés. C’est toujours très important pour nous de recevoir les avis car cela nous permet de mieux comprendre les points sur lesquels nous devons nous améliorer afin de satisfaire l’ensemble de nos hôtes. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau afin de regagner votre confiance et vous offrir un séjour à la hauteur de vos attentes. Bien à vous, Palais Medina & Spa Team

8/10 – Gut

UMUR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Masoud

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Manal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

YOUSSEF

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice pool, Nice breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Guest relation am 24. Aug. 2022
Dear Mr Jose, Thank you for taking the time to share your parent experience at Palais Medina & SPA. We are delighted to hear that they enjoyed their overall stay with us. We look forward to welcoming them back in Palais Medina & SPA. Best regardsPalais Medina Fez Team

10/10 – Hervorragend

Ilhame

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest relation am 24. Aug. 2022
Dear Mrs Ilhame, Thank you for taking the time to share your parent experience at Palais Medina & SPA. We are delighted to hear that they enjoyed their overall stay with us. We look forward to welcoming them back in Palais Medina & SPA. Best regards Palais Medina Fez Team

4/10 – Schlecht

hallgrímur

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The food was just bad really bad for a 5 star hotel this was very disapointing servise was good but very slow domt eat the breakfast 😅😅😅
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest relation am 24. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for taking your time to write your review about Palais Medina & Spa. We would like to apologize for any service you did not appreciate. We hope that we will have the opportunity to welcome you back soon.PALAIS MEDINA FES TEAM

10/10 – Hervorragend

Arezki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un excellent hôtel le personnel est très accueillant tout le monde est au petit soin,la literies est vraiment très confortable les chambres très spacieuse.la dernières nuit nous avons était dérangé par des clients juste au dessus de notre chambre qui n’arrête pas de crier à 1h du matin nous avons appelé la réception et le problème a était résolu en 2 minutes,le petit déjeuner est très bien la seule chose c’est que nous savons pas qu’il fallait demander au serveur les spécialistes marocains qui vous ramène aussitôt,on penser qui il en avait pas alors que non sa serait mieux que se soit direct au buffet.nous reviendrons sans hésitation dans cette hôtel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 21. Juni 2022
Cher client, Nous vous remercions pour votre agréable commentaire suite à votre séjour au Palais Medina & Spa. C'est avec grand plaisir que nous lisons votre retour concernant l'expérience que vous avez eu parmi nous. Nous espérons vous revoir très prochainement pour une nouvelle expérience.

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A EVITE
Aucun respect des autres client malgre plusieurs demande a la réception de calme les client
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 23. Juni 2022
Cher Mr Mohamed, Tout d’abord nous vous remercions d’avoir pris une partie de votre précieux temps afin de nous écrire votre retour concernant votre séjour au Palais Medina & Spa Fès. C’est toujours très important pour nous de recevoir les avis car cela nous permets de mieux comprendre les points sur lesquels nous devons nous améliorer afin de satisfaire l’ensemble de notre clientèle. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau afin de regagner votre confiance.

10/10 – Hervorragend

Mehdi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
très bel accueil, personnel à l'écoute et très serviable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 14. Mai 2022
Cher Mr Mehdi, Nous vous remercions pour votre magnifique commentaire suite à votre séjour au Palais Medina & SPA. Nous sommes heureux de savoir que notre accueil été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt parmi nous pour une toute nouvelle expérience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel. Very well maintained. Excellent service. I highly recommend it
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von PALAIS MEDINA FES TEAM am 24. März 2022
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & SPA FES. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was perfect
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von PALAIS MEDINA am 22. Nov. 2021
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & SPA FES. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. PALAIS MEDINA FES TEAM

10/10 – Hervorragend

Hassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Goood
Det er Faxe en god hotel rigtig rigtig luksus hotel flot medarbejdere de rigtig gode til at Hjælpe dig du komm ind med det samme
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von PALAIS MEDINA am 20. Nov. 2021
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & SPA FES. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. PALAIS MEDINA FES TEAM

8/10 – Gut

Antonio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
É um bom hotel, bem localizado, porem, esta cim aspecto de abandonado, principalmente o restaurante.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von PALAIS MEDINA am 9. Okt. 2021
Dear Mr Antonio, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Palais Medina & SPA FES. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. PALAIS MEDINA FES TEAM

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

CHOUQUI

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel propre calme personnel poli La qualité de papier hygiénique est à revoir
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Directeur General Palais Medina and Spa am 15. Dez. 2020
Cher Client,Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris une partie de votre précieux temps afin de nous écrire votre retour concernant votre récent séjour au Palais Medina and Spa.C'est toujours très important pour nous de recevoir les avis de nos clients car cela nous permets de mieux comprendre les points sur lesquels nous devons nous améliorer afin de satisfaire l'ensemble de notre clientèle.Par conséquent, nous sommes désolés de lire que vous n'avez pas été pleinement satisfait de nos prestations.Nous allons prendre en considération vos remarques afin d'essayer de vous offrir un séjour irréprochable à l'avenir. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau afin de regagner votre confiance et vous offrir un séjour à la hauteur de vos attentes.Bien à vous,Directeur Général Palais Medina and Spa.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stuff ,the food , location and the swimming pool
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von General Manager Palais Medina and Spa am 14. Dez. 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking some of your precious time to share with us your recent experience at the Palais Medina and Spa. We are sincerely delighted to read that you were able to appreciate the quality of our establishment as well as our staff.We will not fail to share your feedback with our teams in order to thank them but also encourage them to continue to offer such a quality of services.We hope to have the joy of welcoming you soon for another wonderful stay. Best regards, General Manager -Palais Medina and spa

8/10 – Gut

Abdellah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Direction Palais Medina and Spa am 12. Nov. 2020
Cher client, nous vous remercions pour votre avis suite à votre séjour au Palais Médina & Spa. C'est avec grand plaisir que nous recevons votre retour concernant l'expérience que vous avez eu parmi nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Direction Palais Medina and Spa am 12. Nov. 2020
Cher client, nous vous remercions pour votre avis suite à votre séjour au Palais Médina & Spa. C'est avec grand plaisir que nous recevons votre retour concernant l'expérience que vous avez eu parmi nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Hassen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxsus hotel luksushotel
Det være godt men kø sove rigtig godt og slap af alt være rent Personale var gode til alt hvis du mangler til en anden de kommer med dig med det samme man kan stole på åben og man kan stole på hotellet og du sover godt rigtig rigtig godt og hvis du mangler noget eller noget de hjælper dig med alt lige meget hvad hjælper de dig det var en god hotel det er en rigtig god hotel
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2020
Antwort von PALAIS MEDINA am 21. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay ,We hope that we will have the opportunity to welcome you back soon. Best regards