Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Hôtel Volubilis

3 out of 5
Hôtel Volubilis
Avenue Allal Ben Abdellah, Fes

Bewertungen

7,2

Gut

42 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 173 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

mourad, Deutschland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mangelhaft
nicht gut

6/10 – Okay

amor , Graz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr Freundlich Personal
Ich war 7 tage dort Personal sind echt sehr freundlich zimmer sind immer sauber . Gern wieder

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
better comfort can be found for half the price
wifi was working for 2 hours within 3 days, despite numerous complaints staff kinda does the job, but thats all. not much enthusiasm or motivation to tackle problems ac in the room defunct. got two electric radiators instead large fungus culture on the ceiling above the bathtub construction work going on at the time of my stay. daily grinding of the marble floors dripping water tap whole place looks a bit run down

4/10 – Schlecht

HARDEL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Presque pas de transat à la piscine Personnel désagréable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Saïd

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Angiolo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Rachid

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

abdelhay

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Quality Department am 28. Dez. 2023
Dear Abdelhay ;Thank you for your feedback and the 4/5 rating. We value your input and would love to know how we can improve and make your next experience even better. Feel free to share any specific suggestions you may have.Cordially

8/10 – Gut

Hassan

They charge extra taxes when you check in. They told us that the extra taxes go the tourism ministry. I don't agree with them as we already pay taxes in our booking.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Service Qualité am 28. Dez. 2023
Dear Hassan ;It's frustrating when additional taxes are charged at check-in. It's worth checking the details of your booking to see if any such charges were mentioned beforehand. If not, you might consider discussing this discrepancy with the hotel management for clarification.Cordially

10/10 – Hervorragend

Azaam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Quality Department am 28. Dez. 2023
Dera Azaam ;We appreciate your outstanding rating of 5 out of 5! Your feedback means a lot to us, and we're delighted that you enjoyed your experience. We hope to have the pleasure of serving you again soon.Cordially

10/10 – Hervorragend

Hugo

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Quality Department am 28. Dez. 2023
Dear Hugo ; Thank you for the perfect score! We're thrilled to hear that you had such a positive experience. We look forward to welcoming you again in the future. Cordially

8/10 – Gut

Benoit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Service Qualité am 5. Nov. 2023
Cher Client ,Nous tenons à vous remercier pour avoir publié cette appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel Atlas Volubilis Fes. Nous sommes heureux de lire que vous avez pleinement profité de vos vacances . Toute l'équipe travaille sans relâche afin de garantir un impeccable service et une expérience mémorable .

2/10 – Ungenügend

Moad

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality Department am 5. Nov. 2023
Monisue Moad , Tout d’abord, je tiens à vous remercier d’avoir choisi le Volubilis pour votre séjour à Fès et surtout d’avoir pris le temps de nous faire part de vos remarques. Nous regrettons sincèrement que votre séjour n'ait pas répondu totalement à vos attentes. Vos observations contribuent à l'amélioration de nos services et nous vous en remercions. Concernant les points évoqués, croyez bien que vos remarques sont prises très au sérieux et qu'un suivi professionnel sera fait auprès des équipes concernées. Nous mettrons en place toutes les actions nécessaires pour rehausser la qualité de service et espérons vous recevoir dans un avenir proche afin que vous puissiez remarquer notre implication quant aux commentaires émis. Dans cette attente, recevez, cher client, nos plus chaleureuses salutations.

8/10 – Gut

Walaa

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Quality Department am 5. Nov. 2023
Dear Walaa , Thank you very much for your excellent rating following your stay at Atlas Volubilis. We are delighted to read that you greatly appreciated it and hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Very cordially,

2/10 – Ungenügend

k., Morganville

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
AC not working, smelly, not enough towels, poor choice of breakfast. Except to refund money
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Quality Department am 5. Nov. 2023
Hello Guest , We thank you for sharing your comments following your stay at the Atlas Volubilis Fes hôtel. We regret to learn that certain elements of your stay did not live up to your expectations. We thank you for the report as this allows us to continually improve our services. Hoping to see you again very soon,

10/10 – Hervorragend

Abdourahmane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Quality Department am 5. Nov. 2023
Cher Abdourahmane , Merci infiniment pour ce superbe commentaire, associée à la très belle note de 10/10 !!! C'est pour nous un réel plaisir d'avoir su combler toutes vos attentes. Nous serons ravis de vous accueillir lors de votre prochain séjour à Fes ! Bien cordialement,

6/10 – Okay

Amal

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Youness

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mounia

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed Ayoub

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Khaled

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Quality Departement am 14. Juni 2023
Dear Mr Khaled , We apologize for the inconvenience caused during your stay. We reassure you that we spare all our efforts so that your next stay will be most pleasant. Cordially

8/10 – Gut

Elmekki

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Service Qualité am 14. Juni 2023
Cher El mekki , Merci beaucoup pour votre évaluation . Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un séjour des plus agréables parmi nous et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincèrement,

6/10 – Okay

Artur

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Il y a eu une panne d’eau dans notre chambre à un moment important, les meubles et le chambre sont très vieux , la climatisation sent mauvais et il y a beaucoup de moisissure dans la salle de bain ( faute de ventilation). Le petit-déjeuner est très limité en terme de choix et de piètre qualité.Une riad à 30$ la nuit offrait plus de choix. Cependant, le personnel était génial et très serviable. Il y avait beaucoup de parking et le brasserie sert de bons plats
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Service Qualité am 14. Juni 2023
Cher Monsieur Artur , Nous sommes désolés que votre séjour parmi nous n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous avons bien pris note de vos remarques constructives et sommes navrés pour les désagréments dont vous nous faites part. Nous sommes cependant ravis de voir que vous ayez apprécié l'emplacement . Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir une nouvelle fois. Cordialement

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Service Qualité am 14. Juni 2023
Bonjour Monsieur Alejandro ,Merci pour votre évaluation. Votre avis compte énormément pour nous afin de continuer à fournir le meilleur service possible.En espérant vous revoir bientôt vous et vos chaleureux avis

8/10 – Gut

Elena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El hotel muy nuevo y bonito. El desayuno escaso, pocas cosas para elegir y no muy bien organizado.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Quality Department am 14. Juni 2023
Dear Elena , We sincerely thank you for your comment. We are really happy to see that you enjoyed your stay at Atlas Volubilis Fes . We hope to see you again soon at Volubilis Fes . Looking forward to welcoming you for your next stay!

8/10 – Gut

Nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ensemble correct
Hotel agreable. Jolie piscine. Personnel sympathique. Petit dejeuner un peu cher par rapport aux bars resto très proches et très bien. Ensemble correct
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Bana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Bana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

I

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No hot water
The hotel was lovely from the outside and had some very beautiful features. When we arrived the receptionist told us that they had a problem as no hot water in the hotel. He offered us complementary breakfast but we were very disappointed because this is not what my wife and I expected. The room was a little dated as there was not a standalone shower but a bath with a shower over the bath. Cold washing was the situation of our 2 day stay. Other than that the room had a lovely balcony overlooking the swimming pool and gardens.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ichrak Chkarat am 5. Jan. 2023
Dear customer, We have already notified you of the problem that we are currently trying to remedy concerning the boiler, and you have agreed to stay with us despite the problem. Hoping that this will be resolved as soon as possible,We look forward to serving you again in the future .

8/10 – Gut

anushi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
clean, female friendly, solo travel friendly,
Antwort von Ichrak Chkarat . Quality department am 10. Dez. 2022
Dear Guest , Thank you for your review of your stay at our Atlas Volubilis hotel. It is wonderful to read that we have been able to make your stay special from your arrival until your departure Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Sir, in the expression of our best regards Sincerely

2/10 – Ungenügend

GIOVANNI

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel da non prenotare, ha visto tempi migliori. Lasciare i bagagli in camera al primo piano con le porte-finestre che non si chiudono non è il massimo neanche a casa propria, figuriamoci in viaggio. Sulla pulizia sorvoliamo che è meglio.
Antwort von Ichrak Chkarat , Quality department am 10. Dez. 2022
Dear Giovanni, Although we are both surprised and sorry to read your comments on your stay at our Atlas Volubilis hotel, please be aware that these have been taken into consideration and reviewed by the management team, however we would like to take the opportunity to clarify certain aspects of your assessment simply for the sake of the accuracy of the information provided. We appreciate the time you have taken to share your feedback, we hope you will give us a chance to serve you better in the near future. Best regards

8/10 – Gut

Marco Domenico

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ok
My stay was ok but I have to point out the following: *breakfast have to be definitely improved. *need sockets by the bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Ichrak chkarat Service Qualité am 27. Okt. 2022
Dear Guest , Although we are sorry to read that your stay at our Atlas Volubilis hotel did not meet your expectations, we thank you for the time you have devoted to sharing your feelings with us because we are aware that we can always improving ourselves and your constructive criticism is of course welcome for this purpose.

6/10 – Okay

Noureddihne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 8. Sept. 2022
Cher Client, Merci infiniment pour votre note. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Très cordialement,Sabah EL OURIAGLI

2/10 – Ungenügend

Chana

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 8. Sept. 2022
Chère Cliente, Merci infiniment pour votre note. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Très cordialement,Sabah EL OURIAGLI

10/10 – Hervorragend

Maryam

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 5. Sept. 2022
Chère Cliente,Merci infiniment pour votre excellente notation suite à votre séjour. Nous sommes ravis de lire que vous avez grandement apprécié celui-ci et espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Très cordialement, Sabah EL OURIAGLI

2/10 – Ungenügend

MOULAY EL MOSTAFA

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Triste
Bonjour, normalement je dois être remboursé, car a fes la chaleur était terrible.j ai pas dormis la nuit a cause de la clime.la climatisation était nul . Ne fonctionne pas bien . J ai demandé de régler le problème ou changer de chambre. On m a dit ok , après personne n ai venu me voir. Alors a 34 de gré la nuit on dort pas. Bien à vous
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Nasim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable stay! Very clean room and friendly staff. Able to accommodate last minute booking
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Abdel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personnel accueillant et serviable. Endroit proche de tout. Décore enchantent. Ce qui doit être réviser, c'est les prix à l'intérieur, car trop chers. Les clients préfèrent manger et prendre un café/thé en face de l'hôtel. Si, non tout peut se passer à l'intérieur si le.prix et raisonnable! Je recommande cet hôtel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Fatima Zzahra

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Mohammed Ayoub

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Big thanks
I enjoyed my staying at this wonderful hotel. Thank you very much for everything. The staff are very nice and the service is excellent!!
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2021
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 28. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your review Best Regards

6/10 – Okay

amina

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von sabah el ouriagli am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your review Best Regards

8/10 – Gut

rachid

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 26. Juli 2021
Cher Client, Merci infiniment pour votre excellente notation suite à votre séjour. Nous sommes ravis de lire que vous avez grandement apprécié celui-ci et espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Très cordialement,

2/10 – Ungenügend

Ruchika

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 16. Juli 2021
Chère cliente, Tout d’abord, nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de nous faire part de vos remarques. Nous regrettons sincèrement que votre séjour n'ait pas répondu totalement à vos attentes et nous sommes désolés d’apprendre que vous avez vécu une expérience aussi frustrante. Vos observations contribuent à l'amélioration de nos services et nous vous en remercions. Concernant les points évoqués, croyez bien que vos remarques sont prises très au sérieux et qu'un suivi professionnel sera fait. Nous mettrons en place toutes les actions nécessaires pour rehausser la qualité de service et espérons vous recevoir dans un avenir proche afin que vous puissiez remarquer notre implication quant aux commentaires émis. Dans cette attente, recevez, chère cliente, nos plus chaleureuses salutations Sabah EL OURIAGL

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Personnel, les jardinier très agréables et surtout bien veillant
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 2. Juli 2021
Cher Client, Permettez-nous de vous remercier d’avoir eu l’amabilité de laisser ce commentaire sur Expedia. Vos observations contribuent à l'amélioration de nos services et nous vous en remercions. nous espérons vous recevoir dans un avenir proche ; Bien cordialement Sabah EL OURIAGLI

8/10 – Gut

Redouan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon endroit
Bon endroit aussi bien pour le travail que pour la detente
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Sabah EL OURIAGLI am 2. Juni 2021
Cher Client, Merci infiniment pour votre excellente notation suite à votre séjour. Nous sommes ravis de lire que vous avez grandement apprécié celui-ci et espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Très cordialement,