Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Nof Ginosar Hotel

Nof Ginosar Hotel
Kibbutz Ginosar, Emek HaYarden

Bewertungen

7,6

Gut

20 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
26 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Lage direkt am See. Gepflegte Anlage und ein reichhaltiges Buffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nof Ginosar am 26. Juni 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr einfacher Kibbuz. Mini Bad bei dem man nur unter Verrenkungen in die Dusche kommt. Lobenswerte Küche ( Buffet )

10/10 – Hervorragend

Dean

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nof Ginosar Management am 9. Aug. 2023
Dear Dean,Thank you very much for sharing your hospitality experience at Nof Ginosar Hotel!We will be happy to host you again at anytime.Best regards,Nof Ginosar management

10/10 – Hervorragend

Elisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nof Ginosar management am 28. Juni 2023
Dear Elisa,Thank you very much for rating your hospitality experience at Nof Ginosar Hotel!Best regards,Nof Ginosar management

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoy the Sea of Galilee
The room was clean and adequate. We especially enjoyed the beautiful Sea of Galilee as the sun set and the boats came in to dock.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von מלון נוף גינסר am 27. Feb. 2023
Dear guests Thank you for choosing to stay at Nof Ginosar Hotel We will be happy to host you in the future and to your complete satisfaction Best regards Yoram Rabivo, director of the service Nof Ginosar Hotel

2/10 – Ungenügend

Adriana Arroyo

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No nos hospedamos en la propiedad! Parecía un hospital , el olor de las habitaciones era a viejo ! Decimos pasarnos a otro hotel el administrador estuvo de acuerdo
Antwort von מלון נוף גינוסר hotel nof ginnosar am 19. Dez. 2022
Dear guests Thank you for choosing to stay at Nof Ginosar Hotel I received your visit. We will take care and improve We will be happy to host you in the future and to your complete satisfaction Regards Yoram Rabivo is the service manager Nof Ginosar Hotel

8/10 – Gut

Roni

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Shy am 30. Okt. 2022
Thank you for taking the time to fill out the review :)

8/10 – Gut

Reuven

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von יורם רביבו- מנהל שירות וערב am 10. Aug. 2022
שלום ראובן יקר, תודה שהקדשת מזמנך ודירגת לפי ראות עינייך מקווה לראותך שוב בין אורחינו. סופשבוע נעים,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

niva

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Sahar

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Moshe

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Nissim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Gavriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

joseph

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Not what I paid for
I purchased thru 'Hotels.com" a decent sized room with a sofa in addition to the bed. I was given a very small room which could never include a sofa. I don't know if the hotel did this to increase their revenue or 'Hotels.com' pocketed the difference. In any case the room was uncomfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Gregory

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best to avoid
A standout disappointment. I’d been to Nof Ginosar a few times years ago. The hotel is run down, dirty and neglected. The carpet in the hallway has seen better days. The furniture is all beat up. The dining room (indoors) was a zoo, and taking food out was forbidden. In other words, the kibbutz ideology turned into a failing business. Save the trouble.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

ARNON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Tali

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Ariella

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Too expensive for what we got!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The kinnert lake on site.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

MICHAEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

katarin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

merav

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Event Planner
The room we got was dirty, full of dust and greasy fingerprints everywhere, the towels were full of stains both in the room and in the pool, the milk in the dining room was spoiled, the hotel staff could have been more courteous. This is the first and last time I will stay in this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

2/10 – Ungenügend

Hagit

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

Dotan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We slept in the village for one night. We went for a couple trip and the beds were twin bed. The room was only partly clean, with dust. It was also quite old. TV channels are very limited. The pool and the Sea shore were quite small for the number of guests so they were too crowded. I was also asked to pay more money when I got to the hotel since they told me I didn't pay VAT, although my confirmation showed I paid all taxes. The service, on the other hand, was very pleasant and welcoming. Very nice people.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von SY am 21. Juni 2021
מלון נוף גינוסר שמח שנהנית ומודה לך על חוות דעתך!

10/10 – Hervorragend

Raaya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von SY am 21. Juni 2021
שלום רעיה, שמחים שנהנית ותודה רבה על חוות דעתך.

8/10 – Gut

Uri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Nof Ginosar am 13. Sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not a good value for money
we order the da lax room..which we pay extra..and first the reception guy offer us the regular room..after we ask again he offer the other room...the room wasn't clean...and the food in breakfast was not so fresh..not the bread and not the pancakes..the good thing is the location..overall we paid extra money to upgrade the room but didnt got the value for it
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Nof Ginosar am 13. Sept. 2020
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. We always take care of improving and streamline our service and your opinion is important to us. It has been passed to the Hotel management, so we can improve Hope to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Nof Ginosar am 13. Sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Aharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The bad wasn't comfortable too hard.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Nof Ginosar am 8. Sept. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the feedback. We always take care of improving and streamline our service and your opinion is important to us so we can improve We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

4/10 – Schlecht

Liron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Enjoyable stay
We enjoyed our stay! The condition of the hotel is fairly good, the location is absolutely stunning! The service was nice and welcoming. Our room was spacious and in good condition, but we had a problem with the bed arrangements: We got 2 single beds. So it was a bit uncomfortable to join together. Next time I would call in advance and find out if we can get a room with a queen size bed. Also, I would check in advance if a room with sea view is available. The adjacent Yigal Alon museum was really nice to visit as well, 20 NIS Per person for hotel guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Nof Ginosar am 16. Feb. 2020
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

4/10 – Schlecht

corinne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Surpris de se retrouver dans des bungalows vieillpts alors une le site montre de belles photos des chambres de l’hôtel. Rapport qualité prix très mauvais
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Nof Ginosar am 1. Jan. 2020
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Our web site shows photos for all rooms level at both the Hotel rooms and the country lodging Village rooms. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They have a great location on the Sea of Galilee
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Nof Ginosar am 16. Dez. 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Itzhak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was very good. the room was very clean, in a quite place near the beach. the breakfast was exellent with many kind of foods. the staff was very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Nof Ginosar Hotel am 3. Dez. 2019
Thank you Itzhak. Very happy you have enjoyed your stay. hope to see you with us again.

8/10 – Gut

Paula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Nof Gonosar hotel am 1. Dez. 2019
thank you for your review. hope to see you with us again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall a Nice Stay
Overall a nice family hotel. Room was clean and tidy. Good A/C. Food was good and plentiful. The WiFi in the room was down for almost all of the stay and I didn’t get the impression that the staff was rushing to fix it. The staff was polite and helpful though I can’t quite understand why they were knocking on my door at 7:45 to clean the room on the last morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Nof Ginosar am 7. Aug. 2019
Dear Guest's Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. We regret to hear your hosting experience was not to your satisfaction. We always take care of improving our service and your opinion is important to us. It has been passed to the Hotel management, so we can improve. Hope to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean with friendly staff. Great kibbutz experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Nof Ginosar am 30. Juli 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Navalee

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nof Ginosar am 26. Juni 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Nof Ginosar staff am 4. Juni 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Nof Ginosar staff am 4. Juni 2019
Dear Guests, Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Sincerely, Guest Relations

6/10 – Okay

Paul

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Some rooms much better than others.
The rooms away from the main buildings were less than ideal, and we were happy to move from them to the “deluxe” rooms nearer to the main office. They were much more comfortable and would earn a better overall rating. The breakfast was very good with a great selection of fresh vegetables.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Nof Ginosar am 3. Apr. 2019
Dear Guests Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel & Village and we appreciate your review. Our site have different kind of rooms & prices which offers all kind of possibilities, each guest with his own preferences. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family friendly place.
Lovely quiet setting. Clean. Good food. Friendly service. Had a great time. 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Reservations representative am 14. März 2019
Thank you!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
The check-in was easy, the facilities excellent, and the breakfast amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Hotel Nof Ginosar am 13. Feb. 2019
Dear Guests Thank you for choosing Hotel Nof Ginosar. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Ishay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Hotel Nof Ginosar am 21. Jan. 2019
Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great accommodations, food and atmosphere. Wonderful location on the Sea of Galilee.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Nof Ginosar Staff am 4. Dez. 2018
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. Glad to hear that you enjoyed your stay with us and thanks for the positive feedback. We'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This hotel caters to large groups and excursions that come to the Sea of Galilee. It is not designed nor it caters to individual guests looking for a more personable experience. There are better options in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Nof Ginosar am 28. Nov. 2018
Dear Guest Thank you for choosing Nof Ginosar Hotel. The Hotel host groups and individuals, and from both we have very good feedbacks. we'll be happy to see you again among our guests. Best regards, Guest Relations