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Bewertungen von Fiesta Resort Central Pacific - All Inclusive

3.5 out of 5
Fiesta Resort Central Pacific - All Inclusive
El Roble 23, El Roble, Puntarenas

Bewertungen

7,8

Gut

400 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
290 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
162 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
83 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
73 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Claudia

Mit der Familie gereist
Waren 1 Nacht da um am nächsten Tag früh bei der Fähre zu sein. Das erste Zimner hatte Schimmel an der Decke und roch richtig modrig. Wollten dort nicht schlafen. Nach 1h hin und her haben wir ein besseres Zimmer erhalten. Leute am Frontdesk sind sehr freundlich und bemüht. Essen ist ganz ok. Preis-Leistung ist auch ok. Alles in allem ok aber leider nicht mehr.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Ronald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Resort ist bemüht alles sauber und gepflegt zu halten. Kann die Anlage nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Antonia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Schlechtes Essen im Buffet, Zimmer war sehr dreckig. Boden, Bad usw. mussten wir zuerst selber aufnehmen mit einem Lappen. War richtig schwarz vor Dreck

2/10 – Ungenügend

Rosa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich bin ja sehr viel gereist in meinem Leben aber so ein Hotel habe ich noch nicht erlebt 1. Das Essen war echt ungeniessbar beim Italiener gab es Pizza, Hotdog, Hamburger und Pommes, und das schönste war mit Plastikbesteck 2. Der Service war sehr schlecht, jedes Mal musste man 1 Stunde anstehen, 3. Das ist mal nicht ein zwei Sternehotel, ich bin noch immer fassungslos, ich habe für 4 Nächte fast 1000 Euros bezahlt unglaulich 4. Das Hotel hat eine schöne Anlage und ist wirklich nur ein Familienhotel nichts für Single 5. Die Zimmer sind schon etwas heruntergekommen waren aber sauber 6. Als Raucher bist du nicht willkommen I've traveled a lot in my life but I've never experienced a hotel like this 1. The food was really inedible. The Italians had pizza, hot dogs, hamburgers and fries, and the best part was with plastic cutlery 2. The service was very bad, each time you had to queue for 1 hour, 3. This is not even a two star hotel, I'm still stunned, I paid almost 1000 euros for 4 nights unbelievable 4. The hotel has a beautiful area and is really just a family hotel, not for singles 5. The rooms are a bit run down but clean 6. You are not welcome as a smoker
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Eidel Ramos Torres, General manager am 4. Feb. 2023
Liebling RosaVielen Dank, dass Sie Ihre Verbesserungsmöglichkeiten geteilt haben, Ihre Kommentare sind uns sehr wichtig, wir werden sie mit den verschiedenen Abteilungen teilen, wir bedauern die Wahrnehmung unseres Resorts, ich möchte Ihnen sagen, dass wir zu 100 % familienfreundlich sind und rauchfreies Hotel, das sich an die Gesetze unseres Landes hält.Wir hoffen, Sie wieder zu empfangen und unsere menschliche Qualität zu demonstrieren.

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel provides you really with everything you need. The staff is very very helpful and considerate. If a little problem appears it is solved immediately. A great plus. The food on the buffet is very good and high quality. Even with food intolerances like gluten you can find enough to eat and avoid meals that contain gluten since people eat a lot rice in Costa Rica, potatoes were also offered. The only little thing that could maybe be improved is offering gluten free bread for breakfast as a standard - like it is in some hotels in San José. Also I asked nearly everyday and before I went on holiday to Costa Rica gluten free bread was not available each day, only sometimes. But as I said before, you could also avoid gluten at breakfast and just eat the traditional Gallo Pinto (rice and beans) or e.g. a freshly prepared omelette. Therefore also the aspect at the Fiesta Resort is brilliant. I didn‘t have any problem. The rooms that are rated as „ocean view“ with a balcony are nice. You can hear the people in the room next to you but I don‘t mind that. The hotel offers all sorts of entertainment including a show. I didn’t attend one because in the evenings I always planned other things. But even people travelling alone shouldn‘t be bored that way. = All in all I had a brilliant time. In Puntarenas the Fiesta Resort is definitely the best choice you can make. The city itself doesn‘t offer too many pretty spots. But highlight spots are pretty close.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Eidel Ramos Torres / General Manager am 1. Juli 2022
Dear Guest We really appreciate your detailed review. We are always willing to provide to our guests a memorable stay through a customized service. I’m happy to hear that you enjoyed your stay, gastronomy and all our staff was helpful and hospitality. I’ll be sure to share your comments with them. Thank you again for your feedback, it is very important for us, we hope to have the opportunity to welcome you again in the future. Sincerely,

6/10 – Okay

Susanne

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hat keine 5 Sterne verdient. Alt
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Eidel Ramos Torres am 13. Dez. 2021
Dear Susanne, Thank you for taking the time to comment about your recent stay at our hotel. We do understand from your feedback that you were not completely satisfied with the overall experience, besides, we regret that we did not get your comments at the time of your stay, and would let us know of the inconveniences you mentioned through this message. Your comment have been internally discussed with our Team in order to make it right for all our guests. We really appreciate your choice. Eidel Ramos Torres General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens
Wir haben hier eine zweite Nacht gebucht nach Monteverde, weil es uns ganz gut gefallen hat. Die Anlage ist gepflegt und man findet genügend Liegen auch mit Schattenplätzen mit schöner Aussicht auf die Bucht unter den Palmen. Das Essen ist ganz gut. Wir würden wieder dort buchen. Es gibt in CR nicht viele All.inclusive-Hotels, aber dieses ist bestimmt eine ordentliche Wahl bezüglich Preis-Leistung und im Vergleich zu anderen Hotels in CR. Im Meer badet kaum jemand wegen den starken Strömungen. Der Sand ist auch hier dunkelbraun. Am Strand sollte man sich in Hotelnähe bewegen, keine Strandspaziergänge ausserhalb machen, da hier anscheinend arme Bewohner auf die reichen Hotelgäste warten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Eidel Ramos Torres am 25. Juli 2021
Dear Alexandra, Thank you for comment about how pleasant were your vacations. We are honor to read you really enjoyed the service, food and you had a relaxing time with us. It will a pleasure to have you back in a near future. Sincerely, Eidel Ramos Torres General Manager

6/10 – Okay

Samuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Pros: Tasty food, unlimited drinks, cool events. The VIP pool was nice to have since there were hardly any kids in it. VIP access also made breakfast and lunch more enjoyable being able to eat at the restaurants without reservations. The English speaking staff were mostly happy to help us learn some Spanish here and there. Cons: Even though we had VIP they did not give us the VIP Rooms. Our room was right against the main pools, as were most rooms. The pools were blasting music until 2am, and the families would go out and get noisy by 8am. Landscaping started at 8am as well with loud machines. Our rooms were extremely basic, they could use a lot of work touching up trims and other areas also. Buffet was not all day, so if you wanted a meal at odd hours it was not easy to accomplish. Late night food options was pretty much only French fries. I thought it was supposed to have boogie boards and surfboards, but they didn’t. Most staff spoke decent English, lots of them didn’t speak any. We were the only English speaking guests at the whole resort during our stay. The bordering areas outside of the resort were dirty beaches and barbed wire fences. Side note, sunscreen was $35 for a bottle of rub on spf30
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jorge, Guadalupe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La comida es súper básica nunca hay campo en restaurantes a la carta
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Corey

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
While the public areas of this resort are decent, there were a lot of issues in terms of administration and systems that made for a negative experience for us. For context, we stayed only one night as a stopover on our way from Monteverde area to points further south. The check-in process was a disaster. We arrived right at 3pm check-in time and there were 6 lines of people, with only staff and no apparent system to connect the lines with the staff. Then 2 staff members disappeared (as the lines grew longer)...ultimately it took us nearly 40 minutes to get checked in. The check-in staff were kind of dour--but I'd blame that on management for putting them in a bad situtation... We also chose to stay here because @Expedia says they have laundry on site, which is NOT true. I know that the property was formerly a Doubletree and in our room there was a big empty space in the bathroom where a W/D clearly used to be...but was no longer. And while the public ares look new and nice, our room had chipping paint, cracked walls, dirty grout, swampy A/C....and the wifi signal wouldn't reach the room. It also wasn't made clear that if you only stay one night you can only access one restaurant--the main buffet style one, which was disappointing. The food was not bad, but very average. Also, the pools close at 8, which we found odd... Overall it was overpriced, and sub-par compared with similarly priced all-inclusives in other places. I wouldn't return.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Julian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jenae

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Hotel fiesta offers lots of pools, great restaurants and shows. The staff is friendly and plentiful. They care about the customer experience, but the building is old and has lots of issues, concrete around the pool is crumbling. No one sits on the beach or swims on the water due to water pollution. The family suites have a great floor plan, but need some updating.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lugar agradable,limpio, con buen servicio al cliente y buenas instalaciones
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Andres

Gut: Zustand der Unterkunft
The food and drinks was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dean

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I read many of the other comments and I was pleasantly surprised by the resort. My check in time took <5 min (it was a Wednesday in May though). The resort was clean and the staff was very friendly. I was pleased that they doubled up staff were needed to always have someone that spoke English available. The food and drinks were acceptable. Overall the resort look a little “tired” but renovations are in progress. I would come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Tracy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
La comida terrible(bufete) no había variedad, el ambiente súper aburrido (le faltaba animación o mínimo música),Los shows (nocturnos) muy bonitos.

6/10 – Okay

Julio, San isidro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Regina

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buena opción familiar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Santelmo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Everything is great but the all inclusive is not quite true, they advertise a spa and a few other things on their website but do not show that they are not included. They just give a vague description that say “some services may be extra”. Though the spa is included in the amenities list when you book but don’t show an extra cost.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The property is a bit rundown and is in need of a makeover. The elevator in particular was a bit old and was afraid we might get stuck so just decided to use the stairs instead. The safe wouldn't open at times and had to call the staff to fix. Drinks from the bar were a bit watered down. The food from the buffet was not seasoned and limited. However, there are two sides to the buffet and the other side was actually good as the opposed the other side which was inedible. On another note, the staff was very friendly and helpful. All in all we had an enjoyable vacation with good tours. But probably would not go back to this resort.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Danilo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hosted in room 2708 for 3 nights. That room shows in poor conditions since the maintenance didn't seem to be performed since many years ago. Food has the chance to improve since many food doesn't mean quality. Shared areas like pools and mini bars are good. Employees are very kind. Night's shows are awesome.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Laura, Alajuela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comida rica, servicio al cliente podría mejorar
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Eddie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thanks to expedia I got VIP access, however some members of the hotel staff were not nice at all, such as fernanda in front desk. And christian in the snacks both were rudes. In the other hand Elias, Shirley, Hellen did the difference, with excellent customer service and going beyond of expectations.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

James

Mit einer Gruppe gereist
I stayed here often when it was a Hilton property. It was perfect then. Now, I spent more time in lines waiting for something. Check in was slow and extremely hot. Staff was generally unfriendly and uncaring. Like they were doing me a favor. I did meet several workers who were good. The rest, not so good. In line to check in, in line for breakfast, in line at the only outside bar, in line for check out. And I’m paying for this. Understaffed.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Stan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in time took an hour standing in a hot, humid area. Very disorganized and disjointed. There is a nighttime bartender on the beach that is angry and should not be working at all. Short, chunky older man with bad manners. Food is average at best. There are two shining stars. The manager of Mackerla and a waitress named Francis. Very nice people, professional, and helpful!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is amazing for an all-inclusive, 3 stars does not give this place justice. It's far better than a 4.5 stars in Dominican Republic or a five-star in Cuba.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Charity

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property, pools and rooms were very nice. The staff was excellent and very friendly. I have coeliac disease and the staff in all the restaurants made me separate food and took very good care of me. Highly recommend.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El servicio estuvo muy bien pero ya no dejan agua ni bebidas en el minibar de las habitaciones
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms were not ready until two hours after checkin. Food from the buffet was terrible. Property is not well taken care off, paint is falling off the doors, bed sheets were stained and dirty. I can go on for days. It’s like the owners just don’t care anymore. Oh yes and the pier has been out of service for years and it’s literally falling apart. Just stay home, you’ll have more fun.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julio, San isidro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo excelente la atencion muy buena
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Aaron

Mit dem Partner gereist
La habitación que reserve tenia cama king y en el hotel me dijeron que no habian habitaciones disponibles con cama king
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Stefy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Generalmente es muy bueno!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alvaro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estuvo excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Cesar, Heredia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ac didn't work in the first room, they moved us to another room with a similar issue (cannot be regulated) and next to the hotel staff room office and next to the building under remodelation so was full of noise all day
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Brooke

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Esteban

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Juan, San Rafael, Alajuela

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a convenient resort near San Jose, however facilities and rooms are old not well maintained, uncomfortable beds and crowed pools
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Franklin Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nada más estoy disconforme que los restaurantes a la carta lo ponen como un beneficio si se reserva en el premium pero nunca hay campo. Y dicen que ya se llenaron todos los espacios

6/10 – Okay

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Resort was older, needed cleaning and was charged an extra $ 200 for my 12 year old child
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raquel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio a l huesped
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Maria Isabel

Mit dem Partner gereist
Pagué para tener frente al mar pero solo tiene parcialmente más se ve la piscina que el mar
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Wendong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Víctor, SAN JOSE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gracias
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Luis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un buen lugar para pasarlo en familia. Los beneficios VIP ahí nunca se dan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Charlie, Moravia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024