Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Chateau Lacombe Hotel

3.5 out of 5
Chateau Lacombe Hotel
10111 Bellamy Hill Nw, Edmonton, AB

Bewertungen

8,0

Sehr gut

773 von insgesamt 1901 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
563 von insgesamt 1901 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
300 von insgesamt 1901 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
153 von insgesamt 1901 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
112 von insgesamt 1901 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Heiko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
...
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von Loren Hidalgo am 3. Apr. 2024
Hi Heiko,Thank you for taking the time to share your rating about your recent stay at our hotel. Your rating will help us as we continually work to improve our guest experience.We look forward to welcoming you again.Sincerely,Chateau Lacombe Hotel

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne
Um es vorweg zu nehmen wir haben uns in diesem Hotel sehr wohl gefühlt und würden auf jeden Fall wieder hier buchen. Die Stadt kann man vom Hotel aus zu Fuß oder mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut erkunden und durch die überaus freundlichen und fähigen Mitarbeiter besoders unsere Rezeptionistin und Consierge Donald haben wir viele Informatonen und Hilfe bekommen
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Loren am 16. Sept. 2023
Good Morning, Thank you for choosing to stay at the Chateau Lacombe Hotel and we hope to see you again. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Rocco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundlichkeit der Menschen
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2023
Antwort von Donna am 5. Apr. 2023
Good Morning,Thank you for choosing to stay at the Chateau Lacombe Hotel and we hope to see you again.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Rolf, Burbach-Holzhausen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel kann ich uneingeschränkt weiter empfehlen. Ein toller Ausblick, sowohl im Zimmer als auch in der Lounge im 20. Stock. Leider machen die Bars schon um 22 Uhr zu.Das Frühstück ist gut , aber könnte vielseitiger sein.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2022
Antwort von Donna am 27. Aug. 2022
Good Afternoon,Thank you for choosing to stay at the Chateau Lacombe Hotel and we hope to see you again.We apologize for any inconvenience during your stay with us.Kind Regards

6/10 – Okay

Grace

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The lobby and elevator to the parking smelled entirely of weed as if someone smoked in the building, our room was clean but the lobby and elevators were pretty gross the staff were ok the guy who checked us in took way to long to check us in but was really friendly just chatted way too much and the lady who checked us out tried to charge me extra for a charge she couldn’t explain
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Catherine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Robin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The vending machines dont work on either floor. Ice machines only work on certain floors. No house keeping for the entire stay which was Monday to Thursday. My daughter was there from subday on and no cleaner. Garages in hallways was over full. Guest would put there garabage in hallways and thats where it stayed. I was checking out earlier than i had planed and the lady at the desk was helpful to get that all done for me.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Chloe

Upgrade extra for 2 free drinks of the worst cheap wine you’d ever have, and the most mediocre “hors d’oeuvres” which consists of sliced cheese and meat and 5 old crackers. Hotel will tell you for 25$ a night they are offering discounted parking when in reality if you pay for 24 hours on the hangTag app it’s 15.75$…. What a joke that is. Random extra charges added when checking out, 250$ went to 375$. Stay elsewhere!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We strive to provide high-quality amenities and services, and we regret that our wine and hors d'oeuvres selection did not meet your satisfaction. Your comments will be shared with our food and beverage team for review.Regarding the parking fees, we apologize for any confusion. We aim to provide competitive rates and will look into the discrepancy you mentioned to ensure clarity for our guests. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future.

8/10 – Gut

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything and reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Joe Montoya am 25. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Darcy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was a nice property
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 25. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

B

Mit dem Partner gereist
Perfect for going to game
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 25. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

4/10 – Schlecht

Suraj

Not going there another time
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 24. Mai 2024
We thank you for taking the time to share your feedback on your recent hotel stay. We sincerely apologize for falling short of your expectations. Your feedback holds immense value to us, as we remain dedicated to continuously enhancing our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.

2/10 – Ungenügend

Soham

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 24. Mai 2024
We thank you for taking the time to share your feedback on your recent hotel stay. We sincerely apologize for falling short of your expectations. Your feedback holds immense value to us, as we remain dedicated to continuously enhancing our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.

6/10 – Okay

Ayman

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
There is no hot water in the shower
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 24. Mai 2024
We appreciate you sharing your recent hotel experience with us. We apologize for any inconvenience caused by lack of hot water in the shower. Your feedback is invaluable in helping us enhance our service. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back soon for a much-better experience.

6/10 – Okay

Sahil

Gut: Personal & Service
Staff was very good and the area is extremely unsafe. We witnessed too much around the area and walked to breakfast as incredibly unsafe as well the parkade feels quiet and unsafe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 24. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you found our staff to be very good; they work hard to provide excellent service to all our guests.We deeply regret to learn about your concerns regarding safety in the area. The security and well-being of our guests are our top priorities, and we take your comments very seriously. We will be reviewing our security measures and working closely with local authorities to ensure a safer environment for our guests.Additionally, we are committed to improving the overall guest experience and will look into enhancing security features in and around our property, including the parkade.Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more comfortable and secure stay.

6/10 – Okay

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Front desk personnel were courteous and friendly. The room was dated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks for praising us for our service! Hearing that really helps. We'll consider your feedback regarding the rooms.

10/10 – Hervorragend

Hewan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks! It means a lot.

6/10 – Okay

Ron

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel was ok. It did the trick. It was loud in the hallways. The hallway had popcorn on the floor for 2 days. Not vacuumed. No clean towels. The parking is ridiculous. And a person shouldn’t have to pay extra for parking if staying at a hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks for taking the time to write your review. I've passed your concerns to our housekeeping department. We'll consider what you wrote as we continue to work hard to make our guests have memorable experiences.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They let us check in really early. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Brad

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Laudith

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 20. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Einar

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Best location for the price Go Oilers Go.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks! We appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Reniel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Stayed here one night for an Oilers game. Check in/out was quick and easy, room was clean, great location with lots of parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 20. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! It brings us immense joy to learn that you had a wonderful experience during your stay at our hotel. We look forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Lee-Anne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean. Bigger bath tub would be nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks for your feedback. We'll consider what you've said.

6/10 – Okay

kenton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
check in was horrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 20. Mai 2024
We thank you for taking the time to share your feedback on your recent hotel stay. We sincerely apologize for falling short of your expectations. Your feedback holds immense value to us, as we remain dedicated to continuously enhancing our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.

10/10 – Hervorragend

Susilowati

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This nice seems old hotel , European style , very clean , nice room and pet friendly also . No problem with parking and feel save there . Highly recommended this hotel .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 21. Mai 2024
Thanks! Your kind words are appreciated!

10/10 – Hervorragend

Rocky Randall

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great to deal with
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 19. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! It brings us immense joy to learn that you had a wonderful experience during your stay at our hotel. We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Jim, Calgary

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 19. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

6/10 – Okay

Alexandru-Claud

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
n/a
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 19. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.

10/10 – Hervorragend

Dave

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff recognized from previous staya
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 15. Mai 2024
We extend our gratitude for sharing your recent hotel stay experience with us. Your kind words serve as recognition for our dedicated team who consistently strive to provide exceptional guest service. We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Cordell

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Make sure to ask for a renovated room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 15. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! Our concierge rooms seem to be a great option. We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Bryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 15. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Jeroen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima hotel met ruime kamers. Ook stille kamers! Wel een handdoek voor het licht onder de deur leggen want die kier is best groot. Ontbijt continental en inter continental stelt niet zo heel veel voor. Genoeg ontbijt gelegenheden in de buurt. Prima beden badkamer. Schoonmaak ook uitstekend. Koffiemachine, koelkast en water op de kamer. Enige wat we misten was een kluisje. Personeel behulpzaam en erg vriendelijk. Kortom wij vonden dit een erg fijn hotel en komen hier graag nog een keer terug!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 14. Mai 2024
Thanks very much for taking the time to write a survey. We will look at your feedback and try to find a way to fix any possible shortcomings. We would be very happy to welcome you back!

6/10 – Okay

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Parking rates are atrocious! Did not like the all the charges to my credit card. They did however correct/worked out in the end.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von David Kieselhof am 14. Mai 2024
Thanks for staying! Come see us again!

8/10 – Gut

Jeff, Camrose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Our go to in Edmonton. Pricing continues to increase but all hotels are…overall the CL is still a great value.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 13. Mai 2024
Thanks for taking the time to write this. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Laureen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 14. Mai 2024
Thanks for your review!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 13. Mai 2024
Thanks for your review!

10/10 – Hervorragend

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service . Front desk stuff was really awesome and friendly . I would will definitely stay at this hotel next time I’m in Edmonton
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 12. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! It brings us immense joy to learn that you had a wonderful experience during your stay at our hotel. We look forward to your next stay with us.

4/10 – Schlecht

Jeanette

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No maid service, concierge floor breakfast is very limited, no dining services available from 10am-6, elevators to parkade very dirty, hotel needs thorough cleaning and maintenance. Had to leave hotel too frequently to get services, rather than stay and give them the business. Very unfortunate hotel is no longer what it used to be.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 11. Mai 2024
It sounds like you were rather disappointed with your experience. Our management will have a look at your review. You are right, currently our restaurants are typically closed between 10 AM and 5 PM or 11 AM and 5 PM. But, the restaurant may expand their hours in the future. Thanks for sharing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jillise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay. Good pillows close to rogers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von David Kieselhof am 11. Mai 2024
Thanks for the positive feedback. Come see us again!

10/10 – Hervorragend

Tara, Basin

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Joe Montoya am 10. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! It brings us immense joy to learn that you had a wonderful experience during your stay at our hotel. We look forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Nicole

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 11. Mai 2024
Thanks for the high marks! We're glad you enjoyed your stay. Feel free to come see us again!

10/10 – Hervorragend

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Decor was a bit dated but that added to the character of the place a bit. The staff were really nice - very helpful and eager to assist, which I appreciated. Reasonably priced as well.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 7. Mai 2024
Thanks! Believe it or not it always cheers us up to hear nice things about our service. Although we work hard to make our guests happy, we don't always hear about it. Thanks for taking the time to write your review. Come see us again!

6/10 – Okay

John

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room was nice. However, we were not warned that there would be an additional charge for parking!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von David Kieselhof am 11. Mai 2024
Thanks for taking the time to write a review. We're sorry you felt caught off guard by our parking charges. We do our best to let all our guests know including having that information on the Expedia.com website. Otherwise we hope we met your expectations. Come see us again!

10/10 – Hervorragend

christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A favourite!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von David Kieselhof am 7. Mai 2024
That was short and sweet. Thanks!

10/10 – Hervorragend

AMANJOT

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Keletshotse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Cheryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Concierge level was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Joe Montoya am 4. Mai 2024
We greatly appreciate you for sharing your feedback on your recent stay with us! It brings us immense joy to learn that you had a wonderful experience during your stay at our hotel. We look forward to your next stay with us.