Außenbereich

Bewertungen von Radisson Blu Hotel Dubai Waterfront

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Dubai Waterfront
Al Abraaj Street, Business Bay, Dubai

Bewertungen

8,8

Hervorragend

581 von insgesamt 983 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
254 von insgesamt 983 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 983 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 983 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 983 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Florin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von David Allan am 29. Apr. 2024
Hi Florin,Thank you very much for taking the time to rate us.It is very disappointing to know that we were unable to meet your expectations.Hope for another chance to make things right.Best regards,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Marco Paulo Morais de

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von David Allan am 15. Apr. 2024
Hi Marco,Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts.We are pleased to know that everything was at your convenience.Looking forward to your next visit.Best regards, David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Roger, Zonhoven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good and friendly service, Good price quality.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von David Allan am 20. März 2024
Hi Roger,Thanks for the great score! Our entire hotel team enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay. If you’re traveling in our area again soon, you know where we are!Best regards,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Sakina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von David Allan am 8. Feb. 2024
Hi Sakina,Thank you very much for choosing the friendliest 5 star hotel and for the high rating.Glad that you enjoyed your overall stay with us.Looking forward to welcoming you again.Kind regards,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Semi

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war top!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von David Allan am 1. Feb. 2024
Hi Semi,Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts.We are pleased to know that everything was at your convenience.Looking forward to your next visit.Best regards, David AllanCluster General Manager

6/10 – Okay

Aysun

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von David Allan am 30. Jan. 2024
Hi Aysun,Thank you very much for taking the time to rate us.We are pleased to know that you enjoyed your overall stay with us.Looking forward to welcoming you again.Kind regards,David AllanCluster General Manager

6/10 – Okay

Güngör

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von David Allan am 23. Nov. 2023
Hi Güngör,Thank you very much for choosing our hotel and for rating us.We are pleased to know that you enjoyed your overall stay with us.Looking forward to your next visit.Very best,David AllanCluster General Manager

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes, modernes Hotel mit gut ausgestatteten Zimmern. Wir hatten Blick auf den Burj Khalifa. Der Pool ist ein wenig klein für ein so großes Hotel. Aufgrund des Baus von weiteren Hochhäusern in der unmittelbaren Umgebung gab es teils Baulärm. Ingesamt ein empfehlenswertes Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von David Allan am 23. Nov. 2023
Hi Thomas,Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers.We are pleased to know that you enjoyed your overall stay with us.Thanks for the feedback.Looking forward to welcoming you again.Kind regards,David AllanCluster General Manager

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Much construction work in close range.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von David Allan am 2. Okt. 2023
Hi Martin,Thank you very much for taking the time to share your experience.Your feedback is extremely important as it helps us identify where our weaknesses lie. I will be sure to look into this.Hope to see you again soon.Sincerely,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Dirk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von David Allan am 27. Sept. 2023
Hi Dirk,Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts.We are pleased to know that everything was at your convenience.Looking forward to your next visit.Best regards, David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra, Ammerzwil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super hotel with very friendly and helpful staff. Everything very clean. Incredible breakfast buffet. Public transport in the immediate vicinity. Highly recommended.
Aufenthalt von 21 Nächten im Juni 2023
Antwort von David Allan am 23. Aug. 2023
Hi Sandra,Thank you very much for sharing your positive experience with other travelers.Your wonderful review literally made our day here at Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront. We are pleased to know that you had a great stay with us.See you soon!Best regards,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von David Allan am 4. Sept. 2023
Hi Robin, Thank you very much for taking the time to rate us.We are pleased to know that everything was at your convenience.Looking forward to your next visit.Best regards, David AllanCluster General Manager

8/10 – Gut

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nebenan Nachtclub daher von 03.00 - 04.00 morgens sehr laut durch viele Taxis die ständig hupen !! Leider viele Baustellen !! Sonst sehr angenehmes Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von David Allan am 30. Mai 2023
Hi Stephanie, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for your review. It is disappointing to know that there were certain factors that affected your stay with us.Your feedback is extremely important to us and helps us realize where our weaknesses lie. Thanks for the feedback!Hope to see you again soon.Best regards,David AllanCluster General Manager

8/10 – Gut

Rolf W

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, schöne und saubere Zimmer. Leider sehr viel Baustellen an der Pool-Front. :-(
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von David Allan am 1. Mai 2023
Hi Rolf,Thank you very much for choosing our hotel and for reviewing us.It makes us all happy to know that you had a great stay overall and that our team was able to take good care of you.Thanks for the feedback.Looking forward to your next visit.Very best,David AllanCluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Gurcharan Singh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel 1a!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von David Allan am 24. Apr. 2023
Hi Gurcharan, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for the high score. Our entire hotel team enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay. If you’re traveling in our area again soon, you know where we are!Best regards,David AllanCluster General Manager

4/10 – Schlecht

Andreas Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Dinner was always the same food not good arabica food
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von David Allan am 11. Apr. 2023
Hi Andreas,Thank you very much for taking the time to share your experience.It is very disappointing to know that we were unable to meet your expectations.Thanks for the feedback - I will be sure to look into all the mentioned aspects.Hope to see you again soon.Best regards, David AllanCluster General Manager

8/10 – Gut

Sevar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöne und gute Lager.
Alles gut gelaufen.. 5 km weit von Burj Khalifa mit Auto. Gute essen und sehr gute Mahlzeit zeiten Frühstück von 6:30 bis 10:30 Abendessen von 18 Uhr bis 22:30
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von David Allan am 20. Feb. 2023
Hi Sevar,Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts.We are delighted that you loved the location as it’s close to Dubai’s best attractions.See you soon!Cheers,David AllanCluster General Manager

2/10 – Ungenügend

Juan-Pablo, Liederbach

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr große Dauerbaustelle mit massiver 24/7 Lärmbelastung. Fußboden im Zimmer sind dreckig! Personal hat sich tagelang geweigert ein anderes Zimmer zu geben. Dann wurden uns ein stinkendes Raucherzimmer zugewiesen! Völlig unakzeptabler Zustand! Nie wieder Radisson. Werde jetzt auch bei anderen Reiseanbietern buchen da Expedia hier massiv enttäuscht!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von David Allan am 23. Jan. 2023
Hi Juan-Pablo,Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to review us.It is very disappointing to know that we were unable to meet your expectations. We apologize for your experience and I will be sure to look into all the mentioned aspects.Please feel free to contact me directly to discuss this further.Hope for another chance to make things right.Best regards,David AllanCluster General Manager

6/10 – Okay

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Dirk Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Guter Blick auf den Burj Khalifa, sehr guter Service vom Concierge Dennis
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von David Allan am 5. Jan. 2022
Hi Dirk, Thanks for the great score! Our entire hotel team enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay. If you’re traveling in our area again soon, you know where we are! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good business hotel in Business Bay
I spent there 5 nights for a business trip. It is nicely located by the canal in Business Bay and is a 20-30 minutes walk away from the Dubai mall. Personal is very helpful and dedicated. Big thank you to Hamou from the reception and to Lisa, Valairie and Ramerick from the Business lounge team that made my stay a great experience. I got the chance to be upgraded to a suite with Burj view. The suite was large with all the equipment needed. It is not the most luxurious 5 stars hotel you will find in Dubai but for the price it has all what you expect.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von David Allan am 11. Aug. 2021
Hi, Thank you for sharing your experience, I’m absolutely elated by your review! We try our best to provide our guests with a memorable experience. We're pleased to hear our team was able to make your stay an enjoyable one. It would be such a pleasure to welcome you back! We’ll see you soon! Very best, David Allan Cluster General Manager

4/10 – Schlecht

Johann

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von David Allan am 18. Mai 2021
Hi Johann, Thank you very much for choosing the friendliest 5 star hotel in Dubai and for your review. Glad that you enjoyed your entire stay with us. If you’re traveling to Dubai again soon, you know where we are! Cheers, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

anders

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Not so much in the area but only 15 min walk to downtown and khalifa tower
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von David Allan am 14. Apr. 2021
Hi Anders, Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for your review. We are pleased to know that you had a great overall stay with us. Looking forward to welcoming you again. Best regards, David Allan Cluster General Manager

2/10 – Ungenügend

Rohulla

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von David Allan am 11. Jan. 2021
Hi Rohulla , Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers. I'm sorry for any disappointment caused - I will be sure to look into all the mentioned aspects you mentioned during your stay with our front desk agent. Hope to see you again soon. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2020
Antwort von David Allan am 3. Jan. 2021
Hi, Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for your review. Hope to see you again soon. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Matthias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von David Allan am 23. Nov. 2020
Hi Matthias, Thank you very much for choosing the friendliest 5-star hotel in Dubai and for your review. We are pleased to know that you enjoyed your overall stay with us. Looking forward to welcoming you again. Best regards, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Der Service und der Empfang in dem Hotel waren einzigartig, auch alles im Bereich Frühstück (Räumlichkeiten, Personal, Auswahl) war Weltklasse. Das Zimmer war auf dem 1. Blick sehr schön mit einem unbeschreiblichen Blick auf den Burj Khalifa (wie gebucht). Leider sah man im Hotel viele Gebrauchsspuren, die einem 5-Sterne-Hotel nicht würdig waren. Das hat dem Gesamtbild sehr geschadet.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von David Allan am 1. Apr. 2020
Hi, Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts. It makes us all happy to know that you enjoyed your overall stay with us. I agree, our Super Breakfast is just delicious! Thanks for the feedback. See you soon! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gediegen, sehr viel Luxus, unser Aufenthalt war gelungen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von David Allan am 28. Jan. 2020
Hi, Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for your review. Glad that everything was at your convenience. See you soon! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Norbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, Frühstück war ausgezeichnet!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von David Allan, Cluster General Manager am 19. Dez. 2019
Hi Norbert, Thank you very much for choosing the friendliest 5 star hotel in Dubai and for the great review. I agree, our Super Breakfast is just delicious! See you soon! Very best, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super tolles Hotel, top Essen und supernettes Hotelpersonal. Die Lage des Hotels ist super, in nur 5 Minuten ist man im Zentrum. Immer wieder gerne!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von David Allan am 10. Dez. 2019
Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for reviewing us. It’s great to know that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Christoph Pascal

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zufrieden.
Super gelegenes Hotel mit der Sicht auf den Burj Khalifa. Preis sehr angemessen. Gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von David Allan am 10. Dez. 2019
Hi Christoph, Hello, Thanks so much for the great score! Looking forward to welcoming you again. Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von David Allan am 10. Dez. 2019
We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you again. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel an Toplage
Hervorragende Lage in der Business Bay. Die Dubai Mall, Burj Khalifa Können gut zu Fuss erreicht werden. Sehr schönes Hotel mit moderner Ausstattung. Business Class Zimmer Mittag Zugang zur Lounge sind zu empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von David Allan am 10. Dez. 2019
Hello Yvonne, It makes us all happy to know that everything was at your convenience. Glad that you loved the Business Class Lounge as well as our location. Looking forward to your next visit. Best regards, David Allan Cluster General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Sauberkeit im Zimmer war schrecklich. Es wurde in diesen 2 Wochen einmal gestaubsaugt, die Tische wurden nie geputzt, Handtücher wurden oft vergessen...man merkt einfach, dass sie keine Lust haben zu Arbeiten. Schlecht schlecht schlecht... Der Service am Pool wie auch vor dem Hotel ist super! Die Rezeption arbeitet mit einer langen Leitung. Das heisst, wenn man was braucht, muss man etwa 20-30 Minuten warten.
Aufenthalt von 15 Nächten im Oktober 2019
Antwort von David Allan am 6. Nov. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers. It is disappointing to know that we were unable to satisfy you - you have my sincere apologies. I will be sure to look into every mentioned aspect. Hope for another chance to make things right. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Service Sehr aufmerksames Personal Super Lounge
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von David Allan am 6. Nov. 2019
Hi, Thank you very much for sharing your lovely review. Glad that everything was at your convenience. See you soon! Kind regards, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Sauberkeit war Super. Tägliches Putzpersonal, es gab freundliche und weniger freundliche Personal
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von David Allan am 14. Okt. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers. We are delighted that you had a great overall stay with us. Looking forward to your next visit. Best regards, David Allan Cluster General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage und schöne Aussicht vom Fenster. Personal hat einen nicht verstanden, Zimmer war sehr laut
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von David Allan am 7. Okt. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers. Although we are pleased that you liked the location, it is disappointing to know that we were unable to satisfy you. I will be sure to look into everything mentioned - you have my sincere apologies. Hope for another chance to make things right. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von David Allan am 22. Sept. 2019
Hi, Thank you very much for the great score! Glad that you enjoyed your stay with us. Hope your next visit is just around the corner! Very best, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von David Allan am 21. Aug. 2019
Hi, Thank you very much for choosing the friendliest 5 star hotel in Dubai. Glad that you enjoyed your overall stay with us. See you soon! Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Askarini Kartika am 5. Aug. 2019
Thank you for staying with us and looking forward to see you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes und grosses Zimmer mit fantastischem Ausblick auf den Burj Khalifa. Super tolles Badezimmer. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Da Frühstücksbüffet lässt keine Wünsche offen. Ich komme gerne wieder. sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von David Allan am 9. Juni 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your experience with other travelers. We are pleased to know that you loved the wonderful view of Burj Khalifa as much as we do! We agree - our Super Breakfast really is something special. See you soon! Cheers, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 5. Mai 2019
Hi, Thank you very much for choosing our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon. Sincerely, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 5. Mai 2019
Hi, Thank you very much for the great score! We are pleased to know that you had a great stay with us at Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront! Looking forward to your next visit. Best regards, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Grosses Zimmer, sehr freundliches und hilfsbereites Personal, gute zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 2. Mai 2019
Hi, Thank you for taking the time to share your positive thoughts. We are extremely pleased to know that you loved the location and that our team was able to take good care of you. See you soon! Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, sehr sauber und schöne, geräumige Zimmer
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 25. Apr. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your experience and for the great score! We are thrilled to know that our team was able to take good care of you and that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you again. Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
umfangreiches Frühstücksbuffett, Service hilfreich von Consierge und an der Rezeption, gutes Restaurant, Frühstück außen
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 21. Apr. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your lovely review. Glad that you loved everything - all the way from our service to our Super Breakfast. We can't wait to welcome you back! Kind regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service sehr gut, Außenterrasse schon zum Frühstück, umfangreiches Frühstücksbuffett, toller Service mit Concerge
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von David Allan am 21. Apr. 2019
Hi, Thank you very much for taking the time to share your positive thoughts with other travelers. We are delighted that you had a great stay with us and that you loved our Super Breakfast as much as we do! Hope your next visit is just around the corner! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von David Allan am 15. Apr. 2019
Hi Jacqueline, Thank you very much for choosing Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront and for the high rating. We work really hard to ensure 100% guest satisfaction and it makes us very happy to see it reflected here. See you soon! Best regards, David Allan Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Lara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a very nice trip. The Hotel was clean and the staff was very friendly. Very nice breakfast buffet. The pool area was good. The rooms were big, clean and modern. Nothing to complain with. The location is very nice, if you like to stay somewhere down town and like to walk around and not only use taxis during your stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von David Allan am 18. Feb. 2019
Thank you very much for sharing such a positive review! We couldn't ask for nicer comments. It'd great to know that you enjoyed your stay with us and that you liked our Super Breakfast. See you soon! Best regards, David Allan Cluster General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von David Allan am 15. Apr. 2019
Hi, Thank you for choosing the friendliest 5 star hotel in Dubai. Hope to see you again soon. Kind regards, David Allan Cluster General Manager