Außenpool

Bewertungen von K Hotel Douala

3.5 out of 5
K Hotel Douala
729 rue Christian Tobie Kuoh, Bonanjo, Douala

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

31 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 35 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 31. Mai 2023
Dear Christian,Thank you for choosing K hotel during your stay in Douala. My associates and myself are thankful for rating us such a top rate.Awaiting the pleasure of welcoming you back soon in K Hotel Douala.Best always

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Gabriel am 6. März 2023
Dear Christian,Thank you for taking the time to rate us with such a wonderful note. We are delighted to see that you appreciated the hotel and the service of our teams. Be assured that we will share your comment with our colleagues. We hope to welcome you back in the future.Best regards,Gabriel Tadros - General Manager at K Hotel Douala.

10/10 – Hervorragend

Christian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von K Hotel Team am 6. Nov. 2022
Thank you Christian for assigning us this great note. we are delighted to share it with all our associates.Awaiting the pleasure of welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von K Hotel Team am 8. Aug. 2022
Dear Christian, Thank you for rating us further to your stay @ K Hotel Douala. Awaiting the pleasure of welcoming you back soon. Best always,

10/10 – Hervorragend

Tailisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is my second time saying here the service is the best everyone is so helpful everything about this hotel is incredible. I’ll miss it so much.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 9. Apr. 2024
Dear Tailisa,Thank you for taking the time to tell us about your experience further to your stay at K Hotel Douala.It is a pleasure for us to read that you had an enjoyable stay with us.I'll not miss to share your words with our associates and be assured that your relevant feedback will provide valuable support to all of our staff, as we strive continuously to reach excellence.Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you back soon at the K Hotel, Douala making you then live an even more beautiful experience.Kind regards,

8/10 – Gut

Mohamadou

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 29. März 2024
Thank you for your rating and for staying with us.Awaiting the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

monique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved this hotel. I was very impressed by the cleanliness, the food, the location, the entire vibe of the hotel. One issue I had was the shortage of towels. My reservation was for two, and they only had one towel in the room, and my calls to the front desk to request for extra towels was pointless. This brings me to the service. While most of the workers were extremely polite and professional, a few of them were quite rude and unprofessional. It’s sad that this rudeness is expected, but you need to do better.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 22. März 2024
Dear Monique,Thank you so much for giving our K Hotel, Douala, such an excellent rating and for sharing your feedback. We are pleased to read that you appreciated the service of our teams as well as the design of the hotel and the Kotcha restaurant. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We look forward to welcoming you back in Douala.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tabot

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 19. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for rating us 5 out of 5 and posting it on Expedia further to your stay with us. Awaiting the pleasure of welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Pearl

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed my stay at star hotel. Only feedback is they need more towels. Food was great, location, I would say its definitely one of the best places to stay in Douala.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 29. Jan. 2024
Dear Pearl,A warm thank you for taking the time to post this lovely review. We are pleased to read that you appreciated the service of our teams as well as our central location in the heart of Bonanjo district. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We look forward to welcoming you back in Douala.Best regards,

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Fabrice

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Osman Tansu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 6. Dez. 2023
Dear M. Osman Tansu, Thank you for giving our K Hotel, Douala, such an excellent rating and for posting it on Expedia Group. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We would be glad to welcome you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

jessica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Good
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 28. Nov. 2023
Dear Jessica,Thank you for giving our K Hotel, Douala, such an excellent rating and for sharing your lovely feedback. We are pleased to read that you appreciated the service of our teams. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We would be glad to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

DANIELA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jean-François

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande !
Le meilleur hôtel à Douala !
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 28. Nov. 2023
Dear Jean-Francois,Thank you for giving our K Hotel, such an excellent rating and for sharing your lovely feedback. We are pleased to read that you appreciated the service of our teams. We would be glad to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 28. Nov. 2023
Dear Jessica,Thank you for giving our palace such an excellent rating and for your lovely comment. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We would be glad to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emmanuel and every other staff member at the front desk were amazing and sooo professional. Dora the housekeeping lady was outstanding. It seemed like someone was making sure my room was spotless at every moment!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 5. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to post such great feedback following your recent experience at K Hotel, Douala. We are glad to read you appreciated the warm service of our teams and our central location in the heart of the business district. We hope that we will have the opportunity to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emmanuel and every other staff member at the front desk were amazing and sooo professional. Dora the housekeeping lady was outstanding. It seemed like someone was making sure my room was spotless at every moment!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 5. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to post such great feedback following your recent experience at K Hotel, Douala. We are glad to read you appreciated the warm service of our teams and specially Emmanuel from the Front Office and Dora from Housekeeping. We hope that we will have the opportunity to welcome you again soon during your next trip to Douala.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Catalin

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Hotel moderne très propre , accueil très serviable tout est fait pour qu'on soit bien . Bref le concentre du Cameroun a l'occidentale et on se sent parfaitement . On oublie qu'on est au Cameroun on pourrais penser qu'on est dans n'importe quel hôtel en Europe .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 19. Mai 2023
Cher(e) Catalin,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager cet élogieux commentaire suite à votre expérience au K Hotel, Douala. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmis nous ainsi que le service de nos équipes. Nous prendrons le soin de partager votre commentaire avec nos équipes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Luigi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ottimo hotel nuovissimo purtroppo circondato da troppe costruzioni intorno
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 11. Mai 2023
Gentile Luigi,La ringraziamo per aver scelto K Hotel Douala.E' un piacere immenso leggerLa e sapere che la sua è stata un'esperienza indimenticabile.Ringrazieremo personalmente tutto il Team, si prodigano ogni giorno nell'offrire un servizio impeccabile per i Nostri ospiti.La aspettiamo presto per una nuova memorabile esperienza a Douala, all'insegna del K Hotel!Ci scusiamo per le nuove costruzioni intorno. Cio che portera speriamo una nuova bell'immagine dell'area di Bonanjo.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 28. Apr. 2023
Dear Alexander,Thank you for taking the time to rate us further to your stay at K Hotel Douala. We are delighted that you appreciated our location, staff kindness and professionalism as well as our restaurant. Awaiting the pleasure of welcoming you back soon in Douala.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Patrick Levis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 27. März 2023
Dear Patrick,Thank you so much for giving our K Hotel, Douala, such an excellent rating and for sharing your lovely feedback. We are pleased to read that you appreciated the service of our teams as well as the quality of our rooms and restaurants. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We look forward to welcoming you back soon in Douala.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande vivement
Tres bel expérience. Cet hotel est tres soigneusement decoré. Le staff vraiment au petit soin. Les restaurants, la piscine au top. On s'y sent vraiment en sécurité. Emplacement top dans le quartier de Bonandjo.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Gabriel am 6. März 2023
Cher(e) client(e),Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager cette belle note à la suite de votre récent séjour au K Hotel, Douala. Nous sommes ravis de voir que vous avez passé un agréable moment dans notre etablissement et que vous avez apprécié le service de nos équipes. Nous prendrons le soin de partager vos retours avec nos collègues.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,Gabriel Tadros - General Manager at K Hotel Douala.

10/10 – Hervorragend

Dominik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best in Douala
Ce qui se fait de mieux au Cameroun. Je recommande vivement.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Gabriel am 6. März 2023
Cher Dominik,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager cette belle note à la suite de votre récent séjour au K Hotel, Douala. Nous sommes ravis de voir que vous avez passé un agréable moment dans notre etablissement et que vous avez apprécié le service de nos équipes. Nous prendrons le soin de partager vos retours avec nos collègues.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,Gabriel Tadros - General Manager @ K hotel - Douala.

10/10 – Hervorragend

Léonie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
LE PERSONEL et la propreté
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 7. Feb. 2023
Chere Leonie,Merci infiniment pour votre chaleureux commentaire suite à votre séjour au K Hotel, Douala.C’est avec un grand plaisir que nous avons pris connaissance de vos compliments et nous sommes heureux de lire que votre expérience parmi nous a été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes ravis d’avoir réussi à vous satisfaire par la qualité de notre service et nous ne manquerons pas de passer le message aux équipes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt,Cordiales salutations,

10/10 – Hervorragend

Didier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Didier A-K
Very clean and the food is excellent. Very nice people at the reception. Brunch is quite tasty
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 7. Feb. 2023
Dear Didier A-K,Thank you for the time you took to give our K Hotel such an excellent rating and to share your lovely feedback. We are delighted to read that you appreciated your stay and the service of our teams. Please be assured that our colleagues at front desk and restauration have been informed of your compliments. We hope that we will have the pleasure to welcome you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Akpey odi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best place to be while in Douala.
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 7. Feb. 2023
Dear Akpey odi,A warm thank you for the time you took to give our K Hote, Douala, such an excellent rating and to share your lovely feedback. We are delighted to read that you appreciated your stay and it's the best place to be while in Douala. Please be assured that our colleagues have been informed of your compliments. We hope that we will have the pleasure to welcome you again soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Yolande

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you so much for the hospitality and care during my stay. To the entire staff, Yannick, Sasha, Henri, Steve, Kake, Jean-Roger (Driver) in fact EVERYONE, I sincerely thank you for your service! My daughter, Promise and I will surely visit again soon😊.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Gabriel Tadros - K Hotel General Manager am 12. Dez. 2022
Dear Yolande,Thank you for sharing your feedback after your stay at K Hotel, Douala. Your kind words about our teams and our location are very valuable.Be assured that our guests' satisfaction is our major priority. We are delighted to know that Miss Promise also enjoyed her stay with us. We seize the opportunity to wish Promise and You a very Happy Christmas and a Wonderful New year. Awaiting the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,

4/10 – Schlecht

Anne Marjorie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No possibility to eat after 10:30 pm, all restaurants closed, no room service, staff not ready to help, just so negative with no solutions for clients. Horrible responses !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von K Hotel Team am 17. Nov. 2022
Dear Anne Marjorie,Thank you for sharing your impressions after your stay at K hotel, Douala. We are saddened to read that your last stay in our hotel did not match entirely your expectations. Be assured that our clients’ satisfaction is our major priority. In this matter, we would be glad to talk to you in order to have additional information. Please do not hesitate to contact us.We hope that we will have the opportunity to welcome you again in the future for another experience.Best regards,

6/10 – Okay

Tiong

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It is a nice property, but the room is very small and there is no table and chair for anyone to put your laptop and work. It is definitely not a suitable place for business trip. Perhaps the condition is different in bigger and more expensive rooms. Food served at the restaurant is not that good for the price that you have to pay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von K Hotel Team am 17. Nov. 2022
Dear Tiong,We appreciate the time you took to share your feedback regarding your recent visit at K Hotel, Douala.We are sorry to read your stay did not match your expectations.Our guests’ satisfaction is our number one objective, and we are sorry to hear you did not get your expected food service we would like to offer to each of our guests. Please be assured your feedbacks will be shared with our team.We still hope to have the pleasure to welcome you back very soon to make you live a better experience.

10/10 – Hervorragend

james

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von K Hotel Team am 6. Nov. 2022
Thank you James for giving us the opportunity to welcome and serve you at K Hotel Douala.Awaiting the pleasure of welcoming you on your next trip to Douala.