Außenbereich

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Denver Airport DIA

2.5 out of 5

Bewertungen

7,8

Gut

1778 von insgesamt 3913 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
925 von insgesamt 3913 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
512 von insgesamt 3913 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
378 von insgesamt 3913 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
320 von insgesamt 3913 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von LQ Management am 17. Okt. 2023
Thank you for your rating!

8/10 – Gut

Edeltraut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Practically no breakfast food at 07.30 am ☹️
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von LQ Management am 9. Okt. 2023
Thank you for sharing your feedback!

8/10 – Gut

Helwig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Erland Eduard

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Rita

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von LQ Management am 18. Mai 2024
Thank you for your rating!

8/10 – Gut

Jerome

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

2/10 – Ungenügend

Abraham

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 17. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

Joy

Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA, we hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Marcus

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Walked in was hit with a god awful smell. Smelled liked there was a dead animal nearby. Had to use my room keys multiple times to get the room open. Couldn't use my ps4 and tv keep "upgrading channel lineup" which made it a hassle to watch tv.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

GLEN, Harbor Springs

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy access to dinner options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Rafael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean place. Close to nice places to eat and shop. Breakfast was convenient. However lots of frustrations during the stay: Staff, not the friendliest. Had to remagnetize my door key several times, annoying. I even kept my key ins a separate pocket but still had to go to the front desk daily. Sometimes twice a day. Pool water was murky, the whirlpool didn’t work. They ran out of pool towels easily. One elevator was broken Was staying for three night and on the second night I asked them to clean my room….they seemed to have written my request t the front desk…but nothing…it never happened, frustrating Finally the tv every so often wanted to update channels. Happened so many times I turned it off.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room was very clean and refreshing! The breakfast was really good and the staff were polite. I was caught off guard for having to pay to park at the hotel; however, it is minimal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All went well. The staff was very good and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Joel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Long walk from the elevator to our room. Took three tries to get a key that worked.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 17. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

AYESHA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful staff. Breakfast options can be improved.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 13. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback!

10/10 – Hervorragend

Irasema

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 14. Mai 2024
Thank you for your rating!

2/10 – Ungenügend

Olivia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was amazing and super friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von LQ Management am 13. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

2/10 – Ungenügend

Estefany

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 13. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

4/10 – Schlecht

Kathy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

Randy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious rooms. Parking was somewhat far from entrance.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Bron

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Walls were insanely thin. Listened to a man throwing up at 4am for close to an hour in the room next to ours. Breakfast was decent. Area was great. Within walking distance to several restaurants and close to the airport. Beds were comfy and room was nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Walter

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
lock on door of room did not work; back to the front desk; door did not work second time; back to the front desk; finally they put me in a different room; but from conversation seemed this was not the first/only room that had problems with the door locks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Roger

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Generally good, clean, and staff was pleasant. Room layout is great and the bed was perfect. Parking fee was an unexpected charge and inconvenient (administered via 3rd party app). The spa jets were out of order. The tub drained slowly. Water damaged bathroom doors haven't been repaired. And my card key failed twice. All small things that add up...
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

JON MIKIO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 9. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA, we hope to see you again soon!

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Thank you for your rating!

4/10 – Schlecht

Steven

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Elevator didnt work. Hot tub out of order.sh3ets were ripped
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tara, Arvada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient and easy to get in and iut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 8. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

10/10 – Hervorragend

Tina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 9. Mai 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and check in was quick
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Gerry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were told when we checked in at 2:00am Sunday night/Monday morning that breakfast would be available until 10:00am. When we went to the lobby at 9:00am, we found out that breakfast ended at 8:00am. We weren't the only hungry victims. Had we checked the sign on the wall and not listened to the front desk attendant, we'd have had breakfast. Lesson learned. If you're planning on staying here, be skeptical about what you're told.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Liz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 9. Mai 2024
Our sincerest apology for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

Mary Jo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, well designed rooms, close to airport with regular shuttle service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 7. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

2/10 – Ungenügend

Kathryn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 9. Mai 2024
Our sincerest apology for any inconvenience experienced during your stay.

4/10 – Schlecht

steven

Gut: Zustand der Unterkunft
Room key didn’t work an elevator and walk was 10 min each way w heavy luggage . I asked to be away from stairs an elevator an I was right by stairs. Noisy in adjoining rooms till 2 am an I had to leave at 3:30. Room was fine. Staff seemed tired but were pleasant but disorganized. 1 hours sleep so hard to say a good stay this time .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von LQ Management am 9. Mai 2024
Thank you for your rating!

6/10 – Okay

Ashley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I liked the outdoor garden area. Some enterances needed to be repaired so that they opened with the key card. Also the hot tub was broken.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Reyna

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Gerry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The TV had a poor selection of channels, was clumsy to operate, kept repopulating the channel list and changing channels on its own. The only operating elevator was at the far end of the hall as far away from the lobby as possible. The room was well laid out and the bed was comfortable. The shuttle to the airport was on time and courteous. I can't say I'd recommend the hotel but it worked okay for my purposes.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Philip

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 7. Mai 2024
Thank you for your rating!

6/10 – Okay

Anthony

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is dated compared to other properties and the elevator was out of order. The working elevator has graffiti and damage to the doors. Just did not feel SAFE. I requested a cancellation due to the condition of my room - I was told its too late and that I could not get a refund. My room had stained sheets and best I was offered was another even FURTHER away from the elevator.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Richard

Geschäftlich gereist
Only working elevator miles from lobby. Door to room defective, did not open until after about 25 attempts with key card. Bad!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 16. Mai 2024
Our sincerest apologies for any inconvenience experienced during your stay.

10/10 – Hervorragend

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 7. Mai 2024
Thank you for choosing LQ DIA!

4/10 – Schlecht

Agnar

Geschäftlich gereist
We found out when we got to the hotel to check in that they do not accept any payment except cards it is 2024 and we pay all by apple pay, we were just lucky that one of us had there card with them.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von LQ Management am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your recent experience with us, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your check-in process. We understand that payment methods have evolved over time, and we regret any frustration caused by our policy of accepting only card payments.We apologize for the inconvenience of not being able to pay with Apple Pay and for the lack of clarity regarding our payment methods prior to your arrival. We will take your feedback into consideration as we review and update our policies to ensure that they are communicated effectively to our guests.We appreciate your understanding and flexibility in this matter, and we're glad that one of you had a card with you to facilitate the check-in process. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services and guest experiences.If you have any further concerns or if there's anything we can do to assist you, please don't hesitate to contact our management team directly.Thank you for choosing La Quinta, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Erlande

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 7. Mai 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Kelli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 7. Mai 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von LQ Management am 30. Apr. 2024
Thank you for your rating!

4/10 – Schlecht

Mino

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Broken elevator TV remotes don’t work
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024