Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Rogen Inn

3 out of 5
Rogen Inn
Mount Apo St., corner Lopez Jaena St., Davao, Davao Region

Bewertungen

7,8

Gut

4 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

ISAO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの運営方針が良くないと、感じた。 広告の内容と違いがある。
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Yolanda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I like the building and rooms, restaurant was good, but theres no hand towels and wash cloth.. Everything was fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Aries Jones

Gut: Sauberkeit
Awesome everything is close by
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Decent as long as you don't need good wifi
The hotel was decent and the included breakfast buffet was nice as well. However, the wifi was terrible! When connected it was okay, it just kept disconnecting, and you have to log back in, over and over, really frustrating! The concierge put in a different code that lasted a few hours, then it dropped, and it was back to login in over and over again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Carlo Jumbo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Eduardo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its new and accessible to any establishment. Will stay here again. Staff were all friendly and professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Alex Raoul

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comvrnient location
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

4/10 – Schlecht

Jose Bernardo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
can still improve
I understand this is a fairly new hotel, nevertheless in the service industry... "customer service" FOR ALL is the key. The hotel needs to improve in controlling the noise. You can hear people in the hallway talking loud at 2 am. Either they put signs on the hallway or they find a way to soundproof it. The staff, particularly the front desk, can be more attentive and sensitive to their guests. When I checked in, I waited for almost 10 minutes before I got attended to because the lady was on the phone and I guess the other receptionist was on a break because she was just at the back. When I checked out, instead of checking the room thoroughly, the receptionist asked me if I took the hangers.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Ester

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Well the hotel itself is new no doubt but lacking a lots of things inside the room for example people usually or really need a place that you can relax even if it’s not luxury. 1) no coffee machine 2) no hair dryer we have to call and request and need to pay 150.00 pesos for 4 hrs? 3) although the staff are friendly but they still need more training example: most of the hotel that we stayed they always aproach the customer with drinks or hot face towels to warm their faces or clean their hands something like that, that way if you experience that kind of services the more will attract customers or clients in other words people will tell their friends and family and will recommend your hotel ( word of mouth baga) just my opinion don’t get me wrong this is only my own observation either the management will comply for it or not. Thank you!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Josip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
i loved the place. clean, nice, very good personal with good informations,... in future ill definitely book the place again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Daphne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
really nice hotel only problem is the WIFI sucks done not work in the rooms but if you don't need wifi awesome hotel great for Americans but I would recommend redplanet hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good choice: Davao
Friendly staff. Clean, well designed rooms. No view but walkable, safe neighborhood. Good value.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Ma Donna

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Adriana

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022