Mount Apo St., corner Lopez Jaena St., Davao, Davao Region
Bewertungen
7,8
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
4 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
4
7 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
7
3 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
2 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
0 von insgesamt 16 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
ISAO
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの運営方針が良くないと、感じた。
広告の内容と違いがある。
ISAO
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Yolanda
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I like the building and rooms, restaurant was good, but theres no hand towels and wash cloth.. Everything was fine.
Yolanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Aries Jones
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Awesome everything is close by
Aries Jones
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
15. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Decent as long as you don't need good wifi
The hotel was decent and the included breakfast buffet was nice as well. However, the wifi was terrible! When connected it was okay, it just kept disconnecting, and you have to log back in, over and over, really frustrating! The concierge put in a different code that lasted a few hours, then it dropped, and it was back to login in over and over again!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Carlo Jumbo
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and very convenient
Carlo Jumbo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Eduardo
Mit der Familie gereist
9. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its new and accessible to any establishment. Will stay here again. Staff were all friendly and professional.
Eduardo
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Alex Raoul
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
30. März 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comvrnient location
Alex Raoul
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
4/10 – Schlecht
Jose Bernardo
Geschäftlich gereist
20. März 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
can still improve
I understand this is a fairly new hotel, nevertheless in the service industry... "customer service" FOR ALL is the key. The hotel needs to improve in controlling the noise. You can hear people in the hallway talking loud at 2 am. Either they put signs on the hallway or they find a way to soundproof it. The staff, particularly the front desk, can be more attentive and sensitive to their guests. When I checked in, I waited for almost 10 minutes before I got attended to because the lady was on the phone and I guess the other receptionist was on a break because she was just at the back. When I checked out, instead of checking the room thoroughly, the receptionist asked me if I took the hangers.
Jose Bernardo
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Ester
Mit dem Partner gereist
15. März 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Well the hotel itself is new no doubt but lacking a lots of things inside the room for example people usually or really need a place that you can relax even if it’s not luxury. 1) no coffee machine 2) no hair dryer we have to call and request and need to pay 150.00 pesos for 4 hrs? 3) although the staff are friendly but they still need more training example: most of the hotel that we stayed they always aproach the customer with drinks or hot face towels to warm their faces or clean their hands something like that, that way if you experience that kind of services the more will attract customers or clients in other words people will tell their friends and family and will recommend your hotel ( word of mouth baga) just my opinion don’t get me wrong this is only my own observation either the management will comply for it or not. Thank you!
Ester
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Josip
17. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
i loved the place. clean, nice, very good personal with good informations,... in future ill definitely book the place again.
Josip
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
8/10 – Gut
Daphne
10. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Daphne
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
6/10 – Okay
Michael
28. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
really nice hotel only problem is the WIFI sucks done not work in the rooms but if you don't need wifi awesome hotel great for Americans but I would recommend redplanet hotel
Michael
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
20. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good choice: Davao
Friendly staff. Clean, well designed rooms. No view but walkable, safe neighborhood. Good value.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Ma Donna
31. Aug. 2022
Ma Donna
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
8/10 – Gut
Adriana
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers