Terrasse/Patio

Bewertungen von Everland Hotel

3.5 out of 5
Everland Hotel
Lot 22 Morrison Street, Son Tra District, Da Nang, Da Nang

Bewertungen

8,4

Sehr gut

6 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

4,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

liv

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Room wasn’t very clean, had a damp musky smell. Wouldn’t stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Seung Jun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

TERUKI

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

SAKI

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
安さやフロントのスタッフの対応は良い 一週間対応しましたが、ベッドメイキングはしてくれるものの、シーツは一回も変えてもらえなかった。。。 朝ごはんは期待しない方が良いです。
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Jacob

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good hotel pool but horrible service
The hotel itself is nice with comfortable beds and a very beautiful view from the pool. My problem comes from its service, which was very poor. Twice I needed to call the hotel reception and it is impossible to do so. When someone does pick up, it sounds like they are taking the call from a rave with thousands of people around them. It is loud and impossible to hear them. The second time this happened they made no effort to take the call in a quieter environment and so I hung up and when I tried to call later, I called six times over the day and no one picked up any of the times. I sent them an email hoping that would work, and it has now been three days and no one has responded to the email which I marked urgent. In the end every issue you have with this hotel must be dealt with in person at the front desk. When we mentioned the safe in the room is locked so we can’t use it, they asked for our room key card and remagnetized it… but the safe uses a code. Communication errors followed by no desire to fix them made this a bad stay and we would look elsewhere next time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

MING HONG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

kwangjae

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

ddd, osaka

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!ごはん美味しい!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Vu Khac Lam am 27. Feb. 2020
エバーランドのチーム本当にありがとうございます。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Dumitru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
E enjoyed our stay at Everland hotel,close to the beaxh and city centre, verry attentive staff and welcoming.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Koon Leung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
價格合理,不過地點只是一般方便,行大約10分鐘到沙灘,如果自駕會比較好,酒店附近有很多都是工地,環境比較差~ 設施保養比較差,泳池桑拿房維修中,沒有健身設施似乎有誤導成分。 員工有熱誠,特別有位thuy女員工,超級優秀,非常細心,幫助解決了很多問題~~
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

jacky

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
7天的體驗
我住了7天,酒店很新 早餐不錯 房间不是很大 泳池很好,可惜有时不开过瀘器,水很差 没健身中心,告白上冩有 前台服务差,冇服务,冇聴人客心声,自以为是 泳池边的蒸气房,电源关了,用不到 旁边有建筑地盤
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von General Manager am 28. Juli 2019
Dear Jacky, Thank you very much for your detailed feedback. We would appreciate your recommendations and will improve it as soon as possible. We set up more facilities for the buffet station, and also have a new staff for the rooftop bar. We hope to welcome you back and you will enjoy a perfect service. Best regards, Ngo Tai General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Swimming pool is not clean...... ................
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von General Manager am 28. Juli 2019
Dear Valued Guest, On behalf of Everland Team, I would like to say sorry for the inconvenience you had during your stay in Everland hotel. Since June 7th, we have had a new team, so the service and facilities are getting much better now. We hope to have chance to welcome you back in the next trip to Da Nang, so you will enjoy a perfect service. Best regards, Ngo Tai General Manager