Innenpool, Liegestühle

Bewertungen von Crans Ambassador

5 out of 5
Crans Ambassador
3 Route du Petit Signal, Montana, Crans-Montana, VS

Bewertungen

9,2

Wunderbar

62 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Overall good, some room renovation wouldn’t hurt. The breakfast buffet was lean especially in salty choices and the scrambled eggs ordered seemingly not from fresh eggs… Very friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Hotel Crans Ambassador am 30. Dez. 2022
Thank you for your comment.We always appreciate customer feedbacks so we can improve.Sorry about the breakfast, but I assure you that our eggs are very fresh.It was a pleasure to welcoem you in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Rolf

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The personal are friendly and helpful. Breakfast with good variety. Amazing view.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von The Crans Ambassador team am 12. Aug. 2019
Dear guest, Thank you so much for your nice feedback! All the team has been informed that you remarks them as friendly and helpful. In the hope we will see you again in our beautiful resort, I wish you a wonderful week. Best regards

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flexibilität
wir haben uns kurzfristig für ein Wochenende während Omega European Master entschieden. Ohne unsere Aufforderung hat uns das Hotel ein Zimmer upgarde vorgeschlagen. Das neu renovierte Zimmer war top. Leider war das Essen auf dem Zimmer (Burger) von schlechter Qualität.

8/10 – Gut

Elisabeth C., Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Aussicht..
Sehr freundlicher Empfang. Schnelles Check-in. Das Zimmer war sehr klein. Für zwei Personen und einen Hund müsste man ein Upgrade machen. Die Sicht auf die Berge haben sich jedoch gelohnt. Der Pool ist sehr schön und das Wasser hat eine angenehme Temperatur. Leider waren keine Badetücher mehr vorhanden, denn leider lassen Gäste ihre gebrauchten 3 Tücher auf den Liegen zurück.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Crans Ambassador am 7. Jan. 2024
Dear Sir, It was a pleasure to welcome you to our hotel. We always appreciate feedback from our guests on the experience we offer and we are pleased to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon. With best regards

10/10 – Hervorragend

Lynda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel with very attentive staff who were very knowledgeable and went out of their way
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Crans Ambassador am 24. Aug. 2023
Thank you very much for your kind words!

10/10 – Hervorragend

Aurélie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Crans Ambassador am 5. Aug. 2023
Merci pour votre évaluation

10/10 – Hervorragend

SABINE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Crans Ambassador am 14. März 2023
Dear Mme SABINE,Thank you very much for your feedback. We are happy to know tha you enjoyed your stay in the Crans Ambassador hotel.It was a pleasure for us to welcome you.Hoping to see you again, I wish you a nice day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury in Crans
Great, high end hotel with excellent facilities and service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Crans Ambassador Hotel am 18. Aug. 2022
Dear guests Thank you for taking the time to respond to the survey about your stay at the Crans Ambassador Hotel. We always appreciate feedback on the experience we offer, and your comments have been taken into account. It was a real pleasure to have you with us. We hope to see you back at the hotel soon! Best Regards,, Crans Ambassador Hotel

4/10 – Schlecht

alessandro

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Crans Ambassador am 19. Aug. 2022
Dear Mr Moreschi,Thank you for taking the time to leave us a feedback about your stay at the Crans Ambassador.We always appreciate feedback on our guests' experience as it allows us to continually work on our quality of service and product. It was a pleasure to welcome you in Crans Ambassador.We look forward to welcoming you back in our hotel in the near future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Himayani

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely setting perched above Crans-Montana, great views. Chic contemporary decor. Excellent service, in particular front desk and Concierge staff.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von FO am 24. Juli 2022
Dear Mme Himayani, thank you very much for your stay with us and your feedback. It was really a pleasure to welcome you in Crans Ambassador and Crans Montana. Hopoing to see you and welcome you soon! Have a nice evening Best Regards, Front Office Team

10/10 – Hervorragend

yves

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Crans Ambassador am 22. Juli 2022
Cher Monsieur Herber, je vous remercie pour votre avis. Ce fut un plaisir de vous accueillir parmi nous! en espérant de vous accueillir bientôt, je vous souhaite une belle soirée

6/10 – Okay

alessandro

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Front Office am 14. Juli 2022
Thank you for your feedback.It was a pleasure to welcome you in Crans Ambassador.

10/10 – Hervorragend

Khaled

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel Excellent service and nice utility Excellent concierge Close to ski lift
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022
Antwort von Edvin Glans - Receptionnist am 12. Jan. 2022
Dear Khaled, Thank you for this kind comment. We are looking forward to welcoming you back among us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Crans Ambassador am 9. Jan. 2022
Thank you. It was a pleasure to welcome you in Crans Ambassador. Hoping to see you again

10/10 – Hervorragend

Florent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Crans Ambassador am 9. Jan. 2022
Thank you. It was a pleasure to welcome you in Crans Ambassador. Hoping to welcome you again

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Location bellissima, servizio cordiale, confort. Prezzi del food e beverage spropositati, nei ristoranti stellati di zona si spende la stessa soma mangiando meglio. Colazione semplice e poco variegata.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bery nice hotel with friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von CM am 17. Aug. 2021
We thank you for your comment! It was a pleasure for us to welcome you in our good hotel, the Crans Ambassador. Hoping to see you again

8/10 – Gut

Marit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Et lækkert hotel men uden aircondition og temmelig slidt på værelset. Dog var badeværelset nyrenoveret.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Crans Ambassador am 22. Juli 2021
Dear Mr Mouston, I thank you for your stay in our hotel and thank you for your constructive comment. We will take good note of it. Best regards, Front Office Team

10/10 – Hervorragend

Troels

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Opholdet var en fornøjelse. Hotellet er meget centralt beliggende og med en fantastisk udsigt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Crans Ambassador am 5. Juli 2021
Dear Mr Tuxen, thank you very much for feedback. It was really a pleasure for us to welcome you in our hotel. We hope to see you again. I wish you a nice day ! Best regards, Chiara Magliocco Front Office Manager

6/10 – Okay

Dario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

8/10 – Gut

Jean-Claude

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vacances à 2
Tres bien en tout point.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful 5* hotel with the most helpful and kind staff and amazing food, would highly recommend the La Muna restaurant. However, the clientele staying here were clearly not happy to see a family with small children (well behaved ones may I add) enjoying the same facilities as them, particularly in the spa and lounge areas. The staff however were wonderful and made us feel very welcome, but just something to bear in mind if you are travelling with small children.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Meryl am 12. Feb. 2021
Dear host, Firstly I would like to thank you for your recent stay with us, and first and foremost thank you for your nice feedback! We will be happy to welcome you again in our beautiful resort. Warm regards, Meryl TINI

10/10 – Hervorragend

nadia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande totalement!
Excellent sejour, hotel et service impecable, restaurants excellent!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Meryl am 12. Feb. 2021
Chère Nadia, Je vous remercie sincerement pour ce beau retour! Nous vous souhaitons un excellent week end et nous esperons vous revoir très bientot. Une excellente soirée Meryl TINI

10/10 – Hervorragend

Katherine

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Meryl am 12. Feb. 2021
Dear Katherine, Thank you so much for your nice feedback! We wish you an excellent week end. Warm regards, Meryl TINI

10/10 – Hervorragend

Dany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Meryl TINI am 14. Jan. 2021
Cher Dany, Notre équipe vous remercie pour votre notation positive :) Cordialement Meryl TINI

8/10 – Gut

kaweh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service, bad forest view rooms
Service was excellent. Forest rooms are very small, view is bad with people in the street being able to see inside the room. Not recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von the Crans Ambassador team am 12. März 2020
Dear Mr Kaweh, Firstly I would like to thank you a lot for your feedback regarding the service! We will send the message to our team. We take well note about your remarks regarding the Forest Superior room, thank you again for your feedback. Next time I suggest you to book an room with the Alps mountain view, feel free to contact us for more information :) In wishing you an excellent week end, I stay at your entire disposal for further information you may need. Best regards, Meryl TINI Front office manager

8/10 – Gut

Gianluca, Caracas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, beautiful view nice room. The costumer service of the staff where very helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Meryl TINI am 15. Feb. 2020
Dear Gianluca, Thank you so much for your good appreciation! We will be so happy to welcome you again soon in Crans Ambassador. In wishing you a very good day, I stay at your entire disposal for further information you may need. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very lovely, elegant and modern hotel. Restaurants are excellent. We would like to stay here again if visiting Crans-montana in the future.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von the Crans Ambassador team am 7. Feb. 2020
Dear Shawn, Thank you for your nice feedback! It will be shared with all the team of Crans Ambassador. If you desire to book again in the futur, I will be please to assist you at the reception. Have a lovely day, Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von The Crans Ambassador team am 6. Feb. 2020
Dear guest, Thank you for your notation about our Resort. If I can do anything for your stay, please do not hesitate to let us know. I stay at your entire disposal for further information you may need. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent everything!!!! View location room service .....
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Nina I. Première de réception am 28. Jan. 2020
Dear guest, thank you very much for staying at le Crans Ambassador ! We are glad to read that you enjoyed your stay. We would be delighted to welcome you again. Kind regards, Nina Islahen Front desk assistant manager & the whole team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay away. Bottom line. Not accommodating and rude
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Bru am 24. Jan. 2020
Dear Sir, We regret to read your comments as you have cancelled your reservation and never stayed at our property. Kind regards Didier Bru General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent property with fabulous staff
I wanted to start the year of in a relaxing way and decided to book a four night stay to indulge in spa treatments and just relax. All the staff were excellent, from the contact prior to my stay to my arrival, throughout my stay and leaving too. Very polite warm welcoming individuals. The only thing I would change would be the food in the restaurant and room service particularly as I am gluten free and there were limited options. Everything else was perfect and I would definitely go back again for a summer experience rather than a winter snowy break.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Meryl TINI am 25. Jan. 2020
Dear guest, Thank you so much for your positive feedback! I will share it with all the Crans Ambassador team, it will be more than appreciate to read it :) We hope you will keep a lovely memory from us for a long time. Have an excellent week end,

10/10 – Hervorragend

Anja Carina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Crans Ambassador team am 12. Jan. 2020
Dear Mrs Anja, Thank you so much for your excellent notation for our resort! We wish you an excellent week end. Best regards,

8/10 – Gut

Antoine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien mais pourrait mieux faire
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Bru am 28. Jan. 2020
Monsieur, nous vous remercions de votre message et aurions aimer savoir plus. Avec nos sincères salutations

8/10 – Gut

Antoine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Nina Islahen Première de réception am 28. Jan. 2020
Merci pour votre retour cher client, nous étions ravis de vous accueillir au Crans Ambassador. Nina Islahen Première de réception

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von L'equipe du Crans Ambassador am 8. Jan. 2020
Chère Madame Le Marnier, Nos plus sincères remerciements pour votre retour positif sur notre beau resort! Nous vous souhaitons une excellente semaine. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
La crème de la crème !
Not my first nor my last! ABSOLUTELY the place to be. The best of crans-montana! See you this winter ! btw .... those pancakes ..... pfffffff otta this world !
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bella città, bello albergo, ma stanze troppo piccole. E poi se per caso porti un amico di 4 zampe, devi pagare 35 euro per giorno, qualcosa che mi sempre esagerato
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von The Crans Ambassador team am 13. Sept. 2019
Dear Denise, Thank you for your nice feedback. I am sincerely sorry for the information you are giving us about the dog supplement, I have already shared it with my management. We hope to see you again as soon as possible in our establishment for this winter holiday. By wishing you a wonderful day,

10/10 – Hervorragend

Pascale

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Magnifique endroit
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elegant modern style, amazing staff and breathtaking views, Coupled with one of the best spa facilities I have seen in a hotel (particularly gym and pool size). Very few things can beat dinner on their terrace (I think I can eat that truffled pizza and burattina with yellow gazpacho) any day of the year. All in all a wonderful experience (and we had a fortune of visiting the hotel four time in one month....) The only thing to note is that room size varies quite a bit between various room types, so I would read the description carefully before booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Crans Ambassador team am 17. Aug. 2019
Dear guest, Thank you very much for your nice feedback! All the team is delighted to know how much you appreciated your stay in Crans Ambassador, especially the truffled pizza and burattina in our restaurant La Table. By the hope we will see you again in the future, I wish you a wonderful day. Best regards

10/10 – Hervorragend

Fawzi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Crans Ambassador am 5. Aug. 2019
Dear Mr Alooda, Thank you so much for your feedback! It was really nice to meet you during your stay. We definitely hope to see you again in the future, and I wish you a very good week. Best regards, Meryl TINI Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reservation staff unhelpful
I have try to cancel a wrong reservation for the last two months and still shows active, and will try to charge my Amex witch I will dispute. Front desk very unhelpful. And not knowledgeable
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Crans Ambassador am 21. Juli 2019
Dear Mr Amaya, Firstly I would like to thank you for your valuable feedback. We are sincerely sorry if you tried to cancel your reservation two month ago on Expedia and now it still shows you as "active status reservation". I just sent you an email to solve your incident as soon as possible. Make sure that all the Crans Ambassador team is delighted to welcome you again in our beautiful resort in the future. I stay at your entire disposal for further information you may need. Best regards, Meryl TINI Front office manager

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le meilleur de l'hôtellerie de luxe en Suisse
Mon séjour au Crans Ambassador a été exceptionnel. Cet hôtel de grand luxe mérite largement ses 5 étoiles. Le service est celui d'un palace digne des meilleurs hôtels de Suisse. Une référence... Tout le personnel sans exception est absolument parfait et aux petits soins... la réception, la conciergerie, le staff du restaurant et du merveilleux spa, le service des chambres sans oublier la très sympathique personne de la boutique du ski ou les personnes en charge des transferts ... bravo ! L'hôtel est superbe avec une vue sublime sur la chaine des Alpes. Les chambres sont très confortables et bien décorées. Un wifi impeccable dans tout l'hotel. Les restaurants parfaits dont un buffet petit déjeuner excellent. Je suis malheureusement incapable de trouver un seul défaut... sauf celui de nous rendre dépendants, incapables d'aller ailleurs à Crans et de nous obliger à revenir bientôt ! Bravo pour ce fantastique endroit et à tous les gens qui y travaillent.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von L'equipe du Crans Ambassador am 3. Mai 2019
Cher Eric, C'est avec un immense plaisir que nous prenons connaissance de votre retour sur le site Expedia! Il a été un honneur de faire votre connaissance durant votre séjour et de vous accueillir. Nous aurons le plaisir de vous accueillir une prochaine fois au Crans Ambassador, j'en profite pour vous souhaiter une excellente journée. Cordialement, Meryl TINI