Innenpool

Bewertungen von Scandic Spectrum

4 out of 5
Scandic Spectrum
KALVEBOD BRYGGE 10, Copenhagen

Bewertungen

8,4

Sehr gut

622 von insgesamt 1443 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
520 von insgesamt 1443 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
177 von insgesamt 1443 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
86 von insgesamt 1443 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1443 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Im allgemeinen ein sehr schönes Hotel, gutes reichhaltiges Frühstück, vernünftige Betten, das Einzige negative waren die Poolzeiten (08:00 - 11:00), wenn man mit Kind (13) reist.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Joerg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Leider zu hohe Nebenkosten die vorher so nicht ersichtlich waren
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Andreas am 22. Mai 2024
Dear guest,Thank you for your high rating! We're thrilled to know you had a positive experience with us at Scandic Spectrum. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, Andreas L, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Andreas am 7. Mai 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We're delighted to hear that everything met your expectations during your stay at Scandic Spectrum. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Andreas L,Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Mandy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und kompetentes Personal. Jederzeit hilfsbereit. Sehr moderne Zimmer. Zentral gelegen. Das Frühstück hat eine riesige Auswahl.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Andreas am 26. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for your kind words and for highlighting the positive aspects of your stay at Scandic Spectrum. We are thrilled to hear that you found our staff friendly and competent, and that our central location and modern rooms added to your comfort. It’s also wonderful to know you enjoyed the extensive selection at our breakfast buffet. We aim to create a memorable experience for each guest, and your feedback is truly appreciated.We look forward to your next visit!Best regards,Andreas L, Hotel Manager, Scandic Spectrum

6/10 – Okay

Marlen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir haben zwei Zimmer mit zwei freistehenden Betten gebucht. Die Betten standen sehr dicht beieinander und das Zimmer war viel zu klein. Zum Glück konnten zwei Leute nicht mitkommen und so wurden die Zimmer einzeln genutzt. Hier zu zweit schlafen, wäre nicht schön gewesen. Auch nur Platz für ein Koffer. Bad sehr schön und groß. Im Gegensatz zum Zimmer eigentlich viel zu groß. Wäre besser gewesen, das Zimmer größer, das Bad kleiner.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andreas am 26. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. I'm glad to hear that you found the bathroom facilities to your liking, reflecting the thoughtful design we strive for at Scandic Spectrum. However, I regret that the room size and the arrangement of the twin beds did not meet your expectations for comfort and convenience.We understand the importance of having a comfortable space, especially when traveling with companions. For future stays, you might find our family rooms or suites more to your liking, offering more space and comfort for your needs.Your feedback is invaluable in guiding our efforts to improve and ensure our guests' satisfaction. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable and enjoyable experience.Best regards,Andreas L,Hotel Manager,Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andreas am 26. März 2024
Dear guest,Thank you so much for your positive feedback! It's wonderful to hear that your stay at Scandic Spectrum met your expectations. We take great pride in offering our guests a memorable experience, from the comfort of our diverse room selections to the unique offerings of our restaurants and bars, not to mention the relaxation provided by our wellness facilities.We're thrilled you enjoyed your time with us and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay. Should you have any requests or need further information for your next visit, please don't hesitate to reach out.Best regards,Andreas L,Hotel Manager,Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Großartige Unterkunft mit gutem Preis-Leistungsverhältnis. Tipp: Frühstück um 7 Uhr buchen, dann ist es noch ruhiger. Gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andreas am 13. März 2024
Dear guest,Thank you for staying with us at Scandic Spectrum. We're delighted to hear that your experience was a positive one. Our team works hard to ensure every guest feels welcome and comfortable, so it's rewarding to know we've achieved this with your stay. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable visit.Best regards,Andreas L,Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Unterkunft um die Stadt zu erkunden. Super Parkmöglichkeiten und Wallboxen bin der Tiefgarage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daniel am 19. Feb. 2024
Dear Tobias,Thank you for taking the time to share your thoughts on our accommodation. We're thrilled to hear that you found our place to be a good base for exploring the city. Providing convenient and secure parking options is a priority for us, and we're glad you appreciated the wall boxes in the underground car park.If you have any specific feedback or suggestions on how we can further enhance your experience or address any areas for improvement, please feel free to share. We value your input and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Daniel PorsagerShiftleaderScandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragend
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel am 19. Feb. 2024
Dear Andrea,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a terrific experience during your recent stay. Providing excellent service and creating memorable moments for our guests is always our goal.If there's anything specific that made your stay exceptional or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share. Your insights are valuable to us as we strive to exceed our guests' expectations.We appreciate your choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another terrific stay in the future.Best regards,Daniel PorsagerShiftleaderScandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Helmut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Problemloseses schnelles check in und out, freundliches Personal, sauber super Lage....gerne wieder:)
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel am 15. Feb. 2024
Dear Helmut,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that you had a hassle-free check-in and check-out, encountered friendly staff, appreciated the cleanliness, and enjoyed our great location.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our hotel again in the future. If there's anything specific you enjoyed or if you have any preferences for your next stay, please feel free to let us know.Thank you for choosing us, and we can't wait to host you again!Best regards,Daniel PorsagerShiftleaderScandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Luisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes und sauberes Zimmer. Hilfsbereite Rezeption. Vom Hauptbahnhof zu Fuß zu erreichen. Der Frühstücksraum ist etwas überfüllt morgens, trotz dem Timeslot den man buchen muss.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 16. Feb. 2024
Dear Luisa,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We're pleased to hear that you found our room modern and clean, and our reception team helpful. It's also great that our location within walking distance from the main train station was convenient for you.We appreciate your feedback regarding the breakfast room, and we understand that despite the allocated timeslots, it can get crowded. We'll certainly look into ways to optimize the breakfast experience for our guests and ensure a more comfortable environment.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another positive experience.Best regards,Daniel PorsagerShiftleaderScandic Spectrum

8/10 – Gut

Silvia Christine

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas am 26. März 2024
Dear guest,Thank you so much for your positive feedback! It's wonderful to hear that your stay at Scandic Spectrum met your expectations. We take great pride in offering our guests a memorable experience, from the comfort of our diverse room selections to the unique offerings of our restaurants and bars, not to mention the relaxation provided by our wellness facilities.We're thrilled you enjoyed your time with us and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay. Should you have any requests or need further information for your next visit, please don't hesitate to reach out.Best regards,Andreas L,Hotel Manager,Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

na

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas am 25. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your kind words. We are delighted to hear you enjoyed your stay at Scandic Spectrum. We hope to welcome you back soon for another pleasant experience.Best regards,Andreas W,Hotel Manager,Scandic Spectrum.

10/10 – Hervorragend

Mona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel, very nice staff, nice and clean rooms, good breakfast. Overall great cost/performance ratio!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andreas am 11. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your brief but positive feedback. We're delighted to hear that your experience at Scandic Spectrum was a good one. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Andreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum.

10/10 – Hervorragend

Bernardus

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Andreas am 11. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your brief but positive feedback. We're delighted to hear that your experience at Scandic Spectrum was a good one. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Andreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum.

10/10 – Hervorragend

Annabell

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andreas am 11. Jan. 2024
Dear guest,Thank you for your brief but positive feedback. We're delighted to hear that your experience at Scandic Spectrum was a good one. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Andreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum.

8/10 – Gut

Sreya

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay but the breakfast slots (which have to be booked beforehand) were extremely packed. We had to acquire a table before we got our food. One day there wasn't even any orange juice which is a must for a breakfast buffet. The rooftop bar staff ignored me for over 10 minutes at the bar when I wanted to order our drinks. This is unacceptable for the price.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Andreas am 29. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience. We're glad to hear that you enjoyed your stay overall. However, I apologize for the inconveniences you encountered during breakfast and at our rooftop bar. The high demand for breakfast slots is something we are actively working on to manage more efficiently, ensuring a comfortable and enjoyable experience for all guests. We deeply regret the shortage of orange juice and the service lapse you faced at the rooftop bar; this is certainly not the standard we strive for. Your feedback is invaluable in helping us improve our service. Rest assured, we will address these issues with our team to prevent such occurrences in the future. We hope to have another opportunity to provide you with the exceptional service you expect and deserve.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum.

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Andreas am 14. Nov. 2023
Dear guest,I'm glad to hear you had a positive experience at our hotel. If you have any further feedback or need assistance in the future, please feel free to reach out.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Swantje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas am 14. Nov. 2023
Dear guest,I'm glad to hear you had a positive experience at our hotel. If you have any further feedback or need assistance in the future, please feel free to reach out.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas am 14. Nov. 2023
Dear guest,I'm glad to hear you had a positive experience at our hotel. If you have any further feedback or need assistance in the future, please feel free to reach out.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Sascha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das war sehr schön bei Ihnen! Vielen Dank
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas am 31. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and are glad you chose to stay with us. We hope to welcome you back to Scandic Spectrum in the near future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

6/10 – Okay

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
overpopulated breakfast
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas am 31. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and are glad you chose to stay with us. We hope to welcome you back to Scandic Spectrum in the near future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mein Mann und ich haben eine Städtetrip nach Kopenhagen unternommen. Das Hotel ist super gelegen. Alle Sehenswürdigkeiten sind zu Fuß gut erreichbar. Das Personal war freundlich und hilfsbereit, das Hotel und das Zimmer sauber. Wir würden wiederkommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Andreas am 26. Sept. 2023
Dear guests,Thank you for your positive feedback about your stay during your city trip to Copenhagen. We're delighted to hear that you found our hotel's location convenient, our staff friendly and helpful, and your room clean. We would be happy to welcome you back, and if you have any further questions or requests in the future, please don't hesitate to reach out.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

ali

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Andreas am 31. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and are glad you chose to stay with us. We hope to welcome you back to Scandic Spectrum in the near future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Andreas am 19. Sept. 2023
Dear guest,We're delighted to hear that you had a good experience during your stay at Scandic Spectrum. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your positive feedback. If you have any suggestions or if there's anything specific that made your stay enjoyable, please feel free to share.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another excellent experience.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Ludwig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-.-.-.-
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Andreas am 31. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and are glad you chose to stay with us. We hope to welcome you back to Scandic Spectrum in the near future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Renate

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer und das Bad waren gut ausgestattet. Beim Store waren 2 Haken ausgerissen. Die Bedienung der Lichtschalter war zu Beginn nicht so einfach.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Andreas am 19. Sept. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your feedback about your stay at Scandic Spectrum. We're pleased to hear that you found the room and bathroom well-equipped. We apologize for any issues with the hooks in the curtains and for the initial difficulty with the light switches.Your comments are valuable, and we will use them to make necessary improvements to enhance our guest experience in the future.We appreciate your stay, and we hope to welcome you back for another comfortable stay.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Andreas am 26. Sept. 2023
Dear guest,We're pleased to hear that you had a satisfactory experience. If you have any further comments or suggestions in the future, please feel free to share them. We look forward to serving you again.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Karin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist zentral gelegen, zu Fuß in die Stadt, Hop on Station gleich gegenüber. Tolles Frühstücksbuffet. Alles in allem ein schöner Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Daniel am 28. Aug. 2023
Hi,Thank you very much for the review – we value your opinion and are happy that you had a nice stay with us. We totally agree with you, that the location of the hotel is amazing. 10 minutes from the Central Station, across the street you have the hop on-hop off bus and amazing walking distance to everything. We also really appreciate that you enjoyed the full breakfast buffet experience. :) Hopefully, we can welcome you back again soon. Best regards,Daniel

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Federico Finamore am 30. Aug. 2023
Thank you for the review. It is no nice to see that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again soon. Federico FinamoreScandic Spectrum

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Federico Finamore am 30. Aug. 2023
Thank you for the review. It is no nice to see that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again soon. Federico FinamoreScandic Spectrum

8/10 – Gut

Simon

Gut: Zustand der Unterkunft
Leider hatte unsere Dame an der Reception beim check in und out kein großes Interesse an uns. Die Unterhaltung war auf ein Minimum reduziert. Die Zimmer wurden während des Auffendhalts von 5 Nächten nicht gesaugt. Am Ende fanden wir dann Wollmäuse in den Ecken und eine Leere Flasche hinter dem Schlafsofa. Das geht leider nicht! Auch wenn man ein Green Hotel sein möchte. Ansonsten war alles okay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our staff's friendliness and the comfortable facilities are truly appreciated. We look forward to welcoming you back to Scandic Spectrum in the future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Laura

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your rating with us. We're pleased to see that you had a positive experience during your stay. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Andreas WHotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Simone

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauber und ordentlich. Das Frühstück war hervorragend und sehr reichhaltig. Das Hotel befindet sich sehr zentral.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our staff's friendliness and the comfortable facilities are truly appreciated. We look forward to welcoming you back to Scandic Spectrum in the future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your rating with us. We're pleased to see that you had a positive experience during your stay. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Andreas WHotel Manager, Scandic Spectrum

2/10 – Ungenügend

Steffen, Hannover

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a big issue with our room. It was freezing cold. The hotel claims to have AC but it is only a ventilation system. I raised this to the reception and their solution was that I can wait 2-3 hours in the lobby until the room got warmer. Thats an audacity for any hotel but for such kind as a Scandic I can’t find any words for it. I have raised my complaint in written to the Hotel mail adress a week ago and didnt even get an answer. Terrible job Scandic Spectrum
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,We apologize for the discomfort you experienced due to the temperature issue in your room. Our central cooling/heating system does require some time to adjust, and we're sorry for any inconvenience this caused. We understand your frustration with the situation and the response you received from our reception team. Your feedback is valued, and we're taking steps to address both the communication gap and the room temperature issue to prevent such incidents in the future. We're committed to providing a better experience for our guests and appreciate your patience.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Erika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Großes modernes Hotel in sehr guter zentraler Lage und ruhig. Vieles sehenswerte ist zu Fuß sehr gut erreichbar, gut gefallen für Unternehmungen hat der Harbour Bus. Schöne Aussicht sowie Zimmereinrichtung. Perfektes Reinigungssystem der Zimmer. Hilfreich wäre eine Beschreibung für das komplizierte Licht- mit Klimasystem. Das umfangreiche Frühstücksangebot ist hervorragend mit nettem Personal. Empfehlenswertes Hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our staff's friendliness and the comfortable facilities are truly appreciated. We look forward to welcoming you back to Scandic Spectrum in the future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Dörte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your rating with us. We're pleased to see that you had a positive experience during your stay. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Andreas WHotel Manager, Scandic Spectrum

10/10 – Hervorragend

Viktor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your rating with us. We're pleased to see that you had a positive experience during your stay. If you have any specific feedback or suggestions for improvement, please don't hesitate to reach out. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Andreas WHotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sauber und modern
Einfach und modern in guter Lage. Sehr ruhig dank Schallisolierung
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Andreas am 31. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our staff's friendliness and the comfortable facilities are truly appreciated. We look forward to welcoming you back to Scandic Spectrum in the future.Best regards,Andreas W, Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There were not always enough seats in the breakfast area and gable were not cleaned in a timely manner
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Dennis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Small (family) rooms. Complicated light systems. Rest pretty good!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Daniel am 18. Juni 2023
Hi,Thank you very much for the feedback – it is very much appreciated. We are very sorry to hear that you had problems with the light switches in the room. We fully understand that this has influenced the comfort of your stay. We have set up a guide in our information program through the hotel’s QR code – this explains how the lighting system works. Hopefully we can welcome you back again soon here at Scandic Spectrum.We are also sorry about your opinion on the size of the family room. You are always welcome to mention this. In this way we can try and help and maybe fix the problem. :) Best regards,Daniel

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Enttäuschend
* kein Early Check in obwohl angekündigt, auch kein Check-in um 13 Uhr möglich - das Personal hat nicht einmal nach beziehbaren Zimmern geschaut sondern uns einfach abgewiesen * zu buchende Zimmerreinigung hat an einem Tag nicht geklappt, ein Nachholen war nicht möglich - nur die Handtücher wurden getauscht * Pool kostet sehr viel extra * Gepäckaufbewahrung kostet auch jedes Mal sehr viel extra * gebuchtes King-Zimmer war dann ein Twin-Zimmer - wir mussten uns erneut in die sehr lange Schlange vor der Rezeption stellen (Wartezeit ca. 30 Minuten), um das Zimmer tauschen zu können * keine Edamame mehr an einem Samstag Abend an der Bar * schlechter, unwilliger Service an der Rezeption
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Sze Ching

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, conveniently situated. Scandinavian design to get in the right mood for discovering fantastic CPH.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in guter Lage. Frühstück sehr gut. Zimmerreinigung dürftig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Birgit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Aussicht auf das Wasser. Das riesengrosse Gebäude hat gemütliche Aufenthaltsorte
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Andreas am 31. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Hope to see you here soon again!Best regardsAndreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Andreas am 31. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Hope to see you here soon again!Best regardsAndreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Silke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Andreas am 31. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Hope to see you here soon again!Best regardsAndreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Andreas am 31. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Hope to see you here soon again!Best regardsAndreas W,Hotel Manager, Scandic Spectrum