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502 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
502
239 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
239
129 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
129
78 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
78
52 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
52
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
mary anne
Mit dem Partner gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
They charge you $10 for parking in an open lot
Hotel rooms a little tired. Walls are thin and you can hear everything your neighbor is doing.
Nice view from our room
mary anne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Heather
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would stay here again! Enough out of the city to not be noisy, but close enough to all the amenities.
Heather
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Betty am 22. Mai 2024
Thank you so much for staying with us
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great, thanks!
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Betty am 22. Mai 2024
Thank you for staying with us
8/10 – Gut
Svetlana, Wellesley
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty Average for Marriott. The outdoor pool little on a “green side”. If you mention you have a car, the hotel would change 10$ ( tax) for parking every 24 hours, while 50 of other cars part for free.
Svetlana
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Betty am 22. Mai 2024
Thank you for the feedback
10/10 – Hervorragend
Genshe, Boyds
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staffs are very nice and professional
Genshe
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Betty am 22. Mai 2024
Thank you so much for the feedback
6/10 – Okay
Rodney
Mit dem Partner gereist
13. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Beds uncomfortable
Rooms worn and dirty
Rodney
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von HotelMgmt am 15. Mai 2024
We are surprised to read your review as this is not a typical experience with us, Rodney. We greatly value your honest feedback. Our goal is provide a comfortable and enjoyable stay for everyone so we sad we let you down. We will be looking into your accommodations immediately to have any concerns resolved swiftly. Please allow us a second chance to improve your impression and show you what we are truly capable of. Thank you!
2/10 – Ungenügend
Shreya
11. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shreya
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotelmgmt am 12. Mai 2024
We regret that your experience did not leave you with a better impression. We hope to have another chance to restore your confidence in us, Shreya.
10/10 – Hervorragend
helene
Mit einer Gruppe gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just what I needed
helene
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotelmgmt am 11. Mai 2024
How rewarding to read we provided a perfect hospitalty experience for you here at Colorado Springs Marriott. Thank you for sharing your positive thoughts. We hope to offer you another beautiful getaway soon!
8/10 – Gut
George
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
George
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HotelMgmt am 10. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit.
10/10 – Hervorragend
Sarah
Mit einer Gruppe gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is in a good location, clean, well maintained and all of the staff we dealt with were excellent. Would love to come back and would certainly recommend this to anyone travelling to Colorado Springs!
Sarah
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Manager am 4. Mai 2024
Thank you for your fantastic review, Sarah! We're delighted to hear that you appreciated our location and found our property clean and well-maintained. It's wonderful that our team made such a positive impression on you too! We're thrilled that you would consider returning to Colorado Springs Marriott and recommending us to others traveling to the area. We look forward to welcoming you back and providing another excellent experience!
10/10 – Hervorragend
Paola
22. Apr. 2024
Paola
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HotelMgmt am 14. Mai 2024
Receiving a five-star rating from a valued guest like you is the highest compliment! Thank you, and we look forward to welcoming you back in the near future, Paola!
2/10 – Ungenügend
Paul A
19. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Horrible
Paul A
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HotelMgmt am 23. Apr. 2024
We are surprised and disappointed to read your stay was amiss, Paul. We hope to learn more details as we are eager to improve any future visits and confident that we can restore your trust in our Brand. Thank you.
8/10 – Gut
Cindy
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great views of Pikes Peak but wasn’t aware of the parking charge per day which should have been included with my Expedia purchase
Cindy
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HotelMgmt am 4. Apr. 2024
Cindy, we are glad you could stay with us at Colorado Springs Marriott, but regret you missed those details when planning your trip. Those rates are shared on our third-party site for future reference. We hope you will still choose us in the future!
10/10 – Hervorragend
Ashley
Mit dem Partner gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous views, nice staff.
Ashley
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Betty am 29. März 2024
Thank you so much for staying with us
10/10 – Hervorragend
Kris
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kris
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotelmgmt am 25. März 2024
Thank you for your five-stars, Kris. We look forward to your return and hope it's soon!
10/10 – Hervorragend
Nicola
Mit dem Partner gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and staff.
Beautiful Mountain View.
Looking forward to our next stay.
Nicola
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotelmgmt am 23. März 2024
You are very kind, Nicola. We love that our gorgeous views of the mountains along with our warm hospitality won you over. All of us at Colorado Springs Marriott look forward to your next visit too!
10/10 – Hervorragend
Amanda
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room lobby and pool ! Also has a hot tub which alot of hotels dont anymore!
Kind staff!
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotelmgmt am 19. März 2024
Thank you for your kind words, Amanda! We're thrilled to hear we exceeded your expectations with our welcoming service and terrific amenities. It will be our pleasure to welcome you back soon to the Colorado Springs Marriott!
8/10 – Gut
Stella
13. März 2024
Stella
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotelmgmt am 3. Apr. 2024
We are delighted we made such a great impression on you! Thank you, Stella, and please visit again soon.
10/10 – Hervorragend
SERGIO EDUARDO LAGOS
Mit der Familie gereist
13. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel great breakfast awesome view to the mountains
SERGIO EDUARDO LAGOS
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HotelMgmt am 21. März 2024
Sergio, your generous compliments warm our hearts! We love sharing our breathtaking views with you as well as our beautiful location and top-notch features. We hope you will be choosing Colorado Springs Marriott again!
8/10 – Gut
Anthony
11. März 2024
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotelmgmt am 1. Apr. 2024
Thank you for taking a moment to share your positive score, Anthony! We hope you plan to join us on your next visit to the area, so we have a chance to further impress.
2/10 – Ungenügend
Morgan
Mit dem Partner gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We havent been able to check in due to their computers being down.
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HotelMgmt am 6. März 2024
We're truly sorry to hear about the inconvenience you've encountered with checking in due to our computer system issues, Morgan. It's understandable how frustrating this must be, especially when you're looking forward to settling into your room. Your patience and understanding are greatly appreciated during this unexpected situation. We hope the remainder of your trip has been seamless and remember we are always here to help.
6/10 – Okay
Alfred
Mit der Familie gereist
3. März 2024
Gut: Personal & Service
I didn’t like paying for parking and the room could’ve been cleaner the bed should’ve had better pillows
Alfred
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 6. März 2024
Thank you, Alfred, for sharing your feedback. We're sorry to hear that the parking fees and the cleanliness of the room did not meet your expectations. Your comfort and satisfaction are very important to us, and we take your comments seriously as we strive to improve our guest experience. We will address these concerns with our team to ensure that our standards for cleanliness and comfort are consistently met. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a stay that exceeds your expectations in every aspect.
8/10 – Gut
Jane
28. Feb. 2024
All things considered this was a great experience. I was not happy with the surprise $10 day parking fee. Knowing upfront would have been better.
Jane
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 2. März 2024
Thank you for sharing your review regarding your stay with us at Colorado Springs Marriott. We're pleased to hear that overall, you had a great experience. However, we regret any pertinent information was missed when planning your trip. We do share our parking rates under the amenities section of our third-party site so be sure to check there next time. We hope we will be able to earn that last star one day soon!
8/10 – Gut
JANET
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JANET
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 27. Feb. 2024
Janet, it's a treat to know you enjoyed your stay! Thank you and we hope to welcome you back soon!
4/10 – Schlecht
Tina
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
We had to wait to be checked in. We also haid a housekeeper enter our room without announcing themselves. Luckily we were dressed.
Tina
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 29. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you faced during check-in and the unexpected intrusion. Ensuring our guests' privacy and comfort is a top priority, and it's clear we fell short in this instance. We are taking immediate steps to address and reinforce our protocols to prevent such occurrences in the future. Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our service and ensure that all our guests have a pleasant and secure stay. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with the seamless and respectful experience you deserve.
10/10 – Hervorragend
Maxine
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Very clean property and friendly staff.
Maxine
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 28. Feb. 2024
Ensuring a pristine and positive environment for you was a pleasure, Maxine. Thank you for sharing your compliments! We hope to host you again soon here at Colorado Springs Marriott.
4/10 – Schlecht
Xinyue
19. Feb. 2024
Xinyue
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 21. März 2024
Ensuring a memorable experience for every guest is what we aim for, yet your rating reflects a shortfall. We sincerely hope you'll allow us to redeem ourselves with an unparalleled experience in the future.
10/10 – Hervorragend
Tyler
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tyler
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 20. Feb. 2024
Receiving your top score means a lot to us, Tyler! Thank you and we hope to see you again soon.
8/10 – Gut
howard
16. Feb. 2024
howard
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 18. Feb. 2024
Howard, we’re happy you enjoyed your stay! We hope you choose to stay with us again soon.
8/10 – Gut
Reyna, Colorado Springs
15. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Reyna
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 16. Feb. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to know you enjoyed your overall experience at our hotel and we eagerly await your next visit, Reyna.
10/10 – Hervorragend
Amy
12. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Nice decor, quiet rooms, comfy beds, fluffy linens, great location!
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 16. Feb. 2024
Ensuring a peaceful and comfortable stay for you with our plush bedding and beautiful guest rooms was a pleasure, Amy. Thanks for the compliments! We hope to host you again soon here at Colorado Springs Marriott!
10/10 – Hervorragend
Teresa
11. Feb. 2024
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 20. März 2024
We're overjoyed to receive your five-star rating! Your satisfaction is our top priority, and it's heartening to know we've succeeded. Thank you for staying with us, and we can't wait to welcome you back for another outstanding experience, Teresa.
10/10 – Hervorragend
Marcos
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Marcos
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von HotelMgmt am 13. Feb. 2024
We are always happy to hear when our team leaves a terrific impression, Marcos, so thank you for sharing your thoughts! Hopefully, your travels bring you back to Colorado Springs Marriott in the future!
10/10 – Hervorragend
Lesly Elizabeth
6. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An amazing experience
Lesly Elizabeth
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 10. Feb. 2024
Lesly, you are too kind! We are pleased to provide our guests with five-star accommodations and hospitality here at Colorado Springs Marriott. We hope to be your top choice whenever you are in the area! Thank you!
10/10 – Hervorragend
Joseph, Vancouver
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von HotelMgmt am 2. Feb. 2024
Thank you for your top score! We look forward to your next stay with us, Joseph!
10/10 – Hervorragend
Gabriel
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Gabriel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von HotelMgmt am 31. Jan. 2024
We are extremely proud to have the best team around and offer impeccable service here at Colorado Springs Marriott. Your praise for the crew is much appreciated and we hope we have enticed your return in the future, Gabriel!
10/10 – Hervorragend
Austin
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Austin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 30. Jan. 2024
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back, Austin.
10/10 – Hervorragend
Lisa
Mit der Familie gereist
14. Jan. 2024
Gut: Ausstattung
Beautiful views from the rooms a little outside of town and away from traffic and close to everything you’d want to do.
Lisa
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von HotelMgmt am 19. Jan. 2024
Thank you for your review, Lisa. It's fantastic to hear that you enjoyed the beautiful views from our rooms here at Colorado Springs Marriott. We're also glad that our location provided a peaceful retreat from traffic, yet remained conveniently close to various attractions and activities. It sounds like our setting offered just the right balance for your stay. We look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable experience.
10/10 – Hervorragend
Gabriela
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. Jan. 2024
Gabriela
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 13. Jan. 2024
Thank you, Gabriela, for the five-star rating! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.
6/10 – Okay
Bradley
Mit einer Gruppe gereist
7. Jan. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Bradley
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 8. Jan. 2024
It's disappointing to learn that your time with us did not win you over completely, Bradley. We hope you'll give us the chance to impress you on a future visit.
8/10 – Gut
Osvaldo
7. Jan. 2024
Osvaldo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 27. Jan. 2024
Your positive review means a lot to us, Osvaldo! We're looking forward to your next visit and the opportunity to enhance your experience with us even further.
8/10 – Gut
LDT
5. Jan. 2024
LDT
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 8. Jan. 2024
It's a treat to know you enjoyed your stay! Thank you and we hope to welcome you back soon!
8/10 – Gut
Milos
Mit der Familie gereist
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have enjoyed our stay at Marriott. Breakfast buffet provided good variety for our family. Except leaking shower faucets in our room, there were no issues.
Milos
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von HotelMgmt am 9. Jan. 2024
Thank you for your positive praise, Milos. KNowing your mornings started perfectly with our delicious breakfast offerings is exciting. We hope you will continue to choose Colorado Springs Marriott in the future!
6/10 – Okay
Jeff
Mit der Familie gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfriendly check in, clogged bathroom sink that wouldn't drain and super loud people in room next door so we didnt get much sleep.
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotelmgmt am 9. Jan. 2024
We apologize for the unusual experience you had, Jeff. We take your feedback to heart and will be addressing these concerns with our team to have them resolved immediately. Please allow us a second chance to provide you with the comfortable and peaceful stay you deserve. Thank you.
10/10 – Hervorragend
David, Barbourville
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful place to stay
David
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotelmgmt am 6. Jan. 2024
You are too kind, David! We loved reading your review and are thrilled your time at Colorado Springs Marriott was perfect! Please, join us again soon!
10/10 – Hervorragend
Chadron
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chadron
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotelmgmt am 2. Jan. 2024
Thank you for honoring us with a perfect score, Chadron! We're excited for the opportunity to welcome you back soon.
8/10 – Gut
Kirbi
Mit dem Partner gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall really enjoyed our stay. Didn’t like the toilet paper, cheap and rough.
Kirbi
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von HotelMgmt am 3. Jan. 2024
It is wonderful your stay was pleasant overall but we are glad you highlighted any areas you would like to see enhanced. We will discuss this internally. Hopefully, your next trip will be worthy of another star or two!
10/10 – Hervorragend
Mickey
Mit dem Partner gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mickey
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotelmgmt am 2. Jan. 2024
Thank you for taking a moment to leave us this five-star rating, Mickey. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
10/10 – Hervorragend
kayla
31. Dez. 2023
kayla
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotelmgmt am 21. Jan. 2024
Thank you for your five-star rating, Kayla! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!
6/10 – Okay
israel gutierrez
27. Dez. 2023
israel gutierrez
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotelmgmt am 16. Jan. 2024
Thank you for rating your stay, Israel. It would be our pleasure to welcome you back; we’re confident we can make a better impression should you choose our property again.