Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Motel 6 Prospect Heights, IL

2 out of 5
Motel 6 Prospect Heights, IL
540 N Milwaukee Ave, Prospect Heights, IL

Bewertungen

8,4

Sehr gut

525 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
254 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
93 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
65 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
65 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andre

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Heiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Susanne

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The good thing: ist’s clean. But the other guests have been so loud, talking, knocking, wathever you imaging. I‘ve had a short night sleep. To bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Aug. 2023
Hi Susanne,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So weit in Ordnung!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Brand Experience Team am 16. Aug. 2022
Hi Christian, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel near Chicago
The lady who worked late was very friendly and constantly remembered my need for a wake-up call.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Brand Experience Team am 10. Dez. 2021
Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Nida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Betnahrine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Sajid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude front desk. Property not clean and broken bathtub not clean at all. Low lighting
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Donald

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff is friendly. Checkin was quick and easy. Room was very clean and the bed was comfortable. This is a great choice for inexpensive, basic lodging.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The Internet service was absolutely horrible 1 Mbps download and the TV had ingress which is lines. The room was large, but had no drawers and the bathroom is really small. Overall it was a pleasnt stay with the staff, but the Internet was terrible and I we couldn't stream anything while in the room.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi David, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Amy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is just very old. Cheap so didnt expect much. It was fine for just a quick overnight and near to dinner when in town. Room was big and plenty of room I guess if you needed to add a cot or so. Minimal furniture. Bring your own toiletries . Bathroom small.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Amy, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie#Team6

8/10 – Gut

Varghese

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Varghese, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Aleksandr

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In the room, an unpleasant smell was made of poor-quality repair, cracks in the walls in the eyes, the shower is broken. Footsteps can always be heard outside the door. Instead of toothpaste, shower gel, shampoo and only two pieces of soap are available.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Aleksandr,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Suwit

Not bad and is worth the price. Overall happy with it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi SuwitWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im an asthmatic so i really appreciate the no smoking none carpet room staff was very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi JudithWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Motolani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Motolani,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

JOSEF

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This motel is a great value for the money. Most of the noise at night comes from others opening and closing doors ocassionally.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Betnahrine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Robert Liebowitz, Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The motel is located in a poor-ish section of town..but once you drive 1/2 mile in either direction, it gets better. Also--and I was not aware of this--the rooms do not have refrigerators, and so the ice machines are on full alert. However, having said this, I feel I got good value for my money. The personnel was always available, and always helpful. The water in the room was as hot or as cold as i wanted it, with strong pressure in the sink and the toilet. The bed was comfortable; the TV was easy to use. All in all, it was fine.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Robert, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Janiya

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

DENNIS FERNANDEZ

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Trash, beer cans, pot holes in the front parking area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Dennis, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Angel

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
None
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Angel,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Pablo

Mit der Familie gereist
It was cool for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Pablo, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Paul,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Colton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only downside for me was the vending machine drinks were warm, but there’s an ice machine so no big deal. I had a good stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Colton,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Susanna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good - extremely clean, painted, excellent coffee for a hotel, quiet, had a table and chairs, towels and bedding were in good condition and acceptable quality and quantity. Could be improved - printer/office station not working, no fridge, microwave is in the common area (but worked), no toiletries, no ironing board, no soft chair, room felt cavernous, staff perfunctory but responsive. Main thing I would have wanted was a fridge in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Susanna, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Pete

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Jean

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
You get what you pay for here. It's cheap. Therefore, not high quality and there are sketchy people hanging around, especially in the parking lot. Probably very moldy, re-painted and texturized all over. Beds feel like those pull out couches where you can feel the springs. But, it is very cheap, and for the price, relatively clean. Keep your wits about you in the parking lot, don't park at the far end of the hotel. Shady AF.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mattress was a little lumpy.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi PaulThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Mun

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Mun,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Antonio,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jose Francisco

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Very good hospitality tanx God bless you
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Jose Francisco,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I've stayed at this Motel 6 a few times. It's in the right place at the right price, quiet, clean, and everything works properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Ben Idriss

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Nadine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Levani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Levani,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Viacheslav

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Jorge

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service and help Desk were unfriendly
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location!
This location is always professional, friendly, and CLEAN !!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Franco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Betnahrine

Gut: Ausstattung
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Betnahrine,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Sylwia

Mit dem Partner gereist
The motel is older states renovated in 2021. Seems like they have not updated anything since. Run-down and old. You get what you pay for. The area is not the best. Lots of apartment buildings in walking distance with section 8.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi SylwiaThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Nadira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Nadira,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Pete

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great value
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi Pete,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Laura, Port Hueneme

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was snowing and raining, motel was plowing and laying salt!!
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hi LauraThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Dionysus

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Casey

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
The person at the front desk was not happy nor was she very sociable
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Jan. 2024
Hi Casey,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Betnahrine

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Brielle

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024