Terrasse/Patio

Bewertungen von Holiday Inn Chicago O'Hare - Rosemont

3 out of 5
Holiday Inn Chicago O'Hare - Rosemont
6600 Mannheim Road, building 2, Rosemont, IL

Bewertungen

8,6

Hervorragend

627 von insgesamt 972 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
149 von insgesamt 972 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 972 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
46 von insgesamt 972 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
73 von insgesamt 972 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preis-Leistungsverhältnis recht gut!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Peter, vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen im Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont mit uns geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie mit dem Preis-Leistungs-Verhältnis Ihres Aufenthalts zufrieden waren. Wir freuen uns über Ihr Feedback und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Michael, Schwäbisch Gmünd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 12. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a 4/5 rating, Michael!We're thrilled to know we've left you with a wonderful impression. We're looking forward to hosting you again so we can share an even better experience with you at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont.

10/10 – Hervorragend

Oscar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean und nice personal !
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Customer Service am 8. Nov. 2023
Oscar, it's fantastic to know you found Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont spotless with polite colleagues. Thanks for the kind recognition, we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Heike

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shuttle Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 26. Okt. 2023
Heike, we're thrilled to know you appreciated our shuttle service during your stay at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Thank you for the feedback, and we hope to see you again on your future travels.

8/10 – Gut

Henny

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Gutes Hotel am Flughafen, günstige Parkplätze. Sehr sauber. Restaurant direkt dabei. Preise dort wirklich angemessen. Für Hotelgäste gab es sogar Discount. Man konnte sich in der Lobby gut aufhalten.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Customer Service am 20. Sept. 2023
Henny, vielen Dank, dass Sie Ihre positiven Erfahrungen im Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont geteilt haben. Es ist schön zu wissen, dass Sie die günstige Lage unseres Hotels in der Nähe des Flughafens sowie die Verfügbarkeit preisgünstiger Parkplätze zu schätzen wussten. Ihre Anerkennung unserer hohen Sauberkeitsstandards ist eine besondere Ermutigung, für die sich unsere Teammitglieder viel Mühe geben.Unser Restaurant vor Ort ist bestrebt, köstliche Mahlzeiten zu wettbewerbsfähigen Preisen anzubieten. Daher freuen wir uns, dass Ihnen dieser Aspekt gefallen hat. Darüber hinaus freuen wir uns, dass die Ermäßigung, die wir unseren Hotelgästen bieten, Ihr kulinarisches Erlebnis bereichert.Ihr komfortabler Aufenthalt und die Freude an unserem gepflegten Lobbybereich liegen uns am Herzen. Unser Ziel ist es, Räume zu schaffen, in denen sich Gäste entspannen und wie zu Hause fühlen können. Ihr Feedback bestätigt, dass uns dieses Ziel gelingt, und dafür danken wir Ihnen.Wir hoffen, eine weitere Gelegenheit zu haben, Sie im Holiday Inn Chicago O'Hare – Rosemont zu bewirten, damit Ihr nächster Besuch genauso zufriedenstellend wird wie der letzte.

2/10 – Ungenügend

Lutz

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management am 21. Juli 2023
Thank you for taking the time to complete this review. Our team is committed to take care of our guests and ensure that they leave feeling refreshed and rested. We hope to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Clemens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal an der Rezeption war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel ist sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Management am 9. Juni 2023
Good Morning, Clemens! Thank you for your visit, we appreciate your business. We are excited that you chose us for your getaway. We hope you can be our guest and soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Clemens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, friendly crew!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Management am 2. Juni 2023
Hello Clemens, Thank you very much for standing at the Staybridge Suites - Holiday Inn, in Rosemont. We appreciate your business. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Carmen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle neue Unterkunft, sehr sauber und bequeme Betten. Shuttle war perfekt. Frühstück große Auswahl.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Management am 29. Mai 2023
Good Morning Carmen, We are thrilled to know that we met your expectations. Thank you for staying with us and giving the newest hotel in Rosemont a try. We hope to see you again, soon. Kind regard,

10/10 – Hervorragend

Nina

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Management am 6. Apr. 2023
Hi Nina, Thank you for choosing Holiday Inn - Staybridge Suites. The 5 out of 5 score is awesome. Thank you,

8/10 – Gut

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Vanessa, thank you for your positive rating of the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. It’s wonderful to know you had a pleasant stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Roquiya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff greetrd and checked me in at 12AM.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Roquiya, thank you for your kind words about your experience at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. The team is always ready to assist, even at late hours. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Erin

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Nice clean rooms with comfortable bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Thanks for the 4/5 rating, Erin!We're thrilled you enjoyed your time at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon. Have a lovely day!

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy transport to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Erin, thank you for your kind words about Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We are delighted you found the transportation to the airport convenient. We hope to welcome you back soon!

2/10 – Ungenügend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check in took FOREVER. Only one person for a whole line of people off the bus.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Linda, thank you for sharing your experience. The team aims to provide efficient check-in for all guests, and your feedback will be considered for future improvements. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Ahmet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Ahmet, thank you for your fantastic rating. The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is thrilled you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Monse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Monse,Thank you for sharing your positive experience at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We are delighted to hear you had a great stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Katherine, thank you for your excellent rating! The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is delighted you had a great experience. We look forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and modern look and feel. Restaurant was very good and reasonably priced for a hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kenneth Bautista am 21. Mai 2024
Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you enjoyed the clean and modern look and feel of the restaurant, as well as the high-quality food at an affordable price. Your positive comments are greatly appreciated, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Erika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Erika, thank you for your wonderful rating of the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont! Our team members are delighted to know you had a great stay. We’re looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jenna was excellent, she leads the way in how customer service should be. I will give the hotel 10/10 because of her. It has nice new rooms, only surprising thing is the restaurant and bar close at 9pm which for a full service hotel at a major international airport is very surprising.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Jonathan, thank you for your kind words. Jenna and the entire team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont are thrilled to hear about your excellent experience. It's great to know you enjoyed the new rooms. We appreciate your feedback about the restaurant and bar hours and will take it into account. We look forward to your next stay!

8/10 – Gut

Umaporn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staffs are so nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Umaporn, thank you for your kind words. The team members at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont are dedicated to providing friendly and helpful service. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

RON

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Ron, thank you for your feedback! The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is glad to hear you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

Derrick

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Derrick, thank you for your feedback. The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is pleased to hear you had a nice experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Clean and super nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Daniel, thank you for your fantastic feedback! The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont takes pride in maintaining cleanliness and offering exceptional service. We're looking forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Hervorragend

SELINAH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The cbeck in process was super first
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Selinah,Thank you for sharing your experience at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont! We're delighted to hear that the check-in process exceeded your expectations. Our team looks forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Mayela

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Mayela, thank you for providing a rating. We hope your stay met your expectations. If there's anything specific you’d like to share about your experience, we welcome any additional feedback.

8/10 – Gut

Ralph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly and the facility was super clean. They've done a nice job bringing this hotel up in quality, and with a modern look. An enjoyable experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Ralph, the team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is delighted to hear about your enjoyable experience. It is wonderful to know that you appreciated the modern look and cleanliness. The team takes pride in delivering friendly service and maintaining high standards. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Ahmet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Ahmet, thank you for the excellent rating! The team at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont is thrilled to see that you had a wonderful stay. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

LaKera

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Thanks for the perfect rating, LaKera!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont.Have a wonderful day!

10/10 – Hervorragend

Caitlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Caitlin, thank you for staying with Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont! It is wonderful to see that you had such a positive experience. We're looking forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was clean and the staff was accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Nicole, it's fantastic to hear that you had a wonderful experience at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Our entire team is delighted to hear that you appreciated our tidy environment and helpful colleagues. Your satisfaction is always our top priority. We hope to see you again soon for another enjoyable stay.

4/10 – Schlecht

nicole, Port Richey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Nicole, it seems your experience didn't quite match your expectations. We're truly sorry to hear that. We aim to provide an enjoyable stay for all our guests, and your feedback is essential in helping us accomplish this. We hope to have another chance to welcome you back for a better experience.

10/10 – Hervorragend

Ronghua, Houghton

Mit der Familie gereist
Very clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Ronghua, thank you for sharing your experience at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. It's wonderful to know you found our hotel well-maintained and favorably located. We aim to provide a seamless experience for our guests, and we're glad we succeeded in your case. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Jennifer, thank you so much for your excellent rating. It's fantastic to hear that the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont met your expectations. We sincerely appreciate your feedback and can't wait to welcome you back for another visit!

10/10 – Hervorragend

Daniela, De Forest

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
m
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Daniela, thank you for choosing the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont for your stay. We trust you had an enjoyable experience. We value your patronage and look forward to welcoming you back.

4/10 – Schlecht

Max

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Max, it seems like your recent visit didn't live up to expectations. We value your feedback and we'll work tirelessly to improve. We hope to have the opportunity to change your impression of the hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Kate

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 11. Mai 2024
Thanks, Kate! It's outstanding your time at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont was fantastic. We can't wait until your next visit!

6/10 – Okay

juan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
n
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 10. Mai 2024
We appreciate the feedback, Juan.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 – Okay

Ronald

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Card didn’t work, had to make a second trip to front desk. Usually not a big deal but after 22 hrs traveling it becomes an issue. No free parking. Charged 18 dollars to park for 6 hrs. House keeping banging on doors @. 0800 when we arrived @ 2 am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 8. Mai 2024
Ronald, thank you for taking the time to share your experience. We apologize for any inconvenience experienced due to the card issues and understand how tiring such circumstances can be after a long journey. Additionally, we acknowledge the disturbance you faced early in the morning from our cleaning colleagues. As for the parking fees, they are in line with the area's standards but we comprehend how they can add up. We will take these points into consideration for future improvement. We hope for another opportunity to serve you better in the future.

10/10 – Hervorragend

Maqsud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 9. Mai 2024
Maqsud, thank you for choosing to stay at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We're happy to hear that you found our hotel to be good and tidy. We look forward to having you with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay. The staff was very friendly and patient. There were a few major events going on in the area, and the staff didn't get frustrated or impatient even when it was a bit chaotic.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Katherine, it's fantastic to hear you enjoyed your stay at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Our team members strive to maintain patience and friendliness, regardless of how busy we may be. We're thrilled they enhanced your experience during the area's major events. We look forward to welcoming you back during your next visit.

10/10 – Hervorragend

Shaneice

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The shuttle picking up at the airport never came while we stood outside for an hour
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Shaneice, we appreciate your patience regarding the shuttle service during your recent visit. It is our priority to provide a seamless experience from start to finish. We welcome the opportunity to serve you more efficiently on your future visits.

10/10 – Hervorragend

Siegfried

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Siegfried! We hope to see you again soon at Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont so we can share yet another amazing experience!

10/10 – Hervorragend

Larry

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Larry, thank you for taking the time to rate Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We're pleased that your stay was satisfactory. We look forward to your next visit so we can deliver another top-notch hotel experience.

2/10 – Ungenügend

REBECCA

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 25. Mai 2024
We appreciate the feedback, Rebecca.It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us.

10/10 – Hervorragend

VaKecia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would have liked the stay to include breakfast but they have a restaurant on property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

CHUN-HUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Chun-Hung, thank you for your 5-star rating on Expedia. We're thrilled you had a memorable stay at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. Our team is dedicated to providing unparalleled service and it’s wonderful you had such a positive experience. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Jakwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
Jakwa, it's wonderful to hear that you had a great experience at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We strive to provide our guests with outstanding services and we're delighted to see that reflected in your stay. We look forward to the opportunity to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Lupita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No comment
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
Lupita, thank you so much for choosing to stay with us at the Holiday Inn Chicago O’Hare – Rosemont. We’re thrilled you had a lovely visit and look forward to welcoming you back again in the future.