Außenbereich

Bewertungen von The Legend Chiang Rai Boutique River Resort and Spa

4.5 out of 5
The Legend Chiang Rai Boutique River Resort and Spa
124/15 Moo 21, Tambon Robwiang, Amphur Muang, Chiang Rai, Chiang Rai

Bewertungen

8,8

Hervorragend

172 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
140 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Andrea, thank you for having chosen to stay at The Legend Chiang Rai and for having taken the time to review us. We really appreciate that you enjoyed your stay and have given us 8/10 review score. Thank you for your stay and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Indy am 23. Juli 2023
Dear Khun Adrian, delighted to receive your 10/10 review score. Thank you very much for this as well as for staying with us at The Legend Chiang Rai. We really appreciate it. We hope that you will plan a return trip and we are looking forward to your next visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Markus, Idar Oberstein

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr ruhig, aber man ist in 15 Minuten zu Fuss in der Stadt. Besonders hervorheben möchte ich das Restaurant, also das ist quasi ein Muss da das Essen hervorragend war. Wir werden wieder kommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Eric Hallin, General Manager and team am 12. Juni 2023
Dear Khun Markus,My team and I would like to thank you for your very good review of The Legend Chiang Rai. We are pleased to see that you enjoyed the stay as well as our food. Great to see that you are planning to return. We are looking forward having you back in the near future.

8/10 – Gut

Pananan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Indy am 9. Mai 2023
Dear Khun Pananan, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your review and rating for us. We are happy to learn that you have enjoyed your stay with us, and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Anlage ist schon etwas in die Jahre gekommen. Aber man bemüht sich alles in Schuss zu halten. Schön angelegt mit alten Baumbestand. Schöne Lage am Fluss. Restaurants sind fussläufig schwer zu erreichen
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Indy am 23. Nov. 2022
Dear Alexandra, thank you to take the time to review your recent stay at The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa. We are pleased to read that you have enjoyed your stay and found our resort to your likings. Our place is continuously maintained and kept up. Our resort has two restaurants, and many people dine here. It would be our pleasure to welcoming you back on another occasion when your travel brings you to the North of Thailand. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotelanlage in Chiang Rai. Sehr empfehlenswert
Tolle Unterkunft für 2-3 Nächte. Guter Service, freundliches Personal. Ruhige Umgebung. Das Hotel ist etwas älter, Zustand aber durchwegs OK. Schöner, gepflegter Pool ist ebenso vorhanden, wie eine professionelle Spa. Zimmerservice und Restaurants haben wir sehr positiv erlebt. Guter Ausgangspunkt für die Sehenswürdigkeiten der Region. Auch das Frühstück glänzte mit einer sehr grossen Auswahl und guter Qualität.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Indy am 30. Mai 2022
Dear Andreas, Thank you to reviews your stay at The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa. Our location and layout of our resort is certainly very nice and relaxing and it is nice to read that you have enjoyed our services. Thank you for all your comments and hope to welcome you back during your next trip to Chiang Rai. Kind regards from The LCR Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Boutique-Hotel in ruhiger Lage
Sehr schönes Boutique-Hotel im Lodge- Stil mit wunderschönem Garten , direkt am Fluß, sehr ruhige Lage und sehr angenehmer Atmosphäre. Im Hotel befindet sich ein sehr gutes italienisches Restaurant,
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Indy am 30. Mai 2022
Dear Thomas, Thank you to take the time to review your stay at our resort and to share experiences with other travelers. It would be our pleasure to welcoming you back on another occasion when your travel brings you to the North of Thailand. Kind regards from The LCR Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Zimmer
Das ist ein wunderschön gelegenes Resort. Die Zimmer sind sehr groß und mit Geschmack eingerichtet. Die Dusche selbst ist schon ein Zimmer für sich. Das Resort liegt sehr ruhig fußläufig etwa 15 Minuten vom Stadtzentrum entfernt
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschöne Hotelanlage am Fluss
Aufmerksamer Service, sehr gute Küche. Das Frühstücksbuffet ist sehr umfangreich und vielseitig. Die Poolanlage mit Blick auf den Fluss ist ein Vergnügen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Flair direkt am Fluss
Das Legend hat wirklich einen sehr angenehmen Flair direkt am Fluss. Durch die kleinen Bungalows fühlt man sich als einziger Gast. Die Hängeschaukel auf der eigenen Terasse ist sehr schön. Das Fühstück könnte etwas abwechslungsreicher sein, allerdings ist der Blick direkt zum Fluss sehr schön. Das Hotel liegt etwas außerhalb - was mir persönlich nichts ausgemacht hat. Das Personal spricht englisch - teilweise etwas begrenzt. Würde wieder herkommen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel direkt am Fluß
Das Hotel besteht aus einzelnen Häusern mit jeweils 4 Wohneinheiten in Form von kleinen Apartments. Die Lage ist sehr ruhig aber auch etwas Abseits zum Zentrum von Chiang Rai. Allerdings wird eine Shuttle-Busverbindung zum Nachtmarkt angeboten. Das Frühstücksbuffet war sehr gut und reichhaltig.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Heruntergekommene Lodge
Die Lodge verdient meiner Meinung nach den Beisatz Boutique nicht. Restaurant und vor allem Pool waren sehr schön. Die Mitarbeiter - wie überall in Thailand - zuvorkommend und nett. Die Zimmer waren vor 12 Jahren bestimmt mal schön, sind jetzt allerdings mehr als abgelebt. Die abgebildeten Fotos auf den diversen Seiten sind echt, müssen aber entweder sehr alt sein, oder von einem renovierten Zimmer. Alle Arten von Tieren tummeln sich in den Zimmern, was kein Wunder ist - die Fensterrahmen bieten genügend Eintrittsmöglichkeiten. Die Wände waren mal weiß, die Böden und Sitzbezüge mal sauber... früher halt. Irgendjemand hielt is offenbar für klug, den Waschtisch mit Holz auszuführen, dieses hat sich mittlerweile aber schon komplett mit Wasser und anderen Dingen vollgesaugt und ist gammelig.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unpersönlich und knausrig
Hotel gut. Viele Carreisen. Sehr knausrig. Das Wasser im Zimmer aber auch die Bestellung eines Tuktuk wird verrechnet. Das Personal freundlich jedoch das Ganze etwas unpersönlich. Würden aber wieder dort buchen.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges, schön gelegenes Hotel
Schön gelegenes Hotel direkt am Fluß, tolle Aussicht, ruhige Lage, großzügige Anlage

8/10 – Gut

joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
komfortabel
das hotel hat sehr viel platz und ein grosses Bad im Zimmer.

8/10 – Gut

Andreas, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mein Holiday
Zimmer waren sehr schön eingerichtet , es fehlte an nichts. Internet war kostenlos und mittelmäßig schnell.Frühstück war gut der Kaffee hätte besser sein können. Hotel ist für Romantiker genau richtig , Anlage schön mit vielen Arten von Palmen kleinen Brücken und Wasserbächen.Leider muß man sich immer ein Taxi nehmen oder ein Motorroller ausleihen um Mobil zu sein.Ist ziemlich entfernt von den nächsten Einkaufsmöglichkeiten. Aber insgesammt waren wir zufrieden.

8/10 – Gut

Barbara, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Komfortables Hotel in angenehmer Flusslage
Natürlich ist die Anlage nicht mehr die Neueste, aber uns hat es dort sehr gut gefallen. Die Zimmer sind groß, sauber und komfortabel. Der Service und das Frühstücksbuffet sind gut! Besonders schön ist die Lage am Fluss, für uns Selbstfahrer war auch die Entfernung zur Stadtmitte (ca. 1,6 km) kein Problem. Es wird vom Hotel allerdings auch ein TukTuk-Service angeboten (kostenpflichtig). Alles in allem empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Thomas, Speyer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase der Ruhe
Wunderschöne Anlage, eine Oase der Ruhe am Fluss, etwas ältliche, aber im Kolonialstil liebevoll gestaltete Zimmer in einem Cottagehotel, sehr gutes italienisches Restaurant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Yvonne M.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Familienurlaub
Wie oft in Thailand ist die Verständigung mangels Englischkenntnisse der Angestellten relativ schwierig. Man gibt sich aber überall viel Mühe und mit Händeb und Füssen klappts dann auch meistens... Ansonsten würde ich das Hotel wirklich weiter empfehlen, die Lage am Fluss ist topp. Mit Tuktuk und kleinem Geld ist man in 5 Minuten mitten in der kleinen Stadt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zufrieden mit allem
Sehr schönes Hotel, schönes Zimmer, toller Aufenthalt, etwas kalt in den Zimmern (im Januar)

4/10 – Schlecht

Simon, Zürich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuschung
Das Hotel war eine Enttäuschung. Immer schmutziges Geschirr. Lauer Service. Zimmer war sehr verbraucht und nicht sauber. Schöne Lage aber Zustand und Service des Hotel eindeutig nicht was man erwarten darf.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Die besten Zeiten sind vorbei!
Wir haben in diesem Hotel schon früher einmal übernachtet. Wie andere Gäste bemerkt haben ist das Wasser im Pool einfach unangenehm kalt, in der Früh am morgen machen die Angestellten zu viel Lärm und da wir kurz vor Beginn der Hochsaison da waren, gab es noch kein richtiges Frühstücksbuffet! Was ich nicht verstehen kann sind die Preise der Weine im italienischen Restaurant! Wer bestellt in Thailand eine Flasche Wein beginnend bei Fr. 120.- und mehr? Gegenüber dem Essen ist es mehr als ein Verhältnisblödsinn; so modern die Flaschen im Gestell vor sich hin und werden sicher nicht besser!

10/10 – Hervorragend

Kamino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
タイ語は判らず英語は中学英語程度でしか理解できない大阪のシニア夫婦(78才と73才)です。 宿泊客としては欧米人が多いそうで日本人はあまりに来ないそうです。 環境は静かでスタッフがとても親切でした。 市街地に行くのもホテルがツクツクを呼んでくれて問題はなくホテルへ帰るのもツクツクを拾うのが容易でした。 今回は4月で一番暑い時(40℃前後)だったので時候の良い11月以降にもう一度行ってみたい処です。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 6. Mai 2024
Dear Khun Kamino, great to hear that you found The Legend Chiang Rai a "Very cool hotel". Thank you also for a wonderful review and for your fantastic 5 out of 5 review score. All of us here are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we are looking forward to having you back to the Legend soon. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

tonao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 3. Mai 2024
Dear Khun Tonao, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your rating for us. We are very happy that you liked our resort, and we hope to have an opportunity to welcome you back in the future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Pavida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 29. Apr. 2024
Dear Khun Pavida, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your rating for us. We are very happy that you liked our resort, and we hope to have an opportunity to welcome you back in the future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Bryan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 22. Apr. 2024
Dear Khun Bryan, The Legend Chiang Rai team and I are delighted that you had a very good experience at our resort. We really would like to thank you for leaving us 5/5 review score. We hope to welcome you back to our resort in the near future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Araya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ทำเลดี พนักงานมีจิตใจบริการดี ห้องพักมีความเป็นธรรมชาติ
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 16. Apr. 2024
เรยนคณ Araya, ขอขอบพระคณสำหรบคะแนนรวว และคอมเมนตดๆทมอบใหกบเรา ขอขอบพระคณทานทไดเลอกโรงแรมฯ ของเราในการมาพกผอน เรามความยนดและภมใจเปนอยางยงทไดทราบวาทานประทบใจในทำเลทพก บรรยากาศทเงยบสงบเปนธรรมชาต หองพก และการบรการทดของพนกงานของเรา และรวมไปถงการบอกตอกบลกคาทานอนๆดวยครบ ทงนหวงเปนอยางยงวาเราจะมโอกาสตอนรบทานอกครงในการมาเยอนเชยงรายในครงถดไปครบ ขอขอบพระคณครบ เชษฐพล โลหนนทน (อนด) - ผจดการฝายการตลาดและการขาย

4/10 – Schlecht

SABU

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Indy am 3. Mai 2024
Dear Khun SABU, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your rating for us. We hope to have an opportunity to welcome you back in the future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Inderjit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Welcoming staff. Very accommodating. Close to night bazaar
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 12. Apr. 2024
Dear Khun Inderjit, The Legend Chiang Rai team and I are delighted that you had a very good experience at our resort. We really would like to thank you for leaving us 5/5 review score. We hope to welcome you back to our resort in the near future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Olga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a very beautiful and peaceful place. Staff is very kind. I would recommend to anyone. No doubt.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Indy am 5. Apr. 2024
Dear Khun Olga, The Legend Chiang Rai Resort team and I would like to thank you not only for having stayed with us but also for your 5 out of 5 review score on Expedia. We are very happy to hear that you had a great time with us. Thank you so much for recommending other guests to stay with us. We hope to also have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

hee chang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
comfortable and cozy
The sanitary conditions were good and the staff were friendly, so I was able to relax comfortably for two days.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Indy am 1. März 2024
Dear Khun Hee Chang, thank you for this fantastic score of 10 out of 10 and to share your recent vacation at The Legend Chiang Rai with other travelers. We really appreciate both the review and to hear that you really enjoyed all aspects of your stay. We hope that you will find an opportunity to come back to visit us again. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Lovely experience, beautiful staff. Will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Indy am 24. Feb. 2024
Dear Khun Kathryn, delighted to receive your 5/5 review score. Thank you very much for this as well as for staying with us at The Legend Chiang Rai. We are very happy to hear that you had an enjoyable experience staying with us and wonderful that you plan to come back. We look forward to your return. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Antoine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Indy am 21. März 2024
Dear Khun Antoine, thank you very much for staying at the Legend Chiang Rai and also for your wonderful 5/5 review score. It would be our pleasure to welcoming you back and enjoy another stay with us. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

4/10 – Schlecht

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poor service; overpriced
Not so great. Apparently there are 80 rooms and it certainly wasnt full. But upon checking we were put in the furthest rooms on the perimeter next to the road. Very loud at night + in early morning. Breakfast was mediocre at best (compared to other places we stayed in northern Thailand in similar price range). Very buggy, many mosquitoes due to ponds throughout the property and the river. While pretty, it was not worth the money. We scheduled a GrabPlus 3 days in advance to ensure we had 6am transport to the Lao border crossing. I started getting nervous abt lack of driver confirmation from Grab, so talked front desk staff. They said 98% chance we’d get picked up and not to worry!! I asked if they could provide a backup transport option but they said no they couldn’t think of any taxis or other services who would pick us up at that early hour. At 8pm the night before Grab cancelled our scheduled ride. Fortunately we had done Cooking with Ann the day before — she is a lovely + extremely competent woman. I WhatsApp’d her to see if she knew of any drivers or friends who could help us out early the next morning. 10 minutes later we had a confirmed ride!! Resort food and laundry services were ridiculously overpriced. $21 for dinner? One laundered t-shirt for 25bht? There’s a lovely self-serve laundromat half a block away from hotel. We washed ALL of our clothes a single LG machine for 40bht. I don't know of a better accommodation to recommend but i’m sure there is one!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Eric Hallin, General Manager am 23. Jan. 2024
Dear Khun Elizabeth,Thank you for your review and for having stayed with us at the Legend Chiang Rai 9-12 Jan. This is our high season and we were running high occupancies during your stay.The car ride to Chiang Khong is roughly a 1.5-hour trip. To pre-book a second car at 06.00 am when you had already pre-reserved a Grab car (an Uber equivalent service) to make the trip would not be fair to the other driver. One would normally choose either one or the other. Yes, a laundry bill for 0.7 (70 cents/25Bht) to wash a t-shirt is more than what you would pay at a self-serve laundromat, but the service is also different, as we would use our staff to have it dried and ironed as well as having it sent to your room. We have many dinner options starting from around 7 but I am not sure what you ate and drank. However, 21 for dinner doesn't sound too unreasonable for a meal. A 'Classic Big Mac Pack' at McDonald's in Memphis would set you back 23.79. It is all a matter of perspectives. The Legend team and I would like to thank you for your feedback.Best regards, Eric

4/10 – Schlecht

Ameed

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff here was extremely nice and actually listened to my question and request in both English and Thai unlike EVERY single other location I stayed at in Chiang Mai, Chiang Rai and Phuket. Only complaint is that this property also DID NOT have hot water available in the morning for showers etc. Wont retun
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Indy am 16. Jan. 2024
Dear Khun Ameed, Thank you for your guest review. We are sad to see that you were not totally satisfied with your stay. We have clear signs and colored indicators to change the water temperature to hot or cold in all our rooms and it doesn't take long for the water to be hot. I am glad to see that you at least enjoyed our staff. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Myat Myat

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Indy am 15. Jan. 2024
Dear Khun Myat Myat, thank you for your very nice 10/10 review score for The Legend Chiang Rai and thank you for staying with us. We are very happy to hear that you had an enjoyable experience staying with us, and we hope to be able to welcome you back soon. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Philip

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Indy am 15. Jan. 2024
Dear Khun Philip, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your rating for us. It is good to see that you have enjoyed your time in our resort, and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Imogen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel
We loved this hotel. It’s position on the river is stunning. The staff are lovely. My father left his passport in the safe by mistake and it was sent by courier to him immediately which was fantastic. Thank you so much.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Imogen, the Legend Chiang Rai team and I would like to thank you very much for staying with us and your 10/10 review score of our resort. We really appreciate to hear that you enjoyed the beautiful landscape apart from our lovely team of hosts. Thank you for your stay and we hope that you will have an opportunity to re-visit us in the near future. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

douglas

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Douglas, thank you for having chosen to stay at The Legend Chiang Rai and for having taken the time to review us. We really appreciate that you enjoyed your stay and have given us 4/5 review score. Thank you for your stay and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a gem! We fell in love with this special place - a gorgeous view of the river, surrounded by trees and sounds of nature. The rooms were beautiful. We were so touched by the welcome fruit and the care of the staff. So many dining options at this place - whoever is in the kitchen is crafting very delicious dishes, we were so impressed by the cooking. This was our favorite hotel and we will definitely be returning.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Nina, delighted to receive your 5 out of 5 review score. Thank you very much for this as well as for staying with us at The Legend Chiang Rai. We are very happy to hear that you had an enjoyable experience staying with us and wonderful that you plan to come back. We look forward to your return. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

6/10 – Okay

Wai yee

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Wai Yee, thank you for having chosen to stay at The Legend Chiang Rai and for having taken the time to review us. We really appreciate that you enjoyed your stay and have given us 6/10 review score. Thank you for your stay and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Kim Sin

Gut: Personal & Service
Places looks old, but rooms are big especially the bath room, staff are freindly
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Kim Sin, thank you so much. We are very happy to see that you had a good stay with us at The Legend Chiang Rai and you enjoyed the service from our staff as well as the spacious and comfortable rooms. We hope that you will find an opportunity to come back to visit us again. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Ileana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El lugar es muy lindo, la vista junto al río es hermosa. Es un hotel ya algo viejito pero muy limpio. Todo el staff fue muy amable y el gerente Éric, siempre al pendiente. La regadera de nuestro cuarto era GIGANTE, no sabemos para que jajaja pero fue interesante. El lugar es tranquilo y está cercano de puntos céntricos de la ciudad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Indy am 30. Dez. 2023
Dear Khun Ileana, thank you for staying at the Legend Chiang Rai and taking the time to write a review of your stay. We are very happy to learn that you have truly enjoyed your stay with us, and our services met with your expectations. I have shared your compliments with all of our associates, and we hope that you will find an opportunity to come back to visit us again. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

JONGHOON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
조용하고 경치도 좋은 호텔이어서 힐링하였습니다
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Indy am 5. Dez. 2023
Dear Khun JONGHOON, thank you for your very nice 10/10 review score for The Legend Chiang Rai and thank you for staying with us. We are very happy to see that you had a good stay and that you enjoyed the beautiful setting of our resort, the atmosphere and so much more. I have shared your compliments with all of our associates, and we hope that you will find an opportunity to come back to visit us again. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Indy am 16. Nov. 2023
Dear Khun Thomas, thank you very much for choosing The Legend Chiang Rai Boutique River Resort & Spa and taking the time to leave your rating for us. It is good to see that you have enjoyed your time in our resort, and we hope to have the pleasure of having you back for a future visit. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

8/10 – Gut

Mohammed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accessibility to river, it is lovely for those that seek quietness and tranquillity. Lots of mosquitoes around but the hotel provides repellents for comfort of guests. The facility is a little worn out but kept in good shape.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Indy am 4. Nov. 2023
Dear Khun Mohammed, thank you for choosing to stay at the Legend Chiang Rai as well as for taking the time to review us. We are happy to learn that you have enjoyed your stay and found our services to your likings. It is our aim to offer a good and relaxing time for our guests and nice and peaceful environment. Thank you again and we do look forward to welcoming you back to our place on another occasion. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Indy am 28. Okt. 2023
Dear Khun John, thank you for your very nice 10/10 review score for The Legend Chiang Rai and thank you for staying with us. We are very happy to hear that you had an enjoyable experience staying with us, and we hope to be able to welcome you back soon. Kind regards from The Legend Team and Chettapon Lohanan (Indy) – Marketing & Sales Manager