Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Chiangrai Lake Hill Resort

3.5 out of 5
Chiangrai Lake Hill Resort
122 Moo 10,, Tambon NangLae, Muang, Chiang Rai

Bewertungen

7,2

Gut

4 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Has seen its best days- pool the highlight of the
Location is great but the place is unfortunately poorly maintained. Rooms are ok but bathroom was dirty. Closet broken as well as rack for hanging towels. Pool has a spectacular view but extremely limited opening hours. Breakfast very basic. Be aware of mosquitoes, there are a lot!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Jordan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Jean

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Disappointing in almost every aspect
Photos lie, probably taken ages ago. The room was less than basic, uncomfortable hard mattress (and I've lived in Thailand for many years), 1 small pillow, no toiletries, not so clean room, dusty balcony, wood chairs no pillows. Breakfast was terrible. I understand 100% they don't offer breakfast buffet in these difficult times (it felt like we were the only guests), but Nescafe and Coffee Mate?? We are in the coffeeland! The quality of the food was bad, with the exception of 2 super fresh eggs from the roaming hens. All in all, a disappointing experience that doesn't match the reviews and the photos.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von chiangrai lake hill resort am 7. Aug. 2020
We have to apologize for the mistake,and will keep your opinion to improve be better.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Below Expectations
Not obvious where to check in (nobody at the office), had to call them. Pool far from room (but looked good). Room said to include minibar but didn't. No room service - had to ask 3 times to get new water. Room pictures had a chair for working at the desk, but there was only a small stool, not ideal for work. Bathroom had a prison vibe. Okay bed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von chiangrai lake hill resort am 21. Juni 2020
Thank you for your comment, we will improve our service.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room I was guided to first changed the room because it smelled moldy. Hot water does not come out on cloudy days if you are making hot water with sunlight.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
前台員工非常有耐性協助住客提供旅遊景点,值得一贊!入住還升級房間,泳池十分漂亮,還境清静,早餐也不錯的,但健身室不是常開,要通知員工才開,、但酒店離市區購物点太遠了太不方便,每次出入都要叫Call Grab非常不便!除交通出入不方便外,整體郁算不錯的
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018