Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
0
2 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
2
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
0
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
4,0/10
Sauberkeit
6,0/10
Personal & Service
5,4/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Sven
14. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Grüne Oase mit Service orientiertem Gastgeber
Arnold ist ein sehr herzlicher, bemühter und kundenorientierter Gastgeber, der schon in vielen Hotels gearbeitet hat. In der grünen Oase gibt es viel Schatten und immer ein kühles Bier.
Sven
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von River Lumi Resort am 5. März 2024
Hartelijk dank. Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.
2/10 – Ungenügend
Alecia
29. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was nothing unique about the hotel/resort. In fact it is one of the worst hotel i have ever stayed it. The photos on expedia are out dated and miss leading. Its has the worst hospility services. It is very missleading. There was no receptionist upon arrival. Dinner took 70 minutes to prepare and arrived without the vegetables. I could not eat in the dinning room because it was filled with bugs. So I had to move to my bedrooms which had the same problem with bugs. I had to ask for bug spray. The room wi ndow was stocked open which took the 45 min to fix.There was no running water in the morning. Breakfast was a plate filled with carbs. I had to refused it. I believe I may have been the only guest in the building. I do not recommend the place to anyone. I think Expedia should investigate this hotel review and take it off their list it is a real dive.
Alecia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von River Lumi Resort am 5. März 2024
Dear Alecia, first of all thank you for choosing River Lumi Resort. We sincerely apologize for the inconvenience caused. We agree that there were buds during your stay at the Resort. Being a rainy season, and due to our location, bugs are attracted to our facility. As a policy, we had made a decision not to kill them using insect killer machines as it is not sustainable. We however make sure that they are not in the rooms by ensuring the door is always closed. This is not the case in the dry seasons. Regarding breakfast, we do confirm that your breakfast contained proteins, fruits and vegetables. Regarding the receptionist, our reception section is currently under construction. We however confirm our staff were there to welcome you and support you at every time. It is unfortunate that we could not satisfy you despite our staff trying their very best to be at your service all the time. We will endeavor to enhance our level of service to meet your expectation next time.
8/10 – Gut
Tim
3. Jan. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly and excellent service!
Tim
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von River Lumi Resort am 5. März 2024
Thank you Tim. We look forward to hosting you again.