Boyalik Mahallesi 3198/1, Sokak No 5/2 Cesme, Cesme, Izmir
Bewertungen
9,2
Wunderbar
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
45 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
45
7 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
7
2 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
2 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
2 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9,6/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Hatice
Mit der Familie gereist
30. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sehr nettes und hilfreiches Personal 👌
Exzellentes Frühstück
Modernes Ambiente, helle Zimmer
Hatice
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Tevfik Kılınç am 3. Jan. 2022
Dear Ms. Hatice,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experiences.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our senior management level as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Andreas
22. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel
Ein wirklich schönes Hotel, mit sehr guter Ausstattung, große Zimmer, Balkon
Andreas
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 24. Nov. 2021
Vielen dank. Wir freuen uns dich wieder bei uns zu sehen .
10/10 – Hervorragend
Akif
7. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Akif
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Pelin
25. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unglaublich klasse!!!
Wunderbar klasse!!!! Die Aussicht ist ein Traum 👍
Sehr luxuriös eingerichtetes Hotel. Viele Details die glücklich machen. Sehr sehr freundlich! Einfach traumhaft - ich komme auf jeden Fall wieder 😍
Pelin
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
natalie
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location with an amazing beach! The rooms are large and comfortable, and the hotel is beautifully appointed inside and out. The staff is incredibly friendly and goes above and beyond to ensure guest satisfaction. I would return in a heartbeat and highly recommend this place.
natalie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cemre Apaydın- Asst.Reservations Manager am 22. Mai 2024
Dear Ms.Natalie, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experiences. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our senior management level as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
selin
2. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
selin
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Ayhan
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ayhan
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Cemre Apaydın- Asst.Reservations Manager am 14. Sept. 2023
Değerli Misafirimiz Ayhan Bey, Öncelikle Çeşme’ye son ziyaretinizde tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Umarım konaklamanız keyifli geçmiştir. Misafirlerimizin konaklamaları sırasında yaşadıkları deneyimleri bilmek, tesisimizi verdiğiniz geri bildirimler doğrultusunda geliştirmemizi sağlamak bizim için gurur ve mutluluk verici ! Sizleri bir kez daha tesisimizde ağırlayabilmeyi umut ediyoruz. Saygılarımla
10/10 – Hervorragend
Mehmet Onursal
Mit der Familie gereist
22. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mehmet Onursal
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Cemre Apaydın- Asst.Reservations Manager am 14. Sept. 2023
Değerli Misafirimiz Mehmet Bey,Öncelikle Çeşme’ye son ziyaretinizde tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Umarım konaklamanız keyifli geçmiştir. Misafirlerimizin konaklamaları sırasında yaşadıkları deneyimleri bilmek, tesisimizi verdiğiniz geri bildirimler doğrultusunda geliştirmemizi sağlamak bizim için gurur ve mutluluk verici ! Sizleri bir kez daha tesisimizde ağırlayabilmeyi umut ediyoruz. Saygılarımla
10/10 – Hervorragend
Mohammed
Mit dem Partner gereist
30. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Every thing was excellent but it was so Wendy
Mohammed
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
selin
10. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
selin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Ismail
19. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ismail
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
10/10 – Hervorragend
M Onursal
Mit der Familie gereist
30. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geçen senenin de üzerine çıkmışlar..Hizmet konfor temizlik ve mutfak kusursuz.Manzara ve deniz zaten eşsiz..Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.Hep Reges sadece Reges
M Onursal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
KANAKO
Mit dem Partner gereist
30. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
さすがのラグジュアリーホテル!素晴らしいホスピタリティで快適に過ごさせていただいています。
KANAKO
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Tevfik Kılınç am 3. Jan. 2022
Dear Ms. Kanako,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experiences.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our senior management level as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Mustafa
Mit der Familie gereist
1. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mustafa
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 18. Nov. 2021
Mustafa Bey,
Olumlu geri dönüşünüz için çok teşekkürler.
Sizleri tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla.
10/10 – Hervorragend
Emurla
31. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Emurla
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 18. Nov. 2021
Dear Emurla,
Thank you for your kind feedback and hope to see you again in Reges :)
Best Regards,
8/10 – Gut
Halil
Mit einer Gruppe gereist
14. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Halil
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Both facilities and personnel are perfect. This is the only hotel I will stay in this area. Many thanks.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my 3rd time staying here and I can’t love this place enough! I’m so in love with this hotel, I always enjoy staying here and this place is one of my favorite hotels.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 23. Juli 2021
We'd like to thank you for your great message and kind feedback. We always hope to see you again in our property as your home.
Warm Regards
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Nice hotel and good service. A bit overpriced.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 23. Juli 2021
We'd like to thank you for kind feedback and hope to see you again i our property.
With our Best Regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
13. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love staying at this hotel. The service is exceptional and one of my favorite hotel I stay !
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 13. Juli 2021
Thank you for your kind feedback. We'd love to see you in our property again.
Have a great day.
Best Regards
10/10 – Hervorragend
Engin
12. Juli 2021
Engin
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 15. Juli 2021
Thank you for your great feedback.
10/10 – Hervorragend
BURHAN
5. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TATİL İÇİN TEK ADRES
BURHAN
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 15. Juli 2021
Burhan Bey Merhabalar,
Öncelikle bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz.
Sizleri tekrar otelimizde görmekten mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla,
8/10 – Gut
Mehmet Onursal
Mit der Familie gereist
21. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Güzel tesis
Tesis yeni konumu güzel konfor üst düzey…Fakat ön büro hariç personel kötü hizmet sürekli aksıyor.Güleryüz yok.Restaurant menüleri zayıf.Kahvaltı vasat.Geçen yaz da gitmiştim personelde hiçbir olumlu gelişme yok.Çeşme sahiline yeni bir tesis yapılana kadar giderim.
Mehmet Onursal
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 15. Juli 2021
Mehmet Bey Merhabalar,
Öncelikle yorum ve görüşlerinizin bizler için oldukça değerli olduğunu belirtmek isterim.
Hassasiyet göstermiş olduğunuz konular ile ilgili gerekli değerlendirmeler ve gözlemlerin yapılacağını ve sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isterim.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was an exceptional experience for me, I enjoyed every single day I stayed here. Friendly service and great hospitality. I’ll definitely be back for more.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 15. Juli 2021
We'd like to thank you for your beautiful feedback and will be happy to see you again in our property.
Thank you.
Best Regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
9. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is such a nice hotel with really great / friendly service. I’ll definitely come back
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021
Antwort von Inanc Tuncok am 15. Juli 2021
We'd like to thank you for your beautiful feedback and will be happy to see you again in our property.
Thank you.
Best Regards
10/10 – Hervorragend
Aysun
Mit einer Gruppe gereist
23. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aysun
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
2/10 – Ungenügend
Aslihan
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly disappointed
Bad service, bad staff, bad taste!
Aslihan
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
2/10 – Ungenügend
Aslihan
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worst hotel we have ever stayed.
-inexperienced, rude and disrespectful breakfast and dinner staff.
-Awkward shower room design. Impossible to open the shower door without hitting the glass door. Also we could not manage to get proper warm water in our room.
-we wanted to speak to the hotel manager about the issues we are having but someone pretending like the hotel manager took us to a meeting room to tell us 'what do gou want from me?'. I have never encountered such treatment before!
- i cant believe Marriott allows this kind of ganstrr behaviour! I will write them to complain about thus hotel later.
Aslihan
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Sept. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
10/10 – Hervorragend
Aslihan
16. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aslihan
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
8/10 – Gut
Mustafa
15. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mustafa
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
10/10 – Hervorragend
gurer
Mit einer Gruppe gereist
11. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Truly a luxurious hotel
Reges is a brand new luxury hotel. The rooms were impeccable, service was amazing. Highly recommended.
gurer
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
10/10 – Hervorragend
Ceren
8. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ceren
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
10/10 – Hervorragend
Albert
7. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A+ hotel and spa
The best overall hotel spa that I have stayed at. Staff, cleanliness, comfort was A+. As for breakfast buffet (during covid), they staff made this work as you would walk up and a personal member would walk with you placing the items on your tray to avoid guest touching foods, etc. Very smart!! I loved the place and definitely will return soon.
Albert
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
10/10 – Hervorragend
Mohammed
Mit der Familie gereist
7. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay
This was one of our best holidays. The hotel is impeccably new and clean complimented by excellent service. The pools are well-maintained. The rooms are bright, airy and spacious. The food served in the restaurants is of very high quality and each member of staff tries to make your stay worth by offering service with a smile. As our stay was during the Covid pandemic, all staff wore masks and there is ample evidence of good hygienic measures taken by the hotel to minimise transmission of the virus. All in all .... recommended.
Mohammed
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020
10/10 – Hervorragend
MEHMET EMIN
6. Sept. 2020
MEHMET EMIN
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
8/10 – Gut
Melike
Mit der Familie gereist
22. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yemek servisinde yaşanan aksamalar ve hizmet hariç kalan her şey çok güzeldi
Melike
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
6/10 – Okay
HASAN
15. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Reges konaklama
personel muhteşem ,oda muhteşem , kahvaltı iyi , kumsal muhteşem ama çok küçük ve otelde konaklamayan kişilerinde denetimsiz kullanımına açık , deniz temiz ama çok rüzgarlı , küçük çocuklu aileler daha yoğunlukta , restoran akşam yemeği kötü , kumsalda limonata kötü , iki aynı masajı seçtik biri muhteşem diğeri kötü
HASAN
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
4/10 – Schlecht
Francisco, Istanbul
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The hotel has extraordinary rooms with outstanding sea view. Fitness facilities are also impressive. Investments has been high to create a high quality hotel. However, the hotel is not run properly. Main room door was supposed to close automatically but it doesn't work. Each time we came back to the room, our room door was open as housekeeping has let it open. It took 3 days to fix it. This is not acceptable at all. There was a water leakage in the bathroom, so we took an appointment with maintenance to fix it but they didn't come as they had something else to do. Wifi signal was very poor. Restaurant is highly expensive for just an average quality level. TV sport channels are very limited : no S sport, no Bein Sport, .... So, not able to see Champions League neither F1. I should mention that hotel offered us (without asking) a bottle of wine and a fruits basket.
Francisco
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
8/10 – Gut
burak
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A perfect relaxing getaway
A perfect hotel for a weekend getaway. İts hard to find a thing to crticize. The rooms and the hotel is clean and relaxing. Would recommend only to improve breakfast variety and serving area is cramped . Also a nlce lunch restaurant is needed.
burak
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
10/10 – Hervorragend
Necati
Mit der Familie gereist
2. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great sea. Helpful concierge. The hotel was new with high-quality rooms.
Necati
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Mem, London
Mit dem Partner gereist
28. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, sea view room great, service very good. Rooms high end, high class. Beach a little small but very good.
If you want a relaxed luxury stay, highly recommend
Mem
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Onur Konarili - Guest Experience Manager am 30. Juli 2020
Değerli misafirimiz,
Öncelikle kısa konaklamanız için tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı duymak bizi oldukça mutlu etti.
En kısa zamanda bir başka Reges, A Luxury Collection Resort & SPA tatilinizde sizi ağırlayabilmei umut ediyoruz.
Saygılarımızla
8/10 – Gut
Elif
Mit der Familie gereist
26. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Güzel gecti
Elif
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Onur Konarılı - Guest Experience Manager am 30. Juli 2020
Değerli Misafirimiz Elif Hanım,
Öncelikle değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
Misafirlerimizin tesisimizde kalışlarından memnun ayrılmalarını duymak bizim için büyük bir mutluluk.
Bir başka konaklamanızda tekrar görüşebilmeyi umut ediyoruz.
Saygılarımızla
10/10 – Hervorragend
Erim
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
20. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erim
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Onur Konarili - Guest Experience Manager am 20. Juli 2020
Erim Bey Merhaba,
Öncelikle kısa konaklamanız için tesisimizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Mükemmel puanlamanız bizi çok mutlu etti.
En kısa zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle.
Saygılarımızla
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
10. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Onur Konarili - Guest Experience Manager am 11. Juli 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for taking time to rate us.
We would like to know more about your experience at Reges, a Luxury Collection Resort & Spa as we acknowledge that you have not left the property completely satisfied.
Best regards
10/10 – Hervorragend
Murat
6. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Murat
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Onur Konarili - Guest Experience Manager am 6. Juli 2020
Murat Bey Merhaba,
Öncelikle kısa konaklamanız için Reges, a Luxury Collection Resort & SPA'yı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Kalışınızdan memnun ayrılmış olduğunuzu duymak bizi oldukça mutlu etti.
En kısa zamanda bir kez daha görüşebilmek dileğiyle.
Saygılarımızla
6/10 – Okay
Özlem
1. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Kapalı havuz, spa, fitness, masaj hepsi bir süreliğine kapalıymış!!! 3 günlük tatil için çok kötü
Özlem
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
mehmet akin
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers