Lobby

Bewertungen von Motel 6 Carpinteria, CA - Santa Barbara - South

2 out of 5
Motel 6 Carpinteria, CA - Santa Barbara - South
5550 Carpinteria Ave, Carpinteria, CA

Bewertungen

8,0

Sehr gut

440 von insgesamt 1071 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1071 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
141 von insgesamt 1071 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 1071 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1071 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Lukas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Unterkunft liegt an der Straße, dadurch sehr laut. Zimmer ist etwas in die Jahre gekommen und klein, keine vernünftige Türe zum Bad. Aber soweit sauber.

8/10 – Gut

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Zimmer verhältnismässig eher klein, aber sauber und zweckmässig. Der Pool ist sehr schön. WLAN hat leider nur sehr schlecht funktioniert. Die Lage ist strategisch gut. Für einen kurzen Aufenthalt sicher eine ganz gute Option.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Preis Leistungsverhältnis. Tolle Lage zum BEACH und zur Robbenstation und gleich direkte Einkaufsmöglichkeit.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Für einen Layover perfekt! Zimmer renoviert - Badezimmer/Dusche etwas gewöhnungsbedürftig, aber absolut ok. Entgegen der Bewertungen eeecht gut. Hatte schlimmeres.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Aug. 2023
Hallo Jennifer,Vielen Dank, dass Sie Ihre freundlichen Worte geteilt haben. Wir arbeiten hart daran, Ihren Besuch zum bestmöglichen Erlebnis zu machen. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Solveig

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es ist okay aber zu teuer für die Unterkunft!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Aug. 2023
Hallo Solveig,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir möchten uns für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie als Gast erlitten haben. Bitte geben Sie uns die Möglichkeit, Ihre Erfahrung bei Ihren zukünftigen Buchungen zu verbessern.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Johann

Gut: Personal & Service
Rezeption freundlich, Lage gut
Zimmer im EG einfach, aber soweit ok. Es gab zumindest Seife und einen Kühlschrank. Kein Kaffee. Veraltete und verkalkte Armaturen, wenig Wasserdruck. Lokale gut zu Fuß erreichbar. Bett war in Ordnung. Genug Parkplätze.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Brand Experience Team am 5. Apr. 2023
Hallo Johann,Wir wissen die wunderbare Bewertung zu schätzen. Vielen Dank, dass Sie uns auf Ihre Bedenken aufmerksam gemacht haben. Dies wird uns helfen, unser Gästeerlebnis erheblich zu verbessern.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach und gut
Sehr zweckmäßig eingerichtete Zimmer. Restaurants fußläufigerreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Silke

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unsere Übernachtung hat uns gut gefallen. Am besten hat uns der Innenhof mit Pool gefallen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Ute, Linden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Sept. 2022
Hi Markus, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Franz J.

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Sept. 2022
Hi Franz, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Tim

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sarah, Las Vegas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Beautiful town and nice little place to stay. Clean, quiet and simple. That said, there’s NO frills (it is Motel 6), no coffee in the room, no blow dryer, no hair care products, 2 tiny bars of soap and nothing else. The room and shower/tub were also super small (can’t fit more than 2 people) but the staff was professional and kind. I’d stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, easy access, quiet and clean rooms, very enjoyable night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Price was good and close by to my intended visit (Santa Barbara).
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’m traveling by bicycle and needed a ground level unit. My host changed my room reservation to a ground level room, which is a big deal for a bicyclist with weeks worth of clothes and a heavily loaded bicycle. she gave great advice to a few restaurants nearby, which were good thanks to her.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to fun things to do
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lynne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Lynne,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Guy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jo

Mit dem Partner gereist
Clean, convenient, great location and staff. Great for a one night stop.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Jo, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Lolita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very bad internet connection
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Lolita,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Liliana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect ubicación
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Liliana,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Elise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location, convenient to walk to the beach.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Paulette, Bakersfield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Paulette, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Charles, Long Beach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Charles, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Daryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Daryl,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

ANNA

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Smoking dirty unclean rude guess and employees
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Traveler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

chris

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved it and would stay here again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Paula, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Peter, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

diego

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
There was blood on my pillows upon arrival.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Diego, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Shannon

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

chris

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

chris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Chris, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Stephen, Murfreesboro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress was a bit dated. It was a spring mattress that didn't have much support.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Stephen, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and affordable accommodations. Stayed there with my fiancé and my parents got a room too.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Daniel, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Sirima

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the Carpinteria town, nice weather and nice food will come back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Sirima, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Haleigh

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
So nice and clean! Very friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Haleigh, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Wayne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Efficient. Nice experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Samira

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Denise

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Édgar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es muy rápido en servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Guadalupe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service from all employees :) Good price, clean, quiet but best of all great employees. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Édgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal del recepción muy amable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Isaac

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good location for the cost, easy parking. Don't stay here if you have any online work to do, the internet is terrible and does not work - staff just shrug. Lady who checked us in was amazing. One young man working there is useless and mostly confused how to do his job - likely needs more training and shouldn't be working without supervision.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi IsaacWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Deborah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smokers next door in non smoking room. Domestic quarrel lasting into the night Very thin walls:(
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kathy am 31. März 2024
Deborah, I am sorry you had an unpleasant stay with us here at Motel 6 Carpinteria South. I just want you to know that we do not condone that kind of behavior and all of our rooms are nonsmoking. I would love for you to give us another chance and I will give you 20% off of your next stay. Thank you, Kathryn Wollum GM

10/10 – Hervorragend

Kristen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This location is our go to when visiting Carpinteria. Thanks for a great stay!! Can’t wait to be back in the near future!!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi KristenWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Lucila

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very enjoyable and super close to the beach!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Lucilla, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

kelly

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The two ladies at the desk were very helpful and very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Kelly, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything we needed restaurants stores beach great area
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Julian, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6