Rezeption

Bewertungen von StayEasy Cape Town City Bowl

3 out of 5
StayEasy Cape Town City Bowl
54 Bree Street, Cape Town, Western Cape

Bewertungen

8,4

Sehr gut

104 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
96 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 236 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Fabienne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gute Unterkunft, tolles Preis-Leistungsverhältnis in zentraler Lage. Schönes und sauberes Zimmer und tolles Personal das immer unterstützt bei jeglichen Anliegen. Das Frühstück ist ausbaufähig, aber für 3-Sterne vollkommen ausreichend. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen und würden wiederkommen
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von A am 21. Feb. 2024
Deat Fabienne,Thank you for taking your time to give us feedback. We really appreciate it. I have taken note of your comments regarding breakfast and escalated to the Executive Chef.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Harald Markus Xaver

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location with parking facilities. Nice room / bathroom. Good breakfast. Staff at the reception could be nicer !
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 7. Feb. 2024
Dear Harald Markus Xaver,Thank you for the feedback. It is highly appreciated. My apologies for the service shortcoming you experienced with our reception staff. I have escalated this issue to our Front office manager.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Helene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 22. Jan. 2024
Dear Helene,Thank you for taking your time to rate our facilities. It is highly appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, enough safe parking spaces for all guests, clean and modern interior
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von A am 11. Dez. 2023
Dear Nic,Thank you for your valued feedback. It is highly appreciated. I am glad that you enjoyed your stay with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Miriam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren schön und modern. Das Personal war freundlich, früher checkIn war ohne Aufpreis möglich, Lage gut für diverse Ausflüge
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von A am 26. Okt. 2023
Dear Miriam,Thank you for taking your time to give us feedback. We really appreciate it. I am glad you enjoyed your stay with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Heiko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr freundliches Personal, ideale Lage, saubere Zimmer, WLAN, Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants in der Nähe
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2023
Antwort von Phelo am 27. Apr. 2023
Good Day Heiko Thank you for the positive feedback and review.RegardsPhelo Nyovu

8/10 – Gut

ORHAN

10/10 – Hervorragend

Anne-Marie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist für den Preis wirklich perfekt. Das personal ist freundlich, die Lage ist unschlagbar und das Frühstück ist ausreichend. Es gibt jeden morgens as gleiche: Toast, Ei, bacon, marmalade, kornflakes, muffins und Obst. Kulinarisch nicht ideal aber vollkommen in Ordnung. Wegen der grandiosen Lage gibt es aber in unmittelbarer direkter Umgebung super FRühstückslokale zu guten Preisen (zB Clarke‘s oder Bo Kaap Deli). Wir hatten ein Zimmer im 15ten Stock mit großem Fenster Richtung Tafelberg. Das Zimmer war super sauber. Es ist ziemlich klein, aber wir haben die Zeit auf dem Zimmer auch wirklich nur auf duschen und schlafen beschränkt. Handtücher sind sauber und haben echt den Vorteil dass sie gut riechen (nicht in jedem Hotel gegeben!). Das personal war sehr freundlich. Das highlight ist die Dachterasse, die man über das Hotel im Hinterhaus zu erreichen ist. Von da aus schaut man über die Stadt bis zu waterfront und in der anderen Seite bis zum Tafelberg. Außerdem gibt es dort einen schönen Pool durch dem man ebenfalls durch die großen Fenster die tolle Stadt sehen kann. Gegenüber sind auch diverse co-Working spaces, wenn man zum arbeiten vor Ort ist. Das internet im Hotel ist stabil und kostenfrei, jedoch nicht immer das Schnellste. Alles in allem ist das Hotel wirklich perfekt für den günstigen City Aufenthalt.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2022
Antwort von Andrew am 30. März 2022
Dear Anne-Marie, Thank you for your feedback. we really appreciate it. we have noted your comments regarding breakfast. Kind regards, Andrew Kind regards, Andrew

8/10 – Gut

John, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage Preis-Leistung -Frühstück -Bett (viel zu klein)
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Maliheh

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I was in room number 1442. It was a very bad smell on the floor. The bath floor was dirty , it was greasy and slippery, has to been brushed.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

4/10 – Schlecht

Dieter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schlechteres Hotel bei 3wöchigerSüdafrikareise
Rezeption ist freundlich und sehr hilfsbereit. Doppelzimmer sind sehr klein, das Doppelbett ist nur 140 cm breit. Der Frühstückseaum war an beiden Tagen verdreckt, die Tische nicht abgeräumt. Wir bekamen Tische zugewiesen auf denen sich bereits benutze Teller türmten. Es gab keine Butter trotz Reklamation, Sauberes Besteck musste selbst von anderen Tischen zusammengesucht werden. Brot und Croissants wurden erst nach Nachfrage übergeben. Das Buffet wurde um 9.30 geschlossen obwohl die Rezeption eine Öffnungszeit bis 10.00 zugesagt hatte.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Marina, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, gutes Hotel. Wir waren sehr zufrieden. Lediglich die Limitierung des Internets auf 250 MB kann als Kritik genannt werden.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ziemlich kleines Zimmer, sehr spartanisch eingerichtet (kein Schrank), Entspricht lediglich einer 3* europ. Hotelkette mit niedrigerem Preis, daher ueberteuert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit perfekter Lage
Neues Hotel in der Nähe der Long-Street. Partnerhotel mit gutem Restaurant und Dachterasse direkt daneben. Zimmer waren neu und ruhig. Preis-Leistung super
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Benoit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Smallish rooms but well designed and had everything we needed. Only issue was that hot water was sometimes difficult to get in the shower but it was warm enough to use, just not optimal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Stefanie

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel was satisfactory but did not meet my limited expectations. It is true that the breakfast is bad and that the rooms are small. There’s no closet so I left my clothes in my carry-on for my 2-week stay at the hotel. Shower is very nice but bring your own toiletries rather than the green all-in-one shampoo/soap provided. A big bother for me and colleagues were the very uncomfortable beds and pillows. I did ask reception if other pillows were available and they said no. With the exception of one person, reception is helpful and welcoming. The hotel is connected via the parking lot to its sister hotel which does have a small gym and bar with a rooftop area. The V&V restaurant at the sister hotel takes orders for pick-up too, however, overall the food is not very good. Convenient 5-10 min walk to historical downtown area and 20 min to Waterfront.
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024
Antwort von Sbu am 2. Mai 2024
Dear Stefanie, thank you for taking your time to rate and give us feedback. It is really appreciated. I have escalated your concerns to the relevant head of departments in order to have them addressed, however do note that StayEasy Hotel is a limited-service hotel. Kind regards, Sibusiso Skosana Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love staying at this hotel so amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von A am 8. Apr. 2024
Dear Andre,Thank you for the feedback. It is highly appreciated. I am glad that you enjoyed your stay with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Saratou

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von A am 17. März 2024
Dear Saratou,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Prince

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like anyone going to a city for the first time, there is typically some apprehension but everyone at Stay Easy Cape Town was so warm and welcoming, my wife and I were very comfortable. Bevan at the front desk was a master at his craft........going the extra mile, very accommodating and understanding. I had a challenge with my credit card and he dealt with it with such professionalism and midas touch that we would definitely recommend this property.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Phelo Nyovu am 17. März 2024
Dear Prince Thank you for taking your time to rate our facilities. It is really appreciated the positive feedback. Kind regards

8/10 – Gut

latasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the property but it was a club next door open till 5 am , I also wasn’t told that the bar & pool was at the sister hotel next door
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sbu am 24. Feb. 2024
Dear Latsha, thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. I have taken notes regarding the club next door open till 5 am and my team not informing you about the pool and bar at SunSquare, my apologies for the inconvenience caused during your stay with us. Kind regards, Sibusiso Skosana, Guest Services Manager

6/10 – Okay

Samuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Decent and affordable hotel, lacking service
It was a decent stay, i felt the recption staff Thandi and Amazement to be unhelpful and little rude in their manner speaking to my wife and I. Definitely Not what I expect for staff in this industry. The gentleman who helped during my stay (Maurisio) was polite and helpful. Unfortunately i did deal with the ladies for most of my stay. Rooms were fairly clean. Breakfast was basic and could do with a little improvement.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von A am 19. Feb. 2024
Dear Samuel,Thank you for taking your time to give us feedback. It is really appreciated. My apologies for the service shortcomings you experienced whilst staying with us. I have taken note of your comments regarding the service at reception and escalated to the Front Office Manager.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Brenda

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sbu am 18. Feb. 2024
Dear Brenda, thank you for taking your time to rate our facilities. We really appreciate the feedback. Kind regards, Sibusiso Skosana, Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

onurkan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sbu am 18. Feb. 2024
Dear Onurkan, thank you for taking your time to rate our facilities. We really appreciate the feedback. Kind regards, Sibusiso Skosana, Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Richard Amoh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Phelo Nyovu am 17. Feb. 2024
Dear RichardThank you for taking your time to rate and comment about our facilities. I am delighted that you enjoyed your experience with us.Kind regards,Phelo NyovuDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Debora

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Delicious breakfast. Professional and courteous staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von A am 14. Feb. 2024
Dear Debora,Thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. I am delighted that you enjoyed your experience with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Paulo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von A am 14. Feb. 2024
Dear Paulo,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location & nicely appointed & spacious room. Appreciated large tub/shower combo. Lots of activity at the front desk. Front desk associates could be better organized & direct guests better.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 5. Feb. 2024
Dear James,Thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. It is really appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

6/10 – Okay

Richard

Very average and basic. Location is quite central.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 5. Feb. 2024
Dear Richard,Thank you for taking your time to give us feedback.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Andre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every thing was great
Antwort von A am 4. Feb. 2024
Dear Andre,Thank you for taking your time to rate our facilities. It is highly appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Newton

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It reasonably priced.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 31. Jan. 2024
Dear Newton,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

6/10 – Okay

Dumisani

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Our stay was good, however we had a few issues; room service did not replenish bath/shower towels after cleaning on our day 2, we had to request towels as a result, the bathroom basin sink did not drain water properly. Both issues were resolved upon reporting. Room service did not replenish shower gel for our check out day morning shower, we had to use hand wash bar of soap as we had an early flight to catch with no time to request for replenishment.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von A am 21. Jan. 2024
Dear Dumisani,Thank you for your feedback. We really appreciate it. I have taken note of your comments and have escalated them to the Executive Housekeeper. My apologies for the service shortcomings you experienced as a result.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Fillipe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von A am 9. Jan. 2024
Dear Fillipe,Thank you for taking your time to rate our facilities. It is highly appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Martina

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 31. Jan. 2024
Dear Martina,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Lisa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
THE STAFF COULD HAVE BEEN MORE WELCOMING. ONLY A COUPLE GREETED GUESTS. THEIR OVERALL DEMEANOR APPEARED LESS THAN STANDARD FOR CUSTOMER SERVICE IN TODAY'S HOTEL INDUSTRY.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 31. Dez. 2023
Dear Lisa,Thank you for your feedback. It is really appreciated. I have taken note of your comments regarding your comments and will address with the relevant Head of departments in order to improve on our service levels. My apologies for any inconvenience caused during your stay with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Litaba Efraim

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von A am 31. Dez. 2023
Dear Litaba Efraim,Thank you for taking your time to rate our facilities. It is highly appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

6/10 – Okay

Keiko

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 27. Dez. 2023
Dear Keiko,Thank you for taking your time to rate our facilities. We appreciate the feedback.Kind regards,Andrew Deputy General Manager

2/10 – Ungenügend

Yunus Emre

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
DONT
Hotel is not recommended at all! Bed is so small and short. Room is extremely small, no place to sit or stand… Breakfast is poor, guests make it worse by mixing everything…
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 25. Dez. 2023
Dear Yunus Emre,Thank you for taking your time to give us feedback. My apologies for the service shortcomings you experienced whilst staying with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hospedaria novamente
O Hotel é bem localizado, bem próximo ao centro. Possível ir à pé para o waterfront. Vista linda para Table Mountain. Café da manhã bom, mas com poucas opções. Quarto é bom, mas pouco espaço para guardar roupas. Solicitei um transfer para o aeroporto com possibilidade de pagamento em cartão. Durante o trajeto, de madrugada, o motorista cobrou valor mais alto e exigiu o pagamento em dinheiro. No hotel, não existe possibilidade de early checkin.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 24. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. My apologies for the service shortcomings that you experienced whilst staying with us.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Kilsoo

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von A am 17. Dez. 2023
Dear Kilsoo,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Aruna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean & convenient. Would have liked more fruit for breakfast
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von A am 11. Dez. 2023
Dear Aruna,Thank you for your valued feedback. It is really appreciated. I have taken note regarding your comments and advised the Executive Chef accordingly.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

YONEDA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
this hotel is "stay easy". stay safty. pay easy. that's nice for tourists.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von A am 11. Dez. 2023
Dear Yoneda,Thank you for your feedback. We really appreciate it.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

2/10 – Ungenügend

Wesley

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was broken from the beginning. Lift buttons broken, toilet was broken, housekeeping was extremely lazy and did not clean properly. Area was extremely unsafe for tourist. i wont be coming back here. o way in hell.
Antwort von A am 3. Dez. 2023
Dear Wesley,Thank you for taking your time to give us feedback. My apologies for the inconvenience you have experienced whilst staying with us. I have escalated the points you raised to the relevant departments in order to have them resolved.Kind regards ,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von A am 28. Nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

8/10 – Gut

Ricky

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
My hubby and I stayed for 6 nites. The room is clean but small. The high stool at the table was very uncomfortable and much higher than expected. It would be good if there is space for a proper wardrobe and writing table with a proper chair. There is not many food choices in the neighbourhood. That is a real setback.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A am 28. Nov. 2023
Dear Ricky,Thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. We really appreciate the feedback. My apologies for any inconvenience you experienced whilst staying with us. Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

C

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von A am 16. Dez. 2023
Dear C,Thank you for taking your time to rate our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Otak

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the services they're good people
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von A am 21. Nov. 2023
Dear Otak,Thank you for taking your time to rate and comment about our facilities. We really appreciate the feedback.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

6/10 – Okay

Eureka

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von A am 19. Nov. 2023
Dear Eureka,Thank you for rating our facilities.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Hervé Junior

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von A am 11. Dez. 2023
Dear Hervé Junior,Thank you for rating our facilities. We really appreciate it.Kind regards,AndrewDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

SHINSAKU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
週末旅行で利用
週末旅行で利用しました。懸案の治安ですが、ホテル周辺は、問題なく、明るい時間でしたらウォーターフロントまで歩いていけました。 ホテルのスタッフは、フレンドリーで、治安や美味しいお店など質問すると的確に回答してくれました。 部屋も清潔でWifiも問題なくつながりました。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von A am 19. Nov. 2023
Dear SHINSAKU,Thank you for taking your time to give us feedback. it is really appreciated.Kind regards,AndrewDeputy General Manager