Cocktailbar, Blick auf den Garten, täglich geöffnet

Bewertungen von Carlton Cannes, a Regent Hotel

5 out of 5
Carlton Cannes, a Regent Hotel
58 Boulevard la Croisette, CS 40052, Cannes, Alpes-Maritimes

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

48 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben unseren Aufenthalt im Carlton Cannes sehr genossen. Es ist ein wunderbares Hotel, sehr sauber und modern. Die Nähe zum Strand ist optimal. Besonders der Beach Club hat uns sehr gut gefallen und hat keinen Wunsch offen gelassen. Einziger Kritikpunkt ist, dass es nur sehr wenige Liegen (ca. 20) am Pool gibt, die bei gutem Wetter sehr früh für den ganzen Tag belegt waren. Leider gab es sonst keine freien Sitzmöglichkeiten oder Alternativen im Pool-/Gartenbereich, sodass wir den Pool kaum nutzen konnten.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pierre-Louis Renou, General Manger am 23. Mai 2024
Dear Madam Stephanie, Thank you very much for your precious recommendation on Expedia, and we are proud to read that your first experience at Carlton Cannes, a Regent Hotel, was a real success. It is also very rewarding to read how our staff’s attention to details and friendliness enhanced your stay, as it is the most precious recognition we can receive.Unfortunately, the configuration of the swimming pool does not allow us to receive more guests in the garden...We hope to see you again in a near future for another stay in Cannes §Best regards.Pierre-Louis Renou - General Manager

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Hotel, nice staff, perfect view, just the room-service was not as expected
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pierre-Louis Renou - General Manager am 15. Apr. 2024
Dear M. Daniel,First of all, allow me to thank you for choosing the Carlton Cannes, a Regent Hotel for your last stay on the Riviera.Your feedback has been taken seriously, and we sincerely apologize for the lapses in service that you endured.We hope to get the opportunity to welcome you back soon.Kind regards from Cannes,

10/10 – Hervorragend

Lis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Lis,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pierre-Louis Renou - General Manager am 25. Apr. 2024
Dear M. Frank,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

6/10 – Okay

Michel, Créteil

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Pierre-Louis Renou - General Manager am 14. Mai 2024
Cher Monsieur Michel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour suite à votre récente visite.Nous sommes navrés d'apprendre que votre expérience n'était pas à la hauteur de vos attentes. Soyez assurés qu'elle n'est pas représentative de la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir à nouveau prochainement, dans de meilleures conditions. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Impossible trovare aspetti negativi Hotel straordinario con atmosfera d’altri tempi Lusso e bellezza si accompagnano ad un servizio impeccabile Tutto è di livello elevatissimo dalla cucina alle parti comuni e alle stanze Uno dei migliori hotel in cui ho soggiornato
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk, General Manager am 13. März 2024
Dear M. Mario, We would like to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. We are happy to read that you enjoyed the experience and the legendary charm of the hotel. We hope to welcome you again soon. Kind Regards,

6/10 – Okay

Muhammed ömür

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
😏
There wasn't a cigar lounge, so we sat in the garden without heating on a winter day. Then, when we wanted to order drinks, they said they did not serve the garden. After talking to two waiters and one manager, they agreed to serve us in the garden. Our drink orders were taken but brought incorrectly. They said they would correct the mistake, but they didn't come back for an hour! We waited for an hour and then went to our room. It was a bad experience. I think they cannot provide proper service because it is winter. Additionally, the table was dirty when we arrived, and they didn't clean it. We were forced to sit at a dirty table.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. März 2024
Dear M. Muhammed Omur,First of all, allow me to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. We deeply regret the distressing experience you encountered with the Bar. Your feedback has been taken seriously, and we sincerely apologize for the lapses in service that you endured. We truly value your feedback and hope for an opportunity to regain your trust.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Edilma Maribel Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo está perfecto
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk, General Manager am 13. März 2024
Dear Mrs. Edilma Maribel,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

8/10 – Gut

Pablo, Pully

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk, General Manager am 13. März 2024
Dear M. Pablo,Thank you very much for your nice review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

ken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is an absolutely amazing hotel - the newly reopened Carlton is back to its iconic best. The staff and service are outstanding from arrival to departure, the hotel oozes decadence and luxury. There’s a new garden courtyard with an amazing pool. This is a 5 star luxury hotel at its finest. A stay is a must when visiting Cannes!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk, General Manager am 13. März 2024
Dear M. Ken, We would like to thank you for choosing the Carlton for your last getaway on the French Riviera. We're delighted to read that your experience at the Carlton Cannes was a memorable one! What a pleasure to see that you enjoyed the metamorphosis of our Grande Dame.Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Massimiliano

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tutto perfetto lo consiglio a tutti
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk, General Manager am 13. März 2024
Dear M. Massimiliano,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Nicola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. März 2024
Dear M.Nicola,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

gil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. März 2024
Dear M.Gil,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A legendary Icon in the city of Cannes, The Carlton remains a jewel after its comprehensive refurbishment a couple of years past. With every detail taken into account, the Carlton Cannes is brought back to life, hence I foresee its successful continuation for many years to come. One minor recommendation: If you are in a world recognized venue, charging for the parking is a bit out touch, likewise, knowing that certain guests arrive in exotic vehicles, a spot at the entrance or. Lose to it is highly recommended. Long live The Carlton Cannes!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. März 2024
Dear M. Francisco,I would like to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. .It is a pleasure to read guests satisfaction. Your advise about the parking has been shared with the concerned department. Looking forward to have the pleasure to welcoming you soon.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I had stopped staying at the Carlton, but it has been updated and WOW. The glamour is back! The icon of the French riviera.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. März 2024
Dear M. Dennis, We would like to thank you for returning to the Carlton Cannes. We are happy to read that you enjoyed the legendary charm of the Carlton.We hope to see you again soon.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic - 5 Stars at its best
The famous Carlton, post refurbishment does not disappoint! It still is as classy and sophisticated as ever. Every detail is thought considered and nothing is too much trouble. I will be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Salomon

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Malgorzata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rachael, NY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had the most wonderful experience at the Hotel Carlton. The entire staff was so thoughtful and tentative. From Alessio welcoming us to the Riviera restaurant each morning for breakfast and Yanick giving us superb recommendations at Bar 58. We were so sad to leave today - but look forward to returning very soon!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Mr. Yumo,Thank you so much for your stunning review!What a pleasure to read that you were enchanted by your stay with us - from the location to the service.Looking forward to your next visit,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dzasokhov

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love Carlton Cannes
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear M. Dzasokhov,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dmitrijs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great Hotel, highly recommend!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Dmitrijs,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 10. Okt. 2023
Dear Laura,Thank you very much for your fantastic review score !Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Jack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 10. Okt. 2023
Dear M.Cornelius,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

8/10 – Gut

Claus Kræmmer

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Mr.Claus Kraemmer,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
An amazing hotel with extraordinary service. Top notch!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 10. Okt. 2023
Dear Mrs Matthews,Thank you very much for your fantastic review !Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Marcio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel incrível. Serviço impecável!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Marcio,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

8/10 – Gut

roderick

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Roderick,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

HERNAN, huixquilucan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Mr. Hernan,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Slobodan

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Mr. Slobodan,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

6/10 – Okay

Parviz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service did not meet our expectation. We felt the whole experince was over priced for the service provided . It was not consistent. For instance, We had to call for our mini bar to be refilled. No one checked on us on the beach to ask if we need anything except for the last day. Some training and adjustment to the service will make it way better !
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear M. Roshanzamir, First of all, thank you for taking the time to review your visit in september.We are sincerely sorry to read that your experience did not meet your expectations. Please be assured that it absolutely does not reflect the level of service that we strive to provide to our guests. We hope to welcome you back to get the opportunity to prove you the quality of our service.Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jake

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

JACQUI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing. Spectacular renovation. Wonderful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia, Lincolnwood

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Carlton has again become one of the finest hotels in the world. The service was outstanding from breakfast till bar closing. Everyone who works there seems so happy! We enjoyed every minute of the week we spent there. We can’t wait to return.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gabrielle

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Maria,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Constantine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Retro yet up to date
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ella

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tom Krooswijk General Manager am 13. Nov. 2023
Dear Ella,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Reconstruction well done. Kept old spirit.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Burak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mükemmel bir otel,konum şahane verdiğiniz paranin sonuna kadar hakkını veriyorlar.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

R

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I had a very bad experience with the hotel it wasn’t up to standard expected and also we had one day staff strike which we left without room service and cleaning the rooms it was horrible not what we were hopping for very disappointed
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and spacious rooms. Staff amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Carlton Cannes
Fantastic
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Johannes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay with high quality rooms and service. We'll come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel was incredible and was our favorite that we stayed at while in the French Riviera. The rooms were extremely clean, the bed was very comfortable and the location couldn’t be beat. Furthermore, the staff was absolutely beyond superb and made everything about our stay even better. From the second we arrived they were welcoming and helpful. Sylvain was particularly incredible helping on a number of different requests. He was professional, easy to communicate with and truly made our trip one that we will always talk about with scheduling dinners, his recommendations, and things to do. He was extremely enjoyable to deal with and can’t speak highly enough about him. On our travels over the years, we have been fortunate enough to stay at some wonderful hotels and the experience from this hotel matched all of them. The location to town was unbeatable and the new renovations were beautiful! We would easily stay here again on our travels back. We can’t rave about the hotel, and experience from Sylvain and other staff members enough.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Selim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Stephen

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Hanseul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
호텔 너무 예쁘고 조용하고 친절하고 좋아요. 다만 룸서비스 관련된 비용들이 타 호텔에 비해 꽤나 비싼편이니 꼭 문의하고 사용하세요..
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023