Außenpool, geöffnet von 07:00 Uhr bis 17:00 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Kempinski Nile Hotel Cairo

5 out of 5
Kempinski Nile Hotel Cairo
12 Ahmed Ragheb Street, Cornish El-Nile, Garden City, Cairo, Cairo Governorate

Bewertungen

8,8

Hervorragend

583 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
261 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
92 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
36 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 23. Apr. 2024
Dear Mr Peter, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Nils, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 9. Jan. 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Das Essen ist ausgezeichnet und das Personal ist sehr aufmerksam und freundlich. Wenn man eine Unterkunft, an der Straße zugewandten Seite hat, wären Schallschutzfenster wünschenswert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 12. Juni 2022
Dear Mr Christian, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with very friendly staff. The room was simply wonderful. Check in and Check Out was super fast and very efficient
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 17. Apr. 2022
Dear Mr Patrick, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Herbert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Adresse für einen Aufenthalt in Kairo
Wunderschönes, am Nil gelegenes Hotel, mit familiärer Atmosphäre, und einer besonders stilvoll eingerichteten Jazzbar. Das umfangreiche Frühstücksbüffet bietet für jeden Geschmack etwas und die Zimmer sind angenehem gestaltet. Das Service Personal (insbesondere Hr. Alaa von der Rezeption, die Damen von der Reinigung im 4. Stock und das Personal von der Executive Lounge sind super freundlich und hilfsbereit)
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 28. Nov. 2021
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Adel

Geschäftlich gereist
Großartig
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 12. Okt. 2021
Dear Mr Adel, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

6/10 – Okay

Frederick

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Good location, but cleanliness a bit lacking
The hotel has a good location diretly on the Nile, about 15 minutes to the Pyramids via Uber, 5 minute walk to Tahir Square, etc.It seems though that this good location allows them to skip on the housekeeping and upkeep of the property, since the figure people will come anyway. I would stay here again, but only if I cant find anything else.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 21. Sept. 2021
Dear Mr Frederick, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for bringing your concerns to our attention. Allow us to apologize for not living up to your expectations. Please note that we have noted your comment and we assure you that we will take the proper action towards it. We hope that we have the opportunity to welcome you back soon for an improved experience at Kempinski Nile Hotel as we promise you a better experience upon your next visit. Warm regards, Henri Ruiz, General manager

10/10 – Hervorragend

Jasmin, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a perfect stay. The stuff was very friendly and helpful, the location is amazing and the view is lovely.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2020
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 18. Aug. 2020
Dear Ms Jasmin, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable rating. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Jonas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was very nice and a great pool
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 5. Dez. 2019
Dear Mr Jonas, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your honest feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, Personal sehr freundlich und hilfsbereit, reichliches Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 5. Nov. 2019
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your honest feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für einen entspannenden Aufenthalt
Der Aufenthalt war angenehm und schön. Die Zimmer sind sehr schön und sauber. Das Personal war sehr freundlich und ging auch ohne Weiteres auf individuelle Wünsche ein. Uns hats sehr gefallen.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 15. Sept. 2019
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your honest feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for another memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

wurde vom essen vergiftet. nach dem kuzu tAndır kamm mir übelkeit kalter schweiss durchfall erbrechen. İch rate es allnen ab dort zu essen!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Stefan, Frankfurt, Deutschland

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Das Zimmer zur Stadtseite,das wir extra gewählt hatten,um dem Straßenlärm auf der Nilseite zu entgehen,war in der ersten Nacht unerträglich laut,vermutlich weil Renovierungs- und Reinigungsarbeiten zwischen 22 Uhr und 4 Uhr morgens durchgeführt wurden. Ein Beschwerdeanruf an der Rezeption um 3 Uhr morgens brachte keine Abhilfe. Am Folgetag erhielten wir auf unser Drängen ein anderes Zimmer, da uns nicht versprochen werden konnte, dass der nächtliche Lärm nicht wiederholt würde. Im neuen Zimmer fanden wir einen Haarfön mit blanken Stromkabeln vor (lebensgefährlich!). An der Rezeption wurde das "Problem" nur nach umfänglichen Erklärungen anerkannt. Über die gesamte Aufenthaltsdauer funktionierten immer wieder die keycards nicht, so dass wir vor verschlossener Zimmertür standen, z. T. in Badekleidung vom Pool kommend und erst sehr umständlich einen Angestellten bitten mussten, unser Zimmer zu öffnen, der dann unter dem vorgeschobenen Grund "security" nach allen möglichen persönlichen Daten fragte. Der Bitte, die keycards zu tauschen und an den Pool zu bringen, um nicht in Badekleidung durch das gesamte Hotel springen zu müssen, kam man nur sehr unwillig nach. Für ein angebliches 5-Sterne-Hotel ist der Service ungenügend. Zwar hat man das Gefühl, dass zig wichtigtuerische Angestellte im feinen Zwirn durch das Haus stolzieren, sie zeichnen sich durchgängig durch Inkompetenz und Unwilligkeit aus. Aufdringliche Kellner am Frühstücksbuffet runden das schlechte Bild ab. Never again!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 25. Apr. 2019
Dear Mr Stephan, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We have noted your comments and we assure you that we will take the proper action towards them, please accept our sincerest apologies. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel as we promise you with a better experience upon your next visit. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
War nicht ganz sauber das Zimmer. Teilweise unzureichender Zimmerservice. Fehlende Handtücher. Schön ist die Dachterasse mit Blick auf den Nil.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 21. Apr. 2019
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for taking the time to share your valuable feedback. It was a pleasure having you at our hotel in Cairo. We have noted your comments and we assure you that we will take the proper actions towards them, please accept our sincerest apologies. We are looking forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel for a memorable stay. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, Highlight ist der Pool mit Terasse und Blick über den Nil
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Diana, HB, DE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Kempinski Nile Hotel Cairo was a simple and nice hotel by the Nile River. Hotel personnels were friendly and helpful. Bottles of drinking water, coffee, tea and soft drinks were provided daily for free in our room. There were enough restaurants in the hotel. So, it was quite convenient to eat in. We had a pleasant stay there.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 30. Dez. 2018
Dear Ms Diana, Greetings from Kempinski Nile Hotel, We were privileged and delighted that you enjoyed your visit here at our hotel. We thank you for your feedback, which shall serve as a further source of inspiration for us to achieve higher standards of hospitality excellence. Your generous comments have been conveyed to the hotel team which has greatly motivated us all. We greatly value your support and look forward to accompanying you soon at Kempinski Nile Hotel. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

10/10 – Hervorragend

Klaus, Muenchen

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super zentrale Lage, sehr aufmerksames Team, schoene Zimmer und sehr bequeme Betten. Nur Sauberkeit nicht ganz perfekt
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 21. Okt. 2018
Dear valuable guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, We were privileged and delighted that you enjoyed your visit here at our hotel. We have noted your comment and we assure you that we will take an action towards it, please accept our sincerest apologies. We thank you for your feedback, which shall serve as a further source of inspiration for us to achieve higher standards of hospitality excellence. Your generous comments have been conveyed to the hotel team which has greatly motivated us all. We greatly value your support and look forward to accompanying you soon at Kempinski Nile Hotel. Warm regards, Henri Ruiz, General manager, Kempinski Nile Hotel.

8/10 – Gut

Ines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Enilda, Hessen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Unterm Strich: “ KLASSE”
Nach einem schockierendem Checkin, um 4 Uhr morgens, hat sich das Hotel sehr bemüht, alles wieder gut zu machen. Wir hatten einen rundherum gelungenen Aufenthalt. Besonders wurde das möglich durch die vom Concierge liebevoll geplanten Aktivitäten. Nicht nur , dass er unsere Wünsche im Bezug auf die Touren realisierte, auch brachte er neue Vorschläge mit ein. Wir fühlten uns zu jeder Zeit sicher und in guten Händen. Vom Hotel organisierte Tour nur für uns mit chauffeur + deutschsprachige Ägyptologin war überraschend erschwinglich.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 9. Okt. 2017
Dear valuable guest, Thank you for taking the time to write this generous review, we appreciate your feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay at our hotel especially the hotel's location which is considered as one of the best Nile views in the city, the Concierge services, and the hotel's safety. And we would like to apologies for the inconvenience and disappointment that you experienced during your recent stay at our hotel. We assure you that your complaint and feedback will give us the opportunity to remedy any problem that may exist and help to improve our service further. We also note your feedback about our facilities; therefore a constructive action will be taken in order to make sure to avoid such mistakes in the future. Once again, please accept our sincere apologies and we are looking forward to serve you in the near future. Warm regard Kempinski Nile Hotel Cairo

10/10 – Hervorragend

Tillman, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in the center of Cairo
Awesome hotel in the center of Cairo, right on the river. Attentive staff, spacious room and close to everything!
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 29. Jan. 2017
Dear valuable guest, Thank you for taking the time to write this kind review. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay at the hotel especially the staff services, room facilities and the location, which is considered to be one of the best Nile view in the city. It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as a motivational factor in striving to achieve excellence. We will make sure to deliver your comments to our concerned departments and all the team as your feedback will be influential in improving our experience on your next stay. We hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Warm regards, Kempinski Nile Hotel Cairo

8/10 – Gut

Christoph, Detmold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Blick auf Nil!
haben uns das Frühstück aufs Zimmer servieren lassen und auf dem Balkon gegessen, einfach nur fantastisch! Zum ägiptischem Museum kann man gut zu Fuß gehen, ca. 15min.
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 23. Mai 2016
Dear our valuable guest, Thank you for taking the time to write this kind review, we appreciate your feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay with our hotel especially the breakfast and the location, which us considered to be one of the best Nile view in the city. It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as a motivational factor in striving to achieve excellence, we will make sure to deliver your comments to our concerned departments and all the team as your feedback will be influential in improving our experience on your next stay. We hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Warm regards, Kempinski Nile Hotel Cairo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes kleines nettes Hotel
Es war alles sehr schön , und sehr freundlich , Und hilfsbereit ,
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 12. Mai 2016
Dear our valuable guest, Thank you for taking the time to write this kind review, we appreciate your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay with our hotel. Thank you for your motivational feedback, it will be delivered to all our departments to make them more motivated to do their best to make you more satisfied each time you visit us. We look forward to welcoming you soon here again. Warm regards, Kempinski Nile Hotel

8/10 – Gut

Michael, Dubai

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ein bisschen in die Jahre gekommen
Insgesamt macht das Hotel den Eindruck, doch schon etwas in die Jahre gekommen zu sein und das Hotel laesst ein wenig die Atmosphaere vermissen, die andere Kempinski-Hotels haben. Statt eines grossen Hoteleingangs meint man, den Angestellten-Eingang gewaehlt zu haben, wenn man sich durch einen kleinen Gang am Gepaeckscanner/Metalldetektor zwaengt. Das Einchecken verlief dann auch ein bisschen holprig, da man sich an der Rezeption mit Multitasking (paralleles Bearbeiten mehrerer Kunden, die entweder Ein- oder Auschecken bzw. zahlen wollten). Das ganze dauerte dann rund 15-20 Minuten... Das Zimmer mit Nilblick im zweiten Stock hatte zwar den versprochenen Blick auf den Nil, aber der zweite Stock garantierte auch die passive akkustische Teilnahme am regen Kairoer Strassenverkehr ermoeglichte... ein Upgrade auf Stockwerk 7 gegen Aufpreis hat sich gelohnt. Das Fruehstuecksbuffet war insgesamt sehr gut, wenngleich der Service dann nicht immer der aufmerksamste war und man fragen musste, ob man denn noch Kaffee bekommt...
Antwort von Kempinski Nile Hotel am 23. Juli 2016
Dear Mr. Michael, Thank you for taking the time to write this kind review, we appreciate your feedback. We are delighted that you enjoyed your stay with our hotel especially the breakfast buffet. We regret that we did not fulfill your expectations during your stay and please accept our apology for any inconvenience that occurred. We constantly aim to provide excellent service and it is unacceptable to hear that you were unhappy with your experience. We will make sure to deliver your comments to our concerned departments and all the team as your feedback will be influential in improving our experience on your next stay. We hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Warm regards, Kempinski Nile Hotel Cairo

10/10 – Hervorragend

Urs, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good located, nice hotel
Great hotel at a good location. The service was good and the staff nice and friendly.

10/10 – Hervorragend

Nada, Einbeck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus
The hotel is High luxery,safe ,elegant and the team sooooo freindly The resturants and room servise have the most great food

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Adresse
Alles Bestens. Bis auf das Frühstück, das vergleichsweise bescheiden ist.

10/10 – Hervorragend

Ursula, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel zum verwöhnen der Sinne
Ich habe dieses Hotel über www.expedia.at gebucht und es wirklich nicht bereut. Es stimmt, daß es nicht billig ist aber das habe ich auch nicht gesucht für 2 Nächte in Cairo. Ich wollte ein exquisites Hotel in dem man sich auch als Alleinreisende wohl fühlt. Über email hatte ich schon den Flughafentransfer mit dem concierge vereinbart zusammen mit dem Meet and Greet Service. Es hat alles vortrefflich geklappt. Das Zimmer sehr schön und sauber mit kuscheligem Bademantel und Dusch- und Hantüchern. Sehr gutem Föhn zum Haare trocknen, das betone ich deshalb so weil das nicht immer so ist. In diesem Hotel kann man sich wirklich runderherum wohl fühlen mit dem Swimmingpool am Dach und der Spa Angebote. Ich hatte die beste Massage meines Lebens :-) Für die Ausflüge zum Egyptischen Museum und die Pyramiden wurde mir vom Concierge eine sehr nette deutschsprechende Führerin bestellt mit der ich dann am 2 Tag auch noch das koptische Viertel und die Zitadelle besucht habe. Sehr empfehelenswert derzeit, da sehr wenig Touristen in Kairo sind. Das Essen war im Hotel einfach wunderbar, sowohl beim Frühstück als auch in den Restaurants oder der Poolbar. Ein Hotel zum verwöhnen der Sinne
Zimmer
Badezimmer
Badezimmer
Balkon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
"Tolles Hotel, auch für Familien"
Das Hotel ist unbedingt empfehlenswert für alle, die ein kleineres Business-Hotel, dass auch familientauglich ist, in guter Lage in Kairo suchen. Das Preis-Leistungsverhältnis ist ausgezeichnet. Das Personal war ganz überwiegend äußerst freundlich und hilfsbereit. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut aufgehoben in Kairo
Sehr gut gelegenes, ruhiges und luxuriöses Hotel. Nicht zu groß aber mit allem, was ein Spitzenhotel benötigt. Hier kann man sich bei seinem Aufenthalt in dieser pulsierenden Stadt gut erholen und gut aufgehoben fühlen. Ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine gute Variante
Sehr saubere und angenehme Zimmer. Pool auf dem Dach ist klein aber fein. Restaurant ebenfalls fein, aber richtig teuer.

6/10 – Okay

Orion, Atascadero

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The kitchen gave me food poisoning
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 14. Mai 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, thank you for bringing your concerns to our attention. Allow us to apologize for not living up to your expectations. Please tell us more about your experience in order to improve our services by contacting our Duty Manager Mr Moaz El Gohary. Warm regards, Henri Ruiz, General manager.

8/10 – Gut

Majed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely friendly and helpful staff who managed to get us a room 2 hours earlier than expected as we arrived early. The hotel is clean and the lounge had good food and drinks options while we waited. They also dry-cleaned what we gave them in less than 2 hours, enough time for us to get ready for the wedding we were attending later. We had lunch at the Italian restaurant in the hotel. The Alfredo pasta was the most disappointing and tasteless pasta we've ever had... the other dishes were better. We wouldn't advise walking around. We saw many stray dogs barking at people in the streets. It's better to take a car to your destination.
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 13. Mai 2024
Dear Mr Majed, Greetings from Kempinski Nile Hotel, First, I would like to thank you for your valuable feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like yours we that will help us improve as we always aim to deliver exceptional guest experience. Regrettably, I noticed that you experienced some inconveniences during your stay with us, which I would like to sincerely apologize for. Rest assured that your comments have been shared with the departments concerned so that retraining can be conducted to avoid the same mistakes. Thank you again for sharing your feedback. Despite your negative memories, we relish the opportunity of welcoming you back soon to demonstrate the quality of service that we are so well-known for. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager

10/10 – Hervorragend

MARWAN, Wellington

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always stay there when in central Cairo. Well maintained cleanliness and friendliness.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 7. Mai 2024
Dear Mr Marwan, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was really nice, staff friendly and extremely helpful. The rooms were spacious, clean and well maintained. The only complaint I had was that the air conditioning wasn’t working, but we didn’t mind and decided to live with it. The hotel facilities are good with two ver nice restaurants. The area around the hotel is a bit dirty, but that’s just Cairo. Overall, a nice stay and would recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 7. Mai 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

4/10 – Schlecht

Raminta

The hotel has cigarette smell and needs to be updated. Carpets were dirty and small rooms. Shower was clogged. I would not stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 7. Mai 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, First, I would like to thank you for your valuable feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like yours we that will help us improve as we always aim to deliver exceptional guest experience. Regrettably, I noticed that you experienced some inconveniences during your stay with us, which I would like to sincerely apologize for. Rest assured that your comments have been shared with the departments concerned so that retraining can be conducted to avoid the same mistakes. Thank you again for sharing your feedback. Despite your negative memories, we relish the opportunity of welcoming you back soon to demonstrate the quality of service that we are so well-known for. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager

10/10 – Hervorragend

Russia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a great Boutique hotel. Very friendly and professional staff will def come back
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 2. Mai 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Leann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was amazing!! It was beautiful and the food was amazing. The staff were great and felt very safe.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 7. Apr. 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

HIDEKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 1. Apr. 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Saria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly professional
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 24. März 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Wael

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 2. Apr. 2024
Dear Mr Wael, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

8/10 – Gut

TAKASHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 5. März 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 24. März 2024
Dear Ms Carolyn, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Aadil

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 24. März 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very well managed and maintained
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 28. Feb. 2024
Dear Mr Omar, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Darren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Your staff are amazingly helpful and friendly. The room was clean and well decorated. The bathroom needed updating
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 22. Feb. 2024
Dear Ms Darren, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

8/10 – Gut

Ayako

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 22. Feb. 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

10/10 – Hervorragend

HWANJU

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 18. Feb. 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.

8/10 – Gut

Gisele

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kempinski Nile Hotel Cairo am 24. März 2024
Dear valued guest, Greetings from Kempinski Nile Hotel, Thank you for choosing our hotel for your stay in Cairo. We thank you for taking the time to share your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Kempinski Nile Hotel in the near future. Warm regards, Henri Ruiz, General Manager.