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209 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
209
105 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
105
34 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
34
22 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
22
26 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
26
8,4/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Armand, Koeln
Geschäftlich gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I am very happy to be at this Hotel again . It is really amazing.
The friendly and very professional personal is really remarkable.
Sure I, ll stay loyal to Hilton Hotel Heliopolis
Armand
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 12. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Katrin
4. März 2024
Katrin
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
Thank you
10/10 – Hervorragend
Sarai
Mit dem Partner gereist
26. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mejor de lo esperado
Sarai
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von nk am 5. Juli 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Sven
20. Feb. 2023
Sven
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hilton Cairo Heliopolis Management am 13. März 2023
Dear Sven,Thank you for taking a moment to share your experience at our hotel. We are so pleased tohear you found our hotel to your liking. Looking forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Hilton Cairo Heliopolis Management
10/10 – Hervorragend
Dr.khalid
6. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ich kann diese Hotel jeder empfehlen. Am meistens, was mir gut gefallen hat in die China-Restaurant. Der Kellner hat alles hervorragend geklärt. Er heißt Ibrahim Josef ich fand seine Aufklärung beziehungsweise seine elegante Art und Weise mich überzeugt, hat viele Sachen dazu probieren, und ich war begeistert. weiter so aber im allgemein Superhotel
Dr.khalid
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hilton Cairo Heliopolis Management am 7. Feb. 2023
Dear Dr. Khalid,Thank you for choosing Hilton Cairo Heliopolis and for taking the time to write a review. We're so glad to know that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.Hilton Cairo Heliopolis Management
8/10 – Gut
Armand Joseph, Koeln
Geschäftlich gereist
13. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent service freundliche Mitarbeiter
Armand Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von NK am 13. März 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 – Ungenügend
Coco
3. Okt. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
- - - - - ( alles MINUS)
gleich nach Einchecken müssten wir 2 X Reinigungspersonal verlangen, Badezimmer war in einem unhygienischen Zustand, dazu fehlende Badetücher, alles nur für 1 Person gedacht wurde, mir scheint alles absichtlich um den Personal ständig Trinkgeld herzugeben um was zu erreichen!!!
Coco
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von NK am 3. Okt. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 – Hervorragend
Roman, Zurich
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
26. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt top Service und Sehr freundliches Personal
Roman
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von NK am 26. Jan. 2021
Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
19. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ayman Aly am 22. Jan. 2020
Dear Valuable Guest
Greetings from Hilton Cairo Heliopolis!
We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality.
Your words of praise about the team helpfulness & friendliness have encouraged us to scale greater heights of excellence.
Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression about our services & facilities; it is the best reward for our efforts.
I truly hope to welcome you back very soon at our lovely hotel.
Sincerely yours,
Ayman Aly
Quality Manager
10/10 – Hervorragend
Thomas
Geschäftlich gereist
1. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ayman Aly am 5. Jan. 2020
Dear Valuable Guest
Greetings from Hilton Cairo Heliopolis!
We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality.
Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression of our services & facilities; it is the best reward for our efforts.
I truly hope to welcome you back very soon to our lovely hotel.
Sincerely yours,
Ayman Aly
Quality Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von NK am 28. Okt. 2019
thank you
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
29. Aug. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Ayman Aly am 2. Sept. 2019
Dear Valuable Guest
Greetings from Hilton Cairo Heliopolis!
As service is the only product that we sell and creating rewarding experiences for our guests remains our priority, we appreciate very much sharing with us your experience following your stay at the Hilton Cairo Heliopolis.
I would like to personally apologize for any unfortunate incident that you experienced during your stay with us.
Please rest assured we will evaluate points mentioned in your feedback moving forward as we work to more effectively address the needs of our guests.
We take pride in the services we offer to our guests and are always striving to improve on them. We are equally disappointed that we did not meet our Hilton standards for you on this occasion.
We value your comments and hope to better serve you in the future.
Sincerely yours,
Ayman Aly
Quality Control Manager
10/10 – Hervorragend
Thomas
9. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ayman Aly am 11. Juli 2019
Dear Valuable Guest
Greetings from Hilton Cairo Heliopolis!
We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality.
Your words of praise about the team helpfulness & friendliness have encouraged us to scale greater heights of excellence.
Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression about our services & facilities; it is the best reward for our efforts.
I truly hope to welcome you back very soon at our lovely hotel.
Sincerely yours,
Ayman Aly
Quality Manager
10/10 – Hervorragend
Rafael
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice, and helpful. Our stay was very safe and the Hilton was very nice
Rafael
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 14. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Adel
Mit einer Gruppe gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is first time I go there it’s very good for everything thank you and I will come again when I go to Egypt
Adel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 13. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4/10 – Schlecht
Emad
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I asked for a non smoking room and ended up in a room heavily smelling with cigar...arrived at 8 pm and spent only one night... this is miserable follow up on room hygiene for a 200 usd a night hotel...went to have dinner to find all 5 restaurants fully empty which was not encouraging so i left the hotel and dined elsewhere....misreable hotel
Emad
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sarah Rabie am 9. Mai 2024
Dear Emad,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. We would like to express our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. Rest assured that we have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management
6/10 – Okay
Simon
9. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thank you
10/10 – Hervorragend
Jeanette
6. Apr. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable and helpful staff. I would stay there over and over plus would recommend friends and family to stay there as well. I felt safe at all times and the rooms were clean. Staff was very friendly and helpful. Perfect location just minutes from the airport.
Jeanette
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Bassam
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great and better than expected
Bassam
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 1. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 – Ungenügend
PRAVEEN
28. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not happy with facility
PRAVEEN
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
2/10 – Ungenügend
PRAVEEN
26. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not happy with facility and service at all
PRAVEEN
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4/10 – Schlecht
Alain
Mit dem Partner gereist
23. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to times square
Alain
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 24. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know
10/10 – Hervorragend
Yuna
16. März 2024
Yuna
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thank you
6/10 – Okay
Mitra Seyed
Mit der Familie gereist
14. März 2024
Gut: Ausstattung
the price range for transfer was high, under the beds was dusty, the lobby area was too smoky even you could fill cigarette smoke from you nonsmoker room during the night!The price range of tours were higher than the other agencies.
Mitra Seyed
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 17. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
6/10 – Okay
Joanna
Mit der Familie gereist
5. März 2024
Gut: Ausstattung
We were escorted to our room and the manager said he would get another robe, but didn’t follow through. The thermostat did not work in our room and it was hot. We complained several times but was not rectified.
Joanna
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 6. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 – Hervorragend
Joseph, Jackson Heights
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful and Great location
Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von nk am 6. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 – Ungenügend
Antonio
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antonio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von nk am 27. Feb. 2024
Thank you
10/10 – Hervorragend
MOTORS KOREA
Geschäftlich gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아침식단이 좋고 로비도 넓어서 여유로운 느낌이 좋음. 방도 깨끗함
MOTORS KOREA
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von nk am 13. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
2/10 – Ungenügend
hisham
2. Feb. 2024
Poor experience. I stayed at Hilton in many places but this was the worst . To start with I arrived at 6 am , yes, my my check in was supposed to be 3pm but they said I couldn’t even leave my bag and they “found” me a room and charged full price for one extra night . The room had a faulty AC and for two nights they kept saying we will fix it and sent someone but nothing happened. I was planning to extend my stay for a week and I moved to another hotel instead after the two nights because they said if I cancelled there would be no refund
hisham
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 4. Feb. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 – Hervorragend
Chadi
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Chadi
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 22. Jan. 2024
thank you
6/10 – Okay
Nudrat
19. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Really tired and run down.
Ate at the Lebanese restaurant there, really pricey for very average food
Nudrat
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 21. Jan. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
4/10 – Schlecht
Frédéric
Mit dem Partner gereist
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
L’hôtel est vieillot, mais propre.
Le pire, c’est d’être assailli par deux ou trois porteurs voulant des pourboires. Cela rend l’accueil désagréable.
Le restaurant thaï était bien.
Frédéric
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 15. Jan. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 – Hervorragend
Burak
Geschäftlich gereist
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Burak
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you
10/10 – Hervorragend
Yama
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yama
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you
2/10 – Ungenügend
Mehmet yasar
Geschäftlich gereist
5. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst Hilton ever
Worst Hilton I have ever experienced as an Hilton Honors member I am disappointed
Mehmet yasar
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 17. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
2/10 – Ungenügend
Vivekananda
4. Jan. 2024
Vivekananda
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you
10/10 – Hervorragend
Brian
Mit dem Partner gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The original room wasn’t suitable too close to the main road but not an issue room changed in a flash and bags moved and settled quickly, they knew it was my birthday and sent me a cake and balloons.
Was new year and we had a super party after an amazing meal in the Indian restaurant all in all it’s a great hotel a but far from old cairo and pyramids but they will arrange safe and reasonable travel for you
Brian
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 8. Jan. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
RIYAD, Tripoli
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place near airport
RIYAD
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von nk am 4. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Monique
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I went to the spa on the property and OMG. It was so good I went back the next day as well.
Monique
Antwort von Sarah Rabie am 12. Feb. 2024
Dear,Thank you for taking a moment to share your experience at our hotel. We are so pleased tohear you found our hotel to your liking. Looking forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Hilton Cairo Heliopolis Management
10/10 – Hervorragend
Daniela
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En general me gusto, si volvería
Daniela
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 31. Dez. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Emsland Nisasta
26. Dez. 2023
Emsland Nisasta
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 31. Dez. 2023
Thank you
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luckily it was only 1 night
My family and I stayed here as a stopover as we had a flight out of Cairo early the next morning. Check in went very well but tje general condition of the hotel is not well kept. The rooms are worn and outdated for a Hiton. The worst part is the staff expect a tip for everything. I understand it's the culture but it's very invasive and demanding
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von nk am 24. Dez. 2023
Dear 'sThank you very much for your time providing us with your feedback. Allow us to express our sincere apology for your unpleasant experience with us. We have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management
10/10 – Hervorragend
Fabio
Mit dem Partner gereist
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabio
Antwort von nk am 21. Jan. 2024
thank you
10/10 – Hervorragend
Arie
Geschäftlich gereist
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Arie
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von nk am 17. Dez. 2023
THANK YOU
10/10 – Hervorragend
Sameh
15. Dez. 2023
Quiet
Sameh
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 17. Dez. 2023
THANK YOU
10/10 – Hervorragend
Isis
Mit der Familie gereist
30. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent
Isis
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von nk am 3. Dez. 2023
Thank you
10/10 – Hervorragend
Rebecca
31. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rebecca
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 1. Nov. 2023
Thank you
8/10 – Gut
Philippe
Geschäftlich gereist
30. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Philippe
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 30. Okt. 2023
THANK YOU
10/10 – Hervorragend
Mark, WINDSOR
Mit dem Partner gereist
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is an oasis close to the airport, without the feel of and "airport hotel". This is an upscale, convention/resort with beautiful courtyard with pools, a small casino, and several restaurants. They keep up the hotel to western standards, so everything works...
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 30. Okt. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Peter
25. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very beautiful. Many restaurants. No problems.
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Rabie am 29. Okt. 2023
Dear Peter,Thank you very much for your time in providing us with your feedback and rating. We are very delighted to be a part of your wonderful and memorable experience. It’s always our pleasure to be at your service.Looking forward to welcoming you back to Hilton Cairo Heliopolis!Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management