Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hilton Cairo Heliopolis

5 out of 5
Hilton Cairo Heliopolis
EL-OROUBA, QISM EL-NOZHA, Cairo

Bewertungen

8,4

Sehr gut

209 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
105 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
26 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Armand, Koeln

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I am very happy to be at this Hotel again . It is really amazing. The friendly and very professional personal is really remarkable. Sure I, ll stay loyal to Hilton Hotel Heliopolis
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 12. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Katrin

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Sarai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mejor de lo esperado
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von nk am 5. Juli 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Sven

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hilton Cairo Heliopolis Management am 13. März 2023
Dear Sven,Thank you for taking a moment to share your experience at our hotel. We are so pleased tohear you found our hotel to your liking. Looking forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Hervorragend

Dr.khalid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ich kann diese Hotel jeder empfehlen. Am meistens, was mir gut gefallen hat in die China-Restaurant. Der Kellner hat alles hervorragend geklärt. Er heißt Ibrahim Josef ich fand seine Aufklärung beziehungsweise seine elegante Art und Weise mich überzeugt, hat viele Sachen dazu probieren, und ich war begeistert. weiter so aber im allgemein Superhotel
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hilton Cairo Heliopolis Management am 7. Feb. 2023
Dear Dr. Khalid,Thank you for choosing Hilton Cairo Heliopolis and for taking the time to write a review. We're so glad to know that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.Hilton Cairo Heliopolis Management

8/10 – Gut

Armand Joseph, Koeln

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent service freundliche Mitarbeiter
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von NK am 13. März 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Coco

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
- - - - - ( alles MINUS)
gleich nach Einchecken müssten wir 2 X Reinigungspersonal verlangen, Badezimmer war in einem unhygienischen Zustand, dazu fehlende Badetücher, alles nur für 1 Person gedacht wurde, mir scheint alles absichtlich um den Personal ständig Trinkgeld herzugeben um was zu erreichen!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von NK am 3. Okt. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

Roman, Zurich

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt top Service und Sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von NK am 26. Jan. 2021
Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ayman Aly am 22. Jan. 2020
Dear Valuable Guest Greetings from Hilton Cairo Heliopolis! We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality. Your words of praise about the team helpfulness & friendliness have encouraged us to scale greater heights of excellence. Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression about our services & facilities; it is the best reward for our efforts. I truly hope to welcome you back very soon at our lovely hotel. Sincerely yours, Ayman Aly Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ayman Aly am 5. Jan. 2020
Dear Valuable Guest Greetings from Hilton Cairo Heliopolis! We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality. Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression of our services & facilities; it is the best reward for our efforts. I truly hope to welcome you back very soon to our lovely hotel. Sincerely yours, Ayman Aly Quality Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von NK am 28. Okt. 2019
thank you

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Ayman Aly am 2. Sept. 2019
Dear Valuable Guest Greetings from Hilton Cairo Heliopolis! As service is the only product that we sell and creating rewarding experiences for our guests remains our priority, we appreciate very much sharing with us your experience following your stay at the Hilton Cairo Heliopolis. I would like to personally apologize for any unfortunate incident that you experienced during your stay with us. Please rest assured we will evaluate points mentioned in your feedback moving forward as we work to more effectively address the needs of our guests. We take pride in the services we offer to our guests and are always striving to improve on them. We are equally disappointed that we did not meet our Hilton standards for you on this occasion. We value your comments and hope to better serve you in the future. Sincerely yours, Ayman Aly Quality Control Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ayman Aly am 11. Juli 2019
Dear Valuable Guest Greetings from Hilton Cairo Heliopolis! We thank you for choosing our hotel and for your wonderful review; it is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality. Your words of praise about the team helpfulness & friendliness have encouraged us to scale greater heights of excellence. Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression about our services & facilities; it is the best reward for our efforts. I truly hope to welcome you back very soon at our lovely hotel. Sincerely yours, Ayman Aly Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice, and helpful. Our stay was very safe and the Hilton was very nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 14. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Adel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is first time I go there it’s very good for everything thank you and I will come again when I go to Egypt
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von nk am 13. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Emad

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I asked for a non smoking room and ended up in a room heavily smelling with cigar...arrived at 8 pm and spent only one night... this is miserable follow up on room hygiene for a 200 usd a night hotel...went to have dinner to find all 5 restaurants fully empty which was not encouraging so i left the hotel and dined elsewhere....misreable hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sarah Rabie am 9. Mai 2024
Dear Emad,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. We would like to express our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. Rest assured that we have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

6/10 – Okay

Simon

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable and helpful staff. I would stay there over and over plus would recommend friends and family to stay there as well. I felt safe at all times and the rooms were clean. Staff was very friendly and helpful. Perfect location just minutes from the airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Bassam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great and better than expected
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 1. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

PRAVEEN

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not happy with facility
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ungenügend

PRAVEEN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not happy with facility and service at all
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von nk am 31. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Schlecht

Alain

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to times square
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 24. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know

10/10 – Hervorragend

Yuna

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 12. Apr. 2024
Thank you

6/10 – Okay

Mitra Seyed

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
the price range for transfer was high, under the beds was dusty, the lobby area was too smoky even you could fill cigarette smoke from you nonsmoker room during the night!The price range of tours were higher than the other agencies.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 17. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Okay

Joanna

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
We were escorted to our room and the manager said he would get another robe, but didn’t follow through. The thermostat did not work in our room and it was hot. We complained several times but was not rectified.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von nk am 6. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

Joseph, Jackson Heights

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful and Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von nk am 6. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Antonio

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von nk am 27. Feb. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

MOTORS KOREA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아침식단이 좋고 로비도 넓어서 여유로운 느낌이 좋음. 방도 깨끗함
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von nk am 13. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

hisham

Poor experience. I stayed at Hilton in many places but this was the worst . To start with I arrived at 6 am , yes, my my check in was supposed to be 3pm but they said I couldn’t even leave my bag and they “found” me a room and charged full price for one extra night . The room had a faulty AC and for two nights they kept saying we will fix it and sent someone but nothing happened. I was planning to extend my stay for a week and I moved to another hotel instead after the two nights because they said if I cancelled there would be no refund
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 4. Feb. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

Chadi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 22. Jan. 2024
thank you

6/10 – Okay

Nudrat

Gut: Personal & Service
Really tired and run down. Ate at the Lebanese restaurant there, really pricey for very average food
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 21. Jan. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Schlecht

Frédéric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
L’hôtel est vieillot, mais propre. Le pire, c’est d’être assailli par deux ou trois porteurs voulant des pourboires. Cela rend l’accueil désagréable. Le restaurant thaï était bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 15. Jan. 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

Burak

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

Yama

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you

2/10 – Ungenügend

Mehmet yasar

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst Hilton ever
Worst Hilton I have ever experienced as an Hilton Honors member I am disappointed
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 17. März 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ungenügend

Vivekananda

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von nk am 11. Jan. 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The original room wasn’t suitable too close to the main road but not an issue room changed in a flash and bags moved and settled quickly, they knew it was my birthday and sent me a cake and balloons. Was new year and we had a super party after an amazing meal in the Indian restaurant all in all it’s a great hotel a but far from old cairo and pyramids but they will arrange safe and reasonable travel for you
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 8. Jan. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

RIYAD, Tripoli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place near airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von nk am 4. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Monique

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I went to the spa on the property and OMG. It was so good I went back the next day as well.
Antwort von Sarah Rabie am 12. Feb. 2024
Dear,Thank you for taking a moment to share your experience at our hotel. We are so pleased tohear you found our hotel to your liking. Looking forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En general me gusto, si volvería
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 31. Dez. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Emsland Nisasta

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 31. Dez. 2023
Thank you

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luckily it was only 1 night
My family and I stayed here as a stopover as we had a flight out of Cairo early the next morning. Check in went very well but tje general condition of the hotel is not well kept. The rooms are worn and outdated for a Hiton. The worst part is the staff expect a tip for everything. I understand it's the culture but it's very invasive and demanding
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von nk am 24. Dez. 2023
Dear 'sThank you very much for your time providing us with your feedback. Allow us to express our sincere apology for your unpleasant experience with us. We have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Hervorragend

Fabio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von nk am 21. Jan. 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

Arie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von nk am 17. Dez. 2023
THANK YOU

10/10 – Hervorragend

Sameh

Quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von nk am 17. Dez. 2023
THANK YOU

10/10 – Hervorragend

Isis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von nk am 3. Dez. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 1. Nov. 2023
Thank you

8/10 – Gut

Philippe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 30. Okt. 2023
THANK YOU

10/10 – Hervorragend

Mark, WINDSOR

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is an oasis close to the airport, without the feel of and "airport hotel". This is an upscale, convention/resort with beautiful courtyard with pools, a small casino, and several restaurants. They keep up the hotel to western standards, so everything works...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von nk am 30. Okt. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very beautiful. Many restaurants. No problems.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Rabie am 29. Okt. 2023
Dear Peter,Thank you very much for your time in providing us with your feedback and rating. We are very delighted to be a part of your wonderful and memorable experience. It’s always our pleasure to be at your service.Looking forward to welcoming you back to Hilton Cairo Heliopolis!Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management