Fassade der Unterkunft

Bewertungen von The Aquincum Hotel Budapest

4 out of 5
The Aquincum Hotel Budapest
Árpád fejedelem útja 94, Budapest

Bewertungen

7,6

Gut

313 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
371 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
170 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
92 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
54 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Berthold

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very attentive staff. Good spa and fitness area
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 20. Mai 2024
Dear Berthold,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting the Aronia Spa and Wellness Center and our very attentive colleagues, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
super
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Rosemarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ich hatte ja nun den direkten Vergleich zum Danubius Hotel Helia. Betten auseinander, Badewanne Lack abgeplatzt, Haare auf dem Boden vom Vorgänger, Whirlpool viel zu klein..ständig besetzt und somit für uns nicht nutzbar. Samstag früh 06.30 Uhr kam die Müllabfuhr direkt vor unserem Zimmerfenster. Alles in allem gefiel es mir in dem anderen Hotel besser und wenn ich wieder mal in Budapest sein sollte werde ich das Hotel Aqiuncum meiden.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 10. Apr. 2024
Dear Mario,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconveniences you have experienced. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant departments, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Thank you for your constructive comments about the improvements and your experience, we will continue collecting feedback from our guests so we can review and improve. Despite these we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elke

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wieder gerne
Wir hatten eine wirklich gute Zeit! Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel befindet sich in einer gut angebundenen Lage mit Blick auf die Donau. Das Vorhandensein von Schwimmbädern, Sauna und Wellness gaben uns die Möglichkeit, nach langen Tagen in der Stadt zu entspannen. abwechslungsreiches und reichhaltiges Frühstück.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 9. Jan. 2024
Dear Barbara,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our very friendly and helpful staff and the relaxing facilities of the Aronia Spa and Wellness Center as well as our varied and rich breakfast. It is true that we are overlooking the Danube and we are well connected by public transportation. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Patrice

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

andrea, Muenchen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
A szobânkban fürdés után szivàrgott a víz a kadból a csempén keresztül.A folyosó 1 hét alatt egyszer sem lett felporszivózva. Az éttermi adag nagyon kevés,ezért élelmiszerboltot kellett keresnünk. A wellness nem lenne rossz,de annyira retkes a nyugàgyon a huzat,hogy az embernek nincs kedve ràfeküdni. A gluténmentes croissant ehetetlen.Amúgy az egy jó pont,hogy egyáltalán beszerezték. A szilveszteri menüsornàl segítettek abban,mit tudok enni,ami allergén mentes. Az pedig,hogy Bp-en ha nem beszélsz egy hotelban angolul,nem tudsz semmit rendelni,egyenesen felháborító.A személyzet többsége ugyanis csak angolul beszél.De miért nem ők tanulnak meg magyarul?Elvégre nem Angliában vagyunk.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 9. Jan. 2024
Kedves andrea!Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte az Aquincum Hotel Budapestet. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodánk nem minden szempontból felelt meg az Ön elvárásainak, ezért a nálunk töltött idő, nem volt olyan élvezetes, mint várta. Köszönjük észrevételeit és hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Továbbra is figyelemmel kísérjük Vendégeink visszajelzéseit szolgáltatásaink fejlesztésének érdekében és a tapasztalt kellemetlenségekért ezúton is szeretnénk szíves elnézését kérni. Észrevételeit továbbítottuk az illetékes osztálynak, és biztosíthatjuk afelől, hogy megtesszük szükséges lépéseket a hasonló vendégvisszajelzések elkerülése érdekében. Továbbá köszönjük észrevételeit a gluten mentes croissant-ra vonatkozóan.Sajnálattal olvastuk azt is, hogy külföldi személyzetünk kellemetlenséget okozott Önnek. Tájékoztatjuk, hogy nemzetközi szállodaként az első kommunikációs nyelvünk az Angol, de mindig ügyelünk arra, hogy legyenek Magyar nyelven beszélő kollégák is műszakban ha segítségre lenne szüksége. Bízunk benne, hogy mindezek ellenére a jövőben is lesz alkalmunk viszont üdvözölni Önt az Aquincum Hotel Budapestben, hogy felülírhassuk a kellemetlen tapasztalatokat. Üdvözlettel,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zuviel Personal und trotzdem sehr sehr langsam .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 4. Jan. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. Please kindly note that you stayed with us in one of the busiest periods of the year, where our colleagues tried their best to please each and every one of our guests. We are regretted to read that we have fallen short on this occasion. Despite this we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Tibor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 14. Dez. 2023
Kedves Tibor!Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte az Aquincum Hotel Budapestet. Örömmel olvastuk, hogy összességében rendben volt az itt tartózkodása alatt és kellemesen telt a nálunk töltött idő. Bízunk benne, hogy a jövőben lesz alkalmunk viszont üdvözölni Önt az Aquincum Hotel Budapestben.Üdvözlettel,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good, breakfast extraordinary
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 9. Okt. 2023
Dear Johannes,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our extraordinary breakfast. We all look forward to your next visit at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Selene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the service provided. The only thing that could be improve is a renovation of the installations of this hotel but it was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 14. Aug. 2023
Dear Selene,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is good to learn that our hotel met with your expectations, and you were stratified with your stay with us. It is good to read that you liked the service provided by our staff, it is a great feedback to them so that they can continue to provide a high quality service. Thank you for your constructive comments about the improvements and your experience, we will continue collecting feedback from our guests so we can review and improve. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Silvio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles ok
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 14. Aug. 2023
Dear Silvio,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are happy to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 31. Juli 2023
Dear Anonymous,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Johannes Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
This time has been something under construction and it was a very heavy noise during the day.They offered to change the room a couple of hours before departure
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 15. Juni 2023
Dear Johannes Josef, Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspects our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconveniences you have experienced. We are sorry to read your experience with the heavy noise, please accept our uttermost apology. Please be kindly informed that we are currently replacing our lifts in order to provide an even better experience to our valued guests and this might cause an occasional disturbance. We all hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 – Okay

Nikolaus

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 15. Juni 2023
Dear Nikolaus,Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. However, we can see from your ratings that you were not fully satisfied, so we would be happy if you could share more details with us so that we can learn from it. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Maximilian

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Businesstrip in Budapest
Hotel schon etwas in die Jahre gekommen. Ich habe mit meinen Goldstatus ein Zimmerupgrade und eine Flasche Wein bekommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 30. Jan. 2023
Dear Maximilian,Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. While it is good to read that you were satisfied with our upgrade and with wine amenities, we regret to learn your disappointment about the condition of our hotel, however, we do understand your point. We honestly hope that despite of these to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
Das Hotel ist echt super. Das Frühstück der Hammer, sehr viel Auswahl. Im Zimmer die Matratzen, extrem weich und schon etwas durchgelegen. Mit Kreuzproblemen nicht so toll. Wellness kann ich nicht beurteilen, da ich es nicht genutzt habe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 4. Jan. 2023
Dear Petra,Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased that overall you had a good stay with us and you found our Hotel really great. We are happy to read that our breakfast was up to your liking and you thought it was various. However, we are sorry to read your disappointment regarding the mattress. We do apologize for the inconveniences you have experienced. Thank you for your comments, we continue collecting feedbacks from our Guests so we can review and improve. We all hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest soon.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Preis-Leistungs-Verhältnis. Super Frühstücksangebot. Eigenes Thermalbecken mit Schwimmbad und Sauna von 06-22 Uhr geöffnet.
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 7. Nov. 2022
Dear Miguel,Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that in overall our Hotel met with your expectations on a great value. It is good that our breakfast offer was up to your liking. We are also happy to read that our Aronia Spa and Wellness Center opening time was convenient for you and you enjoyed the facilities of the spa. We hope that we will have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest soon.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 7. Nov. 2022
Dear Werner,Thank you for taking time to rating The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Buelent

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 7. Nov. 2022
Dear Buelent,Thank you for taking time to rating The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 – Gut

Hans-Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

BOA

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2022
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 8. Apr. 2022
Dear BOA, Thank you for taking time to rating The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the near future. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Pools und Einrichtung. Gute Lage für Öffis. Die Reinigungskraft war bei 4 Übernachtungen nur einmal im Zimmer und im Spa hätte ich mir ein Angebot für eine Massage erwartet. Super nettes Personal und ausgezeichnetes Essen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 7. Jan. 2022
Dear Martin, Thank you for taking your time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to read that you enjoyed your time at the Aronia Spa and Wellness Center and many thanks for highlighting our nice colleagues and the excellent food. However, we do apologize for the inconveniences with the daily cleaning. Please rest assured, that corrective actions will be taken. Thank you again for this lovely feedback. We all look forward to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1a
1a
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 7. Sept. 2021
Dear BOA, Thank you for taking your time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our hotel and services met with your expectations and you enjoyed your time with us. We all look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzig nervig ist, daß wiederholt versucht wurde, Inklusivleistungen separat abzurechnen. Letztes Jahr das Parken, dieses Mal Frühstück....
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 24. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We are glad to learn that in overall you had a nice time with us. Please be kindly informed, that our Guests are able to reserve rooms including or excluding services, like breakfast, up to their preferences. We regret in case it was misleading. Despite of this, we hope to have the opportunity to welcoming you back soon. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, etwas Renovierungs bedürftig, Im Zimmer ist es Kalt da die Heizung nicht geheizt hat. Spa bereich sehr schön. Masagen sind nicht zu empfehlen, außer man möchte gerne gestreichelt werden mit kalten Händen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 11. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We are delighted to learn that in overall you had a nice time with us and you enjoyed our wellness facilities. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

6/10 – Okay

Árpád

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 26. Jan. 2020
Dear Árpád, Thank you for your rating. We regret to learn that your stay was not entirely up to your satisfaction. Please aceept our sincere apologize for any inconveniences you encounterd during your visit. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Lage gut, Wellness gut, aber einiges funktioniert nicht, so whirlpool... Badewanne im Zimmer mit Schimmel Ansatz geht garnicht.. Um 730 Uhr Wecken bei defekten Mikrofonen schlecht, Zimmer Wände und Möbel abgewohnt... Personal super nett
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 4. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay at The Aquincum Hotel Budapest. We are glad to learn that you enjoyed our wellness facilities and found our location convenient. Many thanks for praising our staff, we are proud to share your kind comments with them. However, thank you for highlighting certain points, where improvement is needed. Please be assured, that relevant actions will be taken. We hope to have the opportunity to welcoming you back in the future. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Lisa-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 26. Jan. 2020
Dear Lisa-Marie, Thank you for this kind rating. We are thrilled to learn that you had a nice time with us. We look forward to welcoming you back at the Aquincum Hotel Budapest. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Die Therme waren super. Schön ist es, dass man vom Zimmer aus dorthin kommen kann.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 16. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We are delighted to learn that you enjoyed our wellness facilities. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
EISZEIT IM HOTEL!Meine Kollegin und ich sind insgesamt 3 Nächte im Hotel gewesen. Wir haben Doppelzimmer mit Frühstück gebucht. Hier unser Fazit: Sauberkeit: In Ordnung (Es wurde «nur» jeden zweiten Tag gereinigt) Frühstückbuffet: War sehr lecker und hatte eine gute Auswahl Personal: freundlich aber nicht hilfsbereit, vor allem bei Problemen Zimmer: SCHLIMM! Bei unserem Ankommen, war das Zimmer recht frisch, am zweiten Tag haben wir versucht die lauwarme Heizung hoch zu stellen->Heizung ging gar nicht mehr. Daraufhin den Monteur kommen lassen, an der Rezeption waren die Probleme bekannt. Wir haben den Monteur gebeten die höchste Stufe einzustellen. Am nächsten Tag immer noch Eiszeit im Zimmer, Heizung lauwarm (die im Bad feuerheiss!), morgens wieder zu Rezeption->anderes Zimmer oder zusätzlicher Heizkörper. Am Abend wiedergekommen, kein zusätzlicher Heizkörper, keine Zimmeränderung->wieder zur Rezeption, Antwort: Sie haben keine zusätzlichen Heizkörper aber ein anderes Zimmer, dass warm ist. OK! Das andere Zimmer war noch kälter, weil da nicht mal die Heizung im Bad funktionierte! Gut wieder ins andere Zimmer zurück. Als Sie dann am letzten Tag nach dem Aufenthalt gefragt haben und wir das alles noch dem 5 Mitarbeiter erzählt haben und dass wir nicht zufrieden seien, gab es eine Entschuldigung die er uns nicht mal ins Gesicht sagen konnte. Als wir dann noch unsere Koffer abholten, kam die 6 Angestellte, die uns wenigsten zugehört hat und sich 10 Mal bei uns Entschuldigt hat!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 13. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to write a review about your recent visit. We are sorry to hear of your disappointment with the glitches you encountered. We sincerely hope to be able to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest on a future visit in the hope of turning around your experience. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Functional
Convenient to reach place, a big hotel though. I would have hoped to get an early check in as requested but wasn't possible.Also had to switch rooms as it wasn't according to booked category. Otherwise quite functional. I wonder why whenever you book through a reservation platform, you get the rear view room, never the sea side, lake view, or the panorama floor. Helpful and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 30. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. We are glad to learn that in overall you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our helpful and friendly staff. However, please accept our seincere apology that we were not able to accommodate your request for an early check in. We do hope to have the chance to welcome you back in the future. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Udo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 5. Sept. 2019
Dear Udo, Thank yuo very much for your rating following your recent stay at The Aquincum Hotel Budapest. We are glad to see that your stay was an enjoyable one. We look forward to welcome you back. Best regards, Philippe Mahuas General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Musik im Speisesaal beim Abendessen. Sauberkeit beim Parkplatz vor dem Eingang.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 30. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and the constructive remarks. We are glad to learn that you had a nice time with us. We hope that we will have the chance to welcome you back in our hotel. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
entspricht nicht mehr einem 4 **** Hotel
Korridor während 4 Tagen (wir waren 5 Nächte im Hotel) nicht gereinigt >>schmutzig. Zimmer schlecht gereinigt, 2x war das Zimmer um 16.00h noch nicht gemacht,> Vorhang war heruntergerissen und ist es geblieben,> Jacuzzi im Bad war die ganze Zeit ausser Betrieb (warum, Grund?),> keine Infos erhältlich betreffend öffentl. Verkehr, keine Stadtpläne etc. >Personal freundlich aber nicht unbedingt dienstfertig. >Grosses Hotel mit einem grossen, täglichen Gästewechsel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 13. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to share your concerns with us. Please, accept our sincere aplogy for the inconveniences you might experienced during your visit. Please be assured that the mentioned inconveniences do not reflect to our high standards and we are doing our best to improve our services. Regarding the jacuzzi, please be kindly informed that due to a technical issue, it is temporary on test status. We are waiting for the results to be able to give it back to our Valued Guests. We do hope that we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das erste Zimmer war so dreckig, es lagen noch abgeschnittene Fussnägel auf dem Boden, zusammen mit Haaren und Löffeln unter dem Tisch. Die Ecken und Kanten haben noch nie eine Säuberung erfahren. Das 2. Zimmer war etwas besser. Zum Glück habe ich immer Puschen dabei, mit nackten Füssen hätte ich mir einen Ekel geholt. Die Teppiche fleckig, die Ecken schmutzig. Hinter dem Vorhang an der Decke wurde noch nie gereinigt. Die Glasplatten hatten noch drunter gelaufenen Dreck. Die Flure standen vor Dreck. Unser Zimmer wurde bei 3 Übernachtungen nur 1x gereinigt. Zum Glück hatten wir die Handtücher nicht auf den Boden geworfen. Das Hotel ist direkt an 2 4-spurigen Strassen, plus 2x Strassenbahn. Die Klimaanlage ging nicht, also mussten wir die Fenster aufmachen. Lärm die komplette Nacht, sondersgleichen! Nicht Zentrum nah, wie beschrieben. 10Min mit der Strassenbahn. Das Frühstück ok, keine besondere Qualität, eher eine Massenabfertigung! Kaffee aus dem Automat, den man nicht trinken konnte. Die Eingangshalle erstmal wow, aber bei näherem Hinschauen alles verdreckt und vergammelt. Ich könnte endlos weiter schreiben....
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 6. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to share your concerns with us. We are terribly sorry to read that you were not satisfied with our hotel. Please, accept our sincere apology for the inconveniences you experienced during your visit. Please, be assured that thi does not reflect to our standards and we are working hard on improving our services. We do hope that we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war in den meisten Bereichen sehr gut ausgestattet und gepflegt. Der Teppichbelag im Flur (1.Etage) war ganz neu (es roch etwas nach Chemie...) und besonders der Frühstücksraum in der 1. Etage war exquisit eingerichtet. Im Zimmer passte der Wasserkocher nicht auf das elektrische Unterteil, aber der Zimmerservice konnte sofort ein passendes Ersatzteil herbei schaffen. Die Badausstattung war sauber, aber nicht mehr ganz so neu. Im Spa funktionierte der Whirlpool gerade nicht. Die Thermalbecken und das Schwimmbecken waren gepflegt, jedoch im Saunabereich der Damen ließ der Zustand der Duschkabine etwas zu wünschen übrig! Ansonsten war aus unserer Sicht alles sehr geschmackvoll eingerichtet und sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 2. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. We are glad to learn you had a nice time with us. We hope that we will have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer hatte keine Kaffeemaschine wie die Nachbarszimmer. Der Mineralwasser mit Kohlensäure im Kühlschrank wurde von Vorgänger geöffnet, mit Hahnenwasser aufgefüllt und wieder im Kühlschrank versorgt. Meine Buchung war inklusive Frühstück und trotzdem musste ich dafür bezahlen. Zustand des Zimmers war ein Desaster. Fehlende Kleiderbügel im Schrank, oder keine Stöpsel zu Badewanne... Zum vergleich zu meinem Aufenthalt im Doppelzimmmer eine Monat früher, war d Executive Zimmer eine deutliche Abstieg für mehr Geld. Damals sehr zufrieden, diesmal das pure Gegenteil!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 29. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to share your concerns with us. Please, accept our sincere apology for the inconveniences you experienced during your visit. Please, be assured, that we take your remarks serioulsy and working hard on improving our services. We hope that we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 16. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your rating. We are sorry to learn that you were not satisfied with our services. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal (Küche und Bedienung) teilweise inkompetent und wenig enthusiastisch für ihren Job!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 8. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to leave us a feedback about your stay. Please, accept our sincere apology in case you felt our colleagues did not serve you in a professional manner. Please be assured that your feedback is valuable for us and we are working on improving our services. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for rating our hotel. We are glad to see you had a nice time with us. We look forward welcoming oyu back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

8/10 – Gut

Dietmar

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check in ab 15h!!!!
Check in; erst nach 15h möglich, ich denke das gibt es niergendwo in Europa. Check out sehr langsam; trotz Vorauszahlung, dass sollte man ändern.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Eva Kovesi am 15. März 2019
Dear Dietmar, Thank you for your feedback. We regret to hear that you were not happy with our check in time however please note that most of the hotels make the check in time between 14:00-16:00 worldwide. For the waiting time upon check out please take our sincere apology. We hope to welcome you back in the future. Best regards, Eva Kovesi Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for this amazing feedback. We are glad to learn that you were satisfied with our services. We lok forward welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for this amazing feedback. We are glad to learn that you were satisfied with our services. We lok forward welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

2/10 – Ungenügend

RolandMartin, Göttingen DE

Es war nicht möglich, eine offizielle Rechnung von EXPEDIA zu bekommen und man hat mir Vorteile versprochen, wenn ich positiv bewerte !
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Eva Kovesi am 16. Feb. 2019
Dear RolandMartin, Thank you for your feedback. Please note that reservations booked via 3rd party agents can be invoiced only by the agent itself, the hotel is not able to see the rate for the room as it is already settled between the guest and the agent. We hope that you enjoyed your stay with us, and you will be able to clarify the inconveniences with your agent. Best regards, Eva Kovesi Duty Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von The Aquincum Hotel Budapest am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for this amazing feedback. We are glad to learn that you were satisfied with our services. We lok forward welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Eva Kovesi am 31. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We are sorry that you were not satisfied with your stay. For the inconveniences please accept our sincere apology. Best regards, Eva Kovesi Duty Manager

6/10 – Okay

Monika, Wien

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel mit sehr guten Verkehrsverbindungen. Freundliches,bemühtes Personal, leider manchmal überfordert/Frühstücksraum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Timi am 7. Nov. 2018
Dear Monika, Thank you for choosing our hotel. We deeply regret to see your rate that you were not totally satisfied with our services. Thank you for your nice comment for the staff and traffic. Hope to see you again soon. Kind regards, Timea Besze Rooms Division Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Enikő am 13. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing us and thank you for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay here and you were mostly satisfied with our hotel. Hope to see you again soon. Best regards, Enikő Vázsonyiné Ásoth Quality Supervisor