Behandlungsräume für Paare, Körperbehandlungen, Tiefengewebe-Massagen

Bewertungen von Mystery Hotel Budapest

5 out of 5
Mystery Hotel Budapest
Podmaniczky utca 45., Budapest

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

299 von insgesamt 378 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
63 von insgesamt 378 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 378 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 378 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 378 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Elisabeth, Wildschönau

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles perfekt.Aich das Upgrade war genial Immer wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Horváth Anikó am 19. Mai 2024
Liebe Elisabeth,Vielen Dank für Ihr positives Feedback in Ihrer Bewertung.Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen perfekten Aufenthalt bei uns hatten und das Upgrade geschätzt habenWir freuen uns, Sie in Zukunft wieder für ein weiteres angenehmes Erlebnis begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Horváth Anikó,General Manager

10/10 – Hervorragend

Helena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantischer Citytrip
Sehr guter Ort für Paare. Praktische Lage um alles zu besuchen. Toller kleiner Spa Bereich (Dampfbad war aber kaputt ). Sehr freundliches Personal und exzellentes Restaurant. Einziger Kritikpunkt, dass man am Abend die Fenster im Zimmer nicht richtig abdunkeln konnte.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 13. Nov. 2023
Liebe Helena, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel als einen sehr guten Ort für Paare empfunden haben, unsere günstige Lage zu schätzen wussten und unseren tollen kleinen Wellnessbereich genossen haben. Es freut mich zu hören, dass Sie unser Personal als freundlich und unser Restaurant als ausgezeichnet empfunden haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen durch die Fenster in Ihrem Zimmer entstanden sind. Wir wissen, wie wichtig ein gut abgedunkeltes Zimmer für einen erholsamen Schlaf ist. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Simone

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Standort, alles super erreichbar. Nettes Personal, gutes Essen, super Ausstattung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 1. Nov. 2023
Liebe Simone,Vielen Dank für Ihre netten Worte über unser Hotel. Wir freuen uns zu hören, dass Sie unsere Lage günstig und unser Personal freundlich fanden. Es ist auch schön zu hören, dass Ihnen unser Essen und unsere Einrichtungen gefallen haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Anikó HorváthHoteldirektorin

6/10 – Okay

Ronald, Appenzell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer war eher klein. Hunde bellten morgens um 7.30 Uhr. Personal lächelt nie. Keine Freundlichkeit oder Zuvorkommenheit. Es geht nur um Cash. Es wird nichts geschenkt.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 21. Aug. 2023
Lieber Roland,Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung geteilt haben. Ich entschuldige mich aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthalts bei uns entstanden sind. Bezüglich der Zimmergröße verstehen wir, dass verschiedene Gäste unterschiedliche Raumvorlieben haben. Wir bieten eine Reihe von Zimmerkategorien an, um unterschiedlichen Bedürfnissen gerecht zu werden, und wir bedauern etwaige Enttäuschungen aufgrund der Zimmergröße. Ich entschuldige mich für die Störung, die das Hundegebell zu früher Stunde verursacht hat. Es ist wirklich enttäuschend zu hören, dass Sie feststellen, dass es unserem Personal an Freundlichkeit und Höflichkeit mangelt. Wir sind bestrebt, außergewöhnlichen Service und eine herzliche Atmosphäre zu bieten, daher ist Ihr diesbezügliches Feedback wirklich besorgniserregend. Seien Sie versichert, wir werden dies mit unserem Team besprechen, um sicherzustellen, dass sich unsere Gäste während ihres Aufenthalts immer willkommen und geschätzt fühlen. In unserem Haus legen wir höchsten Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und es tut mir leid, wenn Sie das Gefühl haben, dass unser Fokus ausschließlich auf Geldangelegenheiten liegt.Wir hoffen, dass Sie darüber nachdenken, uns eine weitere Chance zu geben, Ihnen den außergewöhnlichen Aufenthalt zu bieten, den Sie verdienen.Herzliche Grüße,Anikó HorváthHoteldirektorin

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist ein absoluter Augenöffner, super eingerichtet.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Anikó Horváth am 7. Apr. 2023
Dear Robin,thank you very much for your great feedback.We love to see that you found our Mystery Hotel Budapest's design absolutely stunning.We are looking forward to welcoming you back.Best regards,Anikó HorváthGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Anikó am 7. Feb. 2023
Dear Dennis,Thank you very much for choosing Mystery Hotel Budapest.I cannot thank you enough for your very kind feedback on your recent stay with us. I appreciate your time to share your experience with us.We hope we will have the opportunity of welcoming you back.Kind regardsAnikó HorváthGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nach anfänglichen Schwierigkeiten beim einchecken, als um 15:15 Uhr das Zimmer noch nicht fertig war, nach einem Drink an der Bar, aber alles wieder gut war, verlief der restliche Aufenthalt in diesem besonderen Hotel reibungslos. Es war ein besonderes Erlebnis und wir haben sehr gut geschlafen dort.
Antwort von Aniko am 4. Dez. 2022
Dear Frank,Thank you for choosing Mystery Hotel Budapest as your accommodation. We are grateful for your kind words and your comments will help us to perform at a higher level in the future. Hope to meet you soon again and wish you all the bestKind regardsAnikó HorváthGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Geza Miski, Reservations and Revenue Manager am 7. Feb. 2022
Dear Thomas, Thank you very much for your positive review, we really hope you have enjoyed your stay at Mystery Hotel Budapest. We also hope we can welcome you back in the future. Kind regards,

8/10 – Gut

Julian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein gutes Hotel,leider hat mir ein Bügeleisen gefehlt. Frühstück war sehr gut und Zimmer sehr groß.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Martina Pálffy, Reservations Agent am 17. Dez. 2021
Dear Julian, Thank you for choosing Mystery Hotel during your recent visit in Budapest. Thank you very much also for your valuable feedback, as we really appreciate you took some time to share your opinion. We are delighted to hear, you were satisfied with our services, especially with breakfast and with the occupied room. Let me kindly inform you, that iron is always available at the Front Desk, upon request. We truly hope that in case you will visit Budapest again, we will have the pleasure welcoming you back at Mystery. With kind regards:

10/10 – Hervorragend

Leonie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel.
Das Hotel ist sehr empfehlenswert. Frühstück klein, aber dafür sehr gut. Würden bei einer erneuten Reise das Hotel wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Martina Pálffy, Reservations Agent am 16. Nov. 2021
Dear Leonie, Thank you very much for choosing Mystery Hotel Budapest. We are pleased that you are satisfied with our services and it is a pleasure reading such nice reviews. We are grateful for your kind words and we hope we will have the opportunity of welcoming you back. Kind regards:

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und liebevolle Zimmeraustattung. Sehr viele Details. Hier hat sich bei der Gestaltung des Hotels wirklich mal jemand Gedanken gemacht. Vom Großstadtlärm bekommt man, trotz der zentralen Lage kaum etwas mit. Das Hotel ist wirklich auf dem neuesten Stand. Nur der Wirlpool im Innenhof, ist für ruhige Momente etwas deplaziert. Ich kann, werde und habe es schon weiter empfohlen. Daumen hoch
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Viktoria Director of Business Development am 18. Aug. 2021
Dear Valued Guest, Many sincere thanks for your kind review and recommendation. We were very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Philipp

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome Hotel with fantastic service
Great Hotel with lovely Details. We enjoyed our stay! Staff is friendly at anytime. Breakfast offers a fine selection of food, Extras wishes where no problem at all. In the evening we enjoyed cold drinks and food on the rooftop. Spa and fitness fulfiled our stay. We can highly recommend this Hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Viktoria Director of Business Development am 6. Aug. 2021
Dear Philipp, Many sincere thanks for your kind review and recommendation. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable stay with us. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were met. Please be assured that your comments will be shared with our Team as well. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon in Budapest. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good city hotel
very nice food clean and stylish rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020
Antwort von Kind regards am 11. Dez. 2020
Dear Guest! Thank you very much for staying at Mystery Hotel Budapest. We are glad that you have enjoyed your stay here. Thank you for taking the time to write us a feedback.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Fanni Bognár, Reservations am 18. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Mystery Hotel Budapest during your stay. We are more than happy that you have liked the hotel. We appreciate taking your time and evaluate our services.

10/10 – Hervorragend

Lara

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartiges Hotel mit einem außerordentlich zuvorkommenden Personal und einer tollen Lage. Der Spabereich sowie die wunderschöne Dachterrasse lassen keine Wünsche offen-ebenso wie der grandiose Service. Alle Erwartungen wurden um Längen übertroffen - vielen Dank dafür!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Noémi Györgyicze, Reservations am 5. Aug. 2020
Liebe Lara, vielen Dank für das überaus freundliche Feedback! Es erfüllt uns mit Stolz zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns in vollen Zügen genossen haben und die Gelegenheit hatten in unserem Spabereich sowie unserer Rooftop Bar entspannen zu können. Wir freuen uns schon sehr Sie bald wieder im Mystery Hotel Budapest begrüßen zu dürfen!

10/10 – Hervorragend

Felix

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Geza Miski, Reservations and Revenue Manager am 5. Aug. 2020
Dear Felix, Thank you very much for taking the time and leaving us a review. We hope that you have enjoyed your stay at Mystery Hotel Budapest. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly staff. Very nice room. Great service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Geza Miski, Reservations and Revenue Manager am 9. Juli 2020
Dear A, Thank you very much for sharing your feedback with us! We were pleased to read your positive comment and we are glad that you enjoyed your stay with us. We are especially grateful that you mentioned our staff as they are doing their best to provide the highest level of service possible to our beloved guests. We hope that in the future we will have the opportunity to welcome you back to our hotel. Warm regards from Budapest,

10/10 – Hervorragend

semucde, München, Bayern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hübsches, praktisch neues Hotel in zentraler Lage. Zuvorkommendes und hilfsbereites Personal. Valet-Parking zum gleichen Preis wie normales Parken (von anderen Angeboten).
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Noémi Györgyicze, Reservations am 7. Jan. 2020
Thank you so much for sharing your feedback with us! We were pleased to read your words of praise and that you enjoyed your stay with us. We hope that in the near future we will have the opportunity to welcome you back to our magical building!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Geza Miski, Reservations and Revenue Manager am 21. Okt. 2019
Thank you very much for your feedback, we would highly appriciate if we could learn more from your remarks. Is there anything that you would like to share with us?Anything you liked or disliked in our hotel? Thank you very much, we hope you will visit us again in the future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
my first coice in Budapest!
This hotel will be my first choice in Budapest! It`s a very special, very interesting hotel. The staff is extraordinairy friedly - everyone! It`s quiet, it`s comfortable, it`s luxury. Couldn`t be better!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Geza Miski, Reservations and Revenue Manager am 20. Okt. 2019
Dear Walter, Thank you very much for your feedback, it means a lot to us. We are delighted that you liked our hotel and enjoyed your stay with us. Especially thank you for highlighting our staff, we will pass your kind words to them. Please make sure you will visit us for your next trip in Budapest. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
geniales Hotel mit dem besonderen Tick der Einrichtung/Ausstattung. Schönes großes Bad Sehr freundliches, zuvorkommendes Personal Wellnessbereich ist klein und gut. Nahliegend zu allen touristischen Zielen in Budapest Frühstücken kann man auch in der Umgebung
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Noémi am 7. Okt. 2019
Lieber Thomas, vielen Dank für die freundliche Rückmeldung! Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und freuen uns darauf Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Noémi Györgyicze

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Ágnes am 24. Aug. 2019
Dear Guest, We’re thrilled to learn that you have enjoyed your stay! Our main goal is to fulfill all our dear guests’ requests and we are constantly pursuing to provide the best services for our gentle guests, just like you. We do hope to have the pleasure to welcome you back in the near future! Thank You for your kind review, it means a lot to us! The Mystery Hotel Budapest Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Noémi am 24. Sept. 2019
Thank your for your review! Please feel free to express what we could improve in your eyes! We are always open and happy about feedback! We hope to see you again as our guest in the future!

10/10 – Hervorragend

A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach gut
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Mystery Team am 3. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us! We are happy to read that you have enjoyed your time at Mystery Hotel Budapest! We hope that in the future we will have the opportunity to welcome you back! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Jayden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wiederholung garantiert
Extrem freundlich
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Mystery Team am 3. Juni 2019
Dear Jayden, Thank you so much for sharing your feedback with us! We are happy to read that you have enjoyed your time at Mystery Hotel Budapest! We hope that in the future we will have the opportunity to welcome you back! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Interieur ist aussergewöhnlich. Day Spa Bereich ist sehr angenehm. Der Restaurant-Bereich ist fantastisch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Mystery Team am 3. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us! We are happy to read that you have enjoyed your time at Mystery Hotel Budapest! We hope that in the future we will have the opportunity to welcome you back! Kind Regards

8/10 – Gut

Hannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Mystery Team am 3. Juni 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback with us! We are happy to read that you have enjoyed your time at Mystery Hotel Budapest! We hope that in the future we will have the opportunity to welcome you back! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Rita Ronyecz am 9. Mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review. I would like to express our gratitude for having chosen our hotel for your stay. We are delighted to know that you have enjoyed your time at us. As our main goal is to fulfill all the requests and needs of our beloved guests, it means a lot to all of us. We are looking forward to the next opportunity when we can welcome you here again, and we wish you all the best until then. Kind regards, Rita Ronyecz Reservations

10/10 – Hervorragend

Kevin, Davidson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Int r sting Artwork, Look closely and you’ll be surprised at what you see.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Anikó Horváth am 2. Mai 2024
Dear Daniel,thank you very much for sharing your feedback with us. We truly hope that next time you will enjoy the 5-star experience and atmosphere with us.Best regards,Anikó HorváthGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful facilities!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 23. Apr. 2024
Dear James,Thank you for your kind words. We are delighted to hear that you enjoyed our wonderful facilities. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in future.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Lulu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was our wedding anniversary celebration. We stayed at The Mystery Hotel for 5 nights. Every single hotel staff and management team provided attentive professional service. From the front desk, breakfast, and room service to the spa, we are being taken wonderful care of every day. It felt like home. We are rating 10 out of 10 for our amazing experience. The fact that The Mystery Hotel honored the VIP perks and upgrade when available, Expedia should rank it on top of the VIP hotel list. Everyone should look no further and always choose to stay at The Mystery Hotel whenever you are in Budapest.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 19. Apr. 2024
Dear Lulu,We are truly grateful for your kind words and for choosing The Mystery Hotel to celebrate your wedding anniversary. It brings us immense joy to hear that you felt at home during your 5-night stay and that our staff provided you with attentive and professional service across all departments. Your perfect rating and appreciation of our cleanliness, staff, service, amenities, and property conditions mean a lot to us.It's amazing to hear that we belong to the VIP hotel list in your opinion. We are committed to maintaining and exceeding the high standards that we have set, and we look forward to welcoming you back for future celebrations.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel! Short walk from the central train station. Easy to walk for sightseeing to the old town. Great front desk staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 9. Apr. 2024
Dear William,Thank you for your fantastic review!We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel conveniently located for sightseeing. It's wonderful to know that you were pleased with our front desk staff, cleanliness, service, amenities, and property conditions.Your feedback is truly appreciated and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Bon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and luxurious
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 17. März 2024
Dear Bon,Thank you for your positive review highlighting the beauty and luxury of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and experienced our high standards of hospitality. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 12. März 2024
Dear Tom,Thank you for your exceptional review highlighting the cleanliness, staff service, amenities, and property conditions of our hotel. We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay. We look forward to welcoming you back for another outstanding stay.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Sasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would give ten stars if I could. The staff were so helpful and kind, and really went out of their way to help me. I was upgraded to the Mona Lisa suite, and the big luxurious tub was such a treat after a long day traveling. Wonderful shower/toiletries products and lots of thoughtful touches. The bed was large and comfortable. The room and entire hotel are so ornate and beautifully decorated with some fun twists. Limited room service menu, but food was amazing and service was very quick. Nespresso machine with everything you need for the perfect espresso. Breakfast in the great hall had many yummy options. Treated myself to a massage at the spa, which was wonderful. Staff stored my luggage for free after checkout. Such an incredible hotel, wish I could’ve stayed longer. Thank you, Mystery Hotel and staff!
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 28. Feb. 2024
Dear Sasha,We are truly grateful for your glowing review and the kind words you have shared about your recent stay with us. It's delightful to hear that our staff's hospitality, the luxurious amenities, and the thoughtful details in your suite, including the Mona Lisa upgrade, made your stay memorable. We are pleased to know that you enjoyed the dining options, room service, and the spa experience. We are committed to maintaining the high standards of cleanliness, service, and amenities that you experienced during your stay. We look forward to welcoming you back for another unforgettable stay at Mystery Hotel!Best Regards,Anikó Horváth ,General Manager

10/10 – Hervorragend

Sherrie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Budapest Meets Miami
Mystery Hotel was one of the fanciest hotels I've ever had the pleasure of staying at. I stayed two nights in two different rooms. I had to add a night because my flight was cancelled but it was very easy to do so. Both rooms had their own styling and art references. I adored the palm wallpaper. I really enjoyed their spa and spent most of my extra day there relaxing. I also got a workout in at their gym. The restaurant is very fancy and upscale dining but surprisingly affordable. Everyone we worked with there was incredibly friendly and helpful. They even called a cab for me for 5:30am so I could catch my flight. Will definitely stay with them again during my next trip to Budapest.
Incredible Dinner in the Great Hall
Beautiful Jacuzzi in the Spa area
Very affordable and delicious Breakfast Buffet featuring some Hungarian staples
The room styling was exquisite and had so much character!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 27. Feb. 2024
Hello Sherrie,We are delighted to hear that you found Mystery Hotel to be one of the fanciest hotels you've stayed at and that you enjoyed the unique styling and art references in our rooms. It's wonderful to know that you had a pleasant experience at our spa and gym, and that you found our restaurant to offer upscale dining at an affordable price. We are also pleased to hear that our staff provided you with friendly and helpful service throughout your stay. We look forward to welcoming you back during your next trip to Budapest and providing you with another enjoyable stay.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Jakob

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Jakob, Thank you for sharing your review. We are delighted that you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you again in future. Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Nolwazi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel, clean, great service. Very luxury and the spa is by far the best thing.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 20. Feb. 2024
Dear Nolwazi,Thank you for your kind words and for highlighting the aspects of your stay that you enjoyed. We are pleased to hear that you found our hotel amazing, with clean facilities and great service. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience.Best Regards,Anikó Horváth,General Manager

10/10 – Hervorragend

Shivani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 31. Jan. 2024
Dear Shivani, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had an amazing stay with us. We are looking forward to welcoming you back in future. Warm regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

ZHAO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
hotel is clean and walkable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 25. Jan. 2024
Dear Zhao,Thank you so much for the kind review! We are delighted to hear that you found our hotel clean and walkable, and that you appreciated our staff, service, and amenities. We would love to welcome you back for another enjoyable stay in future.Best Regards,Horváth Anikó ,General Manager

10/10 – Hervorragend

Selina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 24. Jan. 2024
Dear Selina, Thank you for sharing your perfect review. We can't wait to welcome you again in future.Warm regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fun, funky decor in a five star property. Enjoyed the spa (massages were excellent) and full breakfast. Our room was large and well appointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Alice, Thank you for sharing your review. It's wonderful to hear that you enjoyed the fun and funky decor, as well as the excellent massages and our full breakfast. We are happy to hear that you were satisfied with your room. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay.Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Zaven

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 24. Jan. 2024
Dear Zaven, Thank you for sharing your feedback. We are super happy that you had an excellent time staying with us. We are looking forward to welcoming you back in future. Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Darius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 31. Jan. 2024
Dear Darius, Thank you for sharing your review. We are super happy that you had a perfect stay with us. We hope to welcome you again in future!Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Meagan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay! The room was beautiful and clean. The spa was a great bonus. Breakfast was very good with lots of options. I would recommend this to everyone. It was out of the way of highly touristy areas, but we had no trouble walking or taking the underground to sites. Staff was wonderful and attentive.
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 20. Dez. 2023
Dear Meagan, Thank you so much for taking the time to share your fantastic experience at our hotel! We are delighted to hear that you had an amazing stay and that you enjoyed the beautiful and clean room, the great spa facilities, and the delicious breakfast with plenty of options. It's wonderful to know that you found our location to be a perfect balance. Your recommendation means a lot to us. We can not wait to welcome you again in future. Warm regards, Anikó Horváth, General Manager

8/10 – Gut

Amir Peter

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mystery Hotel
Flot hotel. Morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for. Spa er meget lille og vandet i jacuzzi er slet ikke varm nok. Det ligger i centrum men forvent en længere gåtur på ca 20 min ind til selve gågaden. Der er dog et kæmpe Shopping center meget tæt på.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 20. Dez. 2023
Dear Armin peter, Thank you for taking the time to share your feedback. It's great to hear that you found our hotel to be a pleasant place to stay. I'm sorry to learn that the breakfast did not meet your expectations. I also apologize for any inconvenience you experienced with the spa facilities. We are committed to continuous improvement, and your comments help us identify areas where we can enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Hotel
Amazing hotel!! Great staff, room and facilities. Would love to stay again on my next trip to Budapest.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 6. Dez. 2023
Dear Louis, Thank you for sharing your feedback. We are delighted to hear that you had an amazing experience and that our staff, room, and facilities met your expectations. Thank you for sharing your amazing photos. We would be honored to welcome you back on your next trip to Budapest. Best regards, Anikó Horváth, General Manager

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Mystery Hotel was a great place to stay. The rooms were clean and comfortable. The immediate neighborhood needs a cafe or bakery to make for a perfect stay. This is not the fault of the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Anikó Horváth, General Manager am 5. Dez. 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to share your positive experience at the Mystery Hotel. We're delighted to hear that you found the rooms clean and comfortable during your stay. We appreciate your observation regarding the immediate neighborhood, and we completely understand the desire for a cafe or bakery nearby. In our hotel, we provide a restaurant and breakfast facility for our guests, where pastries and coffee are available. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay.Warm regards, Anikó Horváth, General Manager