3 Innenpools, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Ensana Grand Margaret Island

4 out of 5
Ensana Grand Margaret Island
Margitsziget 1007, Budapest

Bewertungen

8,6

Hervorragend

442 von insgesamt 997 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
394 von insgesamt 997 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
122 von insgesamt 997 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 997 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 997 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Viktor

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Speisenauswahl für jeden was dabei. Einrichtung ein wenig in die Jahre gekommen. Leider war bar im Hotel nicht offen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von . am 6. Mai 2024
Lieber Viktor,Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass Sie unser freundliches und zuvorkommendes Personal sowie die Vielfalt unserer Speisen positiv wahrgenommen haben. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden sicherstellen, dass Ihre Anliegen an die entsprechenden Abteilungen weitergeleitet werden, um mögliche Verbesserungen vorzunehmen. Wir hoffen, dass Sie dennoch einen angenehmen Aufenthalt hatten und dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Herzliche Grüße,Péter MácsaiHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 19. Feb. 2024
Dear Martin,Thank you for taking the time to leave us a five star review, we are delighted that you enjoyed your stay. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

ilcan

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gerne wieder
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lilli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 5. Feb. 2024
Dear Lili,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. Hopefully we'll see you again next time you are in Budapest.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von . am 5. Jan. 2024
Dear Michael,Thank you very much for this outstanding feedback. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von . am 26. Dez. 2023
Dear Jan,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Gut

Thekla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches upgrade in ein wunderbares Zimmer wie gewünscht mit parkblick. Gepflegtes thermal mit guten öffnungszeiten. Das frühstück bedarf einer Modernisierung.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von . am 4. Dez. 2023
Liebe Thekla,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Péter MácsaiHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Detlef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von . am 26. Dez. 2023
Dear Detlef,Thank you very much for this outstanding feedback. We truly hope that your next visit to Budapest will happen soon and that we may welcome you back.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Artur Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von . am 30. Aug. 2023
Dear Artur,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed every minute of your stay and hope to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Gut

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit Anbindung an das Zentrum
Insgesamt ein schönes, großes und beeindruckendes Hotel. Wir hatten ein Zimmer in der oberen Etage, das sehr geräumig war. Frühstück immer gut gefüllt und absolut ausreichend. Personal sehr freundlich. Perfekte Anbindung zur Stadt, Bus bis fast vor dem Hotel (26 - bis direkt vor das Einkaufszentrum Westend). Spa Bereich im benachbarten Hotel (Ensana Thermal) doch schon sehr in die Jahre gekommen, es riecht leider muffig. Außerdem sehr voll, ich mag mir gar nicht vorzustellen was dort in der Ferienzeit los ist…
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von . am 12. Juli 2023
Lieber Sven,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Péter MácsaiHotel Manager

8/10 – Gut

Heiko

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von . am 28. Juni 2023
Dear Heiko,Thank you, so much for your review it really is appreciated. We are thrilled that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager

8/10 – Gut

Matthias

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Ruhige Lage in einem schönen Park, schönes Thermalbad
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von . am 9. Mai 2023
Lieber Matthias,Vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie unsere ruhige Lage und schönes Thermalbad genossen haben. Wir hoffen, Sie bald in unserem Hotel begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüssen,Péter MácsaiHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Ana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von . am 14. Apr. 2023
Dear Guest, Dear Ana,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. We are delighted that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Best regards,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit herrlichen SPA
Sehr schönes Hotel mit herrlichen SPA. Freundliches Personal und gutes Essen.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von . am 18. Nov. 2021
Dear Guest, We are thrilled that you enjoyed your stay with us, and hope to have the pleasure of hosting you again soon. Best regards, Gabriella Tolnai PA to General Manager Ensana Thermal Margitsziget Health Spa Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Management am 16. Jan. 2020
Dear Guest, It was so nice of you to take your precious time to rating Ensana Grand Margaret Island! It would be nice to be at your service again once your travel plans bring you back to this area. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderbares, sauberes Hotel in ruhiger Park Anlage. Wellnessanlage im Schwesterhotel nebenan. 😁
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Management am 16. Jan. 2020
Dear Guest, We greatly appreciate the time you took to share this nice rating with us, after your recent visit to our Ensana Grand Margaret Island. You cannot imgaine how happy we are that our hotel could meet with most of your expectations. Thank you for mentioning our cleanness and the nice location. We hope you had a fantastic stay in our hotel. It would be a pleasure to have you back as our guest again in the future, hope to see you soon! Best wishes, Hotel Management

6/10 – Okay

eva, deutschland

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
bett war nicht frisch bezogen, nach Reklamation anstandslos und schnell nachgebessert
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 3. Jan. 2020
Dear Eva, It is great pleasure that you have taken the time to share your experiences regarding your stay at Ensana Grand Margaret Island. We are glad to read that you were satisfied with quick problem solving from our staff. Hope that we will have the chance to host you again in the future! Best wishes, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles sehr gut!Wir sind jedes Jahr mehrmals in diesem Hotel!Die Insel ist wunderschön!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 1. Jan. 2020
Dear Guest, We would like to say thank you for choosing to stay at Ensana Grand Margaret Island, and for taking your valuable time to share your positive rating with us. We are more than glad to see, that our high quality hotel was to your liking. Many thanks again for the rating, hope to be at your service again in the not so distant future! Best regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für Wellness und Entspannung
Sehr schönes Hotel. Nette Lobby mit einem sehr angenehmen Duft, der einlädt hier Gast zu sein. Das Frühstück bietet eine gute Auswahl und gute Qualität. Die Zimmer waren sauber und vollkommen ausreichend. Die Lage ist gut, aber schon etwas außerhalb für die Top sightseeings und das Nachtleben in der Innenstadt. Jedoch alles gut mit dem Nahverkehr zu erreichen
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 22. Nov. 2019
Dear Andreas, Thank you for sharing your experience with us about your stay in Ensana Grand Margaret Island. It is amazing that you found our breakfast tasty and our rooms clean and nice. It would be really great to see you again in the future, we will always wait you with friendly welcome. Best regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Claus

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Markus, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich bin seit Jahren regelmäßig Gast im November und genieße die Ruhe und den hohen Erholungsfaktor des Spa und Fitnessstudios.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 22. Nov. 2019
Dear Markus, We would like to express our thankfulness to you for being so kind to write a review about Ensana Grand Margaret Island. We are glad to hear that you were satisfied with our hotel during your trips in Budapest. Thank you very much for highlighting the nice spa area. We are looking forward very much to greeting you again in our lovely hotel, we will always wait you with friendly welcome. Warm regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr ruhige Lage und dennoch über einen Bus beim Hotel gut mit dem Budapester Zentrum verbunden. Thermal- bzw. Spa-Bereich ist modern und sehr sauber.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 22. Nov. 2019
Dear Guest, Please let us begin with thanking you for taking your time on writing us a review about our lovely Ensana Grand Margaret Island. Thank you so much for your compliments regarding the cleanliness of our hotel and the nice spa area. It would be truly amazing to greet you again one day in our hotel, we will always wait you with friendly welcome. Best wishes, Hotel Management

8/10 – Gut

Aranka, München

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mir hat das Hotel gut gefallen, vor allem das leckere Frühstück und der Wellnessbereich
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Nov. 2019
Dear Aranka, Thank you for your kind positive feedback about our Ensana Grand Hotel Margaret Island. It brings us great pleasure to hear you have enjoyed your stay in our beloved hotel. And besides, it is amazing you have recognized so many aspects of our hotel, and especially that you pointed out your satisfaction with our wellness facility and with the lavish breakfast we offer for our valued guests. It would be our greatest pleasure if you chose us again. We will always wait you with warm welcome. Best regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 2. Nov. 2019
Dear Guest, First of all, thank you very much for devoting a few minutes of your time to rate our Danubius Grand Hotel Margitsziget. We truly hope you had an amazing and memorable stay with us, and we also hope you will return to us for another great stay in the future. Best regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 17. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying in Ensana Grand Margaret Island. We hope you had an excellent time in Budapest. We are happy that you were satisfied with our high-quality hotel. We do hope to welcome you back again. Best regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einmalige Lage, Frühstück im Garten, Balkon zum Garten, Konzerte, Wellnesshotel 1a
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Management am 6. Sept. 2019
Dear Guest, Let us express our thankfulness for your comment about Danubius Grand Hotel. We are glad, that you had a pleasant stay at us. Thank you for complimenting the location and the breakfast. It is great, that the wellness was also to your liking. Don’t hesitate to visit us again! Kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ist ein altes Grand Hotel wir mögen das alles war für uns sehr angenehm würden es wieder buchen
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Management am 6. Sept. 2019
Dear Guest, First and foremost, we can’t thank you enough for sharing your observations with us. We are thrilled to hear, that you were satisfied with Danubius Grand Hotel. We are looking forward to seeing you again! All the best, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel ist alt, aber hat einen schönen Stil. Leider ist die Schalldämmung sehr schlecht. Man hört die anderen Gäste im Gang und wenn der Nachbar am Duschen ist. Die Kissen waren für mich recht hoch und es gab keine anderen zum wechseln. Das Badezimmer ist aber schön und neuwertig. Der Verbindungsgang zum Nachbarhotel, wo sich die Wellnessanlage befindet ist gut. Die Wellnessanlage ist schön. Das Hotel befindet sich auf der malerischen Margretinsel, wo man sich toll erholen kann. Der Nachteil ist, dass man relativ mühsam (mit Bus 26 und Tram/Metro) ins Stadtzentrum gelangt. Wenn man also gleichzeitig die Stadt besichtigen will, würde ich ein anderes Hotel wählen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hotel Management am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for having chosen our Danubius Grand Hotel Margitsziget during your recent stay in Budapest. It is delightful to read that you were content with our beautiful building as well as with the amazing Spa. Please be ensured that these comments are essential for us, since our aim is to learn from our valued guests’ critics. Overall thank you for your generous review and We hope you return to our hotel in the future. Warm regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thermalbäder sehr gut. Service im Bad mäßig, Empfang sehr gut
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Managment am 5. Juli 2019
Dear Guest, We are extremely grateful to you for writing us a kind and generous feedback about Danubius Grand Hotel Margitsziget. It pleases us to read that you were satisfied with our thermal baths and with our reception. We would be absolutely honoured if you returned to us, we will wait you with the same high quality of services! Best regards, Hotel Managment

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Toll gelegen auf der Margareteninsel mit teilweise deutsch sprechendem Personal, gutem Spa-Angebot und historischem Charme. Ausgiebiges Frühstück.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Management am 27. Juni 2019
Dear Guest, Let me thank you your amazing review and your high rating. I hope you enjoyed every moment in Danubius Grand Hotel Margitsziget. I hope that you were able to escape from the busy weekdays and you could disconnect during your stay. I cannot be happier with the fact that we could meet your expectation regarding our perfect location as well as our friendly staff. I hope you will be in touch again shortly for the next trip back Budapest, our team is looking forward to helping you. Best regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2019
Dear Anonymous, Thank you so much for staying with us and for dedicating your precious time to share your feedback about our Danubius Grand Hotel Margitsziget. It is great that you gave us a high score and you were satisfied with your stay. If ever come back to Budapest, please do not hesitate to contact us to get the best deal. Kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2019
Dear Anonymous, Let us say thank you for being so generous to share your thoughts about Danubius Grand Hotel Margitsziget. It brings us great pleasure to read that you were satisfied with our hotel and you gave us such a high score. It would be really nice to welcome you again in our hotel, you will be always waited with warm welcome. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2019
Dear Anonymous, Thank you for choosing Danubius Grand Hotel Margitsziget for your stay in Budapest! It gives us great pleasure to received your nice review and to learn that you stayed with us and you were satisfied. Our team would be glad to accommodate you on a future occasion, should you decide to return to Budapest! Kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Management am 11. Apr. 2019
Dear Guest, Firstly, we are thankful for rating Danubius Grand Hotel. We truly hope, that you were satisfied with us. It would be a great pleasure to welcome you back again! Best wishes, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Thomas, Köln,de

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind hier Stammgäste! Toller Wellnessbereich,Thermalwasser,sehr schöne Insel!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Management am 7. März 2019
Dear Thomas, Thank you so much for taking your precious time on writing us a review about Danubius Grand Hotel. We are glad you chose our hotel as your accommodation during your visit to Budapest. Please do not hesitate to return anytime and we will wait you with the warmest welcome. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Management am 11. Apr. 2019
Dear Guest, As a beginning, thank you for rating Danubius Grand Hotel. We truly hope, that we could meet your requirements. It would be great to see you again! Best wishes, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hotel Management am 11. Apr. 2019
Dear Guest, First and foremost, let us thank you for spending time on rating our hotel. We are glad, that you had an enjoyable time at Danubius Grand Hotel. It would be an honour to welcome you back! All the best, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel Management am 4. Feb. 2019
Dear Kathrin, As for a start, we would like to thank you for sharing your views with us. We are glad, that we could meet your requirements. It would be a pleasure to see you again! Best regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 10. Jan. 2019
Dear Guest , Thank you very much for rating our lovely hotel! It feels amazing that you gave us a high score, and you almost had everything during your stay to be perfect. Our team was pleased to have you here, and we would be glad to welcome you back in the future at Danubius Grand Hotel Margitsziget. Best wishes, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 6. Jan. 2019
Dear Guest, First of all, let us thank you for your positive rating. It would be a pleasure to see you again in Danubius Grand Hotel Margitsziget! Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 1. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay at our Danubius Grand Hotel Margitsziget and for taking your precious time to share your positive thoughts here, on Expedia! It is amazing that you gave us a full-scored rating, and you appreciated everything in our hotel. We hope your ways will lead you back to us soon for many more wonderful experiences. Kind regards, Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage auf der Margareteninsel ist wie immer erholsam.Die Eckzimmer bieten Komfort und blick auf Park und Donau. Das Termalbad erhöht den Kureffekt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 12. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you very much for staying in Danubius Grand Hotel Margitsziget and for sharing your thoughts with us. We are glad to learn from your kind review that you had enjoyed our Spa. It would be our greatest pleasure to have you back, please do not hesitate to contact us directly, should your travel plans bring you back to the area. Best regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 13. Dez. 2018
Dear Guest, You cannot imagine how glad I am to know that we managed to exceed all your expectations during your recent stay here. Let me thank you first to take your valuable time to share your experiences. Furthermore, I am proud that our staff made you feel so welcome they always do their best to meet the high expectations of our guests. I very much look forward to welcoming you back and being your host again, hopefully in the not so distant future. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, ansich kann man sich über nichts wirklich beklagen. Tolles Spa-Angebot. Das einzige Manko wäre nur die Heizung, die leider nicht zu regulieren ist.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel Management am 23. Nov. 2018
Dear Guest, We are extremely grateful to you for sharing a lovely feedback with us. We cannot be happier with the fact we were able to meet your expectations. Please do not hesitate to return anytime and we will wait you with the warmest welcome. Best wishes, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes hotel mit hohem standard
Wunderschöner Aufenhalt... ruhige Umgebung...altmodisches romantisches Hotel mit Atmosphäre. Sehr gute Service vom Personal. Schönes Spa mit alles was man sich in einem welness Hotel wünschen kann. Ich komme sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel Management am 15. Nov. 2018
Dear Elisabeth, Thank you very much for dedicating your valuable time to write a review on your most recent experience staying at our hotel. We cannot be happier about the fact that you liked our interior design and great atmosphere. Thank you as well for highlighting the staff’s work so kindly. We appreciate your compliment. We hope that you will choose again this charming place as your accommodation if your plans bring you back to Budapest anytime in the future. Best wishes, Hotel Management

6/10 – Okay

862Klaus, Leverkusen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wir haben absichtlich ein Hotel ausgewählt, dass ruhig und abseits des Stadttrubels liegt. Mit öffentlichen Verkehrsmitteln ist das Hotel zwar zu erreichen, aber man sollte sich bewusst sein, dass man ab ca. 23 Uhr ohne Taxi Probleme bekommen kann. Besonders gefallen hat die tolle Lobby - ein echter Hingucker. Nicht gefallen hat die Verpflegung. Sowohl Frühstück als auch Abendessen weit unter Standard.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 7. Nov. 2018
Dear 862Klaus, We would like to express our gratefulness for your feedback you wrote us about your recent stay in Danubius Grand Hotel Margitsziget. It is wonderful you found our hotel to be nice and you appreciated our great lobby. However, we would like to sincerely apologise for the inconvenience you had to experience, we regret to hear it. We hope to welcome you back in the not very far future, and prove our real professionalism! Best regards, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charmantes, weitläufiges, altes Gemäuer in phantastischer Parklage. Optisch nicht so berauschend, im Vgl. mit den alten Stadthotels mit Rang und Namen. Ganz nett halt, mehr nicht. Lüften nicht anzuraten; sofort Mücken drin. Bad sehr klein und alt, doch mit Makrospiegel und Fön ausgestattet. Alte Fliesen, schmutzige Fugen. Hochspüler. Sagt alles, oder? Die Betten groß, doch rel. billige Matratzen drin; nicht durchgelegen. Man schläft nicht so dolle drauf. Service der Rezeption und des Personals sehr bemüht, gutes Englisch und z.T. sogar Deutsch. Durch einen seeehr langen Flur kommt man unter der Straße durch ins modernere ! Spa-Hotel. Dort war die Cafete offen abends. Preise für dort zu hoch, plus 10% Trinkgeld, die NICHT in der Karte standen, außer im Kleingedruckten, ganz versteckt. Riesiger Poolbereich mit Thermalbecken und großem Schwimmbad; eigentlich klasse, aber ... sehr schmutzige Liegen, schmutzige Böden, Seifenspender wurden auch nach 3 Tagen trotz Bescheidsagen nie aufgefüllt. :-( Anbindung: Bus 26 vor der Türe, fährt bis ca. 23 h 2-3x pro Stunde, zum Westbahnhof. Wer woanders hin will: Umsteigen, neues Ticket... Buffet beim Frühstück: Nicht täglich Speck beim Rührei, dafür Würstchen. Kaffee war klasse, Milchkaffee aus dem Automaten. Saft so'n Zuckerzeugs; 4 Sterne war das Ganze sicher nicht, aus westlicher Sicht. Kaum frisches Obst dazu, meist Dose. Bei Ankunft funktionierten 2 Lampen nicht; wurde schnell behoben. Fazit: Raum und Ruhe, KEINE 4 Sterne.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 30. Okt. 2018
Dear Guest, As a beginning, we are beyond thankful for writing us a detailed and informative review. We truly hope, you didn’t regret choosing our hotel. We are disappointed to hear, that we could not meet your requirements in every aspect. Please accept our apologies. We will take your observations into consideration. It would be an honour, if you gave us another chance! Yours faithfully, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel. We hope you were satisfied with your stay. We are looking forward to see you again. Best wishes, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 18. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to rating us. We look forward to welcoming you on your next trip to Budapest. Kind regards, Hotel management

8/10 – Gut

Stefanie, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is well located on the island, very calm. The Spa was a little bit disappointing as the staff was not so friendly at the desk and the massages weren’t as professional as I would have expected
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 18. Okt. 2018
Dear Stefanie, Thank you for such a reflection on your recent visit. I hope that you had an enjoyable time with us. I appreciate your recognition of our perfect location. We look forward to the opportunity to welcome you back to the Corinthia Hotel Budapest in the near future. Best regards, Hotel Management