Flur

Bewertungen von Akeah Verdi Budapest

4 out of 5
Akeah Verdi Budapest
Ülloi út 89/B, Budapest

Bewertungen

7,8

Gut

76 von insgesamt 269 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
113 von insgesamt 269 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 269 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 269 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 269 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

?

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von AKEAH Verdi Budapest Team am 28. Mai 2024
Dear Guest,Thank you so much for your excellent review! We're thrilled that you had a great stay and appreciated our efforts. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards,

6/10 – Okay

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Subway on the doorstep - good. Breakfast - inferior. The hotel is not worth 4 stars.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 4. Nov. 2023
Dear Andreas!Thank you for your honest feedback, we appreciate it! Hoping you had a great time in Budapest, and with us!Akeah Team

2/10 – Ungenügend

Hubert

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Marius

Gut: Sauberkeit
Antwort von Verdi GrandVerdi Grand Hotel Mana Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Marius, Thank you very much forrating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 – Okay

Karin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Empfang war freundlich Zimmer sind Modern und sauber, die Tage danach wurde nur der Mülleimer geleert und es gab immer neue Handtücher obwohl diese nicht auf den Boden lagen, gewischt oder gefegt wurde nicht. Als wir ein paar Mängel im Zimmer festgestellt haben , die ich mitgeteilt habe wurde uns ein zimmerwechsel oder Drinks angeboten. Wir wollten nicht umziehen und durften uns dann was zu trinken aussuchen. Die Mängel wurde aber auch nicht behoben in der Zeit wo wir noch da waren. Wäre sicher möglich gewesen, für uns aber kein Drama. Das Frühstück ist leider vom 4 Sterne weit entfernt. Hat eher den Hostel oder Jugendherbergen Charakter. Selbst mit wenigen Mitteln kann man ein Frühstück schöner präsentieren. Es gab jeden Tag das gleiche, was nicht mal schlimm ist. Frisch war es leider auch nicht immer. Das einzige Highlight, die Omlettbar, die hat aber nur geöffnet wenn genug los ist. Und leider auch da nur Käse oder Schinken Käse, die anderen angepriesenen Sachen gibt es einfach nicht. Die Freundlichkeit des Koches oder des Personals ist auch nicht gegeben, kein guten Morgen oder gar ein Lächeln. Die Geräte sahen unappetitlich aus. Sie wurde abgewischt, aber das konnte man auch sehen überlall schlieren. Wie schon gesagt, Frühstück würde ich dort nicht mitbuchen, da kann man außerhalb sich lieber ein kleines Frühstücks oder Brunchlokal suchen( vorher reservieren) Riesen Vorteil, zentrale Lage gute Anbindung and die öffentlich Verkehrsmittel.
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Karin, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Gut

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel sehr gut erreichbar, U-Bahnhaltestelle direkt vor der Tür. Das Haus ist sehr modern. Das Frühstück war gut, aber ich habe schon mehr Vielfalt erlebt .Preis Leistung waren in einem sehr guten Verhältnis, sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Anja

Gut: Zustand der Unterkunft
Einiges top - anderes verbesserungswürdig
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. If you like our hotel, you can follow us on social media and we would be happy to have you again with us in the future. Thank you again for choosing Verdi Grand Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Gut

Anja

Gut: Personal & Service
Sehr freundlich und hilfsbereit, ungarisches Frühstück
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 19. Okt. 2021
Dear Anja, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. If you like our hotel, you can follow us on social media and we would be happy to have you again with us in the future. Thank you again for choosing Verdi Grand Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 – Okay

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Für eine Nacht okay
Das Hotel war okay der Empfang war eher genervt mir wurden keine Infos gegeben wie wo & ab wann es Frühstück gibt noch was das Hotel sonst noch anbietet das Zimmer war mittelmäßig zwar sauer aber aus dem Badezimmer kam ein unangenehmer Geruch und die Wände im Zimmer selbst waren bereits benutzt sprich dunkle Flecken von Schuhen ? Oder anderen Sachen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von The team of Di Verdi Imperial Hotel am 12. Feb. 2020
Dear Julia, Thank you for your feedback! We are sorry for the inconvenience during your stay! Our team is working to make you feel more comfortable with us! Of course, we will investigate and remedy the problem! We hope to be our guest again in the future and we could make a positive impression for you! Have a nice day!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Enttäuschend für ein quasi neues 4 Sterne Hotel
Im großen und Ganzen kein richtig schlechtes Hotel. Aber für ein neues und modernes 4 Sterne Hotel doch enttäuschend. Einrichtung vom Ansatz her schön, aber viel zu "kalt". Hier kommt Krankenhaus feeling auf. Service nicht sonderlich freundlich und auf das nötigste beschränkt. Sonderwünsche kommen nicht gut an. Des Weiteren sind die Zimmer nicht sonderlich sauber (Kalkflecken überall im Bad und überall Schrammen). Die Lage ist nicht sonderlich schön, dafür aber direkt bei der Metro Station, was wirklich praktisch ist. Alles in allem war der Aufenthalt zweckmäßig, aber wenn man einen Gewissen Komfort sucht, ist man hier an der falschen Adresse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Team des Verdi Grand Hotels am 9. Feb. 2020
Sehr geeherte Damen oder Herren, Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts! Unser Team arbeitet daran, dass Sie sich bei uns wohler fühlen! Natürlich werden wir das Problem untersuchen und beheben! Wir hoffen, dass wir auch in Zukunft wieder zu Gast sind und wir konnten für Sie einen positiven Eindruck hinterlassen!

10/10 – Hervorragend

W.M.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das einzige, was mir nicht gefiel, war der Kaffee. Ansonsten, waren wir sehr zufrieden mit dem Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The team of Verdi Grand Hotel am 7. Feb. 2020
Dear W.M., Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, das Personal war nicht so motiviert und deswegen nicht ausserordentlich freundlich, wir könnten aber trotzdem unser Gepäck im Hotel lassen am Abreisetag, um nochmals in die Stadt zu gehen, das Zimmer war sehr gut, ausser das Bad war architektonisch ein bisschen fehlkonstruiert (grosser Erker vor dem Brünneli, Glaswand vor der Dusche zu kurz)
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Angeblich 4 Sterne superior, das Frühstück hatte aber nur 2 Sterne!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das King Bett war zum schlafen viel zu Hard. Und die Rühreiern zu fett und farblich schon mit einem grünen Stich
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Leider war während des Aufenthalts die Bar geschlossen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt
Check-in war langsam, da eine große Gruppe vor uns eingecheckt hat. Sauberkeit akzeptabel. Einrichtung neu. Kein Straßenlärm zu hören. Insgesamt sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel, renovierte Zimmern. Service sollte besser sein.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Totale Hektik im Speisesaal
Donnerstag bis Samstag waren Qualitätskontrollöre vor Ort, deshalb sehr viel Personal im Einsatz, dass nervös rumwuselte. Die Kontrollöre liefen auch ständig durch die Gänge und redeten, was zusätzlich zu den vielen Gästen starke Unruhe brachte. Sonntag war Ruhe: Keine Kontrollen, nahezu kein Service für Besteck oder Essensnachschub... Sehr schräg.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Cordula, Berlin

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel
Wir sind am Anreisetag zu früh angekommen. Kein Problem. Unser Gepäck wurde von dem sehr netten deutschsprachigen Concierge entgegengenommen und wir haben Lunchmöglichkeiten gezeigt bekommen. Der Empfang war somit sehr zufriedenstellend. Auch für unser Zimmer haben wir ein Upgrade bekommen. Super. Größer und nicht zur Hauptstraße hin. Leider war das Housekeeping nicht in der Lage, die Böden unseres Zimmer einmal sauber zu machen und regelmäßig uns Duschbad und Haarwäsche bereit zustellen. Aber gut, es ist Urlaub. Budapest ist eine tolle Stadt und wir fanden die Lage toll. Direkt vor der Tür fährt der Metrobus mit dem man in 3 Stationen in der absoluten Innenstadt ist. Wir würden das Hotel empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Ilias

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Joan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me Encantó
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Equipo Akeah Verdi Budapest am 15. Mai 2024
Querido Joan,¡Gracias por compartir tus comentarios positivos! Estamos encantados de saber que tuviste una agradable experiencia de vacaciones con nosotros y que nuestro personal contribuyó a que tu estancia fuera placentera. Brindar un excelente servicio y hospitalidad es nuestra principal prioridad y estamos encantados de que los miembros de nuestro equipo te hayan causado una impresión positiva. ¡Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente para otra maravillosa estadía en el futuro!Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Marie

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Akeah Verdi Budapest Team am 15. Mai 2024
Dear Marie,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant holiday experience with us and that our staff contributed to making your stay enjoyable. Providing excellent service and hospitality is our top priority, and we're thrilled that our team members made a positive impression on you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

Aimen

Geschäftlich gereist
Many students that are noisy and disrespectful. Running in the corridores and knocking on the doors. It is a circus more than an hotel. I called the front desk and they told me that they will tell them to stay quite. I repeated to them that they were knocking on my room door. They should have been kicked out. I was about to call the police.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Adam am 21. März 2024
Dear Aimen,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the negative experience you had due to noise and disruptive behavior from other guests.Maintaining a peaceful and comfortable environment for all our guests is of utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. We want to assure you that your concerns have been taken seriously, and we are actively addressing the issues you raised.We understand the frustration caused by noisy and disrespectful behavior, and we apologize for any inconvenience this may have caused you. Our team has been reminded of the importance of promptly addressing noise complaints and enforcing our hotel policies to ensure a pleasant stay for all guests.Regarding the incident with individuals knocking on your room door, we share your concern for privacy and safety. We are reviewing our security protocols to prevent such occurrences in the future and ensure that our guests feel secure throughout their stay.We appreciate your patience and understanding during this time. As a gesture of goodwill, we would like to offer you [specific compensation or discount details] as a token of our apology for the inconvenience you experienced.We value your feedback as it helps us improve our services and provide a better experience for all our guests. Please rest assured that we are taking proactive measures to prevent similar issues in the future.If there is anything else we can do to make amends or if you have any further feedback to share, please do not hesitate to contact us directly at [hotel contact information].We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Kind Regards,Akeah Verdi Budapest Hotel

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Horror! Azonnali bezárás szükséges!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Seunghun

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
조식의 오이에서 곰팡이가 나왔다. 이외의 모든 서비스는 모두 친절하고 위치또한 훌륭했다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Saci am 5. März 2024
Dear Seunghun, Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our location convenient and that you appreciated the friendly service provided by our team.We sincerely apologize for the issue you encountered with the mold on the cucumber during breakfast. Please rest assured that we have addressed this matter with our kitchen staff to prevent such incidents from occurring in the future.We appreciate your valuable feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience during your next visit.Kind regards, AKEAH Verdi

6/10 – Okay

Tonny

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Juan Felipe

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Akeah Verdi Budapest Team am 26. Nov. 2023
Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Akeah Verdi Budapest.We hope that you enjoyed your time spent at our hotel, and we would be happy to welcome you again at our hotel.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid so many better stays elsewhere
Arrived at the hotel to see a queue at reception with people having trouble checking in. Another customer came down to complain he had been waiting 30 minutes for someone to come and help him but no one came. After 40 minutes of waiting we finally got seen and were given our card, we got to the room and noticed we'd been given a room for two people instead of 3, so went back down stairs, we got the key card replaced ( other customer was back down again complaining) and to our shock we were given the key to someone elses room! All their belongings were still in there so this is a massive security risk and made us lose trust in the hotel as they could quite easily give someone else our key card. went back down to reception to complain but they wasn't bothered at all and laughed it off. So check in took over an hour with multiple problems, and they still hadn't been upstairs to help the other customer who was waiting over an hour. The bed was like a rock, you get one pillow even after asking for an extra pillow they say yes but never give you one. Duvet to small for the bed. Toilet seat was half broken and the air con controller never worked properly, said 25 degrees the whole time even though we were selecting 18 degrees. Breakfast avoid! All the hot food is gone by 8 and they don't bring out more, juice is like water. Once it's gone they don't bother making anymore, goes for all food. Hot chocolate isn't drinkable. No English tea. The worst hotel breakfast I've ever had.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sherry am 30. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about our recent stay at our hotel. We are truly sorry to hear about your experience and any inconveniences you may have encountered. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriouslyin our continuous efforts to improve. We hope to have the chance to provide you with a better experience in future. Sincerely, Akeah Team Budapest

8/10 – Gut

Dragos

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 14. Nov. 2023
Dear Dragos,Thank you for making our Akeah Verdi Budapest your choice hotel on this occasion.Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 – Hervorragend

Ernest

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is fine with good amenities and quiet. Great location with super easy access from Metro line 3 right across the street. Rooms were spacious and quiet. Staff was friendly and helpful. Checkin was quick and easy. Breakfast was pretty good but some days coffee machines did not all work. No coffee in the room, only tea. Some mornings hot food selection was limited or already gone even though we were there by 8:30. Thank you for a nice stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sherry am 18. Okt. 2023
Dear Ernest, Wr are delighted to hear that you enjoyed your stay here. We will keep working hard to match yor expectations.Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

4/10 – Schlecht

Lee-anne

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not great
No pillows in the bedroom, room didnt feel clean or bed changed found ramdon sock in the bed & under. Shower room not clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sherry am 18. Okt. 2023
Dear Lee-anne, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

6/10 – Okay

Sandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Un peu cher pour les prestations proposées
L’hôtel est proche de l’université, et à20min à pied de l’arrêt du bus qui va à l’aéroport. Le personnel de l’hôtel était froid. Le buffet du petit déjeuner n’est pas terrible, manque de produits, manque de choix. Chambre rénovée récemment, bien équipée (frigo, bouilloire, coffre fort..).
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Akeah am 18. Okt. 2023
Dear Sandra, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 – Hervorragend

Elwyn

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Zsuzsanna

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Beate

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotell
Vi hadde en bra opplevelse av dette hotellet. De ansatte var hyggelige, hotellet var rent og fine rom. Noe utfordrende å kommunisere med rengjøringspersonalet, da de ikke snakker engelsk. Baren hadde litt korte åpningstider og begrenset utvalg. Treningsrommet var enkelt utstyrt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Fadi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Fadi, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Gut

Zlatko

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Zlatko, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Laura , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

4/10 – Schlecht

Ciaba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Ciaba , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Fadi

8/10 – Gut

PASHALIS

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear PASHALIS, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff: ladies are very polite, men are not, including the boss
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Verdi Grand am 27. Okt. 2022
Dear Guest,All our staff are polite and kind with everyone and we are sure that we give full and good service for everyone, but for sure because the ladies had more patience for your pushy and demanding attitude that you spent more time at the reception desk more than the time you spent in your room, you say this, despite that we tried to tell you many times and raise to your attention that this is a working space and we are busy also serving other guests in a big hotel with 200 rooms, but you kept going on your pushy attitude.Br.

2/10 – Ungenügend

Magnus

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst hotel ever
Worst service ever. Sharing of hotel rooms with others was not clear at all when booking. Overall impression very bad!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Verdi Grand Hotel Management am 5. Juli 2023
Dear Magnus , Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Erika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022