Allergikerbettwaren, Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Ramada Plaza by Wyndham Bucharest Convention Center

4 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

180 von insgesamt 311 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
97 von insgesamt 311 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 311 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 311 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 311 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Erik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes, zentrumsnahes Businesshotel
Gutes Standard-Business-Hotel mit Innen- und Außenpool etwas nördlich des Stadtzentrums von Bukarest. Der Empfang ist flott und gut organisiert und die Zimmer lassen nichts zu wünschen übrig. Das Frühstücksbuffet ist in Corona-Zeiten auf ein gut funktionierendes Bestellsystem umgestellt worden, so dass die Angestellten dem Gast vom Buffet das Gewünschte auf dem Teller zusammenstellen. Das Personal ist insgesamt freundlich und hilfsbereit und der Zimmerservice aufmerksam und schnell. Mehr kann man nicht wollen. Ein Tip am Schluss: Es gibt zwei Ramada Hotels genau nebeneinander, und selbst die Taxifahrer können die beiden nicht immer unterscheiden, zumal der Zusatz "Plaza" nur ganz klein am Hotelschild steht. Also bei der Anreise darauf achten, dass man das richtige Ramada erwischt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Cityhotel, sehr sauber u modern, tolles Team freundlich u nett, Frühstück war auch super tolles Bufet
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Silvia Balan am 18. Jan. 2019
Thank you for your review. We hope to welcome you again soon at the Ramada Plaza Hotel. Kind regards, Silvia Balan Public Relations Manager

6/10 – Okay

Rainer

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Executive Lounge? Ein Witz!
Ich hatte ein Zimmer mit Club Lounge Access gebucht. Diese Lounge bestand aus einem Raum mit ein paar Tischen und Stühlen, es gab Kaffee und Plätzchen, vielleicht noch Softdrinks. Die Atmosphäre war grauenhaft. Eine Cloud Lounge serviert gemeinhin morgens Frühstück und abends Alkohol und kleine Snacks / Hors d'oeuvres, für Gäste des Club Levels oder mit Status. In Bukarest war ich danach im Radisson Blu, das hat eine ganz gute Lounge dieses Typs. Eine echte Club Lounge ist ein echter Mehrwert und ist einen Aufpreis wert. Wenn Ramada diesen Raum ebenfalls als Club Lounge (oder Executive Lounge) bezeichnet und ihn bei teureren Zimmern inkludiert dann ist das bewusste, böswillige Täuschung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Silvia Balan am 31. Okt. 2018
Dear Rainer, Thank you very much for your review. We are sorry to hear that our Executive Lounge was not up to your expectations and we are sorry for the inconveniences. Hopefully we will have the opportunity in the future to prove to you our desire and commitment in offering quality hospitality services. Kind regards, Silvia Balan Public Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
immer wieder
top hotel, guter service, geräumige zimmer, super frühstick, nah zum Fluhafen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für wenig Geld
War schon mehrfach im Ramada in verschiedenen Ländern. Auch dieses ist gut, Frühstücksbüffet ist sehr gut. Mein Nichtraucherzimmer stank verraucht, hab aber sofort ein anderes Zimmer bekommen. Schön harte Matratzen - ich mag's. Pool ist anständig, allerdings auch von Kindern genutzt die Schwimmen lernen, daher manchmal etwas weniger entspannend. Außenpool mit warmem und kühleren Becken, angenehm!

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aii gut
Was at expo all good

6/10 – Okay

James, Bochum

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff not Proffessional.
staff all very slow, especially the lobby bar, waited 20 mins for a beer, because he had a big order. Breakfast was also very slow, waiting 10 mins for the eggs. Only the guys on the reception looked like they knew what they were doing. Definitely won't stay here again...

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Einschwanger, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt war sehr gut, ein wenig mehr freie Fernsehprogramme wie in der Vergangenheit wären super!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel near the exhibiton
Nice hotel near the exhibiton center and the airport. Not close to the center. excellent kitchen - but too expensive

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very modern, good kitchen, well
Very modern, good kitchen, well trained staff

2/10 – Ungenügend

Kalkidan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Isabela Militaru, PR Specialist am 27. März 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear your stay wasn't according to your expectations. Please rest assured that I have shared your feedback with our team as our main priority is to provide to all our guests a memorable stay, according to their wishes and needs.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

IOANNIS

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Isabela Militaru, PR Specialist am 20. März 2024
Thank you for your positive feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I can’t fault it. I will be back! Thank you
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback. We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Patrizia

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again in the near future. Kind regards

8/10 – Gut

Majid

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again in the near future. Kind regards

8/10 – Gut

Liviu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again in the near future. Kind regards

6/10 – Okay

Tülin

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Sept. 2023
Thank you for you feedback. We are sorry if you experienced inconveniences. Our main priority is to offer all our guest a memorable stay, according to their wishes and needs.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Bianca

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We are more than happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcome you again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Enrico

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 5. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to seeing you again. Kind regards

8/10 – Gut

Kenechi

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 9. Aug. 2023
Thank you for your kind review. We are happy to hear you had a pleasant stay and we are hoping to see you again anytime your travels brings you back to this area.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Aidin

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 29. Aug. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to welcome you again.Kind regards

8/10 – Gut

Luca

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 12. Juli 2023
Thank you for your feedback. We are happy you had a good stay.We hope to see you again soon.Kind regards

8/10 – Gut

???????

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 29. Juni 2023
Thank you for your positive review. We are happy to hear that you had a pleasant stay. We hope to see you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

jason

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 29. Juni 2023
Thank you for your positive review. We hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sandra

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Mai 2023
Dear Sandra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Sevgin

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Mai 2023
Dear Sevgin,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Giampaolo

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Ana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Ana,Thank you for your positive feedback. We are more than happy to know that your stay was according to your expectations and we are thrilled to know that you enjoyed our high quality services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 – Hervorragend

Albert

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Albert,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. We are more than happy to hear that your stay was according to your expectations and we are thrilled to know that you enjoyed our high quality services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Det var glimrende
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Ahmed, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spennende
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Ahmed,20.Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Ioannis

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Ioannis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. We are more than happy to know that your stay was according to your expectations and we are thrilled to know that you enjoyed our high quality services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards.

6/10 – Okay

IREM

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Philippe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Ana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Popa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pro: good position, pool, conference rooms, good breakfast Minus: Small bathroom
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Nicoleta

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Carlton

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

BENEDETTI, DALMINE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sicuramente ottima spa e vicino alla fiera ,raggiungibile a piedi , ormai la mia location di Bucarest durante le fiere a Romexpo
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 5. Okt. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Plaza Bucharest. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are very thrilled to hear that your stay was according to your expectations and that you have enjoyed our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 – Okay

Mark

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were nice and comfortable. The staff was pleasant. The gym area was quite nice, although it appeared to be not only for hotel guests, so it was quite busy. The breakfast included a great variety, but everything was served cold. Both mornings the food was served in warmers, but there was no heat applied, resulting in cold eggs, bacon, sausage, and all of the other “hot” foods. We also had loud upstairs occupants that stomped all over the ground late into the night, bug that was an issue for us because we are light sleepers.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Silvia Balan am 1. Sept. 2022
Dear Mark,Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the food at the breakfast was not hot and we apologise for the inconveniences. We will check the chafing dishes to see if there are any technical issues and repair it, if its the case. Hopefully we will have the opportunity in the future to prove to you our desire and commitment in offering quality hospitality services.Kind regards,Silvia BalanPublic Relations Manager