Lobby-Lounge

Bewertungen von Leonardo Hotel Bucharest City Center

4 out of 5
Leonardo Hotel Bucharest City Center
166 Calea Victorei, Sector 1, Bucharest

Bewertungen

8,4

Sehr gut

33 von insgesamt 72 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 72 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 72 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 72 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 72 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Next time again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 13. Mai 2024
Dear Markus, I have forwarded your lovely feedback to the hotel team. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Bucharest and wish you all the best. Kind regards,

6/10 – Okay

Felix

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Extrem dünne Wände und Trenntüren zwischen den Zimmern. Man hört was der Zimmernachbar für Filme ansieht. Gäste rauchen am Fenster was man bis in das Stiegenhaus riecht. Frühstück und Ausstattung dafür ordentlich. Für den Preis aber nicht empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 8. Apr. 2024
Hallo Felix, vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Besuch in Bucharest unser Leonardo Bucharest City Center ausgesucht haben. Gern gebe ich Ihre konstruktive Kritik an die relevante Abteilung weiter. Vielen Dank dafür. Viele Grüße,

4/10 – Schlecht

Markus

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Sehr laut, man hört alles durch. Man kann sein Gepäck nicht abgeben, nachdem Check out, weil kein Platz vorhanden ist. Die Frau an der Information etwas unfreundlich. Würde es nicht empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 1. Apr. 2024
Hallo Markus, es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprach. Ihre Erfahrung widerspricht dem hohen Standard, den wir uns als Hotel gesetzt haben. Wir legen großen Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und es ist unser Ziel, Ihnen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu ermöglichen. Es ist bedauerlich, dass wir in Ihrem Fall dieses Ziel nicht erreicht haben. Wir hoffen, Sie geben uns eine weitere Chance, Ihren Eindruck von uns zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 25. Okt. 2023
Lieber Gast, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

8/10 – Gut

Nathalie

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 24. Okt. 2023
Hallo Nathalie, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Torsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder!
Tolles Hotel in sehr guter, zentraler Lage mit herausragendem Frühstück und sehr freundlichem Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 25. Sept. 2023
Hallo Torsten, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Aufenthalt
Schönes Zimmer, nettes Personal, alles sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 21. Aug. 2023
Lieber Gast, Danke, für Ihre Bewertung mit der bestmöglichen Punktzahl. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Eugen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine großartige Lage in den prestigeträchtigsten Straßen von Bukarest, mit vielen Einkaufsmöglichkeiten und Gourmet-Tempeln in der Nähe. Die Zimmer sind schön, sauber und sehr präzise eingerichtet, und das Hotelpersonal ist freundlich und bemüht, alle Bedürfnisse und Anforderungen der Gäste zu erfüllen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 10. Juli 2023
Hallo Eugen, herzlichen Dank für Ihren Besuch und die damit verbundene Bewertung unseres Leonardo Bucharest City Center. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Es hat uns gefreut, Ihr Gastgeber zu sein und im Nachhinein zu lesen, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Gern möchten wir Sie bald erneut als unseren Gast begrüßen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Viele Grüße,

8/10 – Gut

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 31. Mai 2023
Dear Rene, Big thank you for your great rating after staying with us! I hope we could see you once again very soon! Best regards,

8/10 – Gut

Alexandru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 24. Apr. 2023
Dear Alexandru, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Valerie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 27. Mai 2024
Dear Valerie, we are so happy and proud to read your comments. Thank you for being with us. We are looking forward to hosting you back very soon. Best regards,

8/10 – Gut

Ginette

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Bien situé, propre, personnel gentil. Cependant, notre chambre n’était pas disponible à notre arrivée à 15h15. Nous avons dû attendre.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 23. Mai 2024
Dear Ginette, Thank you for taking the time to share your feedback. The departure time for our guests is until 12:00 o'clock. If possible, we will gladly try to allow guests to check in before 3:00 pm - unfortunately this is not always possible when we are fully booked. Our receptionists don't want to annoy the guests, but we need the time to freshen up the room. We ask for your understanding. We hope to welcome you back to our hotel soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

MILTON, Miami Beach

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was exellent. Good breakfast. Very good housekeeping.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 22. Apr. 2024
Dear MILTON, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Bucharest City Center. If Bucharest will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sanan

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely clean property with good sized rooms perfect for a city break. The staff were also very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 19. Apr. 2024
Dear Sanan, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Bucharest City Center. Your positive and motivating feedback I shared with the whole team! We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,

10/10 – Hervorragend

William, Hemel Hempstead

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 5. Apr. 2024
Dear William, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,

8/10 – Gut

Dennis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
punt: Hotelkamer was erg netjes en fijn. Medewerkers waren erg vriendelijk. Ook erg handig dat je tv Netflix en YouTube kan gebruiken. -punt: Het was erg warm in hotelkamer. De airco kon niet op (cool) gelukkig kon er een raam open. Maar het was wel warm op de (onze) kamer. Te warm om te slapen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 15. März 2024
Dear Dennis, Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and your positive comments. Your feedback is very helpful so that we can improve our service in the future. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Berlin and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sophia

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 1. Apr. 2024
Dear Sophia, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Bucharest City Center. If Bucharest will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

GIOVANNI

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima struttura ottima posizione personale gentile e disponibile
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 19. Feb. 2024
Dear GIOVANNI, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 – Gut

Lorenzo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 15. Feb. 2024
Dear Lorenzo, Nice to read that you have our hotel in positive memory. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Nazuma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the Leonardo from 3-4 Feb and we really enjoyed our stay. Rooms are nice and spacious and very clean with a cotempary feel. The service at Conceirge was friendly and efficient. I will definitely recommend this hotel if you are in Bucharest
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 9. Feb. 2024
Dear Nazuma, I think it is the best recommendation we could ever wish to get. Thank you for being with us and your time spent to share all necessary information for future travelers. I wish we could host you once again. Best regards,

8/10 – Gut

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goed hotel op een leuke locatie vlakbij het centrum, veel leuke restaurants en bars in de buurt. Enig nadeel is de slechte isolatie, we hadden last van luidruchtige buren en het leek precies alsof deze bij ons op de kamer zaten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 31. Jan. 2024
Dear Sarah, We apologize for not having met your expectations. We strive to ensure each, and every guest experience is satisfying. Please know that we are taking your feedback to heart and focusing on improving. Please inform our team, if you felt disturbed by other guests. We can ask them for being carefully. It is our hope that you will give us another opportunity to serve you. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Or

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Hotel and Staff, Good breakfast,No-Parking
The room was super nice, the hotel had 2 elevators, We got a room that was look bigger in the picture (with 3 king beds) but we got 2 king size bads, and 1.5 sofa bed, Overall everything was comfortable, breakfast was good with a lot of options. Amazing friendly staff. The only cone was that was no parking, but there is in front of the hotel a parking that you need to pay via the application\website, make sure you read everything because it a private and non Governmental service. overall - recommended!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 25. Jan. 2024
Dear Or, Thank you for the rating and for your stay in our hotel. We sincerely appreciate your support and hope to have a chance to welcome you back in Leonardo Bucharest City Center very soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Cristiano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 29. Jan. 2024
Dear Cristiano, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Bucharest City Center. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,

4/10 – Schlecht

Angelo Di

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 22. Jan. 2024
Dear Angelo Di, Thank you very much for your rating. Too bad that we could not meet all your expectations. Please let us know what we can improve to satisfy your needs and wishes up to 100%. We would be happy to welcome you again soon and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Oleg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great newly refurbished, modern hotel, with great stylish rooms and a lot of day light. Helpful service. Central location, a lot of nice restaurants and bars around
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 2. Jan. 2024
Dear Oleg, Thank you for your 10 point review. I hope we could host you again at Leonardo. Best regards,

10/10 – Hervorragend

michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 2. Jan. 2024
Dear michael, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Bucharest City Center. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Anya

Verbesserungswürdig: Personal & Service
We paid for a deluxe triple room, and got a double. We all had to sleep in the same bed as they said there was nothing they could do. Staff were rude.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast am 13. Dez. 2023
Hello Anya, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Bucharest City Center. We are very sorry that you were not satisfied. Due to a system error you got a double room instead a triple room. Our staff offered you another double room. Unfortunately you refused it. Additionally we offered free breakfast which you didn't want too. We were doing our best to resolve the matter you raised. Kind regards,

4/10 – Schlecht

Damien

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No recomiendo este hotel para negocios
No hay opcion para cener, ni siquiera room service. Simplemente te dicen en recepción que hay muchos restaurantes por la zona, y eso tampoco es cierto. Aparte de eso, habitación en 7a planta, que da a la calle. Muy bonita, con ventanales enormes pero con una insonorización defectuosa, se escuchan perfectamente los coches.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 14. Nov. 2023
Dear Damien, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Bucharest City Center. We are very sorry that you were not satisfied. We decided us against a bar or restaurant as you will get a lot of drinks and snacks in the surrounding of the hotel. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Tracey, Toronto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a great area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 6. Nov. 2023
Dear Tracey, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Bucharest City Center. Best regards,

8/10 – Gut

Alejandro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NICE HOTEL THAT NEEDS WINDOWS CHANG
The ops manager that attended me was great. The room nice and the bed comfortable. The negative was the traffic noise from the street at night It was terrible and sleeping was difficult.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 23. Okt. 2023
Dear Alejandro, Thank you for your opinion. Thanks to you we are getting better every day. I hope to see you soon. Best regards,

6/10 – Okay

Kristina

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ganske fint hotel med god morgenmad. Jeg foretrækker dog en beliggenhed tættere den gamle by.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 20. Okt. 2023
Dear Kristina, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tracey, Toronto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This wonderful hotel is in such a great area. Lots of cafes, cocktail bars and great for people watching. Clean and modern rooms! Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 11. Okt. 2023
Dear Tracey, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was an excellent stay, very central, in walking distance to many restaurants, bars and attractions. Breakfast was very good. We would stay again.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 9. Okt. 2023
Dear Sabine, It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

6/10 – Okay

Nicola

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location, but noisy
Very nice hotel, good location, spotlessly clean. Only problem was toral lack of sound proofing. We could hear absolutely everythjng from the interconnected room.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 2. Okt. 2023
Dear Nicola, Thank you, we are pleased that you enjoyed your stay with us. Thanks also for the constructive feedback - we will take it to heart! See you soon again, best regards,

10/10 – Hervorragend

GABRIELA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The managers Dana and Alina offered top customer service and were very attentive to all of our needs. It really made our stay wonderful. Thank you. We will definitely recommend to this hotel to our friends and family.
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 2. Okt. 2023
Dear GABRIELA, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Iryna

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel it self is in nice area for eating and drinking. Easy to navigate. The staff is very friendly and helpful. Room has a small fridge, coffee maker and kettle. Breakfast was a very nice as well
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 29. Sept. 2023
Dear Iryna, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Bucharest City Center. Good to hear that you enjoyed our excellent services, the helpful staff and the clean room. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 25. Sept. 2023
Hallo Christine, Danke, für Ihre Bewertung mit der bestmöglichen Punktzahl. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely, comfortable hotel
Lovely comfortable new hotel, in a perfect central location. The only thing I didn’t like was my room had an adjoining door to the next room and there was no noise insulation. They did offer to move me after the first night but I was settled by the.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 14. Sept. 2023
Dear Andrew, We are very happy to know that you enjoyed your stay. Your input, and the feedback from all of our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met upon arrival. We are glad to welcome you again to the Leonardo Bucharest City Center and to convince you of our ever-improving commitment to excellent service. Best regards,

6/10 – Okay

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 11. Sept. 2023
Hello Joseph, Thank you for your review. I hope we could host you again at Leonardo Bucharest City Center. Best regards,

8/10 – Gut

Florance

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good but room was small. This is comon to Europe.All was good and receptionist was all nice
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 6. Sept. 2023
Dear Florance, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Berlin Mitte. Your positive feedback I shared with the whole team! We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,

6/10 – Okay

Joseph

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good location
We arrived at the hotel at 1100 They told us that the room is not ready to come at three ! The room was not ready at three and we were waiting fior another’s hour . No soap at the bathroom, no welcoming water in the fridge Staff nice and kind Good location Small room Good price!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 6. Sept. 2023
Dear Joseph, We can fully understand your displeasure with the arrival situation and we want to apologize for that. For an earlier check-in, we charge costs, as the cleaners clean your room preferential and you can use the room longer than other guests. This is only possible if we have availabilities. Without early check-in, your room should be ready at 3pm, which it was not - this should not happen and is not up to our standard. Please be assured that we have discussed your feedback carefully and we aim to do better. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Berlin and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Bari

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice area
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 4. Sept. 2023
Dear Bari, Many thanks for great recommendation. Leonardo Bucharest City Center-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,

8/10 – Gut

Darren

Mit der Familie gereist
Overall good stay, nice room and perfect location. However, the fitness room is the worst I’ve ever seen, literally 3 machines and no space is there’s more than 1 person
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 4. Sept. 2023
Dear Darren, Thank you for your opinion. Thanks to you we are getting better every day. I hope to see you soon. Best regards,

8/10 – Gut

JOHN

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bar and restaurant closes too early, by 5 pm the bar is closed. This need to improve as people might need tea or coffee late in the evening. This is the greatest draw back
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 28. Aug. 2023
Dear JOHN, We are glad to hear you enjoyed your time with us in Bucharest. Also, we would like to thank you for taking a few minutes to write your impression of our hotel and share your experience with other fellow travelers. Your comments encourage us to improve ourselves day by day. All of us expect to see you again in your next visit to the city. Kind regards,

8/10 – Gut

Jan-Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 21. Aug. 2023
Dear Jan-Erik, we are so happy and proud to read your rating. Thank you for being with us. We are looking forward to hosting you back very soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

senol raif

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 21. Aug. 2023
Dear senol raif, Many thanks for great recommendation. Leonardo-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,

8/10 – Gut

George

Gut: Ausstattung
Nice hotel and a great price and in a great location. Staff were polite and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 21. Aug. 2023
Dear George, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

6/10 – Okay

Marius, Bellevue

Gut: Sauberkeit
The only reason I didn’t like the stuff there, was because they started to repair something around 7AM , (big noise), but didn’t even apologized for inconvenience. Many people had the same problem in that morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 3. Aug. 2023
Hello Marius, thank you for participating in the satisfaction survey. Unfortunately, we were unable to meet your expectations with our staff, but we have read your comments carefully and discussed them. If Bucharest is your travel destination again, we look forward to your next booking. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice modern hotel on excellent location.
Great location near variety of bars, cafes and restaurant’s without being bothered by noise - only 15-20 min. walk to Old Town. Easy access for Uber pickup and dropoff. Nice modern hotel in a very good and clean condition Friendly and service minded staff. Nice selection for breakfast. Only drawback being a somewhat hard bed for an old body😉 Overall an excellent experience with value for the money.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 24. Juli 2023
Dear Susanne, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Stephane josé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très beau. Décoration actuelle. Personnel présents petit déjeuner tres copieux
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Katrin Kraske, Guest Relations Manager am 22. Juni 2023
Dear Stephane, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,