Terrasse/Patio

Bewertungen von Hello Hotels Gara de Nord

2 out of 5
Hello Hotels Gara de Nord
Grivitei Road, No. 143, Bucharest

Bewertungen

8,4

Sehr gut

289 von insgesamt 696 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
272 von insgesamt 696 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 696 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 696 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 696 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Klaus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Florentina am 5. Apr. 2024
Dear Mr. Klaus,We appreciate all the feedback we receive from our guests as it helps us to continuously improve and adapt to the real needs of our guests. We understand that you were dissatisfied with our services, but a small note without comments does not give us information about your dissatisfaction during your stay in the hotel.Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes personal,sehr sauber
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Florentina am 24. Nov. 2023
Dear Michael,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services.We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

8/10 – Gut

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Florentina am 9. Nov. 2023
Dear Alexander,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services.We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Florentina am 1. Nov. 2023
Dear Robin,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services.We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

8/10 – Gut

Silvia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Okay
Das Hotel ist gut gelegen. Die Betten sind bequem und die Mitarbeiter freundlich. Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Handtücher haben Löcher und sind sehr alt. Dusche war schimmlig. Bettwäsche dreckig. Als Hotel sollte man sich keine Handtücher mit Löchern leisten. Do teuer sind neue Handtücher nicht. Interessante Konstruktion mit Dusche im Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Florentina am 3. Okt. 2023
Dear Mrs. Silvia,Thank you for taking the time to give us this feedback and we are sorry for this situation. The Housekeeping Department is looking for solutions to clean rooms more efficiently and avoid situations like the one you described.We guarantee that all linens are changed after each guest and are cleaned with professional solutions from our leading supplier Ecolab. Annually we are restocking our linen/towel inventory. In order to avoid this unpleasant situation for you, it helps us to report this observation to the front desk during your stay and we find solutions.Thank you for the understanding,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Joachim

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Florentina am 18. Sept. 2023
Dear Mr. Joachim,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Florentina am 30. Mai 2023
Dear Sven,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

8/10 – Gut

Gregor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis/Leistung hat vollkommend gepasst. Frühstück wird direkt im Nachbarhotel eingenommen und ist für den Preis sehr zu empfehlen. Anzumerken ist die doch Recht Laute Straßenbahn vor der Tür, was vermutlich in den unteren Etagen Abends sehr nervig sein kann. Würde daher ein Zimmer in den oberen Etagen empfehlen. Des Weiteren ist die Gestaltung der Zimmer doch Recht interessant gestaltet, wie man bereits auf den Hotelbildern sehen kann, es war jedoch alles sauber und Funktionsfähig.
Antwort von Florentina CIOFLAN am 26. Feb. 2023
Dear Mr. Gregor,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

8/10 – Gut

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel in der Nähe vom Bahnhof. Freundliches Personal. Saubere Zimmer. Frühstück im Hotel nebenan, entspricht dem Preis-Leistung-Verhältnis, war okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Florentina CIOFLAN am 10. Nov. 2022
Dear Mr. Andrea,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

6/10 – Okay

Jerzy

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Dusche und Toilette im Zimmer finde nicht als gute Erfindung.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Florentina CIOFLAN am 28. Okt. 2022
Dear Mr. Jerzy,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. As the overall satisfaction of our guests it's a priority please kindly note that your opinion will be taken into account. I kindly mentioned that since the reservation was made on site you had pictures of the rooms that reflect the reality. In this respect we can say that our hotel is designed to provide its clients the best report price-quality, being a transit hotel located near the main railway station and the public transport. Thank you in advance for understanding and we are looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Kirsten

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Florentina CIOFLAN am 29. Sept. 2022
Dear Mr Kristen,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It's everything ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Florentina am 27. Juni 2022
Dear Michael, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Florentina Cioflan Front Office Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Florentina CIOFLAN am 24. März 2022
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we appreciate a lot that you gave us the details about your staying in order to know what improvements need to be done! Thank you in advance for understanding and we are looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Florentina Cioflan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandru, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr professionelle Mitarbeiter Und sehr sauber Hotel habe ich eine wunderschöne Zimmer gekriegt und bedanke ich für Haus Keeping Team Dankeschön
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Florentina am 29. Nov. 2021
Dear Mr. Alexandru, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are delighted to read about your experience with us. Your kind words are highly appreciated by our team and we are all looking forward to your next stay. We wish you all the best and stay safe! Kind regards, Florentina CIOFLAN Front Office Manager

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, freundliches Personal, preiswertes Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Florentina am 13. Sept. 2021
Dear Hogler, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Florentina Cioflan Front Office Manager

8/10 – Gut

Andreea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniela
Es war alles in Ordnung, aber die Kissen und Matratzen waren sehr unbequem Mit der Hoffnung dass in Zukunft werden getauscht ich werde weiter das Hotel buchen Personal war sehr freundlich Frühstück war ausreichend
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Florentina am 20. Aug. 2021
Dear Daniela, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we appreciate a lot that you gave us the details about your staying in order to know what improvements need to be done! Thank you in advance for understanding and we are looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Florentina Cioflan Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage in der Nähe des Bahnhofs Schneller Check In Nette Mitarbeiter
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Cristina D am 27. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Cristina am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

10/10 – Hervorragend

Kevin, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Cristina am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches Hotel entsprechend seiner Kategorie, 3min vom Bahnhof weg gelegen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Cristina am 26. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

8/10 – Gut

Winfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr empfehlenswert
Das Hotel liegt ideal in der Nähe vom Bahnhof Bucuresti Nord. Trotzdem sehr ruhig und schnell zu Fuss erreichbar. Es eignet sich ausgezeichnet für einen Stopover und bietet alles (kein Luxus), was der Gast für einen Aufenthalt benötigt. Für einen längeren Aufenthalt evt. etwas enge Platzverhältnisse. Sogar das Frühstück ist für rumänische Verhältnisse überdurchschnittlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Cristina Dumitescu am 24. Mai 2019
Dear Winfried, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is nearby the central station really Each Staff member has been great and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Cristina D am 17. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

8/10 – Gut

biggi, dresden

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel und preiswert
Im Hotel bekommt bein ein preiswertes Frühstück 6,- mit frischem Salat, alles schnell erreichbar mit der Metro. Fahrscheine dafür ganz preiswert erhältlich auch am Schalter. Für Besichtigungen des Parlamentsgebäudes vorher anmelden. Tolle Stadt mit belebter Innenstadt. Preiswert, schnell und gut gegessen im Alt Shift. Freundliche Menschen. Bei einer Stadtrundfahrt hat man schnell einen kurzen Überblick über die Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Cristina Dumitrescu am 29. Juni 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

6/10 – Okay

Elena , Nürnberg

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Telekomanda für TV hat nicht funktioniert Die Gardinen sind runter gefallen, kletsystem schlecht, andere ok, sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

10/10 – Hervorragend

jens , frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Modernes günstiges Hotel in der Nähe des Bahnhofs
Schönes modernes Hotel in der Nähe des Nordbahnhofs. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Einfach ausgestattete Zimmer mit offenen Bad. Nachteil: kein Fön im Zimmer, recht weit ins Zentrum
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel direkt am Nordbahnhof
Das Hotel ist vom Nordbahnhof leicht zu finden. Die Zimmer sind mit allen notwendigen ausgestattet und das Preis-/Leistungsverhältnis ist sehr gut.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 12. Mai 2017
Dear Guest, Thank you for choosing Hello Hotels and for taking the time to share your feedback with us. We're glad our services met your expectations and we're looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Anca Strugariu, Sales manager

10/10 – Hervorragend

Torsten, Hagen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel für einen Aufenthalt in Bukarest
Das Hotel liegt nur 350 m vom Gara de Nord (wo der Schnellbus vom/zum Flughafen hält) entfernt, und ist einfach zu finden, da es direkt links an das große Gebäude des Ibis-Hotels anschließt. Restaurants, Supermärkte, Banken, etc. sind mehr als ausreichen in unmittelbarer Umgebung zu finden. Eine Metro-Station ist direkt vorm Hotel. Das Personal ist super nett und geht auch auf kleine Sonderwünsche ein, bis der Kunde völlig zufrieden ist. Die Betten werden zwar nicht täglich gemacht (auch nicht aufgeschlagen), aber der Rest des Zimmers wird täglich gereinigt. Die Ausstattung ist einfach und modern. Dusche und WC sind in das Zimmer integriert (Ibis budget-Prinzip), also nicht als separater Raum. Wen das nicht "stört" der ist hier auf alle Fälle gut aufgehoben. Ich würde auf alle Fälle wieder hier übernachten, wenn ich in Bukarest bin.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 14. Mai 2017
Dear Mr. Torsten, Thank you for your visit and for sharing your experience with us. Thank you for your positive feedback, we're glad your appreciated our services, especially our staff. We hope we may have the chance to welcome you again at Hello, should yuo visit Bucharest again. Respectfully, Anca Strugariu, Sales manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches aber sauberes Hotel im zentraler Lage
Das Hotelpersonal ist sehr freundlich. Die Zimmer sind sehr klein aber genügen und sind sauber und modern eingerichtet. Ein Fön fehlt leider.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 14. Mai 2017
Dear Guest, Thank you for your visit and feedback. We do not have a hairdryer in our standard rooms (according to our 2 star classification), but we do offer them from the reception, upon request and based on availability, and we also have fixed hairdryers in our superior rooms. We're looking forward to having you as a guest again. Respectfully, Anca Strugariu, Sales manager

6/10 – Okay

Semih

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
für 2 sterne OK, nähe Bahnhof
war OK für 2 Sterne, leider machen die Fotos einen anderen Eindruck, das Hotel ist auch schon in die Jahre gekommen die Fotos nicht, aber sauber. Frühstückraum ist ein Nachbargebäude wo man ca. 10 meter draussen gehen muss. Frühstückbuffet war überschaubar. kein Safe im Zimmer oder an der Rezeption, also muss man dem Personal vertrauen und seine Wertsachen im Zimmer lassen. Zur Gepäckaufbewahrung würde ich keine Wertsachen hinterlegen, da man selbst einen Schlüssen für den Raum bekommt und seinen Koffer reinlegt und wieder abholt - was passier wenn jemand noch zusätzlich eine Tasche mitrausnimmt (klaut)?! TV Sender empfang war nicht gut, Bad im Zimmer und nur Glastüren. allein Reisende perfect.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nur zu schlafen
Kein Service, keine Reinigung während eine 3-tagige Unterkunft. Lage ist i.O., nähe der Bahnhof. Gut falls sie 25 Euros pro Nacht zahlen. Falls die Preis höher als 47 Euros ist, gehen Sie in neben liegenden Ibis.

4/10 – Schlecht

Thomas, Köln

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
nicht nochmal
Das Zimmer an sich ist okay. Allerdings bei Doppelbelegung nur für Menschen die sehr vertraut miteinander sind geeignet. Die Dusche befindet sich direkt neben dem Bett. Die sehr enge Toilette ist zwar um die Ecke aber nur mit einer Milchglastür, wie bei einer Duschkabine ausgestattet. Ich hatte ein Zimmer im 7. Stock. Die Aussicht war allerdings nur auf das ca. 7m gegenüberliegende Ibis-Hotel, genauer direkt in den Hotelflur. Privatsphäre ist so nur bei geschlossenen Vorhängen gegeben. Das größte Problem war allerdings die Zimmertemperatur. Das Zimmer wird zwar mit Klimaanlage beworben, diese produziert allerdings zu dieser Jahreszeit nur heiße Luft und lässt sich nicht auf kalt einstellen. Ich war im Oktober dort, eigentlich benötigt man bei Außentemperaturen um die 10°C tagsüber und 2°C nachts keine Klimaanlage, das Hotel ist allerdings enorm warm. Trotz vollständig geöffnetem Fenster wurde der Raum nicht kälter. Einen Grund für die Hitze lies sich nicht finden. Auffällig war nur, dass das gesamte Hotel sehr warm. Personal war in diesem Fall auch keine Hilfe. Man wisse es und könne nichts ändern war sinngemäß die Aussage des Rezeptionisten. Nach dem Beschwerdeanruf bei Hotels.com wurde zwar ein Zimmerwechsel angeboten, allerdings sei es dort nicht anders. Und so hatte ich zwei Nächte die trotz vollständig geöffnetem Fenster bei 2° Außentemperatur zu heiß zum Schlafen waren. Da Schlaf der Hauptgrund für ein Hotelzimmer ist, würde ich hier nicht noch einmal übernachten.

10/10 – Hervorragend

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klein aber oho
Das Einchecken war sehr problemlos und schnell. Wir hatten auch mit Frühstück gebucht, was wir sehr gut fanden.

8/10 – Gut

Margot Maria

Gut: Personal & Service

10/10 – Hervorragend

Jan, Buchs SG

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentrumsnah gelegen...
Check In verlief recht unterkühlt aber professionell. Leider wurde nicht ein einziges Mal während meiner 5 Nächte , dass Zimmer gereinigt !!! Ich war sehr sehr überrascht, leider zum negativen hin. Ansonsten ist das Hotel super gelegen vom Gara de Nord von wo aus man in Nullkommanix mittels gut ausgebauten öV überall hin gelangt...

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Überraschend gut!
Sehr freundlich, sauber,. Frühstück sehr gut. Hat alles geklappt.

6/10 – Okay

Sven, Chemnitz

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zweckmäßig, aber Service mangelhaft
Wir waren eine Nacht im Hotel auf der Durchreise. Das Hello hat sich angeboten aufgrund der Nähe zum Nordbahnhof. Der Empfang an der Rezeption war ziemlich unfreundlich, und Achtung: Das Hotel belastet die Kreditkarte in Landeswährung zu einem ziemlich schlechten Kurs, sodass man am Ende mehr bezahlt, als wie ursprünglich gebucht. Besser direkt in bar zahlen! Unser Zimmer war zweckmäßig und schlicht und leider nicht ganz sauber. Dusche lief aus, sodass nach einmal Duschen das halbe Zimmer unter Wasser stand. WLAN hat funktioniert, und es gab einen deutschen Sender im TV (ZDF).

10/10 – Hervorragend

Ingo, Kamenz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
War leider nur 1nacht da. Aber würde es wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Timothée, Ingolstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super
Toll

8/10 – Gut

Hans, Dortmund

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Modern Hotel and good Metro connection
The hotel design is pretty modern. The rooms have a nive layout and there is enough space although not a single cupboard. The hotel is easy to reach by bus 780 from the Henry Coanda Airport for about 1€ (make sure to buy the ticket before hand at the grey box counters, there is no ticket selling in the bus). The Gara de Nord metro and bus station is very close by and the hotel is an ideal spot to start your journey of Bucharest. The hotel staff is friendly and the breakfast looked nice (we did not book it). But you can get breakfast at any of the small shops around the Gara de Nord station way cheaper. I would definetly go there again. Very good value for the price.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Zimmer war klein, jedoch sauber und gut ausgerüstet.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nähe Bahnhof, Nähe Metro, nette kleine Zimmer
Im Großen und Ganzen waren wir mit dem Hotel sehr zufrieden. Das Zimmer war sauber und das Bett sehr gemütlich. Speziell für junge Leute mit kleinem Budget bietet das Hotel ein sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Das Personal war nicht übermäßig freundlich, aber prinzipiell hat der Service gepasst.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zweckmässig, modern und in praktischer Lage für Sightseeing und Weiterreisen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Blutflecken auf der Bettwäsche, unverschämtes Personal, dass sich nicht im Stande sieht ein vernünftiges Taxi zu bestellen, geschweige denn sich die Bestellung von 4 Personen gleichzeitig zu merken!

8/10 – Gut

Test

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
駅から5分程度で行けるため非常に便利でした。 部屋は清潔で広かったです。また、チェックイン時間よりも早めに着いた際にはキャリーバッグを無料で預かっていただきました。 駅には飲食店なども多くあるため、お店には困らないと思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Angelo, Avellino

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Benjamin

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hello Hotels Bucharest: Design Issues Mar the Experience Positives: The check-in staff member was friendly and welcoming. Negatives: Open Bathroom Problem: The open bathroom design is seriously flawed. Odors permeate the room uncontrollably, creating an unpleasant experience. Leaky Showers: The shower in our first room flooded due to a faulty door. While staff moved us, the shower in the new room leaked as well. This indicates a widespread design issue. Cold Room: Poor ventilation made the room damp after showers. Worse, central heating was off due to the season, leaving the room uncomfortably cold. A staff member rudely informed us there was no heating throughout the building. Misleading Photos: The hotel's online images look modern and inviting. In reality, the open bathroom significantly detracts from the experience. Recommendations: Fix the Bathrooms: The bathroom design urgently needs a rethink to address privacy and odor issues. Train Staff: While some staff were helpful, others were unprofessional. Consistent guest-focused training is essential. Be Transparent: Communicate clearly about seasonal limitations (like heating) to manage guest expectations. Bottom Line: The friendly check-in was a plus, but major design flaws and inconsistent staff behavior tarnished our stay. The hotel won't improve until it fixes the bathrooms, trains staff better, and sets accurate expectations for guests.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gabriel RADU - Hello Hotels am 5. Mai 2024
Dear Mr.Benjamin,Thank you for taking the time to provide us with this feedback and we are sorry for this situation,The design of the hotel is more modern and just to avoid the element of surprise for the guests we have put pictures of the rooms and bathrooms. Indeed this design is not to everyone's taste. We have very excited guests and less enthusiastic guests.Our hotel does not have air conditioning, but a centralized air conditioning system that works for heating or cooling (not simultaneously) depending on the season. Thus, room thermostats can regulate the temperature: warmer/less warm when the air conditioner is running on warm air, or cooler/less cold when the air conditioner is running on cold air.In the last few days the temperature has increased and it was necessary to stop the centralized air systemThe room is equipped with a blanket for one person on the bed, and you have an additional blanket on the furniture in the room. Respectfully,Gabriel RADU - Hello Hotels

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Florentina am 29. März 2024
Dear Mrs. Alexandra,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Florentina am 25. März 2024
Dear Mrs. Alexandra,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ikuno

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
今回で二度目の利用です。 前回とは異なるクラスの部屋でしたが、前回同様シャワーを浴びるとシャワー室の外が水浸しになります。それ以外は不便はなく、スタッフの皆さんも親切です。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Florentina am 29. März 2024
Dear Mrs. Ikuno,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.The maintenance department has noted that there is a particular technical situation we are experiencing and we are looking for solutions to resolve it.Thank you in advance for understanding and we are looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the stay was pleasant, the lovely staff recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Florentina am 13. März 2024
Dear Mr. Adrian,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluate our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel.We're looking forward to have you as our guest again!Respectfully,Florentina CioflanFront Office Manager