Rezeption

Bewertungen von Pullman Brussels Centre Midi

4 out of 5
Pullman Brussels Centre Midi
Place Victor Horta 1, Brussels

Bewertungen

9,0

Wunderbar

593 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
304 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pierre Alain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etape agreable
Sejour 1 nuit. Hotel tres agréable, bien situé à coté de la gare Midi. Hall d'entrée un peu froid d'ambiance. Mais service tres sympathique. Chambre très confortable et restaurant très bon. En résumé, une tres bonne étape.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 19. Feb. 2024
Cher Monsieur,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous !Nous sommes ravis d'apprendre que la situation privilégiée de notre hôtel à côté de la gare Midi a contribué à rendre votre séjour agréable et que notre chambre a su répondre à vos attentes de confort. Il est également gratifiant de savoir que notre restaurant a été à la hauteur de vos espérances. Nous prenons note de votre ressenti quant à l'ambiance du hall d'entrée et nous nous efforçons continuellement d'améliorer l'atmosphère de nos espaces communs pour garantir un accueil chaleureux.Nous serions honorés de vous compter de nouveau parmi nous.Sincères salutations,

8/10 – Gut

Helmut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der gewohnt gute Standard der Pullman Hotels isr auch in Brüssel zu finden. Sehr gute Lage am Bahnhof Midi. Leider war die Zimmerbelüftung defekt. Sonst hätte es noch ein bessere Bewertung gegeben. Auf Grund des kurzen Aufenthalts, hatten wir auf einen Zimmerwechsel verzichtet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 16. Nov. 2023
Beste klant,We danken u oprecht voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen na uw recente verblijf in ons Pullman-hotel in Brussel. We zijn verheugd te horen dat u het gebruikelijke kwaliteitsniveau dat geassocieerd wordt met het merk Pullman heeft gewaardeerd, evenals onze ideale locatie bij het Zuidstation.We betreuren echter te vernemen dat de ventilatie in uw kamer niet naar behoren werkte. We begrijpen uw beslissing om niet van kamer te wisselen vanwege de beperkte duur van uw verblijf, maar we willen u verzekeren dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen. We zullen een onderzoek instellen naar dit specifieke incident en corrigerende maatregelen nemen om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.We hopen de kans te krijgen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, zodat we u een onvergetelijke ervaring kunnen bieden die volledig voldoet aan de hoge normen die we nastreven.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Hervorragend

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mathilde, Guest Relation Agent am 16. Okt. 2023
Chère Madame,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

8/10 – Gut

Anne-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Mathilde, Welcomer am 11. Aug. 2023
Dear Madam,Thank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi as your preferred hotel in Brussels!It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to share your experience.We hope that you will be back soon and I look forward to welcoming you.Yours sincerely,

8/10 – Gut

Oliver, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived late at night due to having missed a train and only getting as far as Brussels, when The Hague was the plan. So we just needed a hotel to spend the night until catching the train onwards, glad to allow ourselves the luxury of this hotel directly in the Midi-trainstation. Room and bathroom very good, we slept well. Breakfast also quite good as far as the setup and selection goes. Only the staff did seem to have a horrible Monday. Not friendly, no smiles, the cook behind the counter, well, didn't even dare to ask him for some eggs, apart from the fact that he seemed to be wanting to hide away from work. Ours didn't seem to be an isolated perception, since another guest next to us at the breakfast table almost got into a row with the manager. And that is understandable, since the way the buffet was closed and the usual "ultimatum" declared was not the way to treat guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 13. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you very much for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your input and apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We are delighted to hear that you found our rooms and bathrooms to be of high quality and that you had a restful night's sleep. Your positive comments regarding our breakfast setup and selection are also greatly appreciated.However, we deeply regret that you encountered some issues with our staff during your stay. Providing friendly and attentive service is of utmost importance to us, and we apologize for falling short of your expectations on this occasion. Please rest assured that we will investigate this further and take appropriate measures to ensure a more guest-friendly and accommodating approach in such situations.Once again, we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope that you will consider staying with us again in the future, and we will do our utmost to provide you with a flawless experience.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to welcome you back.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Elliot

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein nettes, freundliches Hotel direkt am Brüsseler
Ein nettes, freundliches Hotel direkt am Brüsseler Hauptbahnhof. Mein Zug hatte 2,5 Stunden Verspätung, und ich war noch nie so froh, dass ich nicht zum Hotel fahren musste! Die Reinigung des Badezimmers könnte besser sein - ich bin überrascht, dass überhaupt Wasser aus der Dusche kam! Das Zimmer hatte ansonsten eine angenehme Größe und war sauber, mit Steckdosen auf beiden Seiten des Bettes, um mein Handy aufzuladen. Das Frühstück war gut und das Auschecken ging schnell und einfach. Beachte, dass der Google Maps Pin für dieses Hotel falsch ist, wenn du nur die Adresse suchst. Am einfachsten findest du es, wenn du nach dem Sushi-Laden im Bahnhof rechts abbiegst.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Esther MBula Quality and Guest Relations Manager am 22. Dez. 2022
Sehr geehrter HerrVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre freundliche und ausführliche Rückmeldung zu geben.Wir freuen uns sehr über Ihre positiven Kommentare und freuen uns, dass Ihre Erwartungen erfüllt oder vielleicht sogar übertroffen wurden. Ihr Feedback zum Komfort des Hotels und der Komfort unserer strategischen Lage verkörpert genau das, was wir unseren Gästen bei einem Aufenthalt bei uns bieten möchten, und ich danke Ihnen, dass Sie dies in Ihrer Bewertung hervorgehoben haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Rudolf

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Esther MBula Quality and Guest Relations Manager am 7. Sept. 2022
Dear guest,Thank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi as your preferred hotel in Brussels!We would like to deeply thank you for your kind feedback concerning your recent visit to our hotel. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to share your experience.We hope that you will be back soon and I look forward to welcoming you.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Esther MBula, Quality and Guest Relations Manager am 4. Juli 2022
Dear Guest, We thank you very much, for your kind feedback. We hope to see you soon again. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Coco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Wunderbar
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von The Pullman Team am 10. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing the Pullman Brussels Centre Midi and for providing us with your valuable feedback. It gives us great pleasure to know that you enjoyed your stay; thank you for sharing your experience with us. Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the near future! Sincerely yours, The Pullman Team

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage für Bahnreisen
Das Pullman liegt direkt am Südbahnhof, Brüssel-Midi, mit eigenem Eingang und ist daher optimal geeignet für Reisen mit der Bahn. Tram und Metro sind auch direkt zu erreichen. Der Service war sehr freundlich und zuvorkommend. Das Zimmer ist auf den ersten Blick modern eingerichtet, leider aber in einem sehr abgewohntem Zustand (Flecken, kleine Beschädigungen). Das Bett ist bequem und dank Schallisolierung konnte ich gut schlafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von The Pullman Team am 30. Aug. 2021
Dear Sir, First of all, let us seize the opportunity to thank you for having chosen the Pullman Brussels Midi Centre during your recent stay in Brussels. We are pleased to have read about your positive experience and to know that you overall enjoyed the time spent with us. Your feedback is of great value as it helps us to improve our services, therefore, we would like to sincerely thank you for all your sympathetic and warm comments including the constructive remarks for improvements which we have taken particular note of. Last but not least, we are looking forward to extending you a hearty welcome back in the near future and we remain at your disposal should you require any assistance. Once more, thank you very much for all your support towards Pullman Brussels Centre Midi. Sincerely, The Pullman Team

8/10 – Gut

Satit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kurzbesuch nr eine Nacht
Hotel ist modern, Frühstück nur bis 10.00 Uhr, keine Minibar bei diesem Preis schwach. Das Parken ist sehr kompliziert, da das Hotel keinen eigenen Parkplatz hat. Alles in allem mittelmäßig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Floriane, Junior Quality & Guest Relations Manager am 22. Feb. 2020
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihre Kommentare zu Ihrem Aufenthalt im Pullman Brussels Center Midi. Wir freuen uns natürlich, den betroffenen Mitarbeitern Ihre positive Wertschätzung zu übermitteln. Ihre Zufriedenheit ist unsere Priorität. Unsere Mitarbeiter arbeiten jeden Tag daran, Ihnen einen tadellosen Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit herzlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist großartig ! Direkter Zugang zum Bahnhof!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, gute Anbindung an ÖPNV und Fernverkehr. Zimmer sind gut ausgestattet, Trennung zwischen Toilette und Bad ungünstig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Yasmin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt direkt am Bahnhof, Taxis stehen 24/7 zur verfügung. Super Service. Das einzige, was es zu bemängeln gibt, ist das Room-Service. Das essen hat uns zu keiner Zeit geschmeckt. Ausser diesem Punkt waren wir wirklich sehr zufrieden!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sehr freundliches und engagiertes aber leider unterdotiertes Personal. Zimmer mit altem Spannteppich. Reinigung des Zimmers wie auch der Frühstückstische 4 Tage hintereinander unvollständig ausgeführt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zentral gelegen, direkt am Bahnhof Gare Midi, trotzdem leise
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Y, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Direkt im Brüssel Midi Bahnhof
Pullman liegt direkt im Bahnhof Brüssel Midi. Frühstück ab 06.00. Schön eingerichtetes Zimmer mit einer separaten Toilette. Ruhig und sauber. Sehr bequemes Bett.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Gregory Marchand General Manager am 22. Aug. 2018
Sehr geehrter Herr / Frau, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Pullman Brussels Centre Midi. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Gregory Marchand General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel direkt am Bahnhof
Gute Lage, Einzelzimmer etwas klein, ausreichende Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Grégory Marchand General Manager am 1. Juni 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi and for providing us with your valuable feedback. It gives me great pleasure that you enjoyed you stay. We appreciate your comments on our excellent location. Thank you for communicating your experience to us and I sincerely hope that we may welcome you back here at Pullman Brussels Centre Midi. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Jerry, Schweiz

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist an ausgezeichneter Lage. Die Mitarbeiter waren sehr zuvorkommend und haben unsere Anliegen immer schnell zu unserer vollsten Zufriedenheit erledigt. Punkto Sauberkeit kann sich dieses Hotel noch verbessern.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2018
Antwort von Grégory Marchand am 1. Juni 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing Pullman Brussels Centre Midi and for providing us with your valuable feedback. It gives me great pleasure that you enjoyed you stay. We appreciate your comments on our excellent location and our friendly staff. We will gladly share these positive comments to keep up the high standard that we have set for ourselves. Your comments concerning the cleanliness in housekeeping have been shared with our Housekeeping manager and appropriate actions will be taken. Thank you for communicating your experience to us and I sincerely hope that we may welcome you back here at Pullman Brussels Centre Midi. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Ayra, Floral Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Collette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The air conditioning was non existent and without being able to open the windows the room gets stuffy. Also, major plumbing issues as the water in the shower kept changing temperature from hot to cold and eventually just got super cold. It's conveniently located in the train station but otherwise there is nothing around the area and you will have to walk at least 20 minutes to get to any decent restaurant. The area of the hotel is dingy and rundown.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Josephine

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What I like is close to the station just 300 meter to the station; It’s a big plus for me.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jesse

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed just one night. Hotel and staff itself were impeccable. However, area immediately adjacent to hotel is filled with trash and homeless people. Can’t blame the hotel. Overall, with convenient MIDI station adjacent to hotel and impeccable amenities, would stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

James, Ellington

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
With so close proximity to the train station, the hotel exterior suffered from the trash from the. Numerous train users.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Linh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is nice and clean. It is located in the area with easy access to different cities, countries via train. Staff is excellent!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Andrea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is attached to the train station which is great. There was food in and around the hotel, which was also good. However, once you left the train station area, we did not feel safe and there was nothing around this area. Yes, lots of taxi's to get to central city. They did not have the A/C on and the rooms were really hot. This is my biggest complaint.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although the area around the property is not too nice, it’s understandable because it’s a train station! The convenience of the train was a primary reason for us to be there.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Len den

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel, near a train station, so the area seems a little sketchy.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Karen

Mit der Familie gereist
The surrounding seems unsafe and there was no ventilation in the room. We have to ask for a fan.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you felt the surrounding area was unsafe and that there was a lack of ventilation in your room. Ensuring our guests feel safe and comfortable is our top priority, and we apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with our team, and we will take steps to address these issues promptly. We appreciate your input, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Kind Regards,

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kulaya

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Funmi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Really friendly staff especially Salma who was very generous!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our staff, especially Salma. We'll be sure to pass along your compliments to her. It's always our goal to provide exceptional service, and we're delighted that we could make your stay memorable. We hope to welcome you back again soon!Kind Regards

8/10 – Gut

Winnie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property located at the station hub which is very convenient to go by train or bus. But the restaurants around were limited. Rooms are clean and spacious enough.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us! We're delighted to hear that you found our location convenient for accessing transportation options. We understand that having a variety of dining choices nearby is important, and we appreciate your feedback on this matter. We're pleased that you found our rooms clean and spacious, and we hope you had a comfortable stay overall. Your comments are valuable to us, and we'll certainly take them into consideration as we strive to enhance our guests' experiences. We hope to welcome you back for another visit soon!Kind Regards

8/10 – Gut

Roy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind score! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards

2/10 – Ungenügend

Vladislav

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Misleading advertising, state hotel has an AC, but never explained its a seasonal, no ventilation at all, you cant open windows, our room was 86F° or 30C°, and no air circulation, on a 3rd day of our stay they gave us another room, it was more hot, 3rd room was a slightly better, not to big difference, no AC no ventilation, no air circulation, they promised us a fan, but brought a hitter....very funny, couple days later we got a very small fan, which one you can feel only sitting next to that, at the end they gave us 30 euro discount for inconvenience, what a jog...never again, would not recommend to stay there
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are truly disheartened to hear about the challenges you faced with the room temperature and ventilation. We aim to provide a comfortable environment regardless of the season, and we regret to hear that the solutions provided did not adequately resolve the situation for you.Our hotel is designed to ensure a peaceful stay with modern amenities, and it is with regret that we note your dissatisfaction with the cleanliness and overall condition. We take pride in our attentive service, and we are glad you found our staff friendly and professional, which is in line with the high standards we set for ourselves.While we understand that the compensation offered may not have fully alleviated your discomfort, we hope it conveyed our commitment to guest satisfaction. We would also like to assure you that all feedback is taken seriously and considered thoughtfully as we continuously strive to enhance our guest experience.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,

4/10 – Schlecht

Clifford

Mit einer Gruppe gereist
Liked proximity to train station. Too many homeless on the property panhandling. Major lack of support with a heat issue in our room. Front desk would not ask a maintanence call to at least get the room fan working. Any air movement would have been an improvement.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you appreciated our hotel's proximity to the train station. However, we're truly sorry to learn about the challenges you encountered during your stay. Ensuring the comfort and safety of our guests is our top priority, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the presence of individuals panhandling on the property. Additionally, we regret any disappointment caused by the lack of support in addressing the heat issue in your room. Your comments will be addressed with our team to ensure that necessary improvements are made. We value your insights and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Li Wei

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome Hotel!
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards,

8/10 – Gut

Wim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ok
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind score! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards,

6/10 – Okay

Egbe Agbor, Brussels

Nothing stands out
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts with us. We appreciate your feedback, and we're committed to continuously improving our services. If there's anything specific you feel could enhance your experience during your next stay, please feel free to let us know. We value your input and hope to exceed your expectations in the future.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Zack

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was really warm in the room but other than that it was terrific!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 27. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate your feedback! It's wonderful to hear that you had a terrific stay overall. We apologize for the warmth in your room and will definitely look into adjusting the temperature to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. If there's anything else we can do to enhance your next visit, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Greta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uitstekende ligging in het station Brussel-Zuid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Roger

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Robert Guest Relations / Assistant Welcome Manager am 26. Feb. 2024
Dear Sir,Thank you for this kind review of our property.We are delighted that you have had a very pleasant stay at our hotel.We would be very happy to have the opportunity to welcome you again. Kind Regards,

8/10 – Gut

Claude

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Peut mieux faire
Peut mieux faire niveau accueil sauf si couple gay vous dérange, mais ça fait le dire avant, et niveau ménage, merci de préciser avant que le ménage pas fait tous les jours..... On ne lit pas forcément les notes en arrivant et l'accueil sert à ça
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager am 6. März 2024
Cher Hôte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires concernant votre récente expérience chez nous. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes en termes d'accueil et de service de ménage.En ce qui concerne l'accueil, nous tenons à vous assurer que nous accueillons tous nos clients avec la même chaleur et le même respect, quel que soit leur orientation. Nous sommes profondément désolés si vous avez ressenti autrement, cela n'a jamais été notre intention. Nous sommes une entreprise inclusive et nous nous efforçons toujours de créer un environnement accueillant pour tous nos clients, sans aucune discrimination.Concernant le service de ménage, nous comprenons votre frustration et nous nous excusons pour tout malentendu à ce sujet. Nous essayons de communiquer clairement les détails de nos services, y compris la fréquence du ménage, avant l'arrivée de nos clients. Nous allons redoubler d'efforts pour nous assurer que ces informations sont clairement indiquées dans nos communications et dans nos notes d'accueil.Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous prenons vos commentaires très au sérieux. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de regagner votre confiance pour un séjour cette fois 100% réussie.N'hésitez pas à nous contacter directement si vous avez d'autres préoccupations ou si vous souhaitez discuter de votre expérience plus en détail.Cordialement,

6/10 – Okay

Stephen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Right next to Eurostar
OK. Good location by gare de midi Eurostar but the immediate surroundings are seedy. Buyer beware The rooms on hotel.com are not the standard rooms but more deluxe ones you must pay an upgrade for. I paid extra for superior room with nespresso machine and slippers.
superior room
superior room
superior room
room service dinner
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 20. Feb. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share this feedback.We're delighted to hear that our proximity to the Eurostar at Gare de Midi was beneficial for your travels, as we strive to provide convenience for our guests with direct access to the station and various transportation options. We appreciate your recognition of our desirable location. However, we regret any misunderstanding regarding room categories and additional charges. Our various room types, including those equipped with amenities such as Nespresso machines and slippers, are described in detail to ensure transparency and help our guests select the accommodation that best meets their needs.We do hope that we will be able to welcome you back on a future occasion.Best regards,

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 19. Feb. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

2/10 – Ungenügend

Sefa

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mathilde, Guest Relations Agent am 12. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,