Außenbereich

Bewertungen von Novotel Brussels off Grand'Place

4 out of 5
Novotel Brussels off Grand'Place
120 Rue Du Marche Aux Herbes, Brussels

Bewertungen

8,8

Hervorragend

562 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
330 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
71 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Silvia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really recommended
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 27. Mai 2024
Dear Silvia,Thank you for such a positive review.We are thrilled that you found the cleanliness of our rooms to be impeccable and the condition of Novotel Brussels Off Grand Place to meet your expectations. Our dedicated team takes great pride in delivering excellent service, and your recognition of their efforts is greatly appreciated.It is always encouraging for us to learn that our guests have enjoyed their stay and have taken away fond memories of their visit.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute, zentrale Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 18. März 2024
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie unsere zentrale Lage als positiv hervorgehoben haben, die tatsächlich nur wenige Schritte von der berühmten Grand-Place entfernt ist. Es ist erfreulich zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit unserer Zimmer und dem Service zufrieden waren, was für uns stets höchste Priorität hat.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Gut

Carsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
super Lage, gutes und reichhaltiges Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 4. Aug. 2023
Lieber Carsten,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten!Mit Begeisterung haben wir gelesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und freuen uns, dass Ihnen unser Frühstück gut geschmeckt hat.Freundliche Grüße und bis zum nächsten Mal,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Das Frühstück war ausgezeichnet, manches andere weniger: von zwei Aufzügen war einer die ganze Zeit außer Betrieb, das Zimmer sehr eng und im Bad gab es kaum Stellflächen. Lage hervorragend!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 16. Juli 2023
Lieber Daniel,vielen Dank für Ihren Kommentar.Wir haben sehr gerne gelesen, dass es Ihnen bei uns insgesamt gut gefallen hat und unsere gute Lage Sie überzeugt hat.Danke auch für Ihren Hinweis zu den Ablageflächen, wir werden uns bemühen hierfür eine gute Lösung zu finden.Wir freuen uns zu lesen, dass Ihnen unser Frühstück einen sensationellen Start in den Tag ermöglicht hat.Mit freundlichen GrüßenJurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Okay

Visnja

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 14. Juni 2023
Sehr geehrte Višnja,wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht so angenehm war, wie wir es uns gewünscht hätten.Wir würden uns über Vorschläge freuen, wie wir Ihren Aufenthalt noch angenehmer gestalten können, denn nur so können wir uns stetig verbessern.Ungeachtet dessen hoffen wir, dass Sie uns eines Tages die Gelegenheit geben, die negativen Aspekte Ihres Aufenthaltes zu revidieren und danken Ihnen im Namen aller Mitarbeiter vielmals für Ihren Besuch.Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Richard

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 10. März 2023
Lieber Richard,danke, dass Sie uns Ihre Bewertung gesendet haben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir hoffen, Sie in Zukunft wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen,Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Rolf Walter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegen, sofort im Rummel drin und gut erreichbar. Angestellte an Reception sehr freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 27. Juni 2022
Sehr geehrter Rolf Walter, vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir haben sehr gerne gelesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns rundum zufrieden waren. Wir hoffen, Sie hatten eine angenehme Zeit und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Oskar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr zentral und sehr nahe beim Bahnhof. Das Personal an der Reception war sehr hilfsbereit. Beim Frühstücksbuffet war die Auswahl sehr gross und es war sehr fein. Einzig das Auffüllen der Kaffekapseln im Zimmer erfolgt nicht regelmässig; wir hätten gerne öfters auch einen Kaffe im Zimmer genossen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 17. Mai 2022
Sehr geehrter Oskar, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir sind begeistert, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten und dass Ihnen auch unsere zentrale Lage zugesagt hat. Vielen Dank für Ihre lobenden Worte an unser Rezeptionsteam. Unser Team bedankt sich herzlich bei Ihnen. Wir bedanken uns für Ihren Hinweis bezüglich der Kaffeeutensilien in Ihrem Zimmer und werden dies mit unserem Team besprechen, um unseren Service zu verbessern. Schön, dass Ihnen unser umfangreiches Frühstück einen guten Start in den Tag bereitet hat. Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können. Freundliche Grüße, Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Wahl
Alles top, zentrale Lage, gutes Frühstück, öffentliches Parkhaus gleich nebenan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 21. Apr. 2022
Sehr geehrte Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Hotel so gut gefallen hat und Sie mit unserer zentralen Lage zufrieden waren. Schön, dass Sie mit unserem Frühstück gut in den Tag starten konnten. Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal. Mit freundlichen Grüßen, Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 13. Apr. 2022
Sehr geehrte Claudia, vielen Dank für Ihr positives Feedback! Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

8/10 – Gut

Yvonne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war im Hotel alles bestens. Wir verlebten dort ein paar schöne Tage. Das Personal war hilfsbereit und freundlich. Sehr unschön war, dass wir am letzten Tag beim Frühstück Opfer eines Pärchens wurden, die der Meinung waren, wir hätten eine Tasse gestohlen. Meine Mutter wurde vor den anwesenden Gästen bloß gestellt und genötigt, ihre Handtasche zu öffnen. Beim verlassen des Frühstücksraumes lief noch ein Angestellter, hinter uns her. Nachdem wir unsere Handtaschen für ihn geöffnet haben, er feststellen konnte, dass wir keine Tasse gestohlen haben, entschuldigte er sich bei uns. Er wurde von dem Mann genötigt und hat nur seine Pflicht getan, was wir auch verstanden haben. Ich bin noch immer geschockt, meine 79jährige Mutter war fix und fertig. Für ihre Gesundheit war der Vorfall alles andere als gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor am 4. Apr. 2022
Sehr geehrte Yvonne, wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels. Wir bedauern es, dass unser Hotel Ihren Erwartungen nicht vollständig gerecht werden konnte. Bitte entschuldigen Sie die beim Frühstück entstandenen Unannehmlichkeiten. Andererseits hat es uns sehr gefreut, dass Sie mit dem Service unserer Rezeptionsmitarbeiter sehr zufrieden waren. Mit freundlichen Grüßen Jurgen Van der Haegen, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Oya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist hervorragend. Man ist in ein paar Schritten im Geschehen. Unser Zimmer war dennoch schön ruhig.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Kevin Martens, Hoteldirektor am 6. Sept. 2021
Sehr geehrte Oya, vielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir sind begeistert, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Danke für Ihren positiven Kommentar zu unserer verkehrsgünstigen Lage. Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen. Kevin Martens, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt,gute Lage,nette personal check in und check out unkonpliziert
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exzellente Lage im Zentrum, schönes Gebäude, sehr schönes Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr Zentral
Mitten in der Altstadt- sehr nahe zu den Sehenswürdigkeiten In der Umgebung hat es gute Restaurants. Leider haben wir das Frühstück trotz Bezahlung :-( verpasst..Die Zeit bis 10.30 am Sonntag war zu knapp. öffentliche Einstellhalle neben an. Das Comfort Zimmer war geräumig mit Blick auf die Strasseseite. Isolierte Fenster.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles ganz fein. Das Frühstück war gut und die Zimmer ebenso. Die Toilette unten im Foyer sollte leichter zu benutzen sein - ohne extra Schlüssel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage ist hervorragend. Klimaanlage zu laut, Matratze durchgelegen, Bad sehr klein. Frühstück: keine gute Marmelade, es wird selten wieder aufgefüllt bzw. nachgelegt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

ALAIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut platziert für ein Stadt Tour, Freundliches Personal und schönen Zimmern, das Fruhstuck ist zu teuer
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, netter Service, lecker Frühstück und gute Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel!
Zentrale Lage und meinste Sehenswürdigkeiten zum Fuss erreichbar. Zimmer sehr ruhig.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Jaity, hyderabad

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is at convenient location. This is close to the Grand palace and other historical sites.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

MERCY, NORTH MIAMI BEACH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location,, renovated facility all over, staff very friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 27. Mai 2024
Dear Mercy,Thank you for such a positive review.It is gratifying to hear that our central location, just 200 metres from the iconic Grand-Place, provided a convenient base for your stay. We also take pride in our staff's commitment to service and are thrilled that our team's dedication enhanced your visit.We are pleased that the recent renovations and the cleanliness of our rooms met your expectations, contributing to a pleasant experience at Novotel Brussels Off Grand Place. While we see that you have rated our hotel condition with some reservation, please know that we continuously strive to maintain and improve our facilities to ensure the satisfaction of our valued guests.Your acknowledgment of the warm and helpful nature of our staff is truly appreciated, as we aim to offer a welcoming and supportive environment for our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Gut

Christiane

Gut: Sauberkeit
I like the location of the property close to centre of old Brussels
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Christiane,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our prime location in the heart of Brussels and the cleanliness of our rooms met your expectations and contributed positively to your experience.We regret to hear that our service did not fully meet your standards. While we strive to deliver exceptional service, we will take your comments into consideration as we continually work to enhance our guest experience. Please rest assured that Novotel Brussels Off Grand Place is committed to upholding the highest standards of service and hospitality.It is heartening to know that you appreciated being close to the historical centre of the city, allowing for a memorable visit to Brussels. Our team takes great pride in maintaining a clean and welcoming environment for all our guests, and we are glad this was evident during your stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Hilarie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay at this hotel. Everything was clean, well-functioning. Shower was excellent. So convenient to everything we wanted to see in Brussels!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 7. Mai 2024
Dear Ilarie,Thank you for such a great review.We are thrilled to hear that your stay met your expectations and that our hotel's cleanliness, service, and room amenities contributed to a memorable experience. It delights us to know that you found the location of Novotel Brussels Off Grand Place to be convenient for exploring the heart of Brussels. Our team takes great pride in ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we are glad to have achieved this for you.Thank you once again for your kind words, and we look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

AKIRA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルはキレイで全て整っていました。 スタッフもみなさん親切でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 7. Mai 2024
Akira 様この度は、Novotel Brussels Off Grand Place をご利用いただき、また、お言葉をお寄せいただきまして、誠にありがとうございました。お客様のご滞在が快適であったとのお言葉に、私たちNovotel Brussels Off Grand Placeのスタッフ一同、大変嬉しく思います。客室の清潔さ、ホテルの状態、サービスにおいて高評価をいただき、感謝しております。客室アメニティに対しても肯定的なご評価を賜り、ありがとうございます。私たちはお客様に最高のご滞在をお届けするために日々努力しております。またのお越しをお待ちしております。Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice modern hotel in the center of the city. Walking to grand place. Onsite restaurant and bar. Very nice staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 6. Mai 2024
Dear Danielle,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that the contemporary design of our hotel met your expectations and contributed to a pleasant experience. Our central location is indeed one of the highlights we are proud of, offering guests like yourself the convenience to explore the beauty of Brussels right from our doorstep.The appreciation for our Gourmet Bar and restaurant brings us much joy, as we strive to provide a wide selection of Belgian beers and delicious meals, including our classic Gourmet Burger. Furthermore, it is gratifying to know that our staff's dedication to service excellence resonated with you.Ensuring the comfort and satisfaction of our guests is our priority, and your recognition of the cleanliness and amenities in our rooms reaffirms our commitment to high standards. Rest assured that the entire team at Novotel Brussels Off Grand Place remains dedicated to creating memorable and enjoyable experiences for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Zhiliang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice little hotel conveniently located at the heart of Brussels. Easy walk to all attractions. 5mins walk to Grand Place. Surrounded by tons of little craft shops and restaurants, street performance. Our room windows open to the street view. Very friendly staff and nice breakfast included. Luggage storage option makes our travel plan much easier!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Ilian,Thank you for such a great review.It brings us immense joy to learn that our central location provided the perfect base for your explorations of Brussels, and that the vibrant energy of the surrounding area, with its myriad of craft shops and restaurants, added to the charm of your stay.We're equally pleased to know that our staff's friendliness, the comprehensive breakfast experience, and the convenient luggage storage service contributed significantly to your overall satisfaction. Moreover, your commendation on the room's cleanliness and the hotel's condition is a testament to our team's dedication to maintaining high standards.The positive remarks regarding the room amenities and the picturesque street view from your window are truly appreciated. At Novotel Brussels Off Grand Place, we strive to provide a comfortable and inviting atmosphere that complements the beautiful city around us. Your feedback affirms that we are on the right track, and we thank you for highlighting these aspects of your visit.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 – Schlecht

eric

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, Directeur général am 18. Mai 2024
Cher Eric,Merci de nous faire part de votre opinion.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, Directeur général

8/10 – Gut

Christine

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 18. Mai 2024
Beste Christine,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Tot weerziens.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

MARIDIE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, family friendly !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing such positive feedback following your stay with us.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We all look forward to seeing you again in the future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Rosemary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, convenient to transportation and variety of eateries. The included breakfast was amazing! Staff very helpful and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Rosemary, Thank you very much for your kind review.We are thrilled to hear that our central location provided the perfect base for your explorations and that you found the variety of eateries nearby to your liking. Our team is delighted to receive your compliments on the helpful and friendly service they strive to provide. It's also a pleasure to know that the breakfast offerings left a lasting impression, and that the room cleanliness and amenities met your expectations for a comfortable stay. Rest assured that maintaining the hotel in tip-top condition is our ongoing commitment to ensure guest satisfaction.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Maria Jocely

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice, and staff are friendly, helpful, and welcoming. The only thing I have 4 out of 5 because when I was checking our room and the bathroom has a bad smell. It seems it was not clean properly. It was bad. I have to spray with my perfume. Overall, the hotel is very nice, and very convenient, closed by to dining, shopping, Grand place and a walking distance from the Central Train station of Belgium.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 31. März 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your review.We are thrilled to hear that you found our hotel to be conveniently located and appreciated the dedication of our staff. We regret to hear about your experience with the cleanliness of the bathroom. Please rest assured that we strive to maintain the highest standards of cleanliness and hygiene, and we are sorry that we fell short in this instance.Your kind words about the hotel condition and room amenities are greatly appreciated, and we are delighted that these aspects contributed positively to your stay.Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Gut

Marc

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall would stay in this property again. Property is close to everything you want to visit within 5-15 mins walk. Breakfast was sufficient but not over the top. Plenty of dining options around and some small convenience/grocery stores to buy necessities if needed. Rooms are on the smaller side with a unique layout but we stayed there with two kids so our sofa was converted into two twin beds. The hotel is also close to Central so any side trups are a train ride away.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Marc,Thank you for commenting on your stay.We are delighted to hear that you appreciated our central location, which indeed makes the many sights and attractions of Brussels easily accessible. It is also a pleasure to know that the numerous dining options and convenience stores in the vicinity contributed to a pleasant stay. We regret to hear that our room size did not meet your expectations. While our rooms are designed to maximize space and comfort, we understand that preferences vary and we are sorry for any inconvenience caused. Regarding the layout, it is tailored to accommodate families like yours, ensuring everyone has a comfortable stay. However, we apologize if this design was not to your particular liking. It is heartening to note that you found the accommodation suitable for your family and that our proximity to the Central Train Station was advantageous for your side trips. We strive to provide a welcoming environment for families and are glad this was evident during your stay.We hope to welcome you again in the future. All the best,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Came with my sister and two teenagers. The pictures don’t do the hotel or area any justice. It’s a beautiful area super close (less than 5 min walk) to the grand place, Brussels central station, amazing dining and there is a cute little street fair towards the end of the week with local vendors right outside. Breakfast is worth the extra $. It was always fully stocked, even when we went there towards the end of the opening time. Would stay there again!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 31. März 2024
Dear Nicole,Thank you for sharing this review.It fills us with pride to know that the charm of the area, with its proximity to the Grand Place and the central station, enhanced your stay with us. We are delighted that the vibrant dining options and the local street fair contributed positively to your Brussels experience.Our team strives to provide a delectable breakfast to start the day right, and we are thrilled that you found it to be worth the extra value. Your enthusiasm for the quality of our amenities and the service provided by our dedicated staff is much appreciated and serves as encouragement to continue offering exceptional experiences to all our guests.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to Novotel Brussels Off Grand Place for another memorable stay.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 – Okay

ARMANDO SANCHEZ

Mit der Familie gereist
Personal poco amable y las instalaciones requieren mantenimiento en muchas zonas. El desayuno es bueno y el Restaurant está ordenado y limpio
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 28. März 2024
Hola Armando,Le agradecemos por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia.Estamos encantados de saber que pudo disfrutar de nuestra amplia propuesta gastronómica del desayuno, ideal para empezar el día con buen pie.Con relación a nuestras instalaciones en general, expresarle que realizamos continuas mejoras en las mismas y sentimos que no lo haya percibido así.Por otro lado, lamentamos si la atención brindada no fue como esperaba en algún momento. Todo nuestro equipo trabaja a diario para su satisfacción y nos apena que no haya sido esta su percepción en este caso. Tomamos nota para mejorar y revisaremos lo sucedido con el departamento correspondiente.Le enviamos un afectuoso saludo y desde ya, esperamos volver a recibirle muy pronto. Atentamente,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Gloria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is unbeatable, one block distance from the Central station and one block to the Grand Place. Surrounded by restaurants and stores. The room was very clean and lobby area is really nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 21. März 2024
Dear Gloria,Thank you very much for this kind review of your stay.We're thrilled to hear that our prime location, just a short stroll from the Central station and the Grand Place, added value to your stay. It's wonderful to know the variety of dining and shopping options in our vicinity met your expectations. Our team takes great pride in maintaining a clean and welcoming environment, so your compliments on the room cleanliness and the lobby area are greatly appreciated.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Sugarloaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 10. März 2024
Dear Jennifer,Thanks for this kind review.We're delighted to hear you appreciated our prime location, which offers convenient access to Brussels' Grand-Place and central train station. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel met your expectations, and we're equally pleased that you received excellent service from our team.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 – Schlecht

Henry

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
BE AWARE EVERYBODY!!!! Got robbed just infront of the foyer and the entrance of the hotel. Got assaulted and my neck chain snatched and stolen by two undesirables. Be careful as there are many prowlers by the hotel. Staff and management of hotel showed very little empathy and very uncooperative to obtain cctv of robbery for the police. Official complaint to follow to the directors of the hotel, let's hope that they listen for the security and well being of clients staying at the hotel!!! Although reported, Police unhelpful and not interested as we were tourists. Another statistic of Brussels!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 5. März 2024
Dear Henry,Thank you for taking the time to review your stay.We are deeply concerned to hear about the incident that occurred outside our establishment and the distress it has caused you. Your safety and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret that the response from our staff did not meet your expectations. We strive to provide a welcoming and secure environment, and we will reflect on your feedback to ensure we improve our support in such situations. Please know that, while we cannot control every event outside our hotel, we are committed to assisting our guests in any way we can within our premises.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

???

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 25. März 2024
Cher hôte,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nous,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 – Gut

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is in such an ideal location. I did expect a bit more high end touches for a Novotel, but it was a nice stay and I would recommend it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 25. Feb. 2024
Dear Christina,Thank you for sharing this lovely review.Our location is one of the things we are very proud of about our hotel.We are so lucky to have such a strategic position that brings transport options to our guests and must-see attractions closer.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

2/10 – Ungenügend

TAKASHI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location
Close to many major points of interests. Service was fast when power went out. Very small shower and toilet - barely turn around. Wash basin is seperate from toilet which is inconvenient.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Guest, Thanks for sharing your experience with us.We're delighted to hear that our prime location made your visit to the major points of interest convenient. It's also great to know that our team's prompt service met your expectations during the unexpected power outage. Regarding the size of our shower and toilet, we acknowledge that while our rooms are designed to optimize space, some guests may find them compact. We appreciate your feedback on the separation of the wash basin and toilet, and we aim to provide a comfortable environment for all our guests.We're glad that the overall cleanliness of our hotel and the condition of our facilities contributed positively to your stay.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

jean-baptiste

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 13. Feb. 2024
Cher Jean-Baptiste,Nous vous sommes reconnaissants d'avoir pris le temps de partager votre expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Melinda, Edmonton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room, felt so comfortable. Service at the hotel is brilliant as well. Loved everything about it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 5. Feb. 2024
Dear Melinda,Thank you for sharing this positive review.We're thrilled to hear that the comfort and aesthetic of your room met your expectations and that our service made a positive impact on your stay. It's wonderful to know you enjoyed the extensive amenities we provide, a testament to our commitment to guest satisfaction.We look forward to welcoming you back. Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Adriana

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jurgen Van der Haegen, General Manager am 1. Feb. 2024
Beste Adriana,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Jurgen Van der Haegen, General Manager