Rezeption

Bewertungen von Gresham Belson Hotel

4 out of 5
Gresham Belson Hotel
Avenue des Anciens Combattants 1, Brussels

Bewertungen

8,2

Sehr gut

194 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
172 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 462 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

M. Rose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zufrieden
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 17. Jan. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Olivia

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 1. Sept. 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Matthias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal und saubere Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 5. Juli 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Carmen Tabea

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 15. Juni 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Okay

Heinz Eduard

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Raf Willems, General Manager am 25. Mai 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Matthias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr saubere Unterkunft in guter Lage mit sehr freundlichem Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 27. Apr. 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Okay

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Hotellage in einem herunter gekommenen Stadtviertel enttäuscht. Zimmer sind groß und sauber. Öffnen der Fenster zur Nachtzeit sollte wegen unerträglichen Straßenlärms besser unterbleiben. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit. Das Befahren der Tiefgarage und der Preis für die Einstellgebühren pro Nacht hingegen sind eine Zumutung.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels, we are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us, we will do the necessary to solve the remarks you drew to our attention, we will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Xiao

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Raf Willems, General Manager am 15. Feb. 2023
Dear Mr Antonio, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 21. Dez. 2022
Dearest Guest, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Okay

MESUT ERDAL

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 21. Dez. 2022
Dearest Guest, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 21. Dez. 2022
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Cedric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Toll!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 21. Dez. 2022
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Giuseppina

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 21. Dez. 2022
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliche, angenehme Atmosphäre. Jeder Zeit wieder, wenn wir in Brüssel sind.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Raf Willems, General Manager am 3. Okt. 2022
Dear Ms Kathrin, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hugues am 9. Aug. 2022
Thank you very much for your feedback. Looking forward to welcoming you again.

6/10 – Okay

Sarah

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Wenn man nichts anderes findet...
Die Schallisolierung im Hotel lässt zu wünschen übrig, leider hört man sowohl was draußen auf der Straße passiert als auch was sich direkt vor dem Zimmer abspielt. Vorsicht mit den Parkplätzen: Die Parklücken sind EXTREM eng ebenso wie die Einfahrt. Maximalhöhe 1,70m. Dafür sind die Preise happig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Preiswertes Hotel. Wir kommen gerne wieder. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Hugues am 9. Aug. 2022
Thank you very much for your feedback. Looking forward to welcoming you again.

6/10 – Okay

Francis

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hugues am 9. Aug. 2022
Thank you very much for your feedback. Looking forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Seyed Hossein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war schon aber das Resturant war sehr klein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hugues am 9. Aug. 2022
Thank you very much for your feedback. Looking forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Hotel mit kostenlosem Parkplatz
Günstig gelegenes Business-Hotel in Laufweite zu den europäischen Institutionen. Besonders positiv sind der kostenlose Parkplatz und das hervorragende Frühstück. Das Hotel und die Zimmer sind geschmackvoll eingerichtet. Ich war sehr zufrieden und werde sehr gerne dort wieder übernachten.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Raf Willems, General Manager am 3. Okt. 2022
Dear Mr Wolfgang, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hier wird man zu einem Dreckspatz
Das Hotel macht nur alle 3 Tage die Zimmern sauber. Eine Unverschämtheit!! Also bitte auschecken und wieder einschicken. Dann passt es.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Laila am 10. Aug. 2021
Sehr geehrter Herr Robert, Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt im Gresham Belson Hotel. Wir danken Ihnen herzlich für Ihr Feedback, haben Ihr Feedback auf jeden Fall konzentriert aufgenommen und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Liebe Grüße, Front Desk

10/10 – Hervorragend

Per

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Raf Willems, General Manager am 13. Jan. 2021
Dear Per, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are really happy with your kind review and to see that you enjoyed your stay! We look forward welcoming you again very soon and we wish you the very best! With the kindest regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-/Leistungsverhaeltnis!
Gutes Fruehstuecksbuffett und aufmerksame Mitarbeiter an der Rezeption. Standardmaessig nur eine grosse Decke fuer ein Doppelbett. Eine zweite Bettdecke gibt es auf Nachfrage. 9 Euro fuer ein grosses Bier in der Hotelbar sind aber selbst fuer belgische Verhaeltnisse zu viel. Dafuer gab es einen schoenen Kamin.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Raf Willems, General Manager am 16. März 2020
Dearest guest, Thank you for this great review! We absolutely look forward welcoming you again in the near future! With the kindest regards, Raf Willems, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Laila am 2. März 2020
Dear Guest , Thank you for your feedback . Kind regards Front Desk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis-/ Leistungsverhältnis absolut in Ordnung. Sauberes Bad und Zimmer. Nahe zum Flughafen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Raf Willems, General Manager am 14. Okt. 2019
Dearest Guest, Thank you very much in name of our entire team for your recent visit to the Gresham Belson Hotel Brussels. Guest satisfaction is our number 1 priority so we are glad that you enjoyed your stay. In attendance of your new visit we would like to wish you all the best. With the kindest regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Raf Willems, General Manager am 17. Juli 2019
Dearest Guest, What a great review score, Thank you very much! With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Hotel ist in Ordnung. Ca 8 KM bis zum Brüssel Midi Bf. In der Nähe gibt es gute Restaurants und Supermärkten. Frühstück war Ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Raf Willems, General Manager am 26. Apr. 2019
Dearest Guest, Thank you very much for sharing your recent experience with us and future visitors. Yopur review is really appreciated by us all and we are happy that we have met your expectations. We hope to welcome you again with us very soon and I wish you a very nice day! With warm regards, Raf Willems, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage, schöne Zimmer, ideales hotel für City trip oder Geschäftsreisen, Sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Raf Willems, General Manager am 18. Sept. 2018
Dearest Client, Thank you for sharing this wonderful review with us! Our entire team thanks you for staying with us and we hope to welcome again very soon! With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Long in the tooth
Has been getting a bit long in the tooth ... rooms are dark. Servcie was nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Raf Willems, General Manager am 7. Sept. 2018
Dearest Guest, Thank you very much for sharing your honest opinion with us. We thank you for your kind words related to the provided services. We took well note of your remarks related to the rooms. I hope to welcome you again with us a next time very soon. With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für einen Zwischenstopp in Brüssel empfohlen
Hotel war in Ordnung, Zimmer sauber und Frühstück gut. Weniger gut ist die Parksituation vor Ort, Achtung Tiefgarage Max. 1,75 cm Durchfahrthöhe, also bei Dachboxen und Bussen wie VW-Bus etc. problematisch; ins Zentrum ca. 30 Minuten mit dem Bus, vor Ort gibt es Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants! Gute Verkehrsanbindung an Autobahn. Am meisten geärgert hat mich der Versuch, beim checkout zum Zimmerpreis noch das Frühstück extra zu berechnen, obwohl dies bei Hotels.com im Preis enthalten war. Lies sich aber noch klären.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von RafWillems am 29. Mai 2018
Dear Andreas, Thank you very much that you took the time for writing this review. We are very pleased with the score you gave and hopefully we have the honor to welcome you back in our hotel. We wish you a very wonderful day further! With very warm regards, Raf Willems, General Manager.

6/10 – Okay

Steffen, Dresden

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Kurztrip nach Brüssel
Hatten das Hotel paar Tage zwischen Weihnachten und Sylvester. Das Hotel ist an sich nicht schlecht, jedoch sollte man nicht zuviel erwarten. Busstation direkt vor der Hotel, zur Besichtigung der City auch notwendig :-)
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Raf Willems, General Manager am 3. Jan. 2018
Dearest Guest, Thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels and for your time to write a review on Expedia. We are very happy with your score and we hope to welcome you again with us very soon. With warm regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles ok, ordentliches Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
Dear/ Mr. Martin, Thank you very much for your recent visit to our hotel and to write a review of our hotel. It is always a pleasure to receive some positive feedback from our clients. We hope that we may have the pleasure again to welcome you at the Gresham Belson Hotel Brussels. With warm regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dearest guest, Thank you very much for giving us your review score. We are very glad to see that you have enjoyed our services and we would love to welcome you back very soon. With kind regards Raf Willems, General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ist ok und in die Jahre gekommen! Flure lang und muffig. Zimmer charmant.

6/10 – Okay

Edo, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Middle of nowhere
Das Hotel lag für mich günstig, da in unmittelbarer Nähe zu meinem Geschäftskontakt. Ansonsten liegt aber das Hotel im Nirgendwo, ca. 10 Minuten vom Flughafen. Sehr geschätzt habe ich den kostenlosen Shuttle-Service vom und zum Flughafen. Mein Zimmer war ok, wobei Dusche/WC sehr eng waren. Ich musste mich um die Badezimmertüre zwängen und mich zwischen Waschbecken, Duschwand und Türe einklemmen, um die Türe schliessen und so die Toilette erreichen zu können. Und es lag bestimmt nicht an meiner sportlichen Statur, dass es so eng war... Das Personal an der Reception wirkt plichtbewusst und gestresst, auch dann, wenn es keine Warteschlangen gab.
Antwort von RAFWILLEMS am 21. Juli 2016
Beste meneer, mevrouw, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review op Expedia. Wij appreciëren enorm de tijd die u genomen hebt om ons van een score te voorzien. Het Gresham Belson Hotel Brussels is inderdaad op een steenworp gelegen van NATO en vele bedrijvenzones. Een extra voordeel zijn de verschillende restaurants, supermarkten, banken en winkels in de buurt. Zo hebt u als gast keuze uit verschillende avondactiviteiten. We willen ons echter excuseren voor het probleem met de douchekraan. De badkamers in de standaardkamers werden reeds gerenoveerd in augustus 2015. We doen er alles aan om onze gasten te voorzien van alle nodige comfort en zullen daarom kijken waar het bij u misgelopen is. Ik kan u echter nu garanderen dat alle kranten in de badkamers naar behoren werken, daar wij op geregelde tijdstippen een controle uitvoeren. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Gresham Belson hotel Brussels. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel und ein sehr liebes Team.
Alles super geklappt, sehr nettes Team, Zimmer mit Bad waren auch sehr sauber. Man kann sich echt nicht beklagen. :))
Antwort von RAFWILLEMS am 20. Juli 2016
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns sehr zu lesen, das wir bei Ihnen während Ihres Aufenthaltes in unserem Hause solch einen guten Eindruck hinterlassen zu haben. Ihr Kommentar und die Bewertung wir sehr von uns geschätzt. Sehr gerne freuen wir uns auch schon bald auf Ihren nächsten Besuch bei uns im Gresham Belson Hotel Brussels. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Hervorragend

sungwon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Ali Abed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

STEVEN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bus 66 opposite the hotel will take you directly to town centre and bus 12 back to airport. Also offers Monday thru friday a shutle to pick you up at the airport. Very good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Donna

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paula

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay! Cozy bed and good sized bathroom. Staff was wonderful and very helpful. The bar staff was nice and chatted with us for a while. Very close to the airport and a wonderful pizzeria across the street. Also very easy to get to the city center with the nearby bus stop. Would definitely stay again!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 24. Apr. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

José Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good option
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel. Raf Willems, General Manager

10/10 – Hervorragend

Gemma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, polite, friendly staff and quiet area with good amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Garcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Une très belle découverte, bien situé et en même temps calme, un excellent rapport qualité-prix
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 15. März 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel

10/10 – Hervorragend

Javier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno
Todo el personal es maravilloso. Siempre con una sonrisa y dispuestos a ayudar
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Suela

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Arno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon accueil et service, grande chambre propre et super petit déjeuner
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 8. Feb. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Gut

Pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Experiencia positiva en general. Única nota negativa es no fijarme en el horario del traslado del aeropuerto al hotel ya que después de las 22.00 ese servicio ya no está disponible. Estad atentos porque el taxi clava 45 € por 10 min
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 27. Jan. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels, we are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. Indeed, we only offer shuttle service from Monday to Friday from 6AM to 10PM. We are very sorry that you were not able to benefit from the service. This information has been sent to you beforehand through the Expedia message center. We still hope to welcome you again to our hotel.

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel situé dans la cité en pleine zone d’habitation. On se mélange avec les bruxellois
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Raf Willems, General Manager am 27. Jan. 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.