Außen-Whirlpool

Bewertungen von Quality Hotel Brno Exhibition Centre

4 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

41 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
53 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 110 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Maximilian

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean rooms next to exhibition center.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von FOM am 13. Okt. 2022
Dear Julie,Thank you so much for staying with us and such a great evaluation.Hope to see you soon.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Katharina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles in Ordnung.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Petr Skrivanek am 4. Feb. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Anton

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Petr Skrivanek am 9. Apr. 2018
Dear Mr. Anton, Thank you for your visit and nice rating. Sincerely, Petr Skrivanek

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel mit Sauna
Wir wollten Brno besuchen und dabei auch ein bisschen wellnessen. Das hat in dem Hotel super funktioniert. Es gibt eine schöne Saunazone, leider war aber der auf der Homepage angepriesene Whirlpool kostenpflichtig.(war auf der Homepage nicht ersichtlich)
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Petr Skrivanek am 6. Dez. 2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Whirlpool und Massage ist ein kostenpflichtiger Service, der auf unserer Website angegeben ist. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Max, Pfäffikon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great hotel with perfect service right in centre of konference facilities (but a taxi ride from down town)
Antwort von Guest Experience Champion am 30. Jan. 2016
Dear Mr. Max, Thank you for your stay. We are happy you were satisfied with level of our service. We hope you will visit us soon. Sincerely Petr Skrivaenk

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
man erwartet mehr
Bodenbelag und Bad waren sehr schmutzig. Werde keinem weiterempfählen.

10/10 – Hervorragend

Andrea, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutes Top Business Hotel während Messeaufenthalte
Man kann dieses Hotel für Business-Aufenthalte während Messen, Konferenzen etc. in Brünn nur empfehlen. Das Frühstücksbuffet, das Personal, die Sauberkeit,... alles tiptop! Auch das kostenlose Internet im Zimmer war natürlich äußerst praktisch. Aus Zeitgründen konnte ich nur leider den kleinen Fitnessraum, sowie die Massagen und Sauna nicht nutzen - daher kann ich dazu nichts sagen!

8/10 – Gut

T, Leipzig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut aber nicht unbedingt 5 Sterne
Die Angabe, es dauert nur wenige Minuten bis in die Altstadt, trifft leider nur auf die Fahrtzeit mit dem Auto zu, sonst dauert es mind. 30 min.

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
so sollten Hotels sein
Wir waren rundrum zufrieden.

2/10 – Ungenügend

Jing

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Asima

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean. Staff was very helpful. Would be nice to have small fridge in the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jiri Heinrich, Front Office Manager am 25. März 2024
Dear Asima,Thank you for your stay. Ee are delighted that you enjoyed your stay among us. We look forward to your next visit.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jon

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Suzanne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Budget hotel comfortable but needs cosmetic uplift
Nice enough hotel - have obviously paid more attention to maintaining the nice looking lobby rather than the rooms. Clean and comfortable but in desperate need of a cosmetic upgrade and new carpet.
Bath marked and stained
Ceiling in bathroom in a poor state
Lampshade is marked
Carpets are dirty and  stained
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Ramazan

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel.
Really late check in: no problem. Needed a cab for a trip out: arrived in minutes. Check out took seconds. Really good breakfast. Everything in the room was pristine.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

alberto alessandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Fikret murat

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Alain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bien, mais le restaurant est à éviter !
Hôtel très propre, service à l’accueil très bien. Mais il faut absolument éviter le restaurant. Le service y est très mauvais. Le personnel ne parle presque pas anglais voir pas du tout. La serveuse était vraiment infecte et s’énervait quand je ne comprenais ce qu’elle disait en Slovaque. Du jamais vu!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was a great option for a one night stay. Delicious breakfast and great service. Would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von FOM am 13. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Jiri HeinrichFront Office manager

4/10 – Schlecht

Sylvie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
À eviter
Chambre réservée pour 3 adultes : 1 canapé lit pour 1 adulte peignoirs et necessaire de toilette pour 2 personnes. Personnel pas souriant. Bref, pas digne d'un hotel qui affiche autant d'étoiles
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von FOM am 13. Okt. 2022
Chère Sylvie,Nous vous remercions d'avoir choisi Quality hotel et d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis concernant votre expérience au Quality Hotel Brno Exhibition Centre.Je voudrais commencer par vous présenter des excuses pour ne pas avoir répondu à vos attentes. Nous nous efforçons de rendre chaque séjour aussi agréable et confortable que possible, et vos commentaires nous aident à mieux former nos équipes afin qu'elles vous fassent vivre une meilleure expérience à l'avenir.J'espère que vous nous accorderez à nouveau votre confiance en venant séjourner dans nos établissements, afin que nous puissions vous prouver que l'expérience insatisfaisante que vous avez vécue lors de votre séjour n'était qu'une exception.Cordialement,Jiri HeinrichFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

JULIE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von FOM am 13. Okt. 2022
Dear Julie,Thank you so much for staying with us and such a great evaluation.Hope to see you soon.Kind regards,Jiri HeinrichFront Office Manager

4/10 – Schlecht

Lucia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
V tomto hoteli sme boli s rodinou (2 dospelí, 17r a 9r deti). Hotel sa píši 4,5 * ale služby tomu nezodpovedali - nemali sme chladničku v izbe, neupratovali nám, wellness spočívalo v saune od 17tej hodiny a iba platenej vírivky. Fitko bolo malé ale ok, až na pokazené dispeje na zariadeniach. Postele nemali šírku 180cm, takže dvom dospelým sa na nich spalo stiesnene.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Peter

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Dagmar

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Einar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 5. Aug. 2022
Dear Einar, We would like to thank you for your stay. Looking forward to your next visit. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Gut

Nedim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 5. Aug. 2022
Dear Nedim, Thank you so much for your stay. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Faysal

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 5. Aug. 2022
Dear Faysal, Thank you for the stay as well as your kind words. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Gut

Petr

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rodinný pokoj
+ cena pobytu - úzké postele v rodinných pokojích - cena snídaně
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von FOM am 2. Aug. 2022
Milý pane Petře, děkujeme Vám za návštěvu u nás v Quality hotelu a těšíme se na Vás příště. S přátelským pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 2. Aug. 2022
Dear Andreas, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Gut

Marcela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 2. Aug. 2022
Dobrý den, Marcelo, děkujeme Vám za návštěvu a hodnocení. Těšíme se na Vás někdy příště. S pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

10/10 – Hervorragend

Lucian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von FOM am 2. Aug. 2022
Dear Lucian, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pavlína

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von FOM am 25. Juli 2022
Milá paní Pavlíno, děkujeme za návštěvu a krásné hodnocení. Těšíme se na Vás při příští návštěvě. S pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

10/10 – Hervorragend

Jiri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel u brněnského výstaviště
Skvělé umístění hotelu vhodné pro akce na brněnském výstavišti. Doporučuji zejména pokoje v 5. patře. Trošku dražší parkování a snídaně, ale minimálně jsou dobré :) Velmi dobrá dostupnost autem ze všech tras. Každopádně velmi příjemný pobyt i s check-inem kolem půlnoci.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von FOM am 25. Juli 2022
Milý pane Jiří, děkujeme Vám za návštěvu a za čas, který jste věnoval tomuto hodnocení. Jsem rádi, že jste si pobyt u nás užili. Těšíme se na Vás příště. S přátelským pozdravem Jiří Heinrich vedoucí recepce

8/10 – Gut

Piret

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Maksym

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Katerina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pohodlné ubytování
Nutnost požádat si o úklid a ikdyž bylo požádáno o úklid pokoje nebyl proveden !! jinak spokojenost
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Lucie

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
OK for short stay
The hotel was generally nice and clean, although during 3 nights/4 days nobody cleaned the room (toiletry, emptying the bins, even I requested it) Welcome drink is nice but having 1 drink for room of 4 people was not a good idea (rather noting then only for 1 person). double bed was too small for 2 people (even children). Globally the room was small for family.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
We travelled during covid to visit a clinic in Brno. Location was excellent and staff were really helpful. Considering everything was closed the hotel did everything to make sure guests had everything they needed whilst also keeping everyone safe. We only wish we’d visited during ‘normal’ times so that we could make the most of facilities and the local area.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2021
Antwort von FOM am 27. Jan. 2021
We would like to thank you for your stay and great feedback. We are happy you enjoyed your stay and we would like to welcome you again soon, hopefully in convenient times. Kind regards Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Tadeja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Quality Hotel Brno Exhibition Centre am 9. Nov. 2020
Dear Tadeja, Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Gut

Qaisar Masood

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Quality Hotel Brno Exhibition Centre am 9. Nov. 2020
Dear Qaisar, Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jiri Heinrich Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jørn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Nice hotel. Good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Front Office Manager am 3. Aug. 2020
Dear Jørn, Thank you for your stay a 10/10 review. We are looking forward to your next visit. Kind regards, Jiri Heinrich Front Office Manager

8/10 – Gut

Martina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Shehngjer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von team Holiday Inn Brno am 2. Dez. 2019
Thank you for your stay and nice feedback.

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend
15 rugby lads came to see scooter in Brno the hotel, staff, cleanliness and food were fantastic.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Petr Skrivanek am 2. Dez. 2019
Dear Craig, Thank you for your stay and nice feedback. We are happy you enjoyed the concert and your stay with us. We wish you and your lads all the best and lot of succes in rugby :) Best regards Petr Skrivanek

10/10 – Hervorragend

Morten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Nice service, Nice food, NICE
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Petr Skrivanek am 2. Dez. 2019
Thank you very much. We look forward to seeing you again in the future. Sincerely Team Holiday Inn Brno