Restaurant

Bewertungen von Novotel Bristol Centre

4 out of 5
Novotel Bristol Centre
Victoria Street, Bristol, England

Bewertungen

8,6

Hervorragend

460 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
394 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
92 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Soufiane

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Familienzimmer sind ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von JM am 5. Aug. 2022
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Helmut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles sehr reichhaltiges Frühstück-Buffet mit gutem Personal betreut. Bei einem Aufenthalt von 3 Nächten hätte ich ein Zimmerservice zumindest einmal erwartet. Gute zentrale Lage und nahe beim Bahnhof.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von David - Guest Service Manager am 25. Sept. 2019
Thanks for your feedback, it is appreciated, looking forward to your next stay already!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Iain France am 5. Aug. 2019
Delighted to receive your rating and glad you had an excellent visit. See you again soon, warmest regards, Iain France - General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Zimmer für drei Erwachsene/Zahlende zu klein. Zum Frühstück für die Tochter keine warme Schokolade. Servicepersonal sehr unfreundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Iain France am 12. Dez. 2019
Thanks for the review, we appreciate you taking the time to give us your feedback and it is our hope to see you back at Accor Hotels again very soon. Warmest regards, Iain France - General Manager

8/10 – Gut

Alfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großzügige Zeitfenster für Ankunft unf Abreise,
Sonderwünsche waren bei Ankunft schon berücksichtigt. Der Safe war verschlossen, wurde sofort gemeldet, aber nicht behoben.Frühstücksbüffet gibt es nur bis 9:30, danach aber noch an der Bar. Checkin schon ab 14 Uhr, checkout bis 12 Uhr möglich. Nur wenige Minuten vom Bahnhof ristol Temple Meads. Hafen, Altstadt und Einkaufsviertel fußläufig erreichbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Iain France am 3. Juni 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback Alfred, freut sich zu hören, dass Sie insgesamt einen tollen Aufenthalt hatten und wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch, mit freundlichen Grüßen, Iain France - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sauber und schön. Alles vorhanden, was man benötigt. Das Personal war sehr freundlich. Das Frühstück war klasse. Wir hatten einen schönen Aufenthalt
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Iain France am 3. Juni 2019
Schön zu hören, dass Sie einen sehr schönen Aufenthalt hatten und das Team freundlich fanden. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch bei Novotel. Mit freundlichen Grüßen, Iain France - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage in Bahnhofsnähe, große Zimmer mit Couch, Bad winzig und nicht 100% sauber
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Iain France am 23. Dez. 2018
Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie insgesamt einen guten Aufenthalt hatten und wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße, Iain France - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Iain France am 22. Nov. 2018
Many thanks for your rating, glad to see you had a good visit and we will look forward to seeing you back at Novotel again soon, warmest regards, Iain France - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel in guter Lage
Meine Familie und ich hatten in den zwei Tagen, die wir dort verbracht haben, alles, was wir brauchten. Die Nähe zum Zentrum war super und wir würden das Hotel jederzeit wieder buchen!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Iain France am 23. Aug. 2018
Freut mich zu hören, dass Sie einen ausgezeichneten Aufenthalt bei Ihrer Familie hatten und danke, dass Sie uns informiert haben. Bis bald, waremst grüße, Iain France - General Manager

8/10 – Gut

Astrid, köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches Personal. Wir waren sehr zufrieden
Hotel und Flug hat gut geklappt. Der Transfer viel zu teuer und wir mussten lange suchen, bzw. am Flughafen hat man uns 30 min geholfen. Den Transfer würden wir nicht mehr buchen und nicht empfehlen. Hier wird der Kunde fast betrogen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Iain France am 16. Mai 2018
Vielen Dank für Ihr Feedback, froh zu hören, dass Sie das Team als sehr freundlich empfanden und Sie mit Ihrem Aufenthalt absolut zufrieden waren, bis bald, herzliche Grüße, Iain France - General Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Loved the hotel, loved the food and drinks, loved the location and loved the staff…great hotel highly recommend it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von JM am 24. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.

6/10 – Okay

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel is very nice , clean . With good sized rooms as you expect in a Novotel . Only real complaints relate to the heating , as numerous other reviews have mentioned , the internal room temperature of the rooms is locked at 19 degrees . No amount of adjusting of the baffling heater controls ( no instructions provided ) will get it to move up or down . I got the readout to change to 22 degrees and it made zero difference . I then got it to show “off” on the display , it still continued to ( noisily) pump out 19 degree air all night . In the end we took out the provided electric oil radiator , and plugged that in to get some heat into the room . Which brings us to the next problem , mains sockets , or the lack of , our room - 135 , had one single mains socket (That’s a single socket , not a double ) and no USB’s , this is completely unacceptable in this day and age , for a couple staying together With phones. iPads , earbuds etc to charge . Even a Travelodge has at least two double sockets , both with USB’s in their premium rooms , so to have only a single socket in a £100 plus a night room is an insult. Get your act together Novotel , this is penny pinching to an insulting level .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von JM am 8. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We have now adjusted our systems to now work on full air conditioning therefore ensuring the rooms are now cooling. I can also confirm that we are in the process of adding USB sockets to our bedrooms with 1 floor already being complete.We thank you again for your feedback and we hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable accommodation.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von JM am 29. Apr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and only a short walk from city centre. Plenty of amenities and bars/restaurants nearby.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JM am 24. Apr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Shabir, Weston Super Mare

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Value for money property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von JM am 24. Apr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von JM am 24. Apr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

SH

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was big for the price. Service staff was kind and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von JM am 24. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad that you had a good stay with us and that the team was kind and helpful. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel convenient for transport links
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JM am 3. Apr. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad you had a good stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

john

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I couldn’t fault the property and all the staff were lovely and very helpful My room was very nice and very clean And breakfast was great with a lovely and efficient staff For me the whole stay was perfect ! John Hankins
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von JM am 4. Apr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 – Hervorragend

richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JM am 26. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to see that you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von JM am 26. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and we are happy to see that your had a good stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von JM am 25. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Hervorragend

Damian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo perfecto…volveremos seguramente
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von JM am 11. März 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 – Okay

Daryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A decent enough stay, but the TV had many of the channels missing. To be fair, they offered a new room, but not on after you'd unpacked for a day.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von JM am 11. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very friendly staff but room only equipped for 1 person (armchair towel tbags etc)
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von JM am 11. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Hervorragend

Gilles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 5. März 2024
Thank you for taking the time to leave a great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von JM am 29. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Abiodun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von JM am 29. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok, but I’ll try to stay elsewhere next time.
The room was ok, a bit rough around the edges feels a bit dated compared to the more modern Premier Inn just up the street. No Aircon in the room which made it hot during the night, the windows did open, but the room faced onto the street where building works were taking place early in the morning. The towel was grubby. The place felt a bit tired. I was also tired after 2 nights of bad sleep due to being hot. The room had a fridge with 2 complimentary cartons of water, I appreciated this.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von JM am 26. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. As always we appreciate honest feedback from our guests and we will do what we can to address the issues that you have raised.

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Stavros

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great choice
Really great hotel. Close to the city centre and the train station. Comfortable and clean room, and very nice restaurant. Great breakfast as well. We really enjoyed our stay there. Staff were really helpful as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for the review of our hotel and as always we appreciate the kind feedback your have given! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Leonid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 – Okay

Samuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Sardar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Novotel Bristol
Perhaps the food for breakfast could be improved but other than that, everything was great. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for the review of our hotel and as always we appreciate the feedback your have given! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 – Okay

Adam

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 22. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Faulty shower
Very friendly amd helpful reception staff when booking in. Shower did not drain and flooded bathroom. The house keeping member told us she had reported the problem the day before, yet they still booked us into the room. Reception staff offered nothing to resolve the problem, i had to ask for another room so we were able to shower!! Very much delayed our day. Nice breakfast, but overall very disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 12. Feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the issues you have brought to our attention.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Positives: The staff at the novotel were helpful and friendly. The additional activities for children were appreciated. The bed and bedding were comfy. Rituals toiletries were lovely. Plenty of towels and complimentary water was lovely. Breakfast food was good and gluten free options appreciated. Ways to improve: Decor is very tired and in need of rejuvenation. Carpets had seen better days.At breakfast gluten free options and decaf coffee was not readily avaliable. Once requested it took quite a while to have these items delivered.Children said the sofa beds were uncomfortable. Lots of local conatruction so quite noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 12. Feb. 2024
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We appreciate the feedback that you have left however we are glad that on the whole you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Ann

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cold
Although the room was well furnished and comfortable we were cold. There were no instructions for the heater and, although we turned up the thermostat, it took over an hour for the temperature to go up 2 degrees. There did not appear to be any way to have heating without the noisy fan. We enquired at reception and they said they would send maintenance. No one came during the 2 hours we were getting ready to go out and when we returned later in the evening the heating had been turned off! This was disappointing as everything else about our stay was fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 5. Feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I was glad to see that in general you were happy with your stay however I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the temperature in your room.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Comfortable, pleasant room. Experience spoiled by rude staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 5. Feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Hervorragend

patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von JM am 5. Feb. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Rob

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von JM am 30. Jan. 2024
Thank you for taking the time to leave the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von JM am 29. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback and we are glad to hear that you had a decent stay at the Novotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 – Schlecht

Kai

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
poor
Room was okay overall but AC didnt work during extreme cold weathers. Cleaners leaving windows open and when reporting the issue to reception nobody came to help and received no compensation
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 – Hervorragend

Charles

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Chia-Nan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for taking time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Monique riza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Wilson

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Colin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von JM am 24. Jan. 2024
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.