Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hilton Garden Inn Bristol City Centre

4 out of 5
Hilton Garden Inn Bristol City Centre
Temple Way, Bristol, England

Bewertungen

8,6

Hervorragend

488 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
372 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Michael, Interlaken

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Es gibt nur eine (kleine) Zimmergrösse, obwohl ich ein Zimmer als Doubleroom buchen konnte…
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Reservations Team am 31. Okt. 2022
Thanks for taking time to review your stay with us.We hope to see you again in the future.

8/10 – Gut

Elke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Garden Inn ohne Garten...
Die Anfahrt zum Hotel war etwas schwierig, weil es von mehreren großen Baustellen umgeben ist und einige Straßen gesperrt waren. Warum das Hotel Gaden Inn heißt, blieb ein Rätsel, denn es gibt hier keinen Garten. Der Parkplatz ist klein, aber wir hatten Glück. Begünstigt durch die Baustellen (ALLE Gebäude um das Hotel sind Baustelle!) ist die Umgebung des Hotels nicht besonders schön. Der Fußweg in die City führt durch eine kleine Grünanlage hinter dem Hotel und ist abends recht dunkel. Die Zimmer sind nicht so geräumig und nicht so ausgestattet, wie man es von einem Hilton erwarten würde, aber OK. Besonders hervorzuheben ist das sehr freundliche, zuvorkommende und hilfsbereite Personal, durch das unser Aufenthalt in positiver Erinnerung geblieben ist.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Reservations Team am 7. Okt. 2022
Thank you for taking the time to review your recent stay, we are so happy to hear that our staff made it a memorable one Sorry if you were disappointed by the lack of "garden", please bear in mind it is the brand name and not a description of the facilities

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Alexander Wall - Front Office Manager am 4. Juli 2022
Thank you for taking the time to feedback on your recent stay. We are pleased to see you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you again in the future. Warmest Regards

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Alexander Wall - Front Office Manager am 7. Juni 2022
Thank you for taking the opportunity to feedback on your stay. We're pleased to see you enjoyed your time with us and we certainly look forward to welcoming you again in the future. Warmest Regards

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr zufrieden
Schönes Haus nahe der Temple Meads Station (Züge und (Flughafen)-Busse). Bis zur Innenstadt sind es etwa 10 Minuten Fußweg. Ruhige und gut eingerichtete Zimmer (Kühlschrank, Safe, Tee/Kaffeekocher). Sehr vielseitiges und leckeres Frühstück; ausgesprochen freundliches und hilfsbereites Personal. Empfehlenswert !!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Luisa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Great stay for work. Was only one night but staff made it very pleasant and easy. They were chatty and friendly which I appreciate. Rooms were cute and clean. Great location too. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Maria Scotto di Fasano am 18. Aug. 2020
Dear Luisa, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our hotel values our guest satisfaction as top priority and we are committed to our guests. Its guests like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Hildegard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Angelica Lerma am 30. Sept. 2019
Dear Hildegard, Thank you for time filling the Expedia Survey about your stay in the Hilton Garden Inn Bristol. We hope you had have a wonderful time here and we hope see you in your future stay to Bristol. Kind regards,

8/10 – Gut

Agatha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist sehr gut! Frühstück könnten die Früchte ( bereits aufgeschnittene) frischer sein!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Angelica Lerma am 29. Sept. 2019
Dear Agatha, Thank you for taking the time sharing your experience with us. We really hope you have enjoyed your time here. We are going to transfer the information about the fruit to the correspondent department to try to improve this. Have a lovely evening. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grosses Zimmer mit vielen Schränken, Bügeleisen, Kühlschrank, Safe und Schreibtisch. Bett sehr hoch aber bequem. Verschiedene Kissen zur Auswahl. Teppichboden. Recht hellhörig. Personal an der Rezeption sehr freundlich und kompetent, im zugehörigen Restaurant dagegen eher unaufmerksam.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Angelica Lerma am 7. Juli 2019
Dear guest, Thank you for your detail feedback, it is so helpful to us. We are going to communicate to our reception and restaurant staff your comments and we take notes to keep improving day by day. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Zentrale Lage, Zimmer waren sehr klein Frühstücksbüffet war sehr reichhaltig
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Das Hotel ist super gelegen und war für alle meine Geschäftsreise Ideal. Service, Sauberkeit ist Klasse.Das Personal ist sehr höfflich und zuvorkommend.Ich kann dieses Hotel nur empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von HGI Bristol am 1. Nov. 2018
Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel mit guter Lage
Ich war aus beruflichen Gründen in Bristol. Das Hotel ist sehr gut organisiert und auch für Geschäftsreisende sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2018
Antwort von HGI Bristol am 11. Sept. 2018
Thank you for your feedback, it is greatly appreciated.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Dieses Hilton hat eher den Charakter einer gehobenen Jugendherberge, ist aber dafür auch preiswert.Strategisch günstig in der Nähe des Bahnhofs Temple Meads gelegen. Für uns war trotzdem noch alles fußläufig zu erreichen. Bad mit Dusche einwandfrei sauber. Das Reinigungspersonal effizient und freundlich. Alles in allem würde ich sagen empfehlenswert, aber kein "treat".
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von HGI Bristol am 17. Apr. 2018
Thank you for your 4 out of 5 rating. We look forward to welcoming you back to Bristol soon

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Mittelmäßig
Gefallen hat mir die Lage des Hotels in der Nähe der Temple Meads Station. Der Hafen ist fußläufig zu erreichen. Die Zimmer sind sauber und schön eingerichtet. Allerdings kamen wir bei einer Außentemperatur von etwa 0 Grad ins Zimmer und dieses war eiskalt. Das Thermostat war auf 15 Grad eingestellt. Zunächst haben wir nicht verstanden, wie das Thermostat einzustellen war, eine Anleitung gab es leider nicht. Nach einiger Probiererei fragten wir an der Rezeption nach mit dem Ergebnis, dass der Mitarbeiter keine Ahnung hatte, wie man die Heizung einstellen konnte. Stattdessen erhielten wir für die erste Nacht einen Radiator. Nach einer weiteren helben Stunde hatten wir dann raus, wie es funktioniert, es hat aber die halbe Nacht gedauert, bis der Raum angenehme Temperaturen hatte. Beim Duschen in der bodentiefen Dusche musste man sich beeilen, da der Abfluss offenbar verstopft war und das Wasser drohte überzulaufen. Das Frühstück war ok, leider schmeckte der Automatenkaffee nicht gut und das Rührei war komplett geschmacksneutral.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gemütliches, gut gelegenes Hotel
Ein gemütliches kleines Hotel. Würde es wieder wählen. Die Zimmer waren sauber und das Bett war toll. Ausserdem konnten wir Bristol’s Altstadt ohne Probleme vom Hotel aus zu Fuss besichtigen und auch der Bahnhof war binnen weniger Minuten zu Fuss erreichbar.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Andrea, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage in Bristol
Das Hotel liegt super, um Bristol zu Fuß zu erkunden. Das Frühstück war ausgezeichnet und die Mitarbeiter alle sehr, sehr freundlich und aufmerksam. Ich würde für Bristol immer wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt in einer tollen Stadt. Das Hotel ist wirklich empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Joan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von moheb am 15. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Garden Inn Bristol and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area

4/10 – Schlecht

Samantha

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price of the stay it was nowhere near nice enough. Value for money was terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 3. Mai 2024
Dear Samantha,Thank you for taking a moment to share your experience. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel - everything you need, quiet, clean and well maintained. Good breakfast, friendly staff. Will stay again.
Antwort von Elena Bordeus am 29. Apr. 2024
Dear Stephanie,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Hideyuki, Tokyo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 28. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 22. Apr. 2024
Dear Tom,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

Dawn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean. Easy parking. Centrally located.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 19. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 15. Apr. 2024
Dear Mark,Thank you for taking a moment to share your experience.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elena Bordeus am 2. Mai 2024
Dear Andrew,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

6/10 – Okay

Michael

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Annie am 5. Apr. 2024
Dear MichaelThank you for the feedback about your recent stay. We strive to give exceptional service every day, for every guest. Please contact us if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed. Kind regards,Annie LundgrenFront Office Supervisor

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, very clean and ideally situated for trains. Kensey at reception was charming, professional and was very adept in his knowledge of the area. A credit to your company. Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Elena am 26. März 2024
Dear Andrea,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jade

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Elena am 26. März 2024
Dear Jade,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Elise

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 21. März 2024
Dear Elise,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

6/10 – Okay

Sharon

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 23. Feb. 2024
Dear Sharon,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice weekend stay in Bristol
Great central Bristol location. Very friendly and polite staff Good quality buffet breakfast Clean and comfortable at the standard I would expect for this chain and budget.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 19. Feb. 2024
Dear James,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are extremely friendly and efficient Difficult to find the car park due to building works in the adjacent streets Quiet and nice hotel despite the amount of work being carried out nearby
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 19. Feb. 2024
Dear John,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Joanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Staff were helpful and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 15. Feb. 2024
Dear Joanne,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

s

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 14. Feb. 2024
Dear guest,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

huw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Happy Hilton
Good value, comfortable hotel close to railway station and city centre bars and restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 3. Feb. 2024
Dear guest,We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this wonderful note. Our hotel values put guest satisfaction as top priority and we are committed to our guests. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.Kind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 3. Feb. 2024
Dear David,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

NELIA, SNOHOMISH

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
close to historic site
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 3. Feb. 2024
Dear Nelia,Dear David,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

GRAHAM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The reception and dining staff were very attentive and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 12. Jan. 2024
Dear Graham,Thank you for taking the time to comment following your recent stay at the Hilton Garden Inn in Bristol.We are delighted you enjoyed the visit and the exceptional service you received from our team.We look forward to welcoming you back to the hotel again in the future.Sincerely,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Georgia

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 12. Jan. 2024
Dear Georgia,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Margaret, Sooke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Elena Bordeus am 12. Jan. 2024
Dear Margaret,Dear Georgia,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

chrstine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the reception staff were fantastic the only blip was the request for the wake up call did not happen luckily we always have an alternative others need to note
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elena am 7. Jan. 2024
Dear Christine,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found our team and hotel to your liking. I am really sorry and I do apologize that the wakeup call did not happen. Rest assure that this will not repeat as we know how important this can be. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

Iftikhar

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Empty mini bar, non drinking water😂
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Moheb am 3. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate us based on your recent visit. Your feedback is most welcome and we hope you had an awesome stay. Your comment about the empty mini bar is noted, and we hope you had an awesome and comfortable stay. We are looking forward to having you back the next time you are in the area.Kind RegardsMoheb JosephOperations manager

10/10 – Hervorragend

Linda, Las Vegas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The combination of the location which is most convenient to Temple Mead Train Station and a pleasant walking distance to St. Nicks Market, accommodating staff, clean nicely appointed rooms and a broad breakfast offering makes this my hotel choice when in Bristol!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von moheb am 27. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for the positive rating. We are glad that you liked the hotel location, and it's nice to read that you appreciated our accommodating team. We are also pleased to hear that our breakfast selection was to your satisfaction and you found our rooms nicely cleaned.We are happy to learn that we remain your accommodation of choice here for future visits, and we look forward to having you back soon for another pleasant stay during your next trip to the city. Kind RegardsMoheb Joseph Operations manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Moheb am 27. Dez. 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit.Kind RegardsMoheb JosephOperations manager

8/10 – Gut

Derek

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elena Bordeus am 12. Dez. 2023
Dear Derek,Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. GuaranteedKind regards,Elena BordeusFront Office Manager

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was a bit of noise in the room above, could hear moving around. There was sufficient parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Paul am 6. Dez. 2023
Dear PaulThank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent city hotel.
Stayed here before, and, still just as good. Easy check-in, everything clearly explained about car park, although £20 per night is bit expensive! Room clean and a good size, fridge, in room safe and my tablet worked to watch Sky! Return? Yep, when in Bristol next for overnight stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Paul am 6. Dez. 2023
Dear Keith, Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Team HGI Bristol

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bristol visit
Bathroom a bit small. Bed a bit rickety, pillows too soft. Staff were attentive, and very helpful. Breakfast decent, and hotel very clean throughout. Good position for trains/ buses. Overall, a nice experience. Would stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Paul am 6. Dez. 2023
Dear JohnThank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action.Kind Regards,

4/10 – Schlecht

Oliver

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not the best Hilton
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Moheb am 27. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hilton Garden Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at the hotel. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. Your comment about the hotel will be taken on board. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Kind RegardsMoheb JosephOperations Manager