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1067 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1.067
316 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
316
118 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
118
45 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
45
40 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
40
9,2/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Martin
21. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A really, really good Hotel. The personell at Reception, Breakfast an Concierge is friendly, always smiling and helps in every case.
One star less at condition because the public floor to room crunches here and there and the room-door squeaks loud while opening/ closing.
Martin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Duty Manager am 22. Nov. 2023
Thank you for your Kind words Martin. I will pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Heinz
16. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stilvoll, 19Jh mit Empfang beim Check in. Tolles Ambiente!
Heinz
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Andreas
Mit einer Gruppe gereist
14. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Jugendstil Hotel, immer wieder gerne!!
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
6/10 – Okay
Simone
18. Nov. 2022
Simone
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
8/10 – Gut
Martin
Mit einer Gruppe gereist
20. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück sehr gut , Personal sehr freundlich
Martin
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
4/10 – Schlecht
Maja
Mit dem Partner gereist
30. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer nicht wie auf Bildern, kein 4 Sterne Hotel, Fenster konnte man nicht öffnen, extrem laute Geräusche von Belüftung/Ventilatoren, Essen wie in einer Kantine, würde nicht empfehlen hier zu nächtigen.
Maja
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Stefan
Geschäftlich gereist
26. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grand Brighton - this is how hotels should work
Ankunft und Checkin vorbildlich. Zimmer und Bad wie neu. Lobby und Hotelbar zum Wohlfühlen. Afternoon Tea very British und erstklassig. Frühstück ein Muss. Die Lage des Hotels, ruhig und trotzdem mittendrin. Alle Mitarbeiter*Innnen mega freundlich und immer hilfsbereit. Das Grand hat Klasse und Stil. Danke an das Team. Awesome!
Stefan
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Frank
24. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viktorianisches Flair in moderner Ausstattung mit tollem Meerblick. Das Personal war sehr aufmerksam und immer freundlich und zuvorkommend.
Frank
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
8/10 – Gut
Richard
Mit dem Partner gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was so spacious and comfortable. Stunning breakfast in our room as well. I particularly appreciated the bell boy service. We had walked a great distance with our luggage and the bell boy was swift to help when we arrived. The overall experience was glorious. Thank you!
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
AUDREY
Mit der Familie gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous!
AUDREY
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
8/10 – Gut
Carly
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
They rooms where a good size. Over priced with no breakfast included.
Carly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Michael, London
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large rooms and some modern touches without ripping out too much of the old. If you're looking for an uber trendy boutique hotel this might not be for you but If you're after some class charm then this is the place to stay!
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Haydn
Mit der Familie gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff were wonderful and we especially enjoyed chatting with the bartenders Kitty and Harry.
Haydn
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Judith, The Woodlands
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice bar and lobby/grand staircase. Staff friendly.
Judith
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
4/10 – Schlecht
Robin, London
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property looks nice but the hotel is old and the walls are extremely thin, I found it very noisy at night and hard to sleep
Robin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. Kind Regards, Grand Hotel
6/10 – Okay
William
Geschäftlich gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Good location, nice staff but property is a little dated.
William
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Mahmoud
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and excellent location.
Staff is friendly and helpful. Seafront view is highly recommended.
Mahmoud
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Emma
6. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Emma
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Susan
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel across from beach area. Close to restaurants.
Large spacious room
Susan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
2/10 – Ungenügend
Hannah
6. Mai 2024
Hannah
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, The Grand Hotel.
6/10 – Okay
Duncan
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tired and trading on its name.
Duncan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Kristyn, Sydney
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brighton was a wonderful suprise! Love the lanes, the Pavilion and the Pier
Kristyn
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Marie
1. Mai 2024
Lovely room great no complaints at all
Marie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
4/10 – Schlecht
Anthony, canterbury
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Anthony
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Derek
28. Apr. 2024
Derek
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Derek. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Helen
22. Apr. 2024
Helen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
louise
22. Apr. 2024
louise
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Mark
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Historic hotel that lived up to its reputation. First class service from start to finish. Amazing!
Mark
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 – Gut
Rameen
21. Apr. 2024
Rameen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Seema
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Booked a room on the1st floor. Maintenance/painting on 2nd floor created paint smells to our room. Staff very quick and accommodating to move us to another room. Fantastic views and 5* room.
Definitely staying here again!
Seema
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Seema. I am pleased you feel the customer service we give here at The Grand Hotel is great. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Ben
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at the Grand. Top location, clean rooms and delicious breakfast. Will stay again.
Ben
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your kind words to the team. We hope you return again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
jasmeet
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was large, quiet and clean. Staff were very welcoming.
jasmeet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
James
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 – Gut
Shirley
Mit einer Gruppe gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel nice staff
Shirley
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Leila
8. Apr. 2024
Leila
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for your feedback Leila. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 – Okay
Stuart
Mit einer Gruppe gereist
7. Apr. 2024
VRBO cocked up our original accomadation so had to put us up here as emergency accomadation. It did the job, plus it was free, so
Stuart
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am sorry we was not your first choose. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Ben
Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, friendly staff. Room very clean. Centrally located on seafront a short walk to city centre.
Ben
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Petet, Dover
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Great breakfast superb accommodation. Great staff. Excellent for my dog.
Petet
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 – Gut
Kolbrun
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Kolbrun
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
8/10 – Gut
Melissa
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Unfortunately there was nobody to help with bags when arriving at the hotel which meant carrying heavy cases up the entrance stairs ourselves. Staff were lovely although one of the concierge was extremely rude... Will put it down to them having a bad day. Fast easy check in. Reception staff were so helpful and very friendly. Room was slightly underwhelming with a bit of a musty smell. It was an inbound room so unfortunately no views but we knew this upon booking it. Overall it was a good stay but I'm not sure we will be in a hurry to book again
Melissa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind Regards, The Grand Hotel
10/10 – Hervorragend
Vicente
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bonita vista frente al mar
Vicente
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
June
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
June
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Susan
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room which my husband found very noisy and I asked to be moved and the reception staff where excellent we where moved to another room which was very quiet and he slept a lot better. The bar staff were also very nice they even remembered our drinks order. It’s the little things that make a stay even better. Thankyou.
Susan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 – Okay
Katarina
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Katarina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 – Okay
Zachary
20. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zachary
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
6/10 – Okay
Jacqueline
19. März 2024
Gut: Personal & Service
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
19. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Victorian hotel
James
Antwort von Duty Manager am 20. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
Osman
Mit dem Partner gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel
Osman
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
10/10 – Hervorragend
LesleyAnn
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
LesleyAnn
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige
8/10 – Gut
Debra
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel has 2 nice bars where you can go and relax . The rooms are dated but comfortable. The room we had waa quiet apart from screaming kids at 6am in the morning in the corridor outside the room .
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback .We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige