Blick auf den Strand, täglich geöffnet

Bewertungen von The Grand Brighton

4 out of 5
The Grand Brighton
97-99 King's Road, Brighton, England

Bewertungen

9,0

Wunderbar

1067 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
316 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
118 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 1586 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A really, really good Hotel. The personell at Reception, Breakfast an Concierge is friendly, always smiling and helps in every case. One star less at condition because the public floor to room crunches here and there and the room-door squeaks loud while opening/ closing.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Duty Manager am 22. Nov. 2023
Thank you for your Kind words Martin. I will pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stilvoll, 19Jh mit Empfang beim Check in. Tolles Ambiente!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Jugendstil Hotel, immer wieder gerne!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Simone

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück sehr gut , Personal sehr freundlich
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Maja

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer nicht wie auf Bildern, kein 4 Sterne Hotel, Fenster konnte man nicht öffnen, extrem laute Geräusche von Belüftung/Ventilatoren, Essen wie in einer Kantine, würde nicht empfehlen hier zu nächtigen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grand Brighton - this is how hotels should work
Ankunft und Checkin vorbildlich. Zimmer und Bad wie neu. Lobby und Hotelbar zum Wohlfühlen. Afternoon Tea very British und erstklassig. Frühstück ein Muss. Die Lage des Hotels, ruhig und trotzdem mittendrin. Alle Mitarbeiter*Innnen mega freundlich und immer hilfsbereit. Das Grand hat Klasse und Stil. Danke an das Team. Awesome!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viktorianisches Flair in moderner Ausstattung mit tollem Meerblick. Das Personal war sehr aufmerksam und immer freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was so spacious and comfortable. Stunning breakfast in our room as well. I particularly appreciated the bell boy service. We had walked a great distance with our luggage and the bell boy was swift to help when we arrived. The overall experience was glorious. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

AUDREY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel

8/10 – Gut

Carly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
They rooms where a good size. Over priced with no breakfast included.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Michael, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large rooms and some modern touches without ripping out too much of the old. If you're looking for an uber trendy boutique hotel this might not be for you but If you're after some class charm then this is the place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Haydn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff were wonderful and we especially enjoyed chatting with the bartenders Kitty and Harry.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Judith, The Woodlands

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice bar and lobby/grand staircase. Staff friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

4/10 – Schlecht

Robin, London

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property looks nice but the hotel is old and the walls are extremely thin, I found it very noisy at night and hard to sleep
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback to the team. Kind Regards, Grand Hotel

6/10 – Okay

William

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Good location, nice staff but property is a little dated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Mahmoud

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and excellent location. Staff is friendly and helpful. Seafront view is highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Emma

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel across from beach area. Close to restaurants. Large spacious room
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

2/10 – Ungenügend

Hannah

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, The Grand Hotel.

6/10 – Okay

Duncan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tired and trading on its name.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Kristyn, Sydney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brighton was a wonderful suprise! Love the lanes, the Pavilion and the Pier
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Marie

Lovely room great no complaints at all
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

4/10 – Schlecht

Anthony, canterbury

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 11. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. Kind Regards, Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Derek

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Derek. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Helen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

louise

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback, We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Historic hotel that lived up to its reputation. First class service from start to finish. Amazing!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Rameen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 12. Mai 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Seema

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Booked a room on the1st floor. Maintenance/painting on 2nd floor created paint smells to our room. Staff very quick and accommodating to move us to another room. Fantastic views and 5* room. Definitely staying here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback Seema. I am pleased you feel the customer service we give here at The Grand Hotel is great. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at the Grand. Top location, clean rooms and delicious breakfast. Will stay again.
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your kind words to the team. We hope you return again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

jasmeet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was large, quiet and clean. Staff were very welcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Shirley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Leila

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for your feedback Leila. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Stuart

Mit einer Gruppe gereist
VRBO cocked up our original accomadation so had to put us up here as emergency accomadation. It did the job, plus it was free, so
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Duty Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I am sorry we was not your first choose. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, friendly staff. Room very clean. Centrally located on seafront a short walk to city centre.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Petet, Dover

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Great breakfast superb accommodation. Great staff. Excellent for my dog.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Kolbrun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Unfortunately there was nobody to help with bags when arriving at the hotel which meant carrying heavy cases up the entrance stairs ourselves. Staff were lovely although one of the concierge was extremely rude... Will put it down to them having a bad day. Fast easy check in. Reception staff were so helpful and very friendly. Room was slightly underwhelming with a bit of a musty smell. It was an inbound room so unfortunately no views but we knew this upon booking it. Overall it was a good stay but I'm not sure we will be in a hurry to book again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind Regards, The Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Vicente

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Bonita vista frente al mar
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

June

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a room which my husband found very noisy and I asked to be moved and the reception staff where excellent we where moved to another room which was very quiet and he slept a lot better. The bar staff were also very nice they even remembered our drinks order. It’s the little things that make a stay even better. Thankyou.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Katarina

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 26. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Zachary

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 22. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice Victorian hotel
Antwort von Duty Manager am 20. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope you return soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

Osman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

10/10 – Hervorragend

LesleyAnn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige

8/10 – Gut

Debra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel has 2 nice bars where you can go and relax . The rooms are dated but comfortable. The room we had waa quiet apart from screaming kids at 6am in the morning in the corridor outside the room .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Duty Manager am 19. März 2024
Thank you for taking the time to let us know your feedback. I will make sure to pass over your feedback .We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Paige