Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Brescia

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Brescia
Viale Europa 45, Brescia, BS

Bewertungen

9,0

Wunderbar

76 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
41 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Salvatore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Pavel

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Frühstück war okay; die Zimmer sind groß und geräumig!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Valerio am 16. Aug. 2023
Dear Claudia,Thank you so much for your review! We really appreciate it!We are delighted to see how much you enjoyed your stay.We hope you will be able to come back to Brescia and to our hotel in the near future.Best Regards,Valerio AlderaGeneral Manager

8/10 – Gut

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Marti

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice people at the reception, gave us a cookie and a glass of wine as a welcome. Everyone knows english very well and it wasn’t complicated. Thank you. I will be going there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Schön aber Platz nach oben
Es ist sauber und der service freundlich. Leider gibt es keine Bodenheizung und der Boden ist sehr kalt. Das Bett ist bequem und schön groß. Der Abfluss läuft in der Dusche und im Waschbecken schlecht ab und man überschwemmt leider das Bad. Bin anderes vom Hilton gewohnt und es ist verbesserungswürdig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Jakob

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von ALICE am 2. Okt. 2022
Dear Jakob,Thank you for sharing your beautiful feedback and for your kind words.We are really glad to see you had a comfortable stay with us.We hope to welcome you back soon.Sincerely,The Management

6/10 – Okay

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Na ja...
Schlafcouch unsere Tochter war nicht fertig und es fehlten Ihre Handtücher, obwohl wir als 3 Personen angemeldet waren. Die Milch für ein Kaffe im Zimmer war abgelaufen. DasTreppen haus war nicht sauber, am boden lagen Pommes usw. Im Flur im 1ten Stock lagen 2 Tage benutzte Teller und Geschirr neben den Aufzug. Ich glaube es mangelt an Hauskeeping Personal...!!??Frühstück war gut. Sehr Freundliches Personal. Zimmer sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von ALICE am 2. Okt. 2022
Dear Klaus,Thank you for sharing your feedback.We have well noted your comment and looked into it for improvement.We remain available for any further clarifications you may need, and we do hope to welcome you back soon.Sincerely,The Management

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein tolles Hotel, Pool dürfte etwas tiefer sein, Personal sehr freundlich, Sauber,
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Management am 27. Juni 2022
Dear Martin, Thank you for sharing your beautiful feedback and for your kind words. We are glad to see you had a comfortable stay with us. We have well noted your comment regarding the swimming pool depth, however this feature has to follow the law regulations. We hope to welcome you back soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Fatih

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel,werden sicher nicht das letzte mal dort übernachten.Leider kann ich keine 10 Sternen geben.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von The Management am 13. Jan. 2022
Dear Mario, Thank you for sharing your feedback and for your kind words. The DoubleTree team is glad to see you had a comfortable stay with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

Werner

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neu Renoviert ABER
Hotel gar nicht so ohne aber 🤔 Frühstück war mega miserabel wegen Corona 😉 wenig wirklich wenig Auswahl und dann noch ohne Abwechslung!!! Ein Stück Kuchen kostet 8 Euro🙈Pool hat nur vier Liegen 😂😂😂😂Pool öffnet erst um 14.00 Uhr Gibt es was Positives ja Paulo und eigentlich das gesamte Personal freundlich 👍
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Florian

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stopover on route back home
We enjoyed our one night stay at DoubleTree by Hilton Brescia a lot. It was a perfect overnight stop between two long days of traveling back home by car. The King size bed was very comfortable and the room was quiet and very large. Although they seem to put a lot of effort into offering clean rooms which are sealed after cleaning, there were some hair in the shower. We did not complain since the rest of the room and bathroom was exceptionally clean. The breakfast was a little different due to covid. You had to wait in line to order at a buffet operated by the hotel staff. The quality of food was good. The location of the hotel won't give you a particularly nice view but it is very quick and easy to get there from the highway.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Jackelinne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Grosses Zimmer, schön eingerichtet und sauber. Aufgrund der Corona Situation war das Frühstück sehr mühsam, vorallem wenn du mit Kindern bist, da man an einer Schlangen anstehen muss um das Essen zu kriegen. Das könnte vielleicht anders organisiert werden. Trotzdem ist das Hotel sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Giovanni

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Strutture recente nella zona nord della città. Comoda la fermata della metropolitana per raggiungere il centro città. Camera spaziosa con tutto il necessario per trascorrere il soggiorno.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Davide

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Safe location close to the Metro station, supermarkets and restaurants nearby. Very clean and modern. Friendly and accommodating staff. I would definitely stay there again!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Laly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bellissimo hotel, da poco ristrutturato. Camere luminose e spaziose.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Reidar

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad place
No good
Super to wake up 3:15 and feeling boiled. After asking 2 times to get the AC fixed!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Andor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Suphaluk

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Andor

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jamel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très belle hôtel, accueil très professionnel avec de belle recommandation Chambre spacieuse et confortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Maxime

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle étape
Très bine situé pour une étape professionnelle
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Mauro

10/10 – Hervorragend

hugo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
J'ai séjourné trois nuits dans cet hotel de qualité
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Valerio am 3. Nov. 2023
Dear Hugo,Thank you very much for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for your kind review.It is very gratifying to see the high score you have awarded us. We are happy that you enjoyed your stay at our facility!We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Valerio AlderaGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Mustafa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was too cold. We asked to reception. They did nothing for it. There were not slippers in the room. Linens set was polyester. Breakfast was not enough. No olive, no white cheese.. So, I will not stay there again. Hilton Brand goes down in my point of view.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Valerio am 3. Nov. 2023
Dear Mustafa,Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to fill in our online survey. We hope you are doing well.We have noted your feedback and are in the process of putting measures into place to assist resolve the same.I can speak on behalf of the team when saying we hope to be able to welcome you back in the near future. Please do let us know in case we can be of any further assistance.Best regardsValerio AlderaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Rajdeep

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool and room were excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Valerio am 29. Sept. 2023
Dear Rajdeep,Thank you very much for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for your kind review.It is very gratifying to see the high score you have awarded us. We are happy that you enjoyed your stay at our facility!We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Valerio AlderaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Luz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and loved the parking. Very nice staff
Antwort von Valerio am 29. Sept. 2023
Dear Luz,Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to answer our Guests survey. We hope you are doing well.We are thrilled for the amazing score and delighted to see how much you enjoyed your stay. Receiving such positive reviews motivates our teams to continually deliver exceptional experiences at every opportunity and as such, we thank you for sharing your feedback with usI can speak on behalf of the team when saying we hope to be able to welcome you back in the near future. Please do let us know in case we can be of any further assistance. Best regardsValerio AlderaGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean room and washroom as well, The food at breakfast acceptable
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Valerio am 13. Sept. 2023
Dear Daniel,Thank you very much for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for your kind review.It is very gratifying to see the high score you have awarded us. We are happy that you enjoyed your stay at our facility!We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Valerio AlderaGeneral Manager

8/10 – Gut

Leif

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Roberto

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nadia

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Cyril

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Andrijana

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Vittoriano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel, dog middel morgenmad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von vrnbr am 27. Juli 2023
Dear Guest, Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to answer our Guests survey! We hope you and your family are doing well.All the hotel staff are really excited for the amazing score you gave us, and we are happy that you enjoyed your stay with us!Hoping to welcome you back in the near future, we remain at your disposal.Kind regardsThe ManagementDoubleTree by Hilton BresciaVRNBR_HOTEL@hilton.com+39 030 85691

10/10 – Hervorragend

Ulrika

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Adel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible experience
It so disappointing from first night. The AC is not working and left as till the next day to change the room. The 2 nd room was also hot and the AC don’t go below 25 or 24.8 degrees and very humid. They other day we left in the morning and back at night and found out that room not fitted or cleaned at all. It was very very horrible experience. Never again booked lesson learned and never pay in advance again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Cesarina Bertoli am 21. Juli 2023
Dear Mr. Adel,Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to answer our Guests survey. We hope you and your family are doing well.We are very sorry to hear that you had some problems with the AC during your stay.Your feedback is very important to us because it helps us to improve and be able to offer a better service for each individual Guest. I can speak on behalf of the team when saying we hope to be able to welcome you back in the near future. Please do let us know in case we can be of any further assistance.Best regardsCesarina BertoliGeneral Manager

8/10 – Gut

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von vrnbr am 27. Juli 2023
Dear Mr. Thierry, Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to answer our Guests survey! We hope you and your family are doing well.All the hotel staff are really excited for the amazing score you gave us, and we are happy that you enjoyed your stay with us!Hoping to welcome you back in the near future, we remain at your disposal.Kind regardsThe ManagementDoubleTree by Hilton BresciaVRNBR_HOTEL@hilton.com+39 030 85691

10/10 – Hervorragend

Michele

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von vrnbr am 27. Juli 2023
Gentilissimo Sig. Michele,La ringraziamo per aver scelto il DoubleTree by Hilton Brescia e per il tempo dedicato nel rispondere al questionario. Ci auguriamo che Lei e la Sua famiglia stiate bene.Tutto il personale è veramente entusiasta di vedere il punteggio assegnatoci e siamo contenti che abbia apprezzato il Suo soggiorno presso la nostra struttura!Sperando di poterLe dare presto il bentornato, La salutiamo cordialmente.La DirezioneDoubleTree by Hilton BresciaVRNBR_HOTEL@hilton.com+39 030 85691

10/10 – Hervorragend

nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Handy: tube station nearby, ne need to Take thecar to the city centre.. perhaps you should explain How to reach the hotel..which wasn’t easy ( gps not working properly)..
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Cesarina Bertoli am 21. Mai 2023
Dear Nicole,Thank you for choosing the DoubleTree by Hilton Brescia and for taking the time to fill in our online survey. We hope you are doing well. We have noted your feedback and are in the process of putting measures into place to assist resolve the same.I can speak on behalf of the team when saying we hope to be able to welcome you back in the near future. Please do let us know in case we can be of any further assistance.Best regardsCesarina BertoliGeneral Manager

6/10 – Okay

Arezki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023