Innenbereich

Bewertungen von The Arcadian powered by Sonder

3.5 out of 5
The Arcadian powered by Sonder
1200 Beacon St, Brookline, MA

Bewertungen

8,0

Sehr gut

992 von insgesamt 2177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
548 von insgesamt 2177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
305 von insgesamt 2177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
186 von insgesamt 2177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
146 von insgesamt 2177 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Rene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel in guter Lage. Die Parkplätze sind leider nicht inbegriffen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Max Hubert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Metro is in front of the entrace. The rooms are good, especially the bed is really comfortable. Also the price is great for the hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Chiara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein tolles Hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel gut, kein Roomservice, Parken extrem teuer
Wir haben die Unterkunft ausgesucht, weil ein Parkplatz versprochen war. Dass der uU nicht kostenlos sein würde, war uns klar. Auf die Frage nach dem Parkplatz gab man uns die Beschreibung für eine Tiefgarage neben dem Gebäude, die aber nicht zum Arcadian gehören würde. Tja in der Garage wurde uns dann mitgeteilt, dass diese 45 Dollar PRO NACHT kosten solle. Wenn die Garage, auf deren Einfahrt Parking Sonder steht, aber nicht zu Hotel gehört, warum empfiehlt man dann Wir haben dann, nachts um 11 Uhr selbst ein Parkhaus gesucht, wo wir nur 25 Dollar gezahlt haben und sind dann mit Wartezeit 30 Minuten nach dem parken mit ÖPNV wieder am Hotel gewesen. Ein anderes Problem war, dass die Spülung der Toilette undicht war. Die erste Nacht ungelogen mindestens alle 30 Sekunden hat die Wasser gezogen. Reparieren könnte man das erst am Nächsten Tag. Das wurde dann auch gemacht, hielt aber nicht lange und die Nacht drauf wieder dasselbe Problem. Mein Mann hat sich dann selbst der Sache angenommen, den Spülkasten hatten wir den Rest des Urlaubs offen, weil dann zwar Nachts endlich Ruhe war, allerdings die Spülung selbst nicht immer ohne Eingreifen im Spülkasten funktioniert hat. Frühstück: Früh da sein, am ersten Tag waren um 9 Uhr nur noch Bagels vorhanden. Leckere Süße Stücke gabs nur für Frühaufsteher und die waren wirklich gut, auf deutschen Niveau. Zimmer war groß, Bett bequem. ACHTUNG: ES GIBT KEINEN ROOM SERVICE !!! Also Betten werden nicht gemacht. Bahn fährt direkt vorm Hotel ab
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel in toller Gegend. Super Preis.

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel in Brookline. Next train station direct across the strees.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Heinz Dieter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel in der Nähe von Dana Farber Hospital und Stadtmitte.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
AMAZING
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Corinne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great area reminded me of an IBIS European type hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Neelufar

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
When we checked in for our 5 day/4 night stay, it was clear that the room had been only partially cleaned; there were trash items on the carpet and floors (eg, dried grape stems) and crumbs in the drawers. We were informed that the room would be serviced "every other day" but no one came to clean, and it was only after we notified the front desk that the room was serviced on Day 4 (we were leaving the next day). The breakfast service was good and the rest of the facilities looked fine, except that the lobby carpets hadn't been vacuumed when we arrived and they were in the exact same condition when we left 5 days later (I have photos of all of the above).
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alejandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It could be an amazing place, but it needs some more care. The floor in the lobby was always sticky, and the upholstery dirty (but not sticky). They ran out of coffee early afternoon and wouldn't replace. The room's WC it was so low it was dangerous bc of the placement in front of the shower. And it was super noisy, not because of guests but plumbing and ac. You could tell everytime when somebody opened a faucet or used the bathroom. Lastly, thier check id is a hassle; had to try on 3 different computers, and no one responded when I tried to contact support. No people available. Otherwise it was a great stay, great location and convenient. Would stay again, no problem
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bing

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Julia Ann Covington

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
This hotel is so close to BU we could easily walk or take the T anywhere. The AC thermostat was not calibrated correctly and the room stayed quite warm. The ventilation in the bathroom was not sufficient so the room really heated up when any of us took a shower. The sofa bed mattress was no good. I miss the catered hot breakfast option. There are ice machines only on every other floor. We stay here for the location.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Aliza

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

mahnaz

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You can’t get a good rest at this property . Music blasting in the hallways through out the night . No protein of any kind for breakfast and no windows to outside
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 24. Mai 2024
Hi Mahnaz, thank you for your honest feedback and we’re sorry for the nearby noise levels. This is a popular neighborhood with a buzzing nightlife and we feel awful for it disrupting your stay. Please reach out to us before your next stay and we can provide complimentary earplugs and a white noise machine. While we understand that may not fully solve the problem, we want to help reduce the street noise however we can.

10/10 – Hervorragend

Xiaoling, Fremont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
很满意
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mary

Gut: Personal & Service
Breakfast was from 7am to 10am I was at breakfast two mornings before 9am and only coffee and bagel left and when I enquired about muffins and pastries they said they were finished
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Oguz

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Cannot open any windows, can hear every noise in the neighboring room, have to ask for room cleaning, very basic breakfast, has no facility for any simple functions like printing a page or two! It is just like a dormitory.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 23. Mai 2024
Hi Oguz, thank you for your honest feedback. It saddens us that your stay fell short of expectations. While we do not offer daily cleanings at this location, all guests can book on-demand housekeeping services. This ensures you can enjoy an uninterrupted and environmentally sustainable stay. We’re sorry if this was different than what you expected, and we’ll have our team review the listing details. Your feedback means a lot to us as it helps us continuously improve our hospitality standards.

8/10 – Gut

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good place to stay when visiting Boston in the very nice Brookline town. Right beside Coolidge Corner.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Rosa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property was fair , but no one cleaned our room and we hadn’t put out a no disturb sign
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 22. Mai 2024
Hi Rosa, thank you for sharing your feedback. While we do not offer daily cleanings at this location, all guests can book on-demand housekeeping services. This ensures you can enjoy an uninterrupted and environmentally sustainable stay. We’re sorry if this was different than what you expected, and we’ll have our team review the listing details. Your feedback means a lot to us as it helps us continuously improve our hospitality standards.

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice breakfast and a good value for staying in the Boston area. Housekeeping was very loud in the mornings which woke us up, and they knocked on our door to bug us well before checkout on the day we were leaving. I’ve never had that experience before.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

PDD

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Never again. Bad in every way and the service via the app is ridiculous to say the least. Stains on the carpet, air conditioning noisy continuously, broken shower soap unit fixations, need to speak with reception and you are transferred to a call centre and the view is something to be desired. The parking arrangements were so complicated & I travel often - I can only imagine how someone that does not travel often like myself would cope.
Antwort von Sonder am 22. Mai 2024
Thank you for sharing your experience. We're very sorry about the issues you had during your stay. Our team has been notified about the cleanliness and maintenance problems and is working to address them right away. Should you decide to give us another chance, we'd love the opportunity to make it up to you.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Súper good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Parker

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ragaa, Northbrook

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and comfy good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Andrea, mesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed the area that the hotel is located at. The room itself was a little small and the walls are kind of thin. I was recommended for the price
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lynda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk, housekeeping and maintenance were exceptional Will stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Asmita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room had a musty smell throughout our stay and keeping the fan on did not help. We could hear everything that was happening in corridor (people walking, talking) as our room had corridor view. The staff was not friendly and didn’t provide extra towels we needed as the shower water comes out on the bath floor and there were no bath mats.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 16. Mai 2024
Thank you for sharing your experience with us, Asmita. We're truly sorry about the challenges you encountered during your stay. We apologize for any lapses in service from our staff and for the oversight regarding the towels and bath mats. Your feedback is invaluable, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your patience and understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and venue
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

xuehua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cgeat hotel very convenient and clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Nadia

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good for a few days stay
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Mindee, Naperville

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 14. Mai 2024
Hi Mindee, thank you for leaving a review. Please let us know if there's anything we could have done to improve your stay. Our support team is available 24/7.

8/10 – Gut

Abdulaziz

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Hongmei

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The front desk guy did not explain anything about the property. He did not mention that a room service request has to be placed with the front desk. I waited 2 days for the service and it did not happen. On the second day, i asked the cleaning lady if she coukd have someone clean up the room while i was gone and she said she will tell someone on my behalf. I came back at 4pm, room was not cleaned or made up. I called the front desk and i was told the cleaning crew left at 2:30 and it is too late. All in all, i stayed 3 days with no room service. What a shame!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 14. Mai 2024
Hi Hongmei, thank you for sharing your feedback. We’re sorry for any miscommunication regarding the front desk. Our app is designed as a virtual concierge, and guests can check in on their own time. We also have a local team available if you need any assistance in person. We apologize again if this did not meet your expectations. If you’re open to giving us another chance, we’d love the opportunity to make it up to you in the future.

8/10 – Gut

Melina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, I loved the property, the area, all the amenities, and the staff especially was always so nice and helpful! The only thing I had particular trouble with was the hotel room bathroom which was a little difficult to flush for some reason and would take multiple attempts. My room was also missing a hooks to hang our bath towels but we made due. Other than these little things, everything else was very nice and I would definitely book here again!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Cinzia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo posto dove soggiornare a Boston senza spendere una fortuna. Letto e cuscino molto comodi. Abbiamo spento il condizionatore perché rumoroso di notte, a parte questo la stanza era molto silenziosa e la qualità del sonno ottima. Comodamente raggiungibile con i mezzi pubblici. Il check in si effettua on line ma al banco reception c’è personale h 24, tutti molto gentili. Lo consiglio.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great unique hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Peaceful
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Valerie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay in Boston. Price is good . Convenient easy to walk to restaurants, Trader Joe’s . Room are clean and comfortable. Parking close. Nice breakfast and coffee and tea always available. This is our second stay here , we will be back

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved our stay here
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Fannie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty nice but we didn't get room service most of the time we were there even though we requested it on the app
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

cherumgottil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall a good place to stay, right next to a T station, nice neighborhood, lots of restaurants in walkable distance. What I did not like is the abnormal toilet seat in my room. It was so low as if meant for a kid. An elderly person would struggle to get up from that. Hence 3 stars.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Amy

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sonder am 15. Mai 2024
Hi Amy, thank you for leaving a review. Please let us know if there's anything we could have done to improve your stay. Our support team is available 24/7.

8/10 – Gut

Caleb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

bin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Devarajan, Vizag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Aishwarya

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
They did not clean our room. Not happy with the cleanliness of room.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024