Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside
240 Mount Vernon Street, Boston, MA

Bewertungen

8,0

Sehr gut

462 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
268 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
132 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
62 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
80 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kym W am 22. Sept. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Felicitas

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kym W am 9. Sept. 2023
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Oliver

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Leider ging unsere Klospühlung nicht nach dem Check-In. Es hat über 2 Stunden gedauert dass sich wer bereit erklärt hat dabei zu gucken. Egal ob man beim Housekeeping oder der Rezeption angerufen hat oder sogar da war. Sehr ärgerlich. Ansonsten war das Hotel recht gut. Zimmer war groß und bequem. Es hätte aber sauberer sein können
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Lutz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges, angenehmes Hotel
Das Hotel ist zu empfehlen, besonders da es verkehrsmäßig gut zu erreichen und ruhig ist. Allerdings ist nicht zu erklären, warum in den 3 Tagen unseres Aufenthalts kein Zimmerservice stattfand, der in der Hotelbeschreibung ausdrücklich genannt wird.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Marie, Brainerd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The shuttle service is wonderful and convenient. The drivers are so friendly and courteous. Bill was very informative and helpful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 26. Mai 2024
Thank you so much for the 5-star rating, Marie! We're thrilled to hear that you enjoyed our amazing drivers and the convenience of our shuttle service. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Brigietta

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff in the property is very kind listens very well. The cookies were amazing! The room for nice and clean outdated but clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kym W am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback Brigietta! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Subashini

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Could've used a couple of water bottles in the room. The bathtub was clogged so the water wasn't draining fast enough, which is gross. I was too tired to call front desk that evening but I did that the very first thing thy next day and it was fixed very quickly!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 20. Mai 2024
Hello Subashini,We are pleased that your issues were resolved promptly. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very, very friendly and courteous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 20. Mai 2024
Thank you for the 5-star rating!

10/10 – Hervorragend

Larry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
F
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 15. Mai 2024
Thank you for the 5-star rating Larry.

6/10 – Okay

Candace

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was nice but the area was marginal and the breakfast was very mediocre for a buffet - just not as nice as I would expect for a Hilton- especially for price tag.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 24. Mai 2024
Hello Candace,Thank you for your feedback. We truly appreciate your honesty.

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cost for parking was high and not advised at time of booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Hi David, thank you for the high rating! Regarding parking, the price is on Expedia. We hope to welcome you back soon.

4/10 – Schlecht

Laurie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Drapes were broken, could not shut off heat! Very dated
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback Laurie.

10/10 – Hervorragend

Katy, Newark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was very good, the service was very good, even a welcome cookie. But you had to pay an extra 50 dollars for parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Thank you for the 5-star rating Katy! We are glad you enjoyed your stay with us! Regarding parking, it is 25 per night. We authorize 50 for incidentals upon check in.

8/10 – Gut

Benedictus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Thank you for the high rating Benedictus!

2/10 – Ungenügend

Jeffrey, East Setauket

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We paid in advance for breakfast, hotel said staff didnt show up so cancelled, offered limited breakfast sandwiches but no refund. People were smoking marijuana just outside entrance. Parking lot distant and dark, Hotel did not disclose extortionate parking fee until check in was completed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback, we are looking into your complaints.

10/10 – Hervorragend

Lina

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front line staff was just amazing. And the Marketplace Café has great food with the best service. I would recommend this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kym W am 5. Mai 2024
Thank you for your feedback Lina!

10/10 – Hervorragend

Caleb

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
没有特别突出的,没有什么可以挑剔的。 优点就是实惠。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kym W am 4. Mai 2024
Thank you for your feedback Caleb!

10/10 – Hervorragend

Hiram, Pennsauken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely. The answer is. That our stay at Doubletree Boston Bayside was truly 5 out of 5. Front Desk, cleaning staff and restaurant and convenient Starbucks, cleaning staff were excellent. Oh also very accommodating and Bi- lingual Manager which helped us with Spanish speaking interpreting to acquire IT tech troubleshooting for a visitor from Colombia to fix his network out of country access on his international cell phone service provider. The Manager himself did everything personally in the worried visitor and probably saved his job. Great job Jorge , he was so happy he hugged my wife and I and manager who directed him to Jorge. You saved the day. Love it and plan to come back very soon. Boston was awesome too , especially from this great hotel. Mil Gracias 10 estrellas!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kym W am 3. Mai 2024
Thank you for the 5-star rating and the team member shout out! We are glad you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Cathy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 3. Mai 2024
Thank you for the high rating Cathy! We are glad you enjoyed your experience with us!

8/10 – Gut

JUAN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is nice, and the room is comfortable and clean. Thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kym W am 28. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 26. Apr. 2024
Thank you for the 5-star rating William! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

kelly, blacktown

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check in procedures was quick easy & was able to check in early with no problem & the staff member was very helpful with what do & what is he best & cheapest way to get around was
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 20. Apr. 2024
Hi Kelly,We're delighted to hear that your check-in experience was easy and that you had a great encounter with our staff. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

abuthar

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Marie, Brainerd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to get to. The shuttle to restaurants and the airport worked great. Comfy bed and pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 17. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback, Marie. We are glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Cleo

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 17. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the cleanliness of the hotel. The front desk receptionist was very polite. Hotel was very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 19. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Jaiden

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
the staff were very sweet! however, when we arrived for our stay, a man was getting escorted out of the building for urinating on the floor of the hotel. while the situation was a little funny, it rubbed me the wrong way. but besides that, everything was good!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Hi Jaiden,We are glad you were able to enjoy your stay despite the mishap. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cleanliness, helpful front desk, close to downtown
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Thank you for the high rating, Daniel! We're thrilled to hear that you were able to utilize the nearby transit system and that you appreciated the customer service of our front desk team.

6/10 – Okay

Tanya, Coolidge

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not the best hotel I’ve ever stayed at. The hotel looks worn out, the carpets were dirty, the staff seemed tired, the shuttle to the airport didn’t start early enough to allow for a stress free morning and the hotel didn’t even have coffee in the reception. It’s an airport hotel and they don’t seem to sufficiently cater for travelers with aircraft schedules!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 20. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns with the appropriate departments.

2/10 – Ungenügend

Rick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shuttle didn't pick us up waited 20 min 34 degree weather. Had take a taxi $36.50 to hotel, hotel closed dining rm early so we didn't eat, told heat is room takes a bit to kick on never did room was 63 degrees all night didn't sleep well due to the cold. Reception couldn't move us to another room with a working heater. Next morning shuttle driver never returned to hotel to pic us up told he was lost. Hotel finally called us a lyft to get to the cruise ship. very frustrating.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 18. Apr. 2024
I'm sorry for your experience at our hotel. The shuttle times can vary based on traffic and the shuttle's location; this can take up to an hour. However, we are glad you were able to get a Lyft.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good Price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Thank you so much for your high rating! We truly appreciate your feedback.

4/10 – Schlecht

theresa

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Waited for shuttle way too long after long flight delays. The bathroom was flooded, water had soaked the rug. They did move me to another room. But again it was another delay for me after a very long day.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Hi Theresa,We're sorry to hear about the inconveniences you experienced during your stay. We are glad you were able to be put into a new room. We hope you decide to give us another chance in the future.

10/10 – Hervorragend

Damien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
We're thrilled to hear you had a great experience! Thank you for the high rating and for sharing your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very professional, friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
We're delighted to hear that our staff made a great impression during your time with us. Thank you for your review! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

arshad

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kym W am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Abigail

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kym W am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Got inside to check in and they right away charged me 20 dollars for parking…. thot it was a good priced hotel until that happened. Otherwise it was a good stay !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 15. Apr. 2024
Hello Thomas,I'm sorry to hear that you were unaware of the parking fee. Our parking fee is 22 per night for all guests. Despite this issue, we're glad to hear that you were able to enjoy your stay otherwise.

10/10 – Hervorragend

Antonette

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 19. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Riley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome check in and curtious staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 30. März 2024
Hi Riley,We're delighted to hear that you enjoyed your check-in experience and found our staff accommodating. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and quiet/cozy environment. Couple friendly. We enjoyed the clean facilities, great housekeeping and wonderful amenities!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kym W am 30. März 2024
Hi Daniel,Thank you so much for your high rating! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the friendliness of our staff and the quality of our housekeeping.

6/10 – Okay

Jose

It’s ok
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 30. März 2024
Hi Jose,We would love to hear your thoughts on how we could have made your stay more enjoyable. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services. We sincerely hope you decide to give us another chance in the future to exceed your expectations. Thank you for choosing us.

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kym W am 30. März 2024
Hi Gabriel,Thank you for choosing DoubleTree by Hilton Bayside for your stay and for the high rating! We're delighted to hear that you enjoyed your time with us.

10/10 – Hervorragend

Dayna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a great stay at the doubletree, our stay was smooth, easy and was a really great location for walking into south Boston. There was a limited number of amentities in the area however marketplace and options within the hotel were good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 30. März 2024
Hi Dayna,We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton Bayside Hotel. Your feedback is greatly appreciated! We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

Juan Pedro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room and facilities were super clean. It does not have free parking and it has a few spots in fromt of hotel, or a big parking lot that you shouls walk 100/200 meters, both are paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kym W am 21. März 2024
Hello Juan,Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Luis, Houston

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean and staff was very attentive. Sami was excellent in handling timely transportation and very attentive.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 20. März 2024
Thank you for the team member shout out Luis!

8/10 – Gut

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Standard room at a tradition Boston-like price. Close to the train and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 20. März 2024
Thank you for your feedback Ashley!

10/10 – Hervorragend

su

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 20. März 2024
Thank you for the high rating Su!

8/10 – Gut

Paul Kou-Yang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The complaint I have is that this property charge $22 a day for parking. This is way too expensive for the guests of the hotel. Also, there is no restaurant in this hotel and since there is nothing around close by you really don't have a choice but buy the food in the hotel like fast food place.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 15. März 2024
Hello Paul, Thank you so much for your feedback. We have a cafe on-site that serves dinner from 4pm-9:30pm, I apologize you were not aware.

2/10 – Ungenügend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kym W am 15. März 2024
Hi Andrew,I am sorry to hear that your stay was unsatisfactory. We hope you decide to give us another chance in the future!