Blick auf das Wasser

Bewertungen von Battery Wharf Hotel, Boston Waterfront

4.5 out of 5
Battery Wharf Hotel, Boston Waterfront
3 Battery Wharf, Boston, MA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

877 von insgesamt 1492 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
307 von insgesamt 1492 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
164 von insgesamt 1492 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
81 von insgesamt 1492 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
63 von insgesamt 1492 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Tilo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Avory G. am 29. Okt. 2023
Dear Joseph, Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your most recent stay and for taking the time to complete a review of your experience with us.We thank you for your valuable feedback and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Susanna

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jasmine T. am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your most recent stay! We're glad that you enjoyed your stay with us, and we hope to be considered again the next time your travels bring you to Boston!

6/10 – Okay

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only Valet parking available Very Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jasmine T. am 12. Aug. 2023
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel for your stay and for taking the time to post about your experience with us. We value your feedback.

6/10 – Okay

Sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir haben für 2 Nächte die Kategorie Premier-Zimmer, 1 King-Bett (Water View) gebucht. Tolle Lage am Hafen. Leider ist unser Zimmer direkt am Beginn des Piers im 2. Stock womit sich der Ausblick in Grenzen hält. Das Zimmer ist recht groß und geräumig. Allerdings wäre eine Renovierung für ein 4 Sterne Hotel auch angebracht. Die Tapete im Zimmer löst sich bereits überall und die Einrichtung ist veraltet. Die Dusche ist sehr groß und geräumig. Der Zimmerservice ist ordentlich und gründlich. Und kann einfach durch Knopfdruck im Zimmer angefordert werden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Service am 5. Juli 2023
Hello Sabrina, Thank you for your feedback. We apologize for any disappointment regarding the limited view and dated decor. We appreciate your comments and will take them into consideration. We're glad you found the room spacious and enjoyed the convenience of room service. We value your feedback and hope to welcome you back for an improved experience in the future.

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes und gutes Hotel im North End. Gut Zu Fuß von Aquarium (Blue Line) und Haymarket (Orange/Green Line) zu erreichen. Leider kein Frühstücksbuffet, sondern nur extrem teures a la Carte Frühstück. 30$ und man ist nicht mal annähernd satt. Für die Teilnehmer des Boston Marathons gab es keinerlei Aufmerksamkeiten wie z.B. Obst/Wasser. Da bin ich von anderen Hotels in Boston mehr gewohnt.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Service am 29. Apr. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Ihnen unser sauberes und gutes Hotel im North End gefallen hat und dass es für Sie gut zu Fuß von den öffentlichen Verkehrsmitteln erreichbar war. Es tut uns leid zu hören, dass unser a la Carte Frühstück zu teuer und nicht ausreichend war. Wir werden Ihre Kommentare bezüglich der Aufmerksamkeiten für Boston-Marathon-Teilnehmer berücksichtigen, um unseren Service in Zukunft zu verbessern.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
Freundlicher und guter Service - super Lage um Boston zu Fuss zu entdecken - einzig, dass die Hotelbar und Restaurant einen Ruhetag geniesst war schade
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Mike am 30. Apr. 2022
Thank you for staying at our hotel! We are so glad you enjoyed your stay! We hope to have the restaurant open 7 days a week soon!

10/10 – Hervorragend

MARY, PEARL RIVER

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are amazing go above and beyond to help. Everyone and everything’s was perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

DeAnna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was very nice. The hotel was amazing—and calming too. We loved how private it felt. We were able to walk to most of the main attractions and activities we wanted to do.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

faith8989

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
It was an average stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

jorge

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Los colchones de la Habitación Terribles!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Joseph

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The Battery Wharf Hotel has seen better days. I remember when it opened (maybe it was an Omni back then?). It seems independent now. We arrived at about 5pm on a Friday (Mem. Day weekend) and there was 1 person at the desk, but otherwise seemed empty and understaffed. The rooms are starting to age. Someone needs to get back in there and design bathroom doors that close. Enough of the sliding door bit. The style isn’t functional and the weight of the doors prohibit them from actually closing. There were also JBL speakers in the ceiling in the bathroom, but no obvious way to connect to them (unless it’s just a tv speaker, which I find useless). I also don’t know why hotel bathrooms don’t have fans anymore - especially for privacy. Having to run water so no one hears your business is a little tasteless in design. The next morning we also found little brown/red stains on our sheets. That was unacceptable! I believe the sheets were freshly clean, but the stain was certainly old. Lastly, the lighting was intense. The lights on either side of the bed were insanely bright and didn’t dim. There was little to no ambiance. Time for someone to get back to the design phase and redraw the rooms and its features. Maybe Marriott needs to step in and buy the place. Nothing really spectacular about this hotel for the location it offers and the price it charges.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Stella

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The check in was horrible. The lady at reception was mumbling, did not write the room number clearly on the key fob cover, barely explained we had to exit the hotel and cross over to another building to find our room. A technician fixing the door was very helpful in guiding us to the right elevator. The bar was closed for most of the day and we couldn't get a drink. When we did go to the bar we were served by some random person who came from the back area and no napkins or nuts were provided with our drinks. He didn't even have a tray to serve them but brought them over individually. Certainly not a waiter or bartender.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sandy A. am 23. Mai 2024
Thank you for sharing your concerns about your recent stay. I'll make sure to address these issues with our staff and Food & Beverage team to improve our guests' experience.

10/10 – Hervorragend

stanley, Mississauga

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property great locatio n
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sandy A. am 23. Mai 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're glad you had a great experience with us. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Marian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was a bit dated, but beyond that was great!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jackie am 21. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Lawrence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jackie am 20. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We are glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Archana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pleasant place. Housekeeping was excellent and flexible. Lovely location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jackie am 19. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Kyle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always enjoy my stay at Battery Warf. The location is within easy walking distance to North End restaurants and TD Garden. Staff is friendly and overall the property is quiet and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jackie am 19. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceptional location. Clean, smells good, quiet. Great amenities!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jackie am 11. Mai 2024
Thanks for choosing the Battery Wharf Hotel! We're thrilled you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Annette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great hotel to explore historic Boston. Very walkable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jackie am 10. Mai 2024
We're thrilled you selected us for your lodging and delighted in our historic city!

8/10 – Gut

Elizabeth, Hawthorn Woods

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property and perfect location to North end. The room was outfitted perfectly however, we did have a burnt out light in the bathroom and a missing showerhead .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SandyA am 7. Mai 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the issues with the light and showerhead and will address them promptly. We're glad to hear you enjoyed the property and location otherwise.

10/10 – Hervorragend

Margaret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jackie am 10. Mai 2024
Thank you for selecting Battery Wharf Hotel for your getaway. We hope your stay was everything you hoped for and more!

10/10 – Hervorragend

Kristen R

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay. Hotel is close to everything and so walkable!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

8/10 – Gut

Jay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was immaculately clean. Love that it’s on the wharf and easy walking to all kinds of dining, attractions and just strolling the neighbourhood! Very safe. It’s pricy but everything is in Boston. Fridge was hot and did not work. Went to front desk but it still wasn’t fixed two days later when we left. Rain shower leaked and fell in globs, not the way it’s supposed to so we couldn’t use it (reverting to the hand held spray). Those two things would not keep us from coming back and I don’t think it’s the norm there. They care about the facilities…just not that room on those days. The taxes, and there’s a lot of them with some paid on site, adds a lot to the total bill. Be ready to add a couple hundred for two nights. Coast guard on one side, Boston fire department marine unit on the other. Kind of a cool spot.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sandy Arauz am 7. Mai 2024
Thank you for your feedback! We are glad to hear that you enjoyed the cleanliness of the room and convenient location. We apologize for the issues with the fridge and rain shower, and appreciate your understanding. We strive to provide a great experience for our guests and will address these issues promptly. Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jackie am 27. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

John-Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great energy, walkable to everything you would need. I would return for sure !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 6. Mai 2024
Fantastic to hear! We're thrilled you enjoyed the vibrant energy and convenience of our location. Looking forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

John, Spearfish

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff, location, and cleanliness were fantastic.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 6. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

jocelyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. The check in was easy and smooth....for some reason on another review I had it said I didn't enjoy it and I did. The front desk people were and are very accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Angela

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Danielle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My dad and I were in town for a Bruins game and we loved this hotel! It was within easy walking distance of the north end and the Garden, and was very quiet and clean. The valet guys were also very nice and efficient. Would definitely stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thrilled you and your dad enjoyed your stay! Delighted to hear our location and service exceeded expectations. Looking forward to hosting you again for the next Bruins game!

10/10 – Hervorragend

Henry

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 21. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Artem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 6. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

4/10 – Schlecht

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
We stayed for 2 nights and the day we checked in we were not told the AC was not working. The room was very hot even with the window open. No breeze coming through. The temp in the room was 75. Staff said the circumstance was not controllable and they could not conpensate me with anything but $50 to the onsite restaurant or a day of valet parkimg. After you spend over $500 for 2 nights and ha e to be with no AC thats very unacceptable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sandy Arauz am 7. Mai 2024
We apologize for the inconvenience caused by the AC issue during your stay. We have taken your feedback into consideration and will strive to improve our communication and compensation policies in such situations. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel right on the water. Very clean and felt very safe. 10 min walk to train! We loved our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
So glad you enjoyed your stay with us! Delighted to hear you appreciated our waterfront location. Hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Suzanne, Abilene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Carman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, clean hotel right off the water. Amazing staff, and within walking distance from shopping and restaurants. I would definitely stay again!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sandy Arauz am 7. Mai 2024
Thank you for the kind words! We look forward to welcoming you back again in the future.

6/10 – Okay

Deanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is great. Check in confusing as to where my room was located and I did not receive WiFi instructions/password.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sandy Arauz am 7. Mai 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any confusion during check-in as this is where we explain the location of your room and Wi-Fi. We will work on improving these processes for a better guest experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Ebony

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk valet was super nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sandy Arauz am 7. Mai 2024
Thank you for your kind words about our front desk valet. We are glad to hear that they provided you with great service.

10/10 – Hervorragend

jocelyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel great location
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

jocelyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property and great service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Kerry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great improvement
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 7. Mai 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! Can't wait to welcome you back!

8/10 – Gut

Antonino

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 19. Mai 2024
Thank you for choosing the Battery Wharf Hotel! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sherron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel. Location was everything. Was stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.

10/10 – Hervorragend

Kelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect spot for a weekend at boston ! Great staff, clean as it can get, easy check in and checkout, and just a beautiful establishment ! Only complaint would be it told a little long for valet to bring my car when I checkout
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 10. Mai 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled you enjoyed your weekend in Boston and appreciated our attentive staff, cleanliness, and smooth check-in and checkout process. We apologize for the delay with the valet service and will work to ensure promptness in the future. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant menu needs further expansion
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 10. Mai 2024
Thank you for your feedback! We appreciate your input regarding our restaurant menu and will certainly take it into consideration as we strive to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to impress you with an expanded selection on your next visit.

10/10 – Hervorragend

norberto

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, so close to restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.

10/10 – Hervorragend

NANCY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service on a busy weekend!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel for your getaway trip. We appreciate you.

8/10 – Gut

Sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniency and cleanliness were major plus's. The valet help was phenomenal. Rooms should automatically come with mini fridges and microwaves. For tge price, that was a little off.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 10. Mai 2024
Thank you for your feedback! We're delighted you found our hotel convenient and clean, and we're thrilled you appreciated our exceptional valet service. Your comments regarding mini fridges and microwaves are duly noted, and we'll consider ways to enhance our room amenities to better meet your expectations. We hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future!

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a wonderful location. Check in was easy, hotel is quiet and bar tender is always great!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jackie am 27. Apr. 2024
Thank you for choosing Battery Wharf Hotel! We're honored you chose to stay with us.