Außenbereich

Bewertungen von Hotel Indigo Bordeaux Centre Chartrons, an IHG Hotel

4 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

28 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Oliver, Mainz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Sabine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr gut gelegen, alles fußläufig zur Altstadt, zum Fluss Garonne und zum Public Park. Das Personal ist sehr freundlich und es gibt ein hervorragendes Frühstück. Die Farben im Zimmer und im Flur sind gewönungsbedürftig und wirken teilweise sehr dunkel. Unser Standardzimmer hatte einen Blick in den Innenhof des Kongresshauses, direkt auf die Rolltreppen, eine höherwertigere Kategorie ist bei Buchung empfehlenswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Directeur am 2. Dez. 2023
cher Client,Un grand merci pour votre note et votre temps.au plaisir de vous recevoir prochainement.Bien cordialement emeric autier - Directeur

8/10 – Gut

Claudia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Fabien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely staff
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best staff for any hotel we have stayed at . Personal and friendly . Location , room and breakfast great .
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Chris, Belfast

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

DAVID

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel with an impressive rooftop restaurant/bar. Fortunate to be upgraded to a superior room when the room I booked had two single beds rather than a double. The immediate area, Chartrons is pretty cool.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Sean Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Fine if staying for business but facilities and food offering are limited for a short-break.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location and great service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Fabienne, sierra madre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The perfect place to stay in Bordeaux. Great location, lovely room, pleasant and helpful staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, clean rooms, excellent bar staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

antonella lucia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Davvero una piacevole sorpresa: camera ampia, molto graziosa, pulita e accogliente. Colazione varia e curata nel bel ristorante all’ultimo piano con magnifica terrazza con vista sul fiume. Personale molto disponibile.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cristina

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Emeric Autier am 8. Jan. 2024
"Dear Cristina,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a wonderful time at our hotel. Your kind words mean a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another memorable stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Samia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait
Le séjour s'est très bien passé, de l'accueil (24/24) au reveil (chbre tres bien insonorisée), literie parfaite, personnel agréable Je reviendrai et je recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Emeric Autier am 8. Jan. 2024
Bonjour Samia, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel ! Votre satisfaction est notre priorité absolue et nous sommes ravis d'avoir pu contribuer à votre expérience positive. Nous nous réjouissons de pouvoir vous servir à nouveau à l'avenir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Ditabe

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Emeric Autier am 8. Jan. 2024
"Dear Ditabe,Thank you for choosing Hotel Indigo Bordeaux Centre Chartrons for your recent stay. We're delighted to learn that you had a fantastic time with us. Your satisfaction is our greatest reward, and we can't wait to have the pleasure of hosting you again.Best wishes,

2/10 – Ungenügend

Patrick

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The area the hotel is situated is good. They are pumping a scent through the air that I smelled everywhere within the hotel..not good if you have allergies. We stayed in a premier suite which was esthetically very nice & spacious. However, the lighting in the room & bathroom was terrible making very difficult to shave or apply makeup. The faucets in the sinks were backwards and the one in bathtub did not work at all.There was no shower mat, shower cap or magnifying mirror. I had to ask for towels to be placed in the toilet. The bedroom was cold, not enough heat from a small vent to cover the size of the room. Coffee maker placed in a dark area. The tv only had French stations, no netflix or Amazon nor any foreign languages (and no way to find out if may be it was hidden on the remote control) . The phone was not working. we told the staff. still not fixed by the time we left three days later .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Directeur am 2. Dez. 2023
dear customer,we are sincerely sorry to read that your stay did not live up to your expectations. Please be assured that your comments are taken seriously and have been passed on to the relevant teams.We hope you will give us a second chance, please contact me directly.Have a nice day and once again we apologise.Regards Emeric Autier - Directeur

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Directeur am 2. Dez. 2023
Cher client, merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre commentaire.N'hésitez pas à revenir vers nous si vous souhaitez nous détailler cette note.Cordialement Emeric Autier - Directeur

2/10 – Ungenügend

Kathryn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von La réception am 17. Okt. 2023
Chère Madame CLEAVER,Suite à nos échanges de mails nous sommes navrés et très étonnés de lire votre commentaire, puisque vous n'avez pas séjourné chez nous... Nous aimerions connaître les raisons de votre notation, vos retours sont très importants pour nous.Nous espérons tout de même avoir le plaisir de vous recevoir lors d'un prochain séjour.Bien cordialement

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Directeur am 2. Dez. 2023
Merci beaucoup pour votre retour Robert.Au plaisir de vous recevoir prochainement,cordialement Emeric Autier - Directeur

10/10 – Hervorragend

Charlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooftop breakfast area has beautiful views. Both food and service are excellent. Highly recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Directeur am 2. Dez. 2023
Bonjour Charlène,Merci pour votre retour et pour cette jolie note. c'est un plaisir de vous lire.Au plaisir de vous retrouver à l'hotel Indigo.Passez une belle journée,Bien cordialementEmeric Autier - Directeur

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and views of river
Good quiet location. About 15 minute walk to center of town. Staff is helpful and friendly. Room makeup is a bit lacking and room AC doesn’t work as expected some times. Overall good because of the location and views of river.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property and great customer service.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von The Front Desk am 14. Sept. 2023
Thank you Gabriela for your great feedback. We work hard every day to please our guests and we are delighted that you had a wonderful stay with us.

8/10 – Gut

WENYANG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

WENYANG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Laurence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent séjour
Hôtel magnifique ! Un grand merci à toute l’équipe de cet hôtel, je vais vite revenir !
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von La Réception am 5. Sept. 2023
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre commentaire, nous avons hâte de vous retrouvée dans notre bel établissement.

8/10 – Gut

Wahl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good sevice and staff
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von The Front Office am 5. Sept. 2023
Thank your for your feedback on our services and staff !

8/10 – Gut

Vevi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay a lot! It is the best location in the middel of the historical center. Everything on walk distance and surrounded by beautiful buildings. It is located at a sort of secret place, old finance area. They are renovating and making it even better. Good breakfast and very nice staf. Room was big and very nice to stay with the 4 of us.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von The Front Desk am 5. Sept. 2023
We are delighted that you had a wonderful stay in our hotel and in Bordeaux. We are looking forward to show you the hotel with its brand new amenities.

10/10 – Hervorragend

Chrystelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von La Réception am 5. Sept. 2023
Merci Madame pour votre retour !