Casino

Bewertungen von Ameristar Casino Resort Spa Black Hawk

4 out of 5
Ameristar Casino Resort Spa Black Hawk
111 Richman St, Black Hawk, CO

Bewertungen

8,2

Sehr gut

967 von insgesamt 1857 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
413 von insgesamt 1857 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
222 von insgesamt 1857 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
143 von insgesamt 1857 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
112 von insgesamt 1857 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Ameristar am 24. Aug. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at Ameristar Black Hawk . Your comments are important to us, as they provide us an opportunity to better serve you.We appreciate the choice you make to visit Ameristar Black Hawk and look forward to the opportunity to serve you in the near future.

8/10 – Gut

Isabell

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Danene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
See review
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Doris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable. Employees were very nice and friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 24. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Arysa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel! The view from the top floor is amazing. Clean, quiet room. Casino was great, as well!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The pool
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was amazing I would of given the staff a 5 Star but the housekeeper who came to door to check on if we left was rude and seemed in a hurry to get us out
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Ty, Castle Rock

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

jacinta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our room. Spacious, the bathroom is bigger n better than any i have stayed in, n i stay at the Marriott n Hilton hotels a lot. Bed is comfortable too.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We came here for my son’s 21st birthday. Everyone had a great time!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Alicia, Monte Vista

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love the pool n hot tubs just wish my daughter would of been able to enjoy longer the 9pm for under 21
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 18. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Kelly

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Billy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
First off the room was very nice but that is where the good ends and the bad starts. Most irritating was the Timberline grill. The staff are rude, we were sat next to the buffet, cramped area. They want you to pay $80 for a steak ala cart. No way. Also the hotels policies are not conducive to actively gamble at the facility. No wait staff, limits on cocktails. Overall we will not return with a stay away recommendation
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice experience all around. Very good food options, slot machines were hitting both day and night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Leticia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Apr. 2024
Please, let us know how we can improve on our services.Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Tabitha

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front check in staff very rude. Especially Judy. She was snobby didn’t listen used no manners and acted like I was a bother when she checked me in. Then gave me the worse room she could find. I asked to be moved and she wanted to move me next door which was no better . The room smelled moldy and had a stinch too it. Lamp shades leaning off lamps broke. Light switches in room didn’t work in certain areas the refrigerator made a buzz noise and was overheating. Blood on floor of the only elevator that seemed to be operating had to go search for ice bins. Front desk said I had to go to floor 19 and that door was locked and it was like ghost town on the floors so had to go all the way back to room and ask again about ice. Then the guy that answered was just cause as Judy because she was training him and must be teaching him you can act shirt and rude with paying customers. Your hotel needs to be remodeled and most difinitly your staff needs training in hospitality and courtesy because they lack both. Ugly stay ugly vibe will not be back and will spread word to family friends and my job to stay elsewhere. I wasn’t valued there so I’m sure my family and friends won’t be either .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience.We are addressing all your concerns.

10/10 – Hervorragend

Cesar, Houston

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My first time here and I must admit that I was so PLEASANTLY SURPRISED!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 9. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Susy, Brighton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay! Bathtub and shower are the best part. The elevator wait is quite frustrating.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Sue

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Clean. Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Natalie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was super nice and clean. Only bummer was the pillows werent to our liking. The casino had the best music of the night and the drinks were great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Esthela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The rooms need upgrading they are not cheap for them to be so out dated its a casino! There should me enough money to at least remodel 2-3 floors per year at least almost $300 for 1 night and it feels like I stayed at a motel 6! Come one Ameristar!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 6. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a wonderful stay at the Ameristar in Black Hawk recently. Everything was spot on from the room, the gaming, good eats (especially Jinya), and the helpful staff! Hot tub and views from the top are stunning! Many thanks for a wonderful getaway - will definitely return!!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 4. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Lacey

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible stay here! There was blood on our sheets and they were so rude to us about it and the front desk lady even hung up on me. They had the worst customer service with their overnight front desk crew. Our room also smelt like sewage. They did finally change us to a new room at 12 midnight - we were exhausted of the drama. I would never stay here again simply due to lack of customer service at all and it wasn’t clean at all. The Timberline Grille was really great though, awesome meal and great customer service!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
We do apologize for the inconvenience. We brought your concerns to the Housekeeping and Hotel Managment attention.

8/10 – Gut

Joel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel rooms but they need to clean their bathrooms vents.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was magnificent the customer service was quite splendid, me and my family enjoyed this hotel. The casinos was something me and my husband enjoyed, thank you Ameristar!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 30. März 2024
Thank You for your feedback

6/10 – Okay

Parker

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Average hotel. Most restaurants are pretty overpriced. I wasn't impressed with the check-in process.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 30. März 2024
Thank You for your feedback

4/10 – Schlecht

Christine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Our room smelled horrible of pot. Thought it would dissipate but every time you walked in it had that horrible skunk smell.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 30. März 2024
Thank You for your feedback

10/10 – Hervorragend

Carmen

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 29. März 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 28. März 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Restaurant Fireside service at diner was good/ excellent. Food average. Selected a chef specializes menu item okay. Breakfast same restaurant service slow coffee horrible burnt smell. Ask for a fresh cup waitress informed me they don’t brew there coffee it is dispense. The meal was good salmon to much lemon. The rooms are old need to be updated, but the rooms were clean. No conditioner in the shower but everything else was okay. They charge a room deposit which is ridiculous and stated to allow 7 to 10 days for it to be refunded. Garage area filthy. Broken bottles garbage all over and overflowing garbage containers.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 24. März 2024
We do apologize for the inconvenience.We brought your concerns to the housekeeping management's attention.Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Colin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Being a CO native, ive been to blackhawk/central city dozens of times. The Ameristar is a great place to experience high altitude gambling. There were two small things i added as gripes this time that gave it the overall 4 stars. 1. I tried to shower at like 6pm to get ready for my evening and the shower was ice cold. There was not any hot water at all Cant recall a time a hotel has ever ran out of hot water on me. 2. The in-room coffee only has one pre made pack. My wife and I are just supposed to share a cup? I cant see how the extra $0.80 is too much for them to add 2 coffee packs per room. I spend 3x that in a single bet on the machines..
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 24. März 2024
We do apologize for the inconvenience.We shared your concerns with our facility and housekeeping management team.Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Ryan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Couldn't check in due to internet not working then missed our dinner reservation due to being 2 minutes past our 15 minute grace period of being late and they wouldn't seat us. Didn't check into the hotel and took my family back home. Horrible
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 24. März 2024
We do apologize for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

briana

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Dustin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My card was charged 5 times for the hold fee. Was kept waiting in the lobby while the manager went in the back to see what was wrong. . She never came back and the person she sent up front offered no apology for the trouble. The front desk was very rude.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 23. März 2024
We do apologize for the inconvenience.We are investigating and will coach employees accordingly.

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 20. März 2024
Thank you for staying with us

2/10 – Ungenügend

Maria

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got bit by bed bugs. Found one and killed it. I want my money back.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 19. März 2024
Please, reach out to our security department with this complaint.

10/10 – Hervorragend

Michele

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Brayden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 17. März 2024
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Amadaeo

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bath tub drain didn't hold the water in room 1624 but everything else was good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 17. März 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Deanna

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel was good but I felt the bed and pillows were very uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 17. März 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Shaikyra

Don’t have one
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 16. März 2024
Please, advise about the service break down.We do apologize for the inconvenience.

6/10 – Okay

Andrea

Room keys did not work and couldn’t fix
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 16. März 2024
We do apologize for the inconvenience.Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Alonso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was stuck during a winter storm and this was the nearest place i could find any rooms available has everything on site from food to fun in the casino floor and a indoor pool whatever you may be into.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 15. März 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

LADELL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Called front desk and housekeeping several times and no answer. Smelled like majijuana in hallway and loud music/party in room nearby. Very disappointing stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 14. März 2024
We do apologize for the inconvenience.

2/10 – Ungenügend

Ian, Grand Junction

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were supposed to get a suite we just got a room with two beds and when pressed about it they were no help at all and wouldn’t give us the room we paid for . The toilet don’t work for the first 36 hrs of our stay . Bathtub had puke and pubic hair that was not cleaned and when asked about that we had no help with that either . We asked to be reimbursed but they said we would have to contact the place we made the reservation from so no help there . I will never stay there again until they make it right for my family and I . A very disappointing stay that we had saved and looked forward to for months . Unsatisfied customers.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 14. März 2024
We do apologize for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay and great staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 13. März 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Jennifer

Liked the outside hot tub
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 10. März 2024
Please, let us know how we can improve on our services.Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Chara

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Yummy ramen and wonderful spa experience. Staff at front desk pretty put out and I was charged a resort fee above what I paid on the site fyi.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 10. März 2024
Thank you for staying with us.