Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von The Hoxton Charlottenburg

The Hoxton Charlottenburg
Meinekestrasse 18-19, Berlin

Bewertungen

8,8

Hervorragend

47 von insgesamt 82 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
23 von insgesamt 82 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 82 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 82 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 82 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Bastien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tom

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Hox Team am 4. Mai 2024
Hi TomThank you very much for your top score. We are glad you had an excellent time.

10/10 – Hervorragend

Sven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Das Zimmer war sehr sauber. Lage ist super. Schönes Hotel. Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen
Antwort von Facundo am 16. Jan. 2024
Hallo Sven,Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Personal zufrieden waren, und die Lage des Hotels genossen haben. Es war uns eine Freude, Sie als Gäste zu haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Beste Grüße,The Hox Team

8/10 – Gut

Birgit

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Facundo am 5. Jan. 2024
Hi Birgit,Thanks for your 8 stars! We're glad to see you enjoyed your stay with us.Best,The Hox Team

8/10 – Gut

Myriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist modern eingerichtet. Für einen etwas längeren Aufenthalt gibt es keine Ablagemöglichkeit für Koffer etc..
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Wilhelm

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hi Wilhelm!Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We appreciate your input and are sorry to hear that your experience fell below expectations.If you could provide additional details about your stay, it would be invaluable for us to address any issues and enhance our services. We hope to welcome you back for an improved and enjoyable stay.Best,The Hox Team

8/10 – Gut

Charlotte

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Georg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Bernd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wer hier übernachten möchte, sollte unbedingt der englischen Sprache mächtig sein. Wer einfachsten Service wünscht, bei uns z. B. die freundliche Bitte einer Zusatzdecke, der sollte nicht überrascht sein, falls trotz zweimaliger Nachfrage und vier Tagen Aufenthalt kein Service erfolgt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Phillip Meissner / GSM am 13. Juni 2023
Hi Bernd,vielen Dank für den kürzlichen Besuch bei uns im neuen Hoxton.Es versteht sich von selbst, dass der Komfort unserer Gäste an erster Stelle steht. Daher bin ich natürlich enttäuscht, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht so angenehm war, wie er hätte sein sollen.Tatsächlich ist unser Team, so wie Berlin, sehr international. Wir bemühen uns jedoch in jeder Schicht an der Rezeption mindestens 1 Muttersprachler einzuplanen. Gerne kontaktieren Sie uns vor Ihrem nächsten Berlin besuch direkt, damit wir uns erkenntlich zeigen können.Bis hoffentlich ganz bald!

4/10 – Schlecht

Frank, Düsseldorf

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich empfinde es mehr als irritierend, wenn ich in Deutschland dafüpr entschuldigen muß, dass ich deutsch sprechen möchte Kein warmes Wasser am Sonntag
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Maxi Elleser / Front Office Manager am 11. Juni 2023
Hi Frank, Vielen Dank, dass du dir die Zeit für eine Bewertung genommen hast. Es tut mir sehr leid, dass du in unserem Hotel unzufrieden warst. Da The Hoxton eine englische Hotelkette und Berlin sehr international ist, möchten wir allen die Chance geben, bei uns zu arbeiten und ihr Deutsch verbessern zu können. Wir versuchen jedoch, in jeder Abteilung zu jeder Zeit mindestens eine deutschsprachige Person einzuplanen. Als Deutsche versuche ich selbst alles in meiner Macht stehende, um mit dem Team viel Deutsch zu sprechen, damit jeder seine Deutschkenntnisse schnell verbessern kann. Bei deinem nächsten Aufenthalt solltest du also schon definitiv einige Erfolge sehen. Leider hatten wir während deines Aufenthaltes einen Morgen lang kein warmes Wasser, was uns sehr leid tut und dafür möchten wir uns bei dir entschuldigen. Unsere Haustechnik konnte das Problem jedoch schnellstmöglich beheben. Wir hoffen sehr, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und frag gerne nach mir persönlich, dann finden wir auch definitiv einen Weg, um auf deutsch miteinander zu sprechen. Lass mich gerne wissen, wenn du wieder zu uns kommen möchtest, dann freue ich mich sehr, dir ein Angebot machen zu dürfen. Beste Grüße,

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Phil /GSM am 11. Juni 2023
Hi Sebastian,Thank you for taking the time to enter your rating about your recent stay.Guests' feedback means the world to us and we truly appreciate your 10 out of 10 rating.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice experience
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent in every respect.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

JW

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel is goed gelegen op loopafstand van Kurfurstendamm en metro, informatie voorziening bij de receptie en schoonmaak kamers ondermaats, verder karig ontbijt en gehaast restaurant personeel dat het bord bijna onder je handen vandaan trekt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Simon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good location on this half the city. Nice residential area but very close to everything. 3rd stay now, events seem to take priority over guests. Rooms cleaned on request which is fine when the request is actioned, 3 requests and 2 not actioned. Overall a decent hotel, but shame about a couple of details.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Hox am 26. Apr. 2024
Hi Simon, Thank you for your loyalty and your feedback. We're glad you appreciate our location. We're sorry for any inconvenience with the room cleaning requests. We'll use this as a training opportunity to improve. We hope to welcome you back soon for a better experience.Best regards,The Hox

10/10 – Hervorragend

Christia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The decor and rich vintage feel Of the lobby and and vacinities we well kept and gorgeous. People Were very friendly. The room was very clean but there was not a lot of surface area to put gear on. Shleves, table top. Etc. Overall, very lovely.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Hox am 26. Apr. 2024
Dear Christia,Thanks for your feedback! We're glad you enjoyed the lobby's vintage charm and cleanliness, though we'll take note of your suggestion for more surface areas in the rooms.Best regards,The Hox

6/10 – Okay

Antonius

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
„Roomy“ room was booked and paid for. Actual room was very, very small. Queen bed, one chair, which had to moved around to reach the wardrobe. Room 712. Room should have been 20 sqm , was at best 16 sqm all in (incl bath and entry).
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Hox am 27. Apr. 2024
Hi Antonius,We are sorry for the discrepancy between the room you booked and the one provided. Your feedback is invaluable, and we are investigating the issue to ensure it is promptly addressed. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,The Hox

10/10 – Hervorragend

Aleksandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Cosy and comfortable hotel, excellent location. Perfect for a weekend getaway
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Hox Team am 1. Apr. 2024
Hi Aleksandra,Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that you found our hotel cosy and comfortable, and that our location met your expectations for a perfect weekend getaway. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have had the opportunity to contribute to your enjoyable stay. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Maria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My second time here—love this hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Hox Team am 1. Apr. 2024
Hi Maria,Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us again. It's always a pleasure to welcome back valued guests like yourself. We strive to provide a memorable experience, and we're thrilled that you chose to stay with us once more. If there's anything we can do to make your stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for many more wonderful visits in the future!All the best,

2/10 – Ungenügend

Marie, Noé

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Hox am 27. Apr. 2024
Hi Marie,We deeply regret the challenges you encountered during your stay with us. We'd love the opportunity to connect with you and discuss your experience further.Best,The Hox

8/10 – Gut

Folke Peter Daniel

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Hox Team am 1. Apr. 2024
Hi Folke,Thank you for your feedback! I'm delighted to hear that you found everything to your satisfaction. Your satisfaction is our top priority, and we're always striving to maintain the highest standards. If there's anything specific you particularly enjoyed or if there's anything we can improve upon, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future!All the best,

8/10 – Gut

Markus, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Hox Team am 1. Apr. 2024
Dear Markus,Thank you for your kind feedback! I'm delighted to hear that you found everything to your satisfaction. Your satisfaction is our priority, and we're always here to ensure your experience remains exceptional. If there's anything else we can assist you with or any areas where we can further improve, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

10/10 – Hervorragend

C

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay at The Hoxton in Berlin. Seriously funky hotel, the staff were amazingly welcoming and helpful at every turn, and really enjoyed the room; I had a comfort which wasn't huge but everything in it was spot on inside it. I was on business but if you wanted a cool bolthole to settle into while on vacation The Hoxton should be high on your list.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Vanessa am 7. März 2024
Hey C,Thanks so much for such an awesome review.We are very happy to see that you had a great time with us and that our amazing team made you feel welcome.We hope to see you again next time you're in town.All the best

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hany am 5. März 2024
Hello Micelle, Thanks for your review, great to hear you loved your time with us! See you back soon!

10/10 – Hervorragend

Sophie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfy cozy stay
Such a lovely stay at the Hoxton Charlottenburg. The hotel was super comfy, especially after a couple of long business days. The bed was perfection and room had everything I needed. The staff were super helpful and accommodating. Location was great also
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hany am 5. März 2024
Hello Sophie, Thanks for your review, so pleased to hear the location worked well for you, and you had a perfect stay - that's what we like to hear! Hope to see you back soon!Thanks

10/10 – Hervorragend

Laine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Berlin January 2024
Location is perfect for all the sights, staff were above and beyond.. super friendly and helpful! We got an unexpected complimentary cocktail on arrival, the drinks from reception for the room were really reasonably priced. Room great, would like to stay at other Hoxton hotels in the future!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Catherine am 6. Feb. 2024
Hi Laine,Thanks for the awesome review! So glad you enjoyed the perfect location and our super-friendly staff. Cheers to the unexpected complimentary cocktail! We'd love to host you again at any of our Hoxton hotels in the future! See you soon.The Hox

10/10 – Hervorragend

John, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Catherine am 6. Feb. 2024
Thank you, John for taking the time to review us. Bis bald,The Hox

4/10 – Schlecht

David, Charlotte

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hany am 5. März 2024
Hello David, Thanks for sharing the feedback following your stay, though we’re very sorry to hear you were disappointed overall on this visit. That’s such a shame and we really don't like the idea of you being unhappy

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Väldigt nöjd!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Facundo am 16. Jan. 2024
Hi Kerstin,Thanks for leaving us a review, it's great to see that you've enjoyed your stay with us!Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Anette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hoxton levererar
Trevligt hotel som ligger i ett bra kvarter. väldigt trevlig och serviceminded personal. jätte bra indisk restaurang som vi kan verkligen rekommendera.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Facundo am 16. Jan. 2024
Hey Anette,Thank you so much for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated our service. It's always great to know that guests recommend our Indian restaurant. We hope to welcome you again soon!Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Rajkumar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Facundo am 5. Jan. 2024
Hi Rajkumar,Thanks for leaving us a review.We are glad to see that you enjoyed your stay with us.Until next time!Best,The Hox Team

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von facundo am 16. Dez. 2023
Hi Andew,Thanks a lot for sharing your positive feedback with us!Hope to see you again at Hoxton.Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Facundo am 11. Dez. 2023
Hi John,Thank you so much for your five stars!Hope to have you again at Hoxton soon.Best,The Hox Team

8/10 – Gut

Maria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful, classy, clean hotel located in a great area where I was spoilt for dining, shopping, and transport choices. I loved my cozy room, perfect for single travellers. My only issue had to do with the dining services, which seem to be undergoing some growing pains. Breakfast was a little stressful as the staff didn’t appear to be communicating efficiently with each other. It took ages to get a coffee. This is a shame, because everything else about the property was lovely.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Facundo am 7. Dez. 2023
Hi Maria,Thank you so much for your considerate feedback. We appreciate your kind words about our hotel and the surrounding area. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our dining services. Rest assured, we are actively addressing the issues you raised to enhance the overall guest experience. We value your input and hope to welcome you back for an improved stay in the future.Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Facundo am 5. Jan. 2024
Hi Morten,Thanks a lot for the review!Hope to see you back again at Hoxton!Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Jesper

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Hox Team am 21. Nov. 2023
Thank you very much for your kind 5-star rating! We greatly appreciate your support and feedback.We look forward to welcoming you any time soon!

8/10 – Gut

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely bars and lounge areas where it is pleasurable to spend time (although in the evening the music is rather noisy); fantastic house restaurant. Rooms on the small side. Only lacking is a gym.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Facundo am 25. Nov. 2023
Hi Simon,Thank you for your feedback! We're thrilled you enjoyed our bars and restaurant. Your input is valuable, and we'll keep striving to enhance our offerings. We hope to welcome you back for another great experience soon!Best,The Hox Team

6/10 – Okay

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
For the price it needs to offer more: room service, better housekeeping, a bar open later and more in-room options—Nespresso, snacks, etc.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Facundo am 5. Jan. 2024
Hi JohnThank you for sharing your feedback with us. We appreciate your valuable input and understand your expectations for additional amenities. We constantly strive to enhance our services, and your suggestions will be taken into consideration as we work towards improving our offerings. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even more enjoyable experience in the future.Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great Stay Overall
Overall the stay was great however there are a few things that could have certainly been better. The wait for the check in was very long made me and a colleague late for a meeting and in the evening my shower was not working well so I had to switch rooms. The gentleman that help me with the shower issue was super efficient and made the process very easy and quick which I really appreciated. The coffee was certainly a 10/10
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Facundo am 25. Nov. 2023
Hi there,Thank you for your valuable feedback. We're glad you enjoyed the excellent coffee and prompt assistance with the shower issue. Apologies for the extended check-in wait and inconvenience caused. We will address this to ensure a smoother experience for our guests. Your insights are appreciated, and we hope for the chance to welcome you back for an improved stay. Thank you for choosing us!Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Five stars
Ive stayed at the Hoxton in Shoreditch and the one in Williamsburg, Brooklyn. This was my first time at the Berlin one and it is my favorite of the three. Very cool and spacious. Clean rooms, well-appointed and the staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Facundo am 26. Nov. 2023
Hey there,Your feedback just made our day! We're glad to hear that you had a pleasant stay in Berlin and that it stood out as your favourite among the locations you've visited. It's great to know that you found the overall ambiance appealing and the staff friendly and helpful. If there's anything we can do to further improve your future stays, please feel free to reach out. We're looking forward to welcoming you back soon!Best,The Hox Team

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We thought the hotel was stylish and comfortable. We liked that they broke with tradition on the expensive buffet breakfast and daily r housekeeping. It was better to pay for only what we order and eat at breakfast (or have no breakfast and don’t pay for it if we felt like it). And we asked for housekeeping only once on a 5-night visit. The bar and lounge were very comfortable in the evening.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and very walkable to trains and areas of interest.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey Deborah,Thanks a million for the awesome 10/10 review! Hope you had a fantastic time exploring the city. Can't wait to welcome you back for another great stay.Cheers,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Tina

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey Tina,Thanks a bunch for the stellar 10/10 review! Anything specific that stood out for you? We can't wait to welcome you back for another awesome stay. Cheers!The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Jacob

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey Jacob! Thanks a million for the stellar 10/10 rating! Your positive vibes light up our day!Anything specific that stood out to you? We'd love to hear more about your experience.Can't wait to welcome you back for another amazing stay!XXXThe Hox Team

8/10 – Gut

Scott

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey there Scott.Thanks for giving us an 8 out of 10 on Hotels.com! Anything specific that made your experience great? We'd love to know! We hope to host you again soon! Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location and very friendly staff. Excellent service. Everything is perfect except there is no dresser or drawers in the rooms. Their shower is great
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey there Nancy!Thank you for taking the time to share your experience. It warms our hearts that you found our service excellent.We can't wait to welcome you back for another round of perfect visit to Berlin!Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Noah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Honestly one of the best stays I’ve ever had.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hey there Noah!Thank you so much for your awesome review! Wed love to see you around again very soon.Best,The Hox Team

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von THCHAR am 23. Nov. 2023
Hi Dan!Love to hear you had a great time in Berlin! See you soon!Best,The Hox Team