Innenbereich

Bewertungen von The Chancery Pavilion

4.5 out of 5
The Chancery Pavilion
135 Residency Road, Bengaluru, Karnataka

Bewertungen

7,2

Gut

76 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
124 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
67 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
36 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 333 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michel

Business Reise
Schönes Hotel. War sehr gut gelegen. Gutes Frühstück, jedoch ist der Raum zu klein.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von BR am 30. Jan. 2020
Thank you for your feedback and hope to welcome you back

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Leicht abgewohntes Businesshotel, keine besonderen Highlights. Rezeptionspersonal bedingt freundlich. Insgesamt aber ok, gibt aber sicher bessere Hotels für's gleiche Geld.
Antwort von General Manager am 10. Sept. 2016
Thank you for your valuable feedback. We apologize for the inconvenience caused to you during your recent stay. We are undergoing renovation and refurbishment throughout the property - now nearing completion. We hope this unpleasant incident will not diminish your pinion of The Chancery Pavilion, and we hope to welcome you again to enjoy an improved experience.

10/10 – Hervorragend

Beat Fahrni, Geneva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Luxus Hotel
War sehr zufireden mit allem in diesem Hotel. Herrliches breakfastbuffet, tolle Zimmer , nettes Personal nahe MG road füur shopping etc

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good value for money
Good business hotel, however better priced than various competing alternatives that might not be necessarily be better. Especially also the location in the center of Bangalore was convenient. 24h restaurant!

8/10 – Gut

Andy, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Business Hotel
Die Lage ist nicht gerade idyllisch, aber zentral und wenn man verschiedene Geschäfts-besuche macht ideal gelegen. Nahe an den Hauptverkehrsachsen, somit auch dementsprechend Verkehr vor dem Hotel.

8/10 – Gut

Helm, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundum zufrieden
Zimmer sehr gut; Personal freundlich und bemüht; gute Lage in der Nähe der MG Road

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus für wenig Geld
Alles ok. Zum Zentrum etwa 2 km. Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis

4/10 – Schlecht

Patrick, Koeln

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage jedoch kein 5 Sterne Hotel
Das Hotel ist sehr zentral gelegen und Zimmerpreise sind sehr guenstig! Dies liegt jedoch daran, dass das Hotel seine besten Tage schon erlebt hat. Nach internationalem Standard ist es hoechstens mit drei Sternen Hotel zu bewerten. Die Zimmeraustattung ist etwas veraltet (kein Flachbildschirm etc.) Der Zimmerservice ist jedoch angenehm. Probleme hatte ich aber mit den leitenden Angestellten, welche voellig unflexibel sind. Ein befreundeter Pilot war zufaellig zur selben Zeit in der Stadt. Er ist jedoch erst um 11 Uhr abends in Bangalore gelandet. Das Problem ist jedoch, dass nach 11 uhr kein Besuch von ausserhalb erlaubt ist. Auch nachdem ich den verantwortlichen die Situation erlauertert habe blieb dieser stur. Gegen eine Summe von 1000 Rupien koennte er jedoch ueber die Reglung hinwegsehen. Da ich mich nicht auf dieses Niveau einlassen wollte verschoben wir unser treffen in das 5 Sterne Hotel meines Freundes, welches keine Probleme machte!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Resindency Road ist seht stark befahren.
Da ich schon öfters dort übernachtet habe, kenne ich die Umgebund. allerindgs ist es zur Residency Road etwas lärmig, die ruhigeren Zimmer sind zur Poolseite. Ansonsten alles in Ordnung, allerdings die Lounge entspricht nicht unbedingt diesem Hotel-Standard

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bemüht ein gutes Hotel zu sein - Schlechtes Internet
Ich bin in diesem Hotel im Zuge einer Dienstreise für 6 Wochen untergekommen. Ein absolutes k.o. Kriterium für dieses Hotel ist für mich das unzuverlässige Internet. An manchen Tagen (ca. 2-3 pro Woche) war es garnicht zu erreichen und selbst wenn man Zugang hatte, war die Verbindung sehr sehr langsam. Sofern man auch Arbeit aus dem Hotel heraus plant, sollte man sich besser nach einem anderen Hotel umsehen! Sauberkeit und Service ist in Ordnung, wobei man den Service in einem Arbeitszeugnis wohl als "bemüht" bezeichnen würde.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Business Hotel
Im Vergleich zu anderen 5* Hotels (indisches Rating) vom Preis-Leistungsverhältnis her sehr zu empfehlen. Hotel ist relativ neu und die Sanitäranlagen besser als in manchen 5* Hotels. Auch die Klimaanlage funktioniert einigermaßen und sondern kaum unangenehme Gerüche ab.

10/10 – Hervorragend

levi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location with excllent options to eat, drink and shop within walking distance. Rooftop bar staff is exceptional as was the IPA - best beer I've had in India!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

AB

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

levi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location in a great part of the city. Rooftop brewery was a plus!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

santosh kumar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast is.nice,
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a positive rating. We are happy to know that you enjoyed our food & services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

4/10 – Schlecht

Sharmila, Thornhill

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unable to meet commitment. Lack in communication. Was a very unhappy guest. I spent hours at the reception desk explaining a no show for one of the rooms. The diplomat checked in for a couple of hours and checked out.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 2. Apr. 2024
Dear Guest,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is important to us and we will address these issues to ensure better communication and service in the future. Thank you for bringing this to our attention. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Raghu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a positive rating. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

8/10 – Gut

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good except the shower in the room was barely a trickle.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a kind feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

6/10 – Okay

Masafumi

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

8/10 – Gut

Raghu

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Vijay

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

2/10 – Ungenügend

Vijay

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 2. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

8/10 – Gut

G W Robinson

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

8/10 – Gut

G W Robinson

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a positive feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

6/10 – Okay

G W Robinson

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Vamsi Krishna am 19. März 2024
Dear Guest,Thank you for giving us a feedback. We are happy to know that you enjoyed our services. We look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,Vamsi KrishnaFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Dayanand Guruprasad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Abirami Krishna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Naveed

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Shalini

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Kamal Kishor

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Anush

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Cyril

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
rooms need a lot of repairs. walls are peeling off. shower water pressure is very low. overall very ok hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sudarshan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Vamsi Krishna am 16. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for giving us a 5-star rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcoming you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

10/10 – Hervorragend

Meena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The stay was excellent in all respects, an I would like to visit again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Vamsi Krishna am 16. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for giving us a 5-star rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards,

2/10 – Ungenügend

sanjay

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Raja

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Vamsi Krishna am 16. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for giving us a 10/10 rating. We are happy to know that you enjoyed our services and we look forward to welcome you back at The Chancery Pavilion.Warm Regards

6/10 – Okay

Tenzing

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Vamsi Krishna am 16. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services, and we are sorry that we did not meet your expectations. We request that you visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.Warm Regards

4/10 – Schlecht

Sandeep

Gut: Personal & Service
Need to re-evaluate how this is a 5-star hotel..
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Susan

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Located well for my meetings.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Chancery Pavilion am 3. März 2023
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion . Warm regards , Team Chancery Pavilion

4/10 – Schlecht

Kamal

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Chancery Pavilion am 7. Feb. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your rating. We endeavor to deliver the best services, and we are sorry that we did not match your expectations. We request you to visit us again and give us a chance to provide you with a better experience.

4/10 – Schlecht

Sherri

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room was old needed painting. Mattress was as hard as a rock.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von The Chancery Pavilion am 30. Jan. 2023
Dear Guest , We regret that your experience did not meet your expectations . Please allow us to express our sincere apologies . At the chancery pavilion we strive to provide a superior experience to every guest . Therefore your feed back is really important to us . Please rest assured that we are taking appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Warm regards , Team The Chancery Pavilion

6/10 – Okay

Babu

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von The Chancery Pavilion am 19. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion . Warm regards , Team Chancery Hotels

2/10 – Ungenügend

Tejasvi

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von The Chancery Pavilion am 19. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for your feedback , We regret that your experience did not meet your expectation . Please allow us to express sincere apologies . It is our hope that you give us an opportunity to better serve you in the near future .Warm regards , Team Chancery Hotels

10/10 – Hervorragend

Sandeep

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 19. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for your rating . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion .Warm regards , Team Chancery Hotels

10/10 – Hervorragend

deepak, Ketchikan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was helpful n friendly.. the property needs a little revamping
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 19. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for your response . We look forward to welcome you back at the Chancery Pavilion .Warm regards , Team Chancery Pavilion

10/10 – Hervorragend

Arjun

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 14. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you for your recent visit to The Chancery Pavilion Bangalore and sharing your valuable feedback. It was a great pleasure having you with us during your recent visit to Bangalore. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to The Chancery Pavilion.

2/10 – Ungenügend

Archana

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 3. Okt. 2022
Dear Guest, Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore! Thank you for patronizing The Chancery Hotel and taking out time to share your experience on this social platform. Please accept our sincere apologies for the inconvenience faced by you in the hotel. Your feedback has been discussed with the concerned team to ensure that corrective action is taken. Thank you once again for your stay and feedback and looking forward to welcome you back. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

ANTIPAS IV

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in Bangalore
Great value for money. Clean room, great food and ery restaurant staff. The front desk staff though seems not friendly and approachable.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 29. Sept. 2022
Dear Guest, Greetings from The Chancery Pavilion Bangalore! Thank you for patronizing The Chancery Hotel and taking out time to share your experience on this social platform. Please accept our sincere apologies for the inconvenience faced by you in the hotel. Your feedback has been discussed with the concerned team to ensure that corrective action is taken. Thank you once again for your stay and feedback and looking forward to welcome you back. Kind Regards

6/10 – Okay

Sairam

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Chancery Pavilion am 5. Juli 2022
Dear Guest, Thank you for your recent visit to The Chancery Pavilion Bangalore and sharing your valuable feedback. It was a great pleasure having you with us during your recent visit to Bangalore. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to The Chancery Pavilion.